Visa fullständig version : Favorit i repris ( Skriv din egen kontakannons )
Okej, jag inser redan nu att tråden kommer spåra rätt bra.
Men försök vara lite halvseriösa iaf när ni designar er egen kontaktannons.
OBS. INGA SVAR PÅ ANNONSERNA, KOMMENTARER ETC.
Och tänk på att andvända kondom !
Catstyle
2006-02-13, 15:24
Intolerant pokerspelare med blåa sexiga ögon söker en dam för att bilda par.
Observera det dolda skämtet, så otroligt roligt.
fintelligens
2006-02-13, 15:25
Jag letar efter dig som har många djur. Jag hoppas att vi kan leka tillsammans med dig och dina djur, ofta.
Intolerant pokerspelare med blåa sexiga ögon söker en dam för att bilda par.
Observera det dolda skämtet, så otroligt roligt.
Hade vart lite småkul om du inte poängterat ut det.
Catstyle
2006-02-13, 15:36
Du förväntar dig väl inte att de dekadenta lågliven på kolo hade kunnat räkna ut det själva? *screwy*
Du förväntar dig väl inte att de dekadenta lågliven på kolo hade kunnat räkna ut det själva? *screwy*
Allvarligt tror jag en tjej slutar läsa annonsen vid "pokerspelare" och går vidare till nästa.
hahavaffan
2006-02-13, 15:40
Arg, enkelsinnad, tunnhårig, halvblind fd cirkuspojke med förkärlek till att täcka min älskade i filmjölk och köttsaft. Söker exotisk, grovt tatuerad piercingfanatiker, helst hårig, för piskning och modekonsulting. Inga idioter.
Hårdrockare söker likasinnad.
Catstyle
2006-02-13, 15:42
Allvarligt tror jag en tjej slutar läsa annonsen vid "pokerspelare" och går vidare till nästa.
Inte när jag har en ruggigt sexig bild som komplement.
Dumleman
2006-02-13, 16:12
Bek. önsk. f. ev. äkt. l. barn möt. ing. hinder.
Jag är en lagom fet man i sina bästa år.
Kom och se min propeller.
:D
Herkulez
2006-02-13, 16:20
"Hej är en kile som moste få knula, ring mej snela"
MasterChief
2006-02-13, 16:24
Okej, jag inser redan nu att tråden kommer spåra rätt bra.
OBS. INGA SVAR PÅ ANNONSERNA, KOMMENTARER ETC.
Du förväntar dig väl inte att de dekadenta lågliven på kolo hade kunnat räkna ut det själva?
Detta efter sex inlägg i tråden.
:D :D :D
Detta efter sex inlägg i tråden.
:D :D :DTänkte på exakt samma sak, underbart forum detta :thumbup:
Jag vidhåller den jag skrev i förra tråden för länge sedan: Man med lön den 15:e söker kvinna med lön den 30:e.
Knäpp och konstig tjej som är dyr i drift och som jobbar jämt söker en rik och muskulös kille *rolleyes*
grisbil3n
2006-02-13, 16:42
Halvfet, halvful och ganska fattig snubbe söker blind uteliggarkvinna som inte vet bättre.
Dissector
2006-02-13, 16:51
Hej alla fagra damer!
Jag söker dig som står ut med någon som kan vara väldigt egoistisk och likgiltig i vissa lägen, och förvänta dig inte för mycket till efterspel efter sex. Helst snus och coca cola och film då. Men jag har en trevlig och utåtriktad sida också som kan vara intressant för dig! Du bör inte vara känslig mot våldsam musik på lika våldsam volym. Jak kallas biffen. Du bör heller inte vara trög i huvudet. Sådant står jag vanligen inte ut med. Isåfall ska du ha en väldigt tyst röst som inte stör mig när du pratar.
Jag har hög BF%
Hur låter det? Du som är intresserad ombeds skicka PM.
På telefon kan du nå mig dagtid i hemmet. Ring till Kumla-anstalten och fråga efter Jesper i Cell 51, västra flygeln.
