Logga in

Visa fullständig version : Slarti utmanar sina nojjor!

Slartibartfast
2006-01-31, 16:52
Jag har hela mitt liv haft manisk panik för tajta brallor. Ända sedan min polares syrra för något över tjugo år sedan utbrast "VAD DU HAR MAGRA BEN!! HERREGUD!!"

Nu har jag i alla fall varit och köpt ett par jeans som är t a j t a.

De är comfort fit och rejält tilltagna i midjan. Annars får jag inte in benen och röfven. Men i alla fall så är de t a h j t a.

Jag har även börjat träna i shorts på gymmet! :hbang:

TJOHO!!

Måste bara skriva av mig. :D

tossefar
2006-01-31, 16:53
Men BILD då!

Kaboffastar
Det gjädjer mig "My name is Slartibartfast" du ska se att du går in dom där bettorna på nolltid ;D

Slartibartfast
Men BILD då!

Är i plugget nu, men det kanske blir en bild till imorgon. :thumbup:

Officer
2006-01-31, 16:54
Att träna med shorts är faktiskt rätt modigt. Inte mnånga som gör det. Jag brukar träna bendagarna i shorts alltid, och har annars 3kvartsbyxor på mig och jag har inga stoora ben direkt, men jag vågar *popcorn*

J.Saarela
2006-01-31, 16:54
Tajta jeans är gay.

Slartibartfast
2006-01-31, 16:56
Tajta jeans är gay.

Hey, det är jag. ;)

Slartibartfast
2006-01-31, 16:58
Att träna med shorts är faktiskt rätt modigt. Inte mnånga som gör det. Jag brukar träna bendagarna i shorts alltid, och har annars 3kvartsbyxor på mig och jag har inga stoora ben direkt, men jag vågar *popcorn*

Shortsen var ett stort steg. Men jag är nästan van nu redan efter några veckor. Jag tänkte bara "fuck 'em all!"

Och så finns det inga brudar på mitt gym.

MilkmaN
2006-01-31, 16:59
Jag har 60 cm lår, jag tränar alltid i shorts *rolleyes*

Inte insett det hemska än men det kommer väl.

wreka
2006-01-31, 17:01
Jag har hela mitt liv haft manisk panik för tajta brallor. Ända sedan min polares syrra för något över tjugo år sedan utbrast "VAD DU HAR MAGRA BEN!! HERREGUD!!"
Haha, typ exakt samma sak som hände mig för typ lika länge sedan. :D
Ärr för livet.

Dumleman
2006-01-31, 17:01
Usch tighta byxor är hemska

J.Saarela
2006-01-31, 17:02
Inge illa ment alls,men det är ganska löjligt att inte todas ha shorts på gymmet för att man har magra ben. *screwy*

Tomten
2006-01-31, 17:02
Fick höra att mina öron var stora när jag var liten.

Nu vågar jag inte flyga mer :(

Metal_boy_
2006-01-31, 17:06
Kolla innan så du har lika grova Aerobicsvader som Brad har i Troja, annars får du köra med utsvängda.

Herkulez
2006-01-31, 17:07
körde ben med shorts igår

tajta jeans däremot sätter jag inte på mig.

men du är gullig ändå

Kebab-Arne
2006-01-31, 17:07
Nu är jag usel på mode men tajta jeans för killar är väl ganska inne? Cheap Monday springer ju en del runt i...

Inte för jag bryr mig dock.

mela
2006-01-31, 17:08
Nu är jag usel på mode men tajta jeans för killar är väl ganska inne? Cheap Monday springer ju en del runt i...

Cheap Monday är bara tighta på estetare :D

Slartibartfast
2006-01-31, 17:12
Jag har aldrig prövat ett par normala jeans som INTE varit tajta. :MrT:

jag får nog fixa en bild till imorgon...

Fatalist
2006-01-31, 17:13

Det är inte mode, det är antimode. Kallas "gör-dig-så-ful-du-kan".

