Visa fullständig version : Get Rich or Die Tryin'
Löjtnant Blank
2006-02-05, 10:44
Om exakt en timme börjar nattvisningen. Jag har inga som helst förväntningar eftersom jag inte har hört varken bu eller bä om filmen. Det enda jag hoppas på är mycket snack om vapen, droger och lösaktiga kvinnor. Någon som har sett den? Jag återkommer med en kort recension.
http://www.impawards.com/2005/posters/get_rich_or_die_tryin.jpg
Ah, trodde först du hade blivit riktigt spelgalen och besatt av pokern!
"JAG MÅSTE BLI RIK NU!" :)
Vi väntar på recensionen. :)
bluelight
2006-02-05, 11:01
Im waitning.
blekfet2
2006-02-05, 11:04
aja, imdb brukar stämma ganska så bra. Get Rich or Die Tryin´fick 2.3 där :D :D
hahahaha :D
Det enda jag hoppas på är mycket snack om vapen, droger och lösaktiga kvinnor.
glöm inte; patetiskt mkt smygreklam för huvverollsinnehavarens musik *popcorn*
ska bli kul att höra recensionen :thumbup:
filmad med en handycam typ :*(
:D
För er hardcore-fans finns spelet också! 50 Cent: Bulletproof.
Från GameSpot (http://www.gamespot.com/ps2/action/50centbulletproof/review.html):
"the story is so bad and poorly told that you still won't know exactly what the deal is. Of course, you probably won't care, either."
"In situations where they're just shooting the bad guys, your AI-controlled partners do a decent job. Considering how uninteresting the shooting is, it's often easier to just sit back and let them do most of the shooting"
"Once you've finished Bulletproof's short and ridiculous campaign, you can go back through the levels in arcade mode [...] [but] with the shooting as bad as it is, it's tough to imagine that most people will even bother to finish the campaign mode"
Jag brukar normalt inte bry mig när det gäller dåliga spel men här verkar dom inte ens ha försökt. Mesta tiden verkar ha gått åt till att få fram en "discokropp" åt Curtis Jackson.
KlIcKisEn (http://www.imdb.com/title/tt0430308/)
Såg klipp från den på mtv, i varje klipp sa han till någon "Cuz i'm a gangstah" :laugh: :laugh:
Respekt åt 50 cent som står inne på gold's kl 05:00 och kör rygg! Tror dock filmen suger och spelet ännu mer.
Respekt åt 50 cent som står inne på gold's kl 05:00 och kör rygg! Tror dock filmen suger och spelet ännu mer.
Var, när, hur?
Edit. Bra tryck?
spelet är verkligen kasst. Man märker riktigt att det "coolaste" som finns (enligt honom) är vapen, våld, droger och typ horor.
Filmen vill jag gärna se, den är säkert bra. Brukar gilla sånna filmer. Hoppas det inte är lika mycket skjutande i filmen som i spelet bara!
Löjtnant Blank
2006-02-05, 13:50
Den var ganska cheesy, ärligt talat. Men kul ändå eftersom han driver lite med gangstagenren. Han kallar sig Young Caesar i filmen och har en het flickvän. Det är allt jag kommer på att berätta.
Mass-Tech
2006-02-05, 13:53
Filem kommer garanterat vara som hans låtar, fyllt med skryt och överdoseringar med hur grym han är.
Herkulez
2006-02-05, 13:54
KlIcKisEn (http://www.imdb.com/title/tt0430308/)
Såg klipp från den på mtv, i varje klipp sa han till någon "Cuz i'm a gangstah" :laugh: :laugh:
gahaha eller när han tittar i innerspegeln i bilen och säger "i kill uuuu" på det mest töntiga sätt :laugh:
Herkulez
2006-02-05, 13:55
spelet är verkligen kasst. Man märker riktigt att det "coolaste" som finns (enligt honom) är vapen, våld, droger och typ horor.
!
finns det nå ballare då?
Jag tycker att user-comments'en stämde alldeles utmärkt.