Ung arbetsfri ekonomiskt oberoende man som ser bra ut enligt andra, vältränad, söker dig sällskapsdam/resesekreterare som vill följa med mig på mina nöjesresor jorden runt.
Jag står för alla kostnader och ger dig en hjälp på traven om shoppingsuget skulle slå till en dag.
Jag står som nr 2 på Time Magazines lista över världens mest eftertraktade ungkarlar, efter Prins Tarkan Bin Habbibi Allah Accbar Bin Falaffel den 3:e, men vem vet vad som händer nästa år..
Bostad saknas, men jag brukar övernatta i min privata Jet eller på Sheraton Hotels (Som jag äger).
Har inga krav på ditt utseende, sociala status, hygien, eller annat. Bara du är snäll och gärna imellan 16 och 60.
Obs, lyckosökerskor göre sig ej till besvär. / K.
Ung arbetsfri ekonomiskt oberoende man som ser bra ut enligt andra, vältränad, söker dig sällskapsdam/resesekreterare som vill följa med mig på mina nöjesresor jorden runt.
Jag står för alla kostnader och ger dig en hjälp på traven om shoppingsuget skulle slå till en dag.
Jag står som nr 2 på Time Magazines lista över världens mest eftertraktade ungkarlar, efter Prins Tarkan Bin Habbibi Allah Accbar Bin Falaffel den 3:e, men vem vet vad som händer nästa år..
Bostad saknas, men jag brukar övernatta i min privata Jet eller på Sheraton Hotels (Som jag äger).
Har inga krav på ditt utseende, sociala status, hygien, eller annat. Bara du är snäll och gärna imellan 16 och 60.
Obs, lyckosökerskor göre sig ej till besvär. / K.
Fan det var inte King Grubs annons du skulle skriva slampus!
En fråga: är du socialdemokrat?
En fråga: är du socialdemokrat?
har aldrig röstat på dom i något val iaf.
Snäll kille som är trött på psykotiska bitches söker trevliga tjejer. Äcklad av gold diggers och personer som "är dyra i drift". Rent överlag skall du inte vara krävande utan självständig.
Svar till: Bitter, javisst.
har aldrig röstat på dom i något val iaf.
Ok, tänkte bara att du hade ett hat mot pengar. Vanlig jante då antar jag?
Snäll kille som är trött på psykotiska bitches söker trevliga tjejer. Äcklad av gold diggers och personer som "är dyra i drift". Rent överlag skall du inte vara krävande utan självständig.
Svar till: Bitter, javisst.
fuck! skriver du min annons nu?
Ok, tänkte bara att du hade ett hat mot pengar. Vanlig jante då antar jag?
inte då. skulle själv vilja slippa slava i margarinfabriken.
fuck! skriver du min annons nu?
Det var min, men jag är nog kanske inte ensam. :)
Hrrrmmm...
Översättare med specialkunskaper inom kost söker flickvän för distansförhållande.
Jag kan ha vissa svårigheter att förstå saker utanför ämnena: Fantasy, kost och barbapappa och jag talar ganska sällan.
Jag sitter vid min dator i snitt 20timmar per dygn och du får således räkna med att träffa mig tämligen sällan.
I utbyte mot att jag får kalla dig min flickvän iför mina LAN-kompisar kan du få fri tillgång till de senaste koströnen och få äran att lyssna på när jag proklamerar min egen förträfflighet.
Ett plus om du gillar Pepsi Max.
Vi behöver egentligen inte träffas alls - Bara jag får säga att jag har en flickvän. /K-G.
Herkulez
2006-02-13, 18:35
Hrrrmmm...
Översättare med specialkunskaper inom kost söker flickvän för distansförhållande.
Jag kan ha vissa svårigheter att förstå saker utanför ämnena: Fantasy, kost och barbapappa och jag talar ganska sällan.
Jag sitter vid min dator i snitt 20timmar per dygn och du får således räkna med att träffa mig tämligen sällan.
I utbyte mot att jag får kalla dig min flickvän iför mina LAN-kompisar kan du få fri tillgång till de senaste koströnen och få äran att lyssna på när jag proklamerar min egen förträfflighet.