Köpte två par brallor idag, inget av dem var tajta. Perfekt passform, sitter på röven och visar quadsen fint när man går. Synd på mina små vader bara *slap*

H.Emanuel
2006-01-31, 17:27
Grattis Slarti! Tränar man i kortbrallor har man kommit långt med sig själv!

Kebab-Arne
2006-01-31, 17:27
Cheap Monday är bara tighta på estetare :D

:D

Fatalist: Ja något vidare snyggt är det inte i min mening, inte på killar. Tajta jeansbakdelar på tjejer däremot, om de har en stilig sådan såklart. *popcorn* :naughty:

Perscitus
2006-01-31, 17:58
Det är inte mode, det är antimode. Kallas "gör-dig-så-ful-du-kan".

Haha, instämmer verkligen! Förstår inte vad det är de eftersträvar själva egentligen, det känns uppenbart att det är som du säger men är det vad de själva eftersträvar? Ser så förskräcklig fult ut med den gluteus-minimerande baken på dem(ful, säckig och sliten) kombinerat med de vadminimerande nederdelarna. Är det någon som vet vad det där kallas egentligen? Har sett massaor av "sådana" överallt nuförtiden och är ej invigd i modevärlden.

De kännetecknas av dessa "cheap monday-jeans", en sliten luffaraktig tröja, med nån helst grön trasig/sliten jacka, hållningen ska vara likt ett S(tränar de medvetet för att se så förbannat nedgångna ut med helkrökt rygg, böjda ben och gamnacke?) och de obligatoriska trasiga svart gymnastikskorna med vita snören och vit rand runt sulan?

OggeP
2006-01-31, 18:02
Jag är faktiskt i samma sits. Jag trotsade med de facto om mina pinnben och köpte ett par hlavtighta jeans.

Vi är modiga vi två Slarti :cheers:

Spannmål
2006-01-31, 18:51
byggare har ingen stil

Helena B
2006-01-31, 19:37
Jag har aldrig prövat ett par normala jeans som INTE varit tajta. :MrT:

jag får nog fixa en bild till imorgon...

Precis så kan vi avgöra om det är snyggt eller ej. Fast det är väl precis som med tjejer alla klär inte i tajt gäller att kunna bära upp byxorna på ett snyggt sätt.

Personligen gillar jag att se vad killen har där bak, bort med baggyjeans!

Yankeee
2006-01-31, 19:37
Tights nästa!

Helena B
2006-01-31, 19:38
Tights nästa!

Nu ska inte överdriva. Ett steg i taget!

mela
2006-01-31, 19:39
Eftersom jag själv föredrar baggy på mig själv
Tycker jag att killar ska ha lite baggy...
Blir det så tight att paketet syns är det äckligt *spy*

Metal_boy_
2006-01-31, 19:42

Jag har ett par mjukisbyxor som jag inte tränar i av den anledningen hehe.

Helena B
2006-01-31, 19:42

Det är baksidan du ska titta på Mela :D

Jman
2006-01-31, 19:45
Jag är inte för tight. Men är det inte snyggt när man anar ett par mäktiga quads under byxorna? Jag vill inte att folk ska tro att man har feta ben ... de ska se dropkurvan nere vid knät ...

mela
2006-01-31, 19:45
Det är baksidan du ska titta på Mela :D

Jag tittar på allt :naughty:

Snake
2006-01-31, 19:46
Mina byxor var ganska loose när jag köpte dom, men nu sitter dom som ett korvskinn av någon anledning :em:

J.Saarela
2006-01-31, 19:47
Mina byxor var ganska loose när jag köpte dom, men nu sitter dom som ett korvskinn av någon anledning :em:

Har du sytt in dom? *popcorn*

Snake
2006-01-31, 19:49
Har du sytt in dom? *popcorn*
http://smiley.onegreatguy.net/asshole.gif

J.Saarela
2006-01-31, 19:59
http://smiley.onegreatguy.net/asshole.gif

Aha tvättat i 90Grader därför du satte in denna smiley :em: då är jag med.