Yes, the rapper, Curtis "50 Cent" Jackson, though having been shot multiple times with bullets, is not dead yet. And I am sad. I think he should be dead, not only due to his terrible music, but also because THEN it MIGHT make sense for there to be a movie about him. Not only does it show the size of his ego, but as an "artist," he SUCKS!! You want to make a movie about Johnny Cash or Ray Charles? Fine. At least they'd faded from the public eye first, and had both been modest about their lives until the day they died.
I don't care how many times you get shot, you don't make a movie about YOURSELF, starring YOURSELF, BEFORE your fame has spanned even 5 years.
Berenger
2006-02-05, 14:23
It stinks!! filmen menar jag
It stinks!! filmen menar jag
Välkommen!
Löjtnant Blank
2006-02-05, 14:59
Välkommen!
Ha, ha!
http://www.schools.pinellas.k12.fl.us/gallery/variety/Heart.gif
gahaha eller när han tittar i innerspegeln i bilen och säger "i kill uuuu" på det mest töntiga sätt :laugh:
:laugh:
i samma sekund trycktes 50 000 extra idolaffischer
Naesetgrabb
2006-02-05, 16:35
Lär passa den stora hopen av Wannabe-Westside gängztah shiznit Harlem ghetto forlajv (oftast utom-europeiskainvandrare) som tycker det är fruktansvärt häftigt.
53 cents skrattar dock hela vägen till banken!
Pengarna rullar in pga ungar och ungdomars lättpåverkade sinnen!
"Det" e coolt, och "det" e coolt.
Det började me några sketna raps, sen skiva, sen musikvideo sen film o tv-spel!
Han har ju lyckats att göra det många inom området (fattiga hip-hoppare från da streetz) drömmer om!
Folk lyssnar på'n (Skivor), får titta på'n (musikvideo + film) och till och med interagera (leka förtisju cent) i TV-spelet!
WAOW! Jag låtsas att jag är 23 pennies och skjuter gubbs i mitt TV-spel!
Säga vad man vill! Killen tjänar penkisar, och hade någon erbjudit mig å va med i en film alt tv-spel hade jag nog accepterat för en schysst penning!
(Mera kladdkakor etc)
Da real dawg är ändå en helt annan Jacksson, han här e ju bara show. Hans namn börjar på Q och Kwon vet vem jag menar ;)
Lloyd Banks har riktigt bra lyrics
Tricklev
2006-02-05, 19:57
Denna filmen verkar så hemskt jävla värdelös att man bara är tvungen att boka biljetterna nu :laugh:
Mass-Tech
2006-02-05, 20:21
Lloyd Banks har riktigt bra lyrics
Mannen som gör G-Unit :thumbup:
Löjtnant Blank
2006-02-05, 23:32
Han har ju lyckats att göra det många inom området (fattiga hip-hoppare från da streetz) drömmer om!
Folk lyssnar på'n (Skivor), får titta på'n (musikvideo + film) och till och med interagera (leka förtisju cent) i TV-spelet!
Säga vad man vill! Killen tjänar penkisar, och hade någon erbjudit mig å va med i en film alt tv-spel hade jag nog accepterat för en schysst penning!
(Mera kladdkakor etc)
Väldigt sant, Kwon. Han är en duktig affärsman. Det är gangsta ungarna vill ha, så det är gangsta han ger dem. Att de flesta tycker att det är uttjatat och fånigt kan han knappast bry sig mindre om.
Mannen som gör G-Unit :thumbup:
Hans mixtape var något av det bästa jag hört.....att kunna dra såna punchlines och värsta sick rhymes.
Tony är också grym, på konserter han flipppppar!
grisbil3n
2006-02-05, 23:53
Get rich or cry tryin!
http://www.b0g.org/wsnm/uploads/50cent.jpg
(Mera kladdkakor etc)
välformulerat! speciellt de sista :D
Da real dawg är ändå en helt annan Jacksson, han här e ju bara show. Hans namn börjar på Q och Kwon vet vem jag menar ;)
Rampage! :)
välformulerat! speciellt de sista :D
TACK GUMMAN! YOU IZ TEH BOMB! :thumbup:
Löjtnant Blank
2006-02-06, 09:34
Lite så känns det faktiskt.
Förresten, kan du låna mig fem lakan mot 15% ränta?
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.