Vi behöver egentligen inte träffas alls - Bara jag får säga att jag har en flickvän. /K-G.
:laugh:
Hrrrmmm...
Zzzzzzt!!! - KRAMPUS now banned.. *Sorglig musik*
Metal_boy_
2006-02-13, 18:42
Jag är en artig, väluppfostrad man på 23 höstar. Jag är en utåtriktad och framgångsrik affärsman inom Panikbranchen. Jag äger Nordens största Panikbolag och jag kan ge dig som kvinna ett panikmässigt oberoende. Med andra ord; pillren rullar in. Jag söker Kvinna, ålder:18-36. Du gillar träning, luktar gott utan Wunderbaum, har den ljusare nyansen på bröstvårtorna. Fjärilskotlett uppskattas inte. Du ska helst vara vig och kunna stå stadigt i alla möjliga vinklar. Ditt hår är brunt och du är inte håröm. Du gillar utmaningar och är äventyrslysten.
//Rune
Juliette
2006-02-13, 18:47
Jag är en artig, väluppfostrad man på 23 höstar. Jag är en utåtriktad och framgångsrik affärsman inom Panikbranchen. Jag äger Nordens största Panikbolag och jag kan ge dig som kvinna ett panikmässigt oberoende. Med andra ord; pillren rullar in. Jag söker Kvinna, ålder:18-36. Du gillar träning, luktar gott utan Wunderbaum, har den ljusare nyansen på bröstvårtorna. Fjärilskotlett uppskattas inte. Du ska helst vara vig och kunna stå stadigt i alla möjliga vinklar. Ditt hår är brunt och du är inte håröm. Du gillar utmaningar och är äventyrslysten.
//Rune
Ser ut som att din avatar-bild skulle kunna stämma på vad du söker :D ;)
Metal_boy_
2006-02-13, 18:49
Ser ut som att din avatar-bild skulle kunna stämma på vad du söker :D ;)
Fan, jag glömde nämna att jag inte gillar skäggstubb :(
J.Saarela
2006-02-13, 18:50
Hrrrmmm...
:naughty:
Juliette
2006-02-13, 18:51
Fan, jag glömde nämna att jag inte gillar skäggstubb :(
Äsch, sånt går ju att raka bort :D
Metal_boy_
2006-02-13, 18:56
Äsch, sånt går ju att raka bort :D
Iof! OCh man ska ju inte dissat det man aldrig har provat heller :naughty:
Iof! OCh man ska ju inte dissat det man aldrig har provat heller :naughty:
skäggstub ger rimming en helt ny känsla :thumbup:
Helena B
2006-02-13, 19:00
Sökes: Någon som har Kanal 5, och som önskar TV-sällskap på tisdag klockan 20:00 (du får gärna vara snäll, söt, rolig och rik singelkille).
Finnes: tjej som inte kommer att ge dig någon uppmärksamhet just då. Men jag kan ta med öl. Och ett korsord.
Vem är detta då:
Stolt SAAB-ägare "inte oskulld längre", 30+ med fetaste bilstereon i komunen söker minst 10år yngre flickvän.
Hobby: Att bedömma nästan nakna inoljade män i motljus.
Musik: Capella, Melodie MC, Scatman John och vid speciella suder Einbusk singers.
Favoritmat: Den som mamma lagat för dagen.
OBS:Jag bor fortfarande hos min mamma, men jag har cash!
Svar till: "Jag vet visst vem jag är!11!!".
Vem är detta då:
Stolt SAAB-ägare "inte oskulld längre", 30+ med fetaste bilstereon i komunen söker minst 10år yngre flickvän.
Musik: Capella, Melodie MC, Scatman John och vid speciella suder Einbusk singers.
Jorgen!
Road-kill
2006-02-13, 19:11
Välhängd man med bra potens(ial). Du får gärna snusa och bryta på finska alt. norrlänska.
Om du är sjukt besatt av att renovera och äger en uniform är detta ett plus.
I övrigt funderar ja på att svara på Slampus annons om de inte vore för att hans kvinna är så fruktansvärt ilsk.
Jag söker UNGA tjejer. Skator göra sig icke besvär.