Nejv
2006-01-31, 20:10
Nudie Slim Jim!

Tighta jeans är snyggt, om man har rätt former. :)

Slartibartfast
2006-01-31, 20:14

Jag har så litet paket så det är ingen risk att det syns. :D

Här är i alla fall teh pants. Jag ber er frånse den gaya posen jag fick till till höger.

http://i11.photobucket.com/albums/a173/slarti/31jan0690kg.jpg

mela
2006-01-31, 20:15
dom är väl inte tighta *slap*
normal fit ju :)

Slartibartfast
2006-01-31, 20:16
normal fit ju :)

Girl, in my book så sitter de som en kondom. Jag har kört extrabaggy hittills.

Dom en faktiskt "comfort fit"

Helena B
2006-01-31, 20:16
Aaaa det där ser riktigt nice ut Slarti :thumbup:

Precis, det finns mycket tightare byxor.

mela
2006-01-31, 20:17
dom sitter bra
ut och vicka på arset nu. :naughty:

Yankeee
Har ni meterhögt gräs på gatorna i finland?

Progzilla
Jaaaa! :thumbup: Kanon!

För att vara Slarti är detdär MYCKET tajta brallor. :D

Slartibartfast
Tack! Jag känner mig som en ny människa. Jag har blivit vuxen då jag frångått baggymodet.

Herkulez
2006-01-31, 20:20
jag är förälskad i din axelbredd, ge mig en meter eller så av den.

annars jävlar.........

Slartibartfast
2006-01-31, 20:20
Jaaaa! :thumbup: Kanon!

För att vara Slarti är detdär MYCKET tajta brallor. :D

You know it! Dom sitter som korvskinn! Nästa gång vi drar på högstadiediscot, Progge... :naughty:

OT: var du inte på jobb idag? Jag skypade dig. :cryout:

Kaboffastar
2006-01-31, 20:22
Nästan så vi kräver en bild på hur det såg ut i ett par av de äldra brallorna !
Don't we ?

Diana
2006-01-31, 20:24
duktigt att tvinga sej övervinna en nojja :thumbup: va det än må vara :D

rolf
2006-01-31, 20:25
Tja, om jag hade den kroppen skulle jag fan kunna gå runt i en hawaii-style bladkjol. :D

Slartibartfast
2006-01-31, 20:25
Nästan så vi kräver en bild på hur det såg ut i ett par av de äldra brallorna !
Don't we ?

Det såg inget vidare ut nu i retrospekt. Faktiskt förjävligt. Jag kanske tar en bild om jag orkar...

muddler
2006-01-31, 20:33
Jag har så litet paket så det är ingen risk att det syns. :D

Här är i alla fall teh pants. Jag ber er frånse den gaya posen jag fick till till höger.

haha kallar du det tighta kom igen

Slartibartfast
2006-01-31, 20:38
haha kallar du det tighta kom igen

Hur ser ett par tajta brallor ut då??

Det är absolut tajt enligt mig.

Berguven
2006-01-31, 20:51
Tajt ska det minsann vara! Själv äger jag ett par skinbrallor med snörning på sidorna. Snyggare än så blir det inte.

Kwon
2006-01-31, 20:55
Tajt ska det minsann vara! Själv äger jag ett par skinbrallor med snörning på sidorna. Snyggare än så blir det inte.

Låter lite Kinky! :laugh:

Slartibartfast
2006-01-31, 21:00
Det går en tysk i min skola som brukar gå med stickad polotröja och baggy läderbrallor. :laugh: Det är inget vidare.

Berguven
2006-01-31, 21:05
Det går en tysk i min skola som brukar gå med stickad polotröja och baggy läderbrallor. :laugh: Det är inget vidare.

Usch! Läderbrallor ska sitta tajt eller inte sitta på alls.

