Visa fullständig version : avgör BARA mage??????
En kompis säger att bara mage avgör om man ser grov ut, dvs att nån som är spe med sperutor ser grovare ut än nått muskelberg med lite fett på magen, men stora biceps, bra bröstmuskler , bra axlar, jävligr bra ben, bra vader.
Nu undrar jag om han har rätt?=) Han säger att se ut som piranha inte ens ser imponerande ut.... DET KLARAR MAN PÅ 1,5 ÅR *grr27*
Att han kan gå från 70 kg 187 lång till 125 kg muskler som piranha på den tiden om han skulle satsa.
DET HANDLAR BARA OM MAGEN *popcorn*
Han säger även nu att dom som hänger på forum inte kommer att bli nånting. Han har även sagt att INGEN här kan nått dom sitter barta och skriver nått som inte stämmer.
hobbitar
2006-02-09, 12:15
Han säger även nu att dom som hänger på forum inte kommer att bli nånting. Han har även sagt att INGEN här kan nått dom sitter barta och skriver nått som inte stämmer.
Ok
Cykelmannen
2006-02-09, 12:15
Fel, "BARA" är fel ord. Dock avgör, helt klart, magen mest då denna utgör den naturliga blickpunkten.
Cykelmannen
2006-02-09, 12:16
HAHAHA, vilken humor! Så alla vi som skriver här är robotar som sitter framför datorn hela dagar å inte fattar någonting? :-P
Det är väldigt svårt att öka i muskelmassa, fråga gärna hur länge Pirahna har hållit på och han har osedvanligt bra resultat. De allra flesta kan inte väga 125 kg muskler med ett sådant förhållandevis lågt kroppsfett.
http://uplink.space.com/attachments/270850-DoNotFeedTroll.jpg
Berenger
2006-02-09, 12:26
först och främst så väger inte Pirahna 125kg hård, Martin Kjellström väger där någonstans hård, och han är proffs numera. offseason väger Martin runt 140kg! jag tippar med den attityden som din polare har att han aldrig ens kommer upp till 90kg hård och på 1,5 år kommer han inte ens lära sig grunderna till vad som krävs!
hahavaffan
2006-02-09, 12:26
Ursäkta, men om denna "kompis" finns på riktigt... så är han tyvärr förmodligen lite hjärndöd. Du kanske kan ta med honom till nån läkare så hans hjärna kan bli röntgad? Fixar du det tror du?
Krille 87
2006-02-09, 12:30
En kompis säger att bara mage avgör om man ser grov ut, dvs att nån som är spe med sperutor ser grovare ut än nått muskelberg med lite fett på magen, men stora biceps, bra bröstmuskler , bra axlar, jävligr bra ben, bra vader.
Nu undrar jag om han har rätt?=) Han säger att se ut som piranha inte ens ser imponerande ut.... DET KLARAR MAN PÅ 1,5 ÅR *grr27*
Att han kan gå från 70 kg 187 lång till 125 kg muskler som piranha på den tiden om han skulle satsa.
Det med Piranha, har aldrig hört så mycket skitsnack på kollo innan tror ja... Vilken Wiseass !! Om han ser ut som han efter 1,5 år så, så ... nä, det finns inte.. Om han inte tycker det är imponerande att vecka efter vecka, år efter år kämpa efter nya resultat utan att ge sig är imponerande medan din kompis går till gymet å kör lite situps å kanske lite bänkpress på sin höjd å sedan är han kungen ?? Be han träna i 1,5 år och sedan ställa sig på scen med sina rutor och se ifall domarna tycker det är imponerande :laugh:
Nitrometan
2006-02-09, 12:40
Då spelar det ju ingen roll vad du får för svar här. Folk på forum skriver ju bara saker som inte stämmer.
magen avgör om man ser vältränad(fit) ut..
Grov kan man vara även om man är fet..
Ninjasmurf
2006-02-09, 12:48
Varför gör han inte det då?
(att gå från 70 kg till 125kg "muskler" på 18 månader motsvarar drygt 3kg muskler i månaden)
Skrattar ... att folk orkar ens engagera sig med att posta.
Det här är en klassisk "provokatör" tråd.
Ni kan ger er på att denna tråd klipps och klistras in i annat forum där junisarna skrattar sig harmynta åt att "byggarkillarna" låter sig provoceras.
