Visa fullständig version : Jay Cutler 295ibs
Mass-Tech
2006-02-12, 20:09
Togs igår när han var i Toronto.
JaggedAxe
2006-02-12, 20:11
Togs igår när han var i Toronto.
*flex*
Jävla oxe för fan!:D Mäktig!
Perscitus
2006-02-12, 20:14
Imponerande.
Fast han verkar inte träna för att han tycker det är roligt, som en liten koppling till den tråden i allmänt. Han har lyckats ganska bra ändå iofs. :bow:
Han kanske inte är lika grov som kålman, men han ser fan mkt bättre ut imo.
sundvall
2006-02-12, 20:17
Han kanske inte är lika grov som kålman, men han ser fan mkt bättre ut imo.
Ja det gör han verkligen.
Imponerande.
Fast han verkar inte träna för att han tycker det är roligt, som en liten koppling till den tråden i allmänt. Han har lyckats ganska bra ändå iofs. :bow:
"I love my job"
Lasse Kongo
2006-02-12, 20:19
Undra om han är ren, fan kan man verkligen bli så där grov ren?
Men han har ju tränat länge så det är inte omöjligt, stark är han iofsig, reppar på 95 i sned benböj.
DC såklart!
Klart han är, han jobbar mycket med vinklar.
Lasse Kongo
2006-02-12, 20:21
ha ha bästa :laugh:
Men han har ju tränat länge så det är inte omöjligt, stark är han iofsig, reppar på 95 i sned benböj.
Att detta ska behöva komma upp varje gång någon har lyckats, stinker så j-vla mkt avundsjuka om det. Lägg ner och börja köra hårt själv. Tönt.
Klart han är, han jobbar mycket med vinklar.Hahaha
Lasse Kongo
2006-02-12, 20:23
Att detta ska behöva komma upp varje gång någon har lyckats, stinker så j-vla mkt avundsjuka om det. Lägg ner och börja köra hårt själv. Tönt.
aaaahahahahahaha :laugh:
trappa ner på dosen homeboy
Att detta ska behöva komma upp varje gång någon har lyckats, stinker så j-vla mkt avundsjuka om det. Lägg ner och börja köra hårt själv. Tönt....
Arne Persson
2006-02-12, 20:24
Och så har han en cool SAFE-PT!
Kebab-Arne
2006-02-12, 20:25
:laugh:
Tråkigt nog ser man inte så mycket på den där bilden.
keffat_liv
2006-02-12, 20:25
du skämtar va?
hobbitar
2006-02-12, 20:27
He is one big muddler focker!
Jay Cutler, he is bigger than my butler, But if he stops train, he will get smaller than my brain.
PEACE OUT A-TOWN YEEAH NIGGA!!
:hbang:
sundvall
2006-02-12, 20:28
He is one big muddler focker!
Jay Cutler, he is bigger than my butler, But if he stops train, he will get smaller than my brain.
PEACE OUT A-TOWN YEEAH NIGGA!!
:hbang:
Och så har han en cool SAFE-PT!
Haha :D
Jays Framsida släpar lite dock, han borde ta kontakt med en viss demontränare i Sverige som kan plocka fram de där extra markeringarna. Receptet: Vinklar i smith! :hbang:
du skämtar va?
Aldrig varit mer allvarlig i mitt liv.
Aldrig varit mer allvarlig i mitt liv.Have you heard of a thing called irony?
...
Personlig hint till dig: Sök aldrig jobb där de letar efter någon med sinne för humor.
Have you heard of a thing called irony?
Ja, har du? :laugh: :laugh: :laugh:
För bra för att vara sant.
HAHHAA jag älskar dessa trådar som spårar ut efter 2 inlägg. Det är det som gör kollos allmänt värt att besöka 50 ggr/dag
Lasse Kongo
2006-02-12, 20:33
HAHHAA jag älskar dessa trådar som spårar ut efter 2 inlägg. Det är det som gör kollos allmänt värt att besöka 50 ggr/dag
man gör så gott man kan :laugh:
hahahahahahahahahahahah AAAAAAAAAAAHAHAHA
Mass-Tech
2006-02-12, 20:35
Tråkigt nog ser man inte så mycket på den där bilden.
Bättre
Ja, har du? :laugh: :laugh: :laugh:
För bra för att vara sant.Du påminner om min syrra, så fort hon säger nått fel säger hon "ja bara skojja" snabbt som ögat.
Du påminner om min syrra, så fort hon säger nått fel säger hon "ja bara skojja" snabbt som ögat.
Ja okej, whatever.
Trodde i alla fall veteranerna här skulle fatta denna utan en ;-) efteråt, men icke. Min humor är antagligen för avancerad för detta forum
Ja okej, whatever.
Trodde i alla fall veteranerna här skulle fatta denna utan en ;-) efteråt, men icke. Min humor är antagligen för avancerad för detta forum
jag skrattade inte åt dig utan med dig, som säkert resten av kolozzeum ocksp gjorde
Min humor är antagligen för avancerad för detta forumJa, vad trode du? Trode du byggare o andra styrketränande individer va intligenta lr?
jag skrattade inte åt dig utan med dig, som säkert resten av kolozzeum ocksp gjorde
Haha okej. Får hoppas det.
