Visa fullständig version : Flex på British Grand Prix 99.
Runda Grodan
2006-01-31, 16:45
Tog ganska lång tid att ladda av någon anledning. Han ser ut som en seriefigur.
http://media.putfile.com/Flex-Wheeler-99-British-Grand-Prix
Krille 87
2006-01-31, 18:57
Fy fan va Gryym han e !! :hbang: :bow:... Han har inga direkta svagheter, smal midja och grymme quads !! 1000 resor bättre än Kålman !!
Fy fan va Gryym han e !! :hbang: :bow:... Han har inga direkta svagheter, smal midja och grymme quads !! 1000 resor bättre än Kålman !!
tja, mindre också.
Runda Grodan
2006-01-31, 19:04
Jag har hela videon på VHS. Den är faktiskt ganska bra för att vara en tävlingsfilm. Coleman, Flex och Levrone ser riktigt bra ut. Levrones posering till en Rage Against The Machine - låt är riktigt grym. Coleman poserar till nåt mesigt sömnpiller.
Krille 87
2006-01-31, 19:12
Jag har hela videon på VHS. Den är faktiskt ganska bra för att vara en tävlingsfilm. Coleman, Flex och Levrone ser riktigt bra ut. Levrones posering till en Rage Against The Machine - låt är riktigt grym. Coleman poserar till nåt mesigt sömnpiller.
Kålman bjuder inte alls lika mycket på sig själv när han poserar.. Tycker han är aningen kantig.. Alla skulle posera som han som vann juniorklassen på SM, Stanley Kibrige tror jag han heter, riktigt underhållande till och med.. Moonwalk bl a. :cool:
Kålman bjuder inte alls lika mycket på sig själv när han poserar.. Tycker han är aningen kantig.. Alla skulle posera som han som vann juniorklassen på SM, Stanley Kibrige tror jag han heter, riktigt underhållande till och med.. Moonwalk bl a. :cool:
ja stackars dom då som inte har taktkänsla. det är förfan fysiken som ska bedömmas och inte deras danstalang.
Krille 87
2006-01-31, 19:15
ja stackars dom då som inte har taktkänsla. det är förfan fysiken som ska bedömmas och inte deras danstalang.
Men det skadar inte om man är lite underhållande :thumbup:..
Men det skadar inte om man är lite underhållande :thumbup:..
nä det har du såklart rätt i men jag tcker inte att taktkänsla ska ha något att göra med bedömningen av deras fysik...
finns dock inget fetare ä när ruhl flexar till rammstein så publiken går i taket
finns dock inget fetare ä när ruhl flexar till rammstein så publiken går i taket
Nää, samt hela publiken skriker "Ruuuuuuuuuuuuuuuuhl" i ett enda stort dån! :hbang:
Nää, samt hela publiken skriker "Ruuuuuuuuuuuuuuuuhl" i ett enda stort dån! :hbang:
oh ja, låter som burop först :D men det är RUUUUUUUUUUUUUUUUHL UUUUULULLLLULULULULUUL..
usch ha, vad heter låten som spelas på mr o 2002 eller när det va, ni vet ni vet, rammsteinlåten
J.Saarela
2006-01-31, 19:45
Flex var grym :hbang: Men dåtidens Flex mot Coleman hade inte haft en chans.
Krille 87 vill se män dansa i små kalsonger *screwy*
Brings a tear to my eye. :)
Man tackar.
Krille 87
2006-01-31, 21:25
Flex var grym :hbang: Men dåtidens Flex mot Coleman hade inte haft en chans.
Krille 87 vill se män dansa i små kalsonger *screwy*
Inte fasen sitter och glor på deras kallingar :laugh: .. Sen vet ja ju inte om du gör det men det är en helt annan sak...
Krille 87
2006-01-31, 21:29
nä det har du såklart rätt i men jag tcker inte att taktkänsla ska ha något att göra med bedömningen av deras fysik...
Har jag aldrig sagt heller :)...
Kebab-Arne
2006-01-31, 21:36
Jag har haft nåt klipp på nån posering på nån tävling med Levrone från 98-99. Låten han poserar till är jävligt bra, kan mycket väl vara Rage Against The Machine, du vet inte mer om vad låten heter?
Cerberus
2006-01-31, 21:36
OMG shit vad monstruöst stor han var där, de filmer jag har på honom är han typ 20-30kg lättare på minst!
Jag har haft nåt klipp på nån posering på nån tävling med Levrone från 98-99. Låten han poserar till är jävligt bra, kan mycket väl vara Rage Against The Machine, du vet inte mer om vad låten heter?
RATM - Killing in the name of, tror jag det är.
Kebab-Arne
2006-01-31, 21:47
RATM - Killing in the name of, tror jag det är.
Vi undersöker saken... :)
Tack hursomhelst.
delta_mats
2006-01-31, 22:01
Helt klart den snyggaste fysiken på en bodybuilder jag någonsin sett.
Synd att han inte fick vinna Mr Olympia någon gång. Han var helt komplett.
Helt klart den snyggaste fysiken på en bodybuilder jag någonsin sett.
Synd att han inte fick vinna Mr Olympia någon gång. Han var helt komplett.
Komplett med olja. :)
Kebab-Arne
2006-01-31, 22:03
Det var den låten, tack!!
delta_mats
2006-01-31, 22:04
Komplett med olja. :)
Jasså, det har jag inte vetat. Vart då?
Jasså, det har jag inte vetat. Vart då?
lite här och var, bla hans släta armar
delta_mats
2006-01-31, 22:05
lite här och var, bla hans släta armar
Är det något man vet eller bara tror?
Är det något man vet eller bara tror?
Jag har träffat sig med honom. Han hade olja i triceps och skoter med eld-flames. Inget av det är coolt.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.