Berguven
2006-01-31, 21:10
Låter lite Kinky! :laugh:
Att vissa tycker det är bara en bonus.

Kaboffastar
2006-01-31, 21:10
Nej men seriöst, om jag ska vara bög för en sekund så såg det grymt bra ut, den dagen kläder sitter på mig som de satt på dig där är jag riktigt jävla nöjd.

Yankeee
2006-01-31, 21:11
Nej men seriöst, om jag ska vara bög för en sekund så såg det grymt bra ut, den dagen kläder sitter på mig som de satt på dig där är jag riktigt jävla nöjd.

Måste man vara bög för att tycka att en kille ser bra ut?

Kaboffastar
2006-01-31, 21:12

Yankeee, förlåt, jag var lite för skojfrisk.
Nej det måste man verkligen inte. Det är bara det att... jag är så osäker på mig själv så att säga sådär är en bra räddningsplanka för mej. *rolleyes*
Dagens sanning, det känns bra att jag fick de här ur mig.

Kebab-Arne
2006-01-31, 21:14

Då måste det vara jävligt tajt eller så har de en falukorv innanför byxorna.

Slarti: Du verkar inte ha något emot tajta t-shirtar så då är väl steget till tajtare jeans inte så långt. Även om det nu är konstaterat att det inte var så tajt. :)

Slartibartfast
2006-01-31, 21:17

Tack! Det värmer. :cheers:

Perscitus
2006-01-31, 21:17
Roligt det där. Jag tycker du är jävligt snygg Slarti! När jag se dig på bilderna känner jag en mix av beundran och osexuell attraktion. :)

Perscitus
2006-01-31, 21:19

Slarti: Du verkar inte ha något emot tajta t-shirtar så då är väl steget till tajtare jeans inte så långt. Även om det nu är konstaterat att det inte var så tajt. :)
Fast det är ju klassiska byggartraditionen. Tight t-shirt för att framhäva överkroppen som ser bra ut även om den är bulkig, och baggy-byxor för att överkomma den livslånga skammen över de ouppnåeliga benen alternativt kombinerat med att formen heller inte är den bästa vilket resulterar i elefantarsle.

Slartibartfast
2006-01-31, 21:21

För några år sen kunde jag inte gå i kortärmat alls. Nu är det endast tajt som gäller. Har alltid tyckt att det är ok att ha spinkig överkropp så länge man har normala ben. Nu har jag halvbiffig överkropp och åtminstone normala ben. :D

Jag köpte ett annat par jeans för kanske ett år sen som jag tyckte satt som korvskinn, men nu har jag insett att de också är äckelbaggy. :D Mina brallor har blivit tajtare ett steg i taget.

Kebab-Arne
2006-01-31, 21:21
Fast det är ju klassiska byggartraditionen. Tight t-shirt för att framhäva överkroppen som ser bra ut även om den är bulkig, och baggy-byxor för att överkomma den livslånga skammen över de ouppnåeliga benen alternativt kombinerat med att formen heller inte är den bästa vilket resulterar i elefantarsle.

Det är visserligen sant. Har man skaplig bröstvolym kan det dölja bulkmagen ganska effektivt också.

Kaboffastar
2006-01-31, 21:23
Upp med en bild på de gamla bettorna också så ska du se att du helt kommer över denna noja helt och hållet ett par inlägg senare.

Diana
2006-01-31, 21:24
sommarversionen? :D
http://trekkerswestern.co.uk/public_html/west%20artwork/chaps%20blk.jpg
Yankeee, förlåt, jag var lite för skojfrisk.
Nej det måste man verkligen inte. Det är bara det att... jag är så osäker på mig själv så att säga sådär är en bra räddningsplanka för mej. *rolleyes*
Dagens sanning, det känns bra att jag fick de här ur mig.
den där bikt-tråden för ett tag sen verkar ha öppnat en del dörrar :thumbup: :D

Slartibartfast
2006-01-31, 21:24
Upp med en bild på de gamla bettorna också så ska du se att du helt kommer över denna noja helt och hållet ett par inlägg senare.