Perscitus
2006-02-12, 21:34
"I love my job"
I vilken film säger han det? Jag har bara tänkt på i alla hans filmer att han mellan seten ser frånvarande ut som om han önskade att han var någon annanstans. Inte samma inlevelse som Coleman direkt. :)
Mass-Tech
2006-02-12, 22:02
I vilken film säger han det? Jag har bara tänkt på i alla hans filmer att han mellan seten ser frånvarande ut som om han önskade att han var någon annanstans. Inte samma inlevelse som Coleman direkt. :)
Han säger det vid marklyften i hans första film "a cut above", han tycker om att träna men inte att tävla.
Den hakan är inte att leka med :D
Ser ut som en grävskopa *rolleyes*
Lasse Kongo
2006-02-12, 23:25
Den hakan är inte att leka med :D
Ser ut som en grävskopa *rolleyes*
Ser du inte likheterna med en annan Jay?
Jay Leeeeeeeno, han och Cutler kan ju tävla i störst haka haha!
För övrigt, Cutler är ett jävla djur och så fullsmackad med muskler så att det är svårt att förstå, och hur han kan fortsätta växa år efter år ja det är ju bara att :bow: för honom, han kommer vinna MrO en dag.
Nu när du säger det så :D
Dissector
2006-02-12, 23:28
Haha. Kolozzeum-humorn är för go. Ibland kan det vara medvetna missupfattningar av humorn som i sig är den riktiga humorn :D
Jag måste erkänna att jag verkligen tog Mandus på allvar först :D
Hursom, on topic: Cutler ser grym ut som alltid. Klart snyggast fysik i första ledet tycker jag. Blir nog med största sannolikhet Cutler överst på pallen nästa Olympia. Någon som vet om han har någon ny video på G?
Det blir ingen annan på toppen av pallen förrän den dagen Lålman lägger av. Då ligger iofs Jay bra till.
För övrigt, Cutler är ett jävla djur och så fullsmackad med muskler så att det är svårt att förstå, och hur han kan fortsätta växa år efter år ja det är ju bara att :bow: för honom, han kommer vinna MrO en dag.
Skickade just det här till Jay Leno på hans "Suggest a guest" e-mail.
"It would be awesome to see Jay Cutler on the show.
Why?? He and Jay Leno has the same chin! Just look at this picture: http://img427.imageshack.us/img427/1337/jaynjay4ro.jpg
"
:D
Skickade just det här till Jay Leno på hans "Suggest a guest" e-mail.
"It would be awesome to see Jay Cutler on the show.
Why?? He and Jay Leno has the same chin! Just look at this picture: http://img427.imageshack.us/img427/1337/jaynjay4ro.jpg
"
:D
Undrar om de vet vem Jay Cutler är, en bild på en snubbe med falurött nylle och vad som kan vara en bh säger ju inte så mycket.
Undrar om de vet vem Jay Cutler är, en bild på en snubbe med falurött nylle och vad som kan vara en bh säger ju inte så mycket.
Tja, de har ju haft Ronnie Coleman som gäst förut, so why not. Annars är det ju rätt lätt att ta reda på.
J.Saarela
2006-02-13, 09:44
[QUOTE=Sonny]Du påminner om min syrra,
Fy fan hoppas inte din syrra är medlem på kollo,du är den elakaste brodern jag varit med om.Förolämpa sin egen syster på så grovt sätt *slap*
Metal_boy_
2006-02-13, 09:46
Haha, fy fan så sjuk du är :laugh:
Edit: :laugh: sned benböj :laugh:
Mass-Tech
2006-02-13, 16:15
Hursom, on topic: Cutler ser grym ut som alltid. Klart snyggast fysik i första ledet tycker jag. Blir nog med största sannolikhet Cutler överst på pallen nästa Olympia. Någon som vet om han har någon ny video på G?
Han har filmat en inför Mr.O 05, men vet inte när den kommer ut?
paddanboy
2006-02-13, 17:18
Klart han inte har enbart ha ätit gröt och proteiner... det behövs mer för att bli sådär =)
Herkulez
2006-02-13, 17:25
Klart han inte har enbart ha ätit gröt och proteiner... det behövs mer för att bli sådär =)
*rolleyes*
*rolleyes*
Metandienowned!
Kebab-Arne
2006-02-13, 17:37
Han har filmat en inför Mr.O 05, men vet inte när den kommer ut?
Mars läste jag nånstans.
HookersUnited
2006-02-13, 19:15
Han tar Gainer och Whey och Kreatin och Glutamin och C-vitaminbrus och en banan i mixer varje dag. Och mjölk.
Han tar Gainer och Whey och Kreatin och Glutamin och C-vitaminbrus och en banan i mixer varje dag. Och mjölk.
Jag har hört att han kanske har använt en STACKERS 80000 en gång!!!!
Metal_boy_
2006-02-13, 19:54
Hoppas det, han får väl sin chans när Ronnie är död. Om sådär högst 5år med andra ord :D
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.