handdator

Visa fullständig version : Roligt "bus" i plugget

Kwon
2006-02-08, 14:54
Ni har säkert sett filmen där en person iklädd pacmandräkt blir jagad av en annan iklädd spökdräkt genom datasalarna...

Jag tänkte att man kunde spexa till det ännu mer!

Klickisen (http://www.pervertygo.com/kobajagrande/vrisak.kobajagrande.com.avi)

stenis
2006-02-08, 15:12
hahahaha klockrent!

Tricklev
2006-02-08, 15:24
"Forbidden
You don't have permission to access /kobajagrande/vrisak.kobajagrande.com.avi on this server."

:(

Johan O
2006-02-08, 15:30
"Forbidden
You don't have permission to access /kobajagrande/vrisak.kobajagrande.com.avi on this server."

:(

Högerklicka och "spara som".

tossefar
2006-02-08, 15:37
Högerklicka och "spara som".
Funkar'nt :(

Squatinator
2006-02-08, 16:16
Det var en rolig idé och därför måste jag berätta om vad jag gjorde :)

Jag var en moderatanarkistantifeminist som kallade mig BoroL i mitten av gymnasiet. Fråga mig inte hur det gick ihop men skit samma.

En dag så fick jag den smarta idén att sätta upp lappar på ingången till skolan.

"Statsråd Per Gyllengren ska prata om politikens roll i samhället kl 9.00 den X/X

Närvaro obligatorisk!"

Och självklart så var det olika klasser som hade pratat med sina lärare om det så de fick ledigt när de hade lektion. Det kom även med i den Norrköpings Tidningar. Mycket uppmuntrande på min ära!

Stoltz
2006-02-08, 17:15
:laugh: :laugh:

Wassaaah

Cerberus
2006-02-08, 17:31
Det var en rolig idé och därför måste jag berätta om vad jag gjorde :)

Jag var en moderatanarkistantifeminist som kallade mig BoroL i mitten av gymnasiet. Fråga mig inte hur det gick ihop men skit samma.

En dag så fick jag den smarta idén att sätta upp lappar på ingången till skolan.

"Statsråd Per Gyllengren ska prata om politikens roll i samhället kl 9.00 den X/X

Närvaro obligatorisk!"

Och självklart så var det olika klasser som hade pratat med sina lärare om det så de fick ledigt när de hade lektion. Det kom även med i den Norrköpings Tidningar. Mycket uppmuntrande på min ära!

OMG lol. Fan vad kul det där lät! Går inte i skola(än) men det låter fan kul det där att sätta upp fake-lappar till fakemöten :D

Verni
2006-02-08, 17:42
Funkar'nt :(Testa mellanslag efter.

hahavaffan
2006-02-08, 18:21
Haha. ofräsch snubbe.