Jag ska se om jag inte har en gammal bild på datorn. Lägger upp den imorgon i så fall.

Kaboffastar
2006-01-31, 21:25
Jag ska se om jag inte har en gammal bild på datorn. Lägger upp den imorgon i så fall.

Sounds like a deal to me.

muddler
2006-01-31, 21:28
Hur ser ett par tajta brallor ut då??

Det är absolut tajt enligt mig.

kan bara utgå från en polare till mig och då jävlar finns det inte nått slack alls i tyget nånstans även när han står upp :D vet inte om jag tycker det ser bra ut dock men men dom sitter mkt tightare än vad dina gjorde iaf, jag föredrar dock själv helt klart det stuket du har :thumbup:

Kaboffastar
2006-01-31, 21:29
kan bara utgå från en polare till mig och då jävlar finns det inte nått slack alls i tyget nånstans även när han står upp :D vet inte om jag tycker det ser bra ut dock men men dom sitter mkt tightare än vad dina gjorde iaf, jag föredrar dock själv helt klart det stuket du har :thumbup:

Aaaah :D stuprör, han råkar inte vara en benhård rocker ? =)

Fartman
2006-01-31, 22:42
För några år sen kunde jag inte gå i kortärmat alls. Nu är det endast tajt som gäller. Har alltid tyckt att det är ok att ha spinkig överkropp så länge man har normala ben. Nu har jag halvbiffig överkropp och åtminstone normala ben. :D

Jag köpte ett annat par jeans för kanske ett år sen som jag tyckte satt som korvskinn, men nu har jag insett att de också är äckelbaggy. :D Mina brallor har blivit tajtare ett steg i taget.
Det är inte så att de brallorna inköptes när du var tyngre och blev mer baggy när du deffade?
Ser förövrigt jävligt bra ut, du är bred, jag är avundsjuk.

Nejv
2006-01-31, 22:52
Alltså inte för att vara petig men du bör nog inte använda jeans av modell bootcut. Vida byxor vid fötterna är inget man vill bära/se längre. :P

mini
2006-01-31, 22:58
Alltså inte för att vara petig men du bör nog inte använda jeans av modell bootcut. Vida byxor vid fötterna är inget man vill bära/se längre. :P
Schh, killen bor i Finland, där har man just kommit över den första vågen marimekkoblommor. Det där räknas inte som utställt längre. Du hör ju pojken, de där är tajta. *rolleyes*

Fartman
2006-01-31, 22:59
Men byxorna blir ju "vida" där nere pga av breda lår högre upp. ;)
Förövrigt är tighta jeans av typen stuprör aka "stoppa-i-gummistöveln-jeans" bland det absolut vidrigaste man kan ta på sig, sen att det bara är små anorektiker med den berömda "böghållningen" (typ han som är gay i bigbrother) som bär dom gör det hela ännu värre.

Herkulez
2006-01-31, 23:03
Förövrigt är tighta jeans av typen stuprör aka "stoppa-i-gummistöveln-jeans" bland det absolut vidrigaste man kan ta på sig, sen att det bara är små anorektiker med den berömda "böghållningen" (typ han som är gay i bigbrother) som bär dom gör det hela ännu värre.
:thumbup:

Jman
2006-01-31, 23:07
Bootcut gör ju att mina vader får plats ...
Så länge inte byxändarna flaxar som i en tidigare era ... :D

Jag föredrar rak modell vanligtvis.

Spannmål
2006-01-31, 23:29
han är en grov jävel ändå...

betvivlar inte att de finska damerna blir till sig...

vad har du för storlek i t-shirts? L?

Kaboffastar
2006-01-31, 23:31
han är en grov jävel ändå...

betvivlar inte att de finska damerna blir till sig...

vad har du för storlek i t-shirts? L?

