Visa fullständig version : Deff - era bästa tips!
Nästa vecka blir det deff, för upplysnings skull ska jag prova en två veckors deff-bulk cykel.
Därför tänkte jag på att efterlysa alla defftips som ni har samlat på er genom åren. Vad som helst :)
2 veckor verkar lite kort för att se några resultat....om du drastiskt skär ner kcal intaget i 2 veckor och sen tokbulkar i 2 veckor så är det enda resultat jag känner till som reaktion att du blir lite fetare. Fast med bara 4 veckor för de båda cyklerna vetesjutton om du ser någon skillnad alls....
Typ som ABCD dieten fast ännu kortare cykler....
Jag kommer alltså att prova cykeln under en lite längre period :)
Har träffat några personer som kört det med goda resultat. Vad jag vet finns det väl en del bb:s som tränar så också.
Om du är nyfiken kan jag posta resultaten sedan!
Har oxå funderingar på att prova nåt liknande.
men med ett mer moderat kaloriöverskott/underskott än det som presenteras i ABCDE-Dieten.
Många säger att man bara blir fet av det.... så det blir man inte av att bulka i 6 månader då ? :eating:
Jovars men att bulka i 6 månader sänker inte din ämnesomsättning, tvärtom den ökar den.
ABCDE dieten med mycket mindre förändringar kanske funkar men då är den ju inte så revolutionerande egentligen.....
Kan ingen skriva en faq eller nåt ?? jag ser ut som ett frågetecken när jag läser sånt här :smash:
Moff: Det var därför gud uppfann sökfunktionen och även google !
Sök på abcde-dieten.
En faq är väldigt svår att skriva för ett sånt här forum skulle jag tro eftersom många har olika åsikter om saker och ting.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.