F.D vältränad kille med fotomodellsutseende söker godtrogen tjej med stålars.
Själv lägger jag alla stålars på datorn.
Jag kan verka lite deperimerad då min begynnande 30års-kris gjort sig stundande och detta kommer jag att ta upp vid tillfällen då jag vill ha sex (eller ha ut något annat av dig för den delen). Tyck synd om mig.. *Blink*
Att jag samtidigt har flera flickvänner bör inte vara ett problem för dig - Du ska vara nöjd med att få ses tillsamans med mig (Hög hunk-faktor hos dina fjortispolare).
Svar till "Losern i skogen".
Glad, lätt galen f.d OL-lyftare söker adept för maniskt påhejjande, gärna tjej men det går bra med killar också!
Det viktiga är att du gör PRECIS som jag säger, så att jag senare kan ta åt mig äran av vad du åstakommit.
Svar till: "Byggande byggare 40+".
Glad, lätt galen f.d OL-lyftare söker adept för maniskt påhejjande, gärna tjej men det går bra med killar också!
Det viktiga är att du gör PRECIS som jag säger, så att jag senare kan ta åt mig äran av vad du åstakommit.
den där var ju lätt. Ballan!
Hallå där....
Ja DU! Du med det! Har du klämmt på ett par 50cm biceps någongång?
När Du tröttnat på fjollböj och mesiga fjantkarlar är jag mannen Du vill ha..
Sa jag att jag hade stora biceps? Låt mig bli den som bär dig över livets soptipp när de mentala vintervindarna blåser in ifrån norr och själen sakta tycks förgripas av kallbrand.. Låt fylla dig med själslig lusta på tigerfällen framför livets öppna brasa...
Du ska kunna laga mat.
Övriga egenskaper: Bäst på allt, hyffsad med barn.
Hobbys: Öl och sköldpaddor.
Svar till: "Arnold Biceps."
Mina advokater råder mig till att inte skriva mer i denna tråden. / "Ont i underarmarna 27".
Hallå där....
Sa jag att jag hade stora biceps? Låt mig bli den som bär dig över livets soptipp när de mentala vintervindarna blåser in ifrån norr och själen sakta tycks förgripas av kallbrand.. Låt fylla dig med själslig lusta på tigerfällen framför livets öppna brasa...
Du ska kunna laga mat.
du glömde "stor och ådrig häst***"
J.Saarela
2006-02-13, 19:29
Vem är detta då:
Hade kunnat vara Myten.
Välhängd man med bra potens(ial). Du får gärna snusa och bryta på finska alt. norrlänska.
Om du är sjukt besatt av att renovera och äger en uniform är detta ett plus.
I övrigt funderar ja på att svara på Slampus annons om de inte vore för att hans kvinna är så fruktansvärt ilsk.
Dagens mest ärliga inlägg tror jag! :D
"Obs! Tambur-kissare ej välkommna!" :laugh:
Helena B
2006-02-13, 19:31
Känns som "vissa" är lite för bra på det här.
christian
2006-02-13, 19:55
Känns som "vissa" är lite för bra på det här.
Övning ger tydligen färdighet. :D
Jag suger på att skriva. Får öva mig lite eller gå Krampusskola.
Perscitus
2006-02-13, 20:27
Vem är detta då:
Jorgen?
Jag söker UNGA tjejer. Skator göra sig icke besvär.
F.D vältränad kille med fotomodellsutseende söker godtrogen tjej med stålars.
Själv lägger jag alla stålars på datorn.
Jag kan verka lite deperimerad då min begynnande 30års-kris gjort sig stundande och detta kommer jag att ta upp vid tillfällen då jag vill ha sex (eller ha ut något annat av dig för den delen). Tyck synd om mig.. *Blink*
Att jag samtidigt har flera flickvänner bör inte vara ett problem för dig - Du ska vara nöjd med att få ses tillsamans med mig (Hög hunk-faktor hos dina fjortispolare).
Svar till "Losern i skogen".
Slartibartfast?
Allan?
King Grub!
Hallå där....
Du ska kunna laga mat.
Arne Persson?
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.