L'er är det mediummihelsinkitomatiketshuppiilainen ?

fyfan så trött jag börjar bli...

Nejv
2006-02-01, 00:03

Man måste ju faktiskt inte använda Stuprörsmodeller som sitter som ett andra skinn på benen.

Fungerar ju faktiskt att använda något sånthär...

http://se.zoovillage.com/images/product/pi/00010820/00010820_d1.jpg

Jman
2006-02-01, 00:06
Man måste ju faktiskt inte använda Stuprörsmodeller som sitter som ett andra skinn på benen.

Hehe ... men då måste man ha smala ben ....

Liten Men Fet
2006-02-01, 00:19

Men det passar ju ihop med kängorna så bra..

Jag är lite störd ioförsig, har aldrig hängt med modet ordentligt och sen kan jag ju inte ta klädtips av en kille som har scarf på sina avatar-bild ;)

Fast du har säkert rätt om man frågar "dom som vet".

Spannmål
2006-02-01, 00:23
Hehe ... men då måste man ha smala ben ....

det har man väl? varför skulle man träna vader...de syns aldrig...man tränar dessutom bara för att få tjejer.

MacLeod
2006-02-01, 01:45

http://se.zoovillage.com/images/product/pi/00010820/00010820_d1.jpg

Dom där Jay Z skorna har ju jag, Nudiebrallorna oxå för den delen.
För övrigt är modet på g mot utsvängt igen. Men det kommer börja hos tjej, kille är alltid lite senare. Och när det väl träffar varje mans midja är det smalt som gäller igen.. osv osv

H.Emanuel
2006-02-01, 07:36
Slarti, du är stark och har en bra och välbyggd hydda och de flesta verkar tycka det. De där jeansen sitter fint över din fasta röv och benen...ja, benen...

Slartibartfast
2006-02-01, 09:15
Ok boys and girls. Hittade faktiskt några gamla brall-bilder. Jag brukar alltid ta en bild när jag köpt ett nytt par brallor. Speglar ljuger.

Här är för ca två år sen. Fy satan vad illa det ser ut! :laugh:
http://i11.photobucket.com/albums/a173/slarti/oldjeans.jpg

Här är för ca ett år sen. Det är dessa jeans som jag använt hittills.
http://i11.photobucket.com/albums/a173/slarti/oldjeans2.jpg

I somras. Lite bättre, men det är sketna H&M jeans som kunde vara gjorda av dasspapper.
http://i11.photobucket.com/albums/a173/slarti/oldjeans3.jpg

Nina L
2006-02-01, 09:36
Här är i alla fall teh pants.
http://i11.photobucket.com/albums/a173/slarti/31jan0690kg.jpg
De är inte tighta. De är normala och de sitter bra. Det är dramatiskt mycket bättre än de baggybilderna du postade. *spy*

mela
2006-02-01, 09:44
jisses.. hur har du kunnat se ut så?
bra att du fått lite vett i skallen *slap*

:D

Slartibartfast
2006-02-01, 10:48
HAHA!

Ja, det är lite samma känsla jag har nu som jag hade när jag var 100 kilo fläsk och det gick upp för mig att det inte såg bra ut. :D

Kommer att ta ett tag innan jag vänjer mig med att tyget vacuumförpackar mina lår när jag sitter, dock.

J.Saarela
2006-02-01, 10:51
Du ser ju ut å ha spinkben i baggyjeansen oxå.Så du gjorde ett bra byte,mycket snyggare med dom nya jeansen.

Slartibartfast
2006-02-01, 10:51

Skulle aldrig vara så trendmedveten. Jag köper bara såna brallor som jag själv gillar och skiter fullständigt i om det är "rätt" eller inte.

Jeans som är smala nertill är en styggelse åtminstone på killar. *spy*

Dessutom bor jag ju som sagt i Finland. De är ju inte stentvättade i alla fall. :D

Spannmål
2006-02-01, 12:52
Jag ser vart detta är på väg.