Tråd låst. :D
Spannmål
2006-02-09, 13:12
grahn du kunde frågat från ditt vanliga konto.
hahavaffan
2006-02-09, 14:33
grahn du kunde frågat från ditt vanliga konto.Hehe... buuuusted! :D
Fatalist
2006-02-09, 16:13
Jag misstänker att du, min herre, är ett troll. Annars borde du slå din kompis lite :)
Lät som en väldig nybörjare som uttalade sig, sådär formulerar väl en del brudar sig, typ att har man bra mage så är man vältränad (de letar ju bara rutor)
först och främst så väger inte Pirahna 125kg hård, Martin Kjellström väger där någonstans hård, och han är proffs numera. offseason väger Martin runt 140kg! jag tippar med den attityden som din polare har att han aldrig ens kommer upp till 90kg hård och på 1,5 år kommer han inte ens lära sig grunderna till vad som krävs!
Vem har sagt att Pirre väger 125 kg hård?
Sen när blev synliga magrutor mjuk?
Möjlig att man ser lite mer grov ut om man är hård och det innebär att tvättbrädan syns. Det är väl det saken handlar om, underhudsfettet och inte magen, även om den är en konsekvens. Men jag föredrar att ha så mycket muskler så att man ser grov ut trots fläsket :D
din polare skulle nog aldrig nå pirres nivå.
Wennerberg
2006-02-09, 19:19
Din kompis verkar vara helt kvaddad i huvudet
Min pappa, HAN SA - att stora killar som Piranha bara är byggda av luft och egentligen är dom inte starka alls ;)
Krille 87
2006-02-09, 21:24
Skrattar ... att folk orkar ens engagera sig med att posta.
Det här är en klassisk "provokatör" tråd.
Ni kan ger er på att denna tråd klipps och klistras in i annat forum där junisarna skrattar sig harmynta åt att "byggarkillarna" låter sig provoceras.
Tråd låst. :D
Måste säga att humorn verkligen är på topp på byggarforumen...
Jacksatan
2006-02-09, 21:41
Men varför orkar ni svara i en sån här tråd. Tror ni det han skriver är seriöst menat eller? Håll er till att pynta i era träningsdagböcker eller skriva snälla saker i medlemsbilder istället
magen gör ju mycket, men på piranha är det inte bara mage ;)
Det jag skriver är faktiskt sant... alltså jag o mina kompisar säger ju att det tar hur många år som helst att bli som piranha och at than får hur mkt pengar han vill om han är som han om 1,5 pr, men han svarar bara det skulle gå om jag var seriös, men jag orkar inte... Tråden menas iaf inte som nått dumt mot piranha om nån uppfattar det så.
Ninjasmurf
2006-02-10, 08:04
Det jag skriver är faktiskt sant... alltså jag o mina kompisar säger ju att det tar hur många år som helst att bli som piranha och at than får hur mkt pengar han vill om han är som han om 1,5 pr, men han svarar bara det skulle gå om jag var seriös, men jag orkar inte... Tråden menas iaf inte som nått dumt mot piranha om nån uppfattar det så.
och jag skulle vinna Mr Olympia 2006 om jag bara var lite seriös, men jag orkar inte...
Din kompis uttalande faller på sin egen dumhet.
Jacksatan
2006-02-10, 08:10
jaså, varför är alla som är seriösa här inne inte lika stora som Piranha då?
Ninjasmurf
2006-02-10, 08:17
Du har missuppfatta det hela, bara hans kompis har dessa magiska tillväxtfaktorer som kopplas in när han blir seriös :D
Antaligen för antalet år som ligger bakom (14 år nu ), jag är helt övertygad att det finns killar som är bra mycke större än mig på det här forumet men som inte ger sig till känna.
Men varför orkar ni svara i en sån här tråd. Tror ni det han skriver är seriöst menat eller? Håll er till att pynta i era träningsdagböcker eller skriva snälla saker i medlemsbilder istället
:confused:
Vadå har rätt? Fundera på hur rimligt det är att någon annan talar om för dig vad du upplever som den viktigaste faktorn i att se grövre/större ut.
Personligen tycker jag lårsvep, triceps , bröstkorg och nacke är Grova Drag(tm).
Du verkar ha fått knut på trosorna.
Magrutor? Magrutor är enm nyckelreting för kvinnor och de finner killar med magrutor attraktiva oavsett om de vill det eller inte. -> Människan fungerar så...
Grov? Knappast! Ta en supertight kille med grym tvättbräda och häng på honom en T-shirt. Har han inte ben, armar, axlar och bröst så ser han fortfarande ut som en räka.
Man kan se väldigt vältränad ut men inte grov med endast mage.
Kan någon admin snälla låsa eller ta bort denna skittråd?
Killen skriver så med meningen bara för att gå mig på nerverna och det tänker jag inte låta honom.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.