Om någon vecka frågar du om det är OK för killar att ha string och om man bör raka underbenen.

Framtida bilder kommer även att avslöja en skimrande diamant i vänster öra.

Nejv
2006-02-01, 14:08
Men det passar ju ihop med kängorna så bra..

Jag är lite störd ioförsig, har aldrig hängt med modet ordentligt och sen kan jag ju inte ta klädtips av en kille som har scarf på sina avatar-bild ;)

Fast du har säkert rätt om man frågar "dom som vet".

Hahaha, det är ingen scarf, det är en halsduk. En helt vanlig halsduk. :P

Och jag klär mig grymt ;)

mela
2006-02-01, 14:09

du ser fortfarande ut som en poppare

Nejv
2006-02-01, 14:14
du ser fortfarande ut som en poppare

Tja... Den slutsatsen är väl lätt att dra baserat på den bilden antar jag.

Du ser ju ut som en moddad vaxdocka på din så? :D

mela
2006-02-01, 14:18
Tja... Den slutsatsen är väl lätt att dra baserat på den bilden antar jag.

Du ser ju ut som en moddad vaxdocka på din så? :D

hämnades du bara nu? :P

Nejv
2006-02-01, 14:21
hämnades du bara nu? :P

Hm, du undrar om jag verkligen menade det där? :P

Grisen
2006-02-01, 14:29

Jag tycker du verkar vara en tönt; Slav under mode, du tycker din stil är grym, men du ser väl ut som alla andra? Med dina stuprörs rå denim jeans och randiga filippa k tröja. Din stil är så jävla stilad att du ser ut som ett helt koncept, det är fult om nåt!

Dessutom är det grymt fult att plocka dina ögonbryn som du gör.

;)

Nejv
2006-02-01, 14:40
Jag tycker du verkar vara en tönt; Slav under mode, du tycker din stil är grym, men du ser väl ut som alla andra? Med dina stuprörs rå denim jeans och randiga filippa k tröja. Din stil är så jävla stilad att du ser ut som ett helt koncept, det är fult om nåt!

;)

Oj... Här slår vi på stort. För det första, hur i helvete kan du ens uttala dig om hur jag klär mig? Det enda du har sett är en randig jävla halsduk och du generaliserar mig rakt igenom, just like that.

Tja, hellre plockade än gigantiska asfula, som mina originalögonbryn är. Så varför inte?

Får jag se en bild på dig nu?

" ;) "

Kwon
2006-02-01, 14:44
Inte bråka nu Nejv o Grisen

Ni har båda bättre modekänsla än mig , så ni kan vara glada! :)

Grisen
2006-02-01, 14:45
Min generalisering stämde va?

Jag brände av för att du verkade så dryg, jag ber om ursäkt, jag är snel egentligen.

Yankeee
2006-02-01, 14:47

Du ägde honom minst sagt.

J.Saarela
2006-02-01, 14:56

;)

Inte är det fult att plocka ögonbryn om man behöver göra det.Men gay är det absolut :thumbup:

Metal_boy_
2006-02-01, 14:57
Mode är Ghey. Eller vad säger ni Bröderna Skoteroverall (Saarela)?

Grisen
2006-02-01, 14:58
Inte är det fult att plocka ögonbryn om man behöver göra det.Men gay är det absolut :thumbup:

Det är inte gay och oftast inte fult, men nån måtta får det vara.

Nejv
2006-02-01, 15:00

Jag brände av för att du verkade så dryg, jag ber om ursäkt, jag är snel egentligen.

För att jag verkade så dryg? :( Det går ju faktiskt ta det man läser med en nypa salt då och då :P

Men okej, att vara dryg var inte mitt uppsåt så jag ber väl också om ursäkt eller något åt det hållet ;)

Ja det är väl klart att jag har ett par rådenimjeans om jag nu visar en bild på ett par jag tycker är snygga. Så den får du gratis haha. Men tyvärr så har jag inget av filippa k.

Och modeslav är jag faktiskt inte. Jag råkar köpa det jag tycker är snyggt. Och om det nu korrelerar bra med vad som är "inne". Ja då är väl inte det dåligt.

Det är inte gay och oftast inte fult, men nån måtta får det vara.

Vadå, tycker du att de är alldeles för formade? Eller?

Grisen
2006-02-01, 15:32
För att jag verkade så dryg? :( Det går ju faktiskt ta det man läser med en nypa salt då och då :P

Men okej, att vara dryg var inte mitt uppsåt så jag ber väl också om ursäkt eller något åt det hållet ;)

Ja det är väl klart att jag har ett par rådenimjeans om jag nu visar en bild på ett par jag tycker är snygga. Så den får du gratis haha. Men tyvärr så har jag inget av filippa k.

Och modeslav är jag faktiskt inte. Jag råkar köpa det jag tycker är snyggt. Och om det nu korrelerar bra med vad som är "inne". Ja då är väl inte det dåligt.

Vadå, tycker du att de är alldeles för formade? Eller?

Sorry mannen, jag har faktiskt ingen aning om hur du klär dig, om ska vara helt ärlig så äger även jag ett par rådenimjeans av stuprörsmodell.

Precis! De är för formade, ta inte bort för mycket.

Piranha
2006-02-01, 15:37

Definitivt om man går till salong och gör det ..

Gör du det Slarti ?

Nejv
2006-02-01, 15:42
Sorry mannen, jag har faktiskt ingen aning om hur du klär dig, om ska vara helt ärlig så äger även jag ett par rådenimjeans av stuprörsmodell.

Precis! De är för formade, ta inte bort för mycket.

Haha, jaja okej.

Visst de må vara ganska formade. Men iom att kontrasten på bilden är höjd rätt mycket så bidrar det en del. Menmen, jag ska tänka på det. Jobbigt att forma om osv dock. :P

Och det gör oooooont!

Grisen
2006-02-01, 16:06
Haha, jaja okej.

Visst de må vara ganska formade. Men iom att kontrasten på bilden är höjd rätt mycket så bidrar det en del. Menmen, jag ska tänka på det. Jobbigt att forma om osv dock. :P

Och det gör oooooont!

Förmodligen är det kontrasten på bilden som gör det.

zoltan_hellhound
2006-02-01, 16:12

Men då ser man vad man får iaf

Slartibartfast
2006-02-07, 17:58
Jag orkar inte skapa en ny tråd om det men jag tänkte fråga vad ni tycker om cargo pants.

Jag gillar dem. Har ett par stycken (som dock fått pensioneras nu för de var på tok för baggy. Jag är ju inne i min slim-look-period) och köpte ett par senast idag.

Min tjej sa bara "jag förstår inte varför folk köper cargo pants. De är ju så fula." :D

Wennerberg
2006-02-07, 18:13
cargopants är feta

Sonny
2006-02-07, 18:57
Jag äger inget par själv, men ja tycker dom e häftiga!

Corpobal
2006-02-07, 19:26
Sammanfattningsvis, mer unibrow i samhället.

aliquis
2006-02-22, 23:17
normal fit ju :)Alla jeans e tighta, stela o äckliga.

Axel
2006-02-23, 13:05
av någon anledning läste jag "slarti utmanar ninjor" och trodde vi skulle få se ett coolt filmklipp med slarti vs ninjor :(

myggan
2006-02-23, 13:23

baggy på tjejer är fint *kissass*

mela
2006-02-23, 13:46
baggy på tjejer är fint *kissass*

inte om man är tjock :D
iofs då är tight ännu vidigare *spy*

Snake
2006-02-23, 13:46
inte om man är tjock :D
iofs då är tight ännu vidigare *spy*

Så vad använder du? *innocent*