handdator

Visa fullständig version : Variation av gym?

z_bumbi
2006-01-30, 09:26
Hur många är det som brukar lägga in ett träningspass på ett annat gym för att få variation?

blasr
2006-01-30, 09:38
Inte ofta alls. Det händer lite då och då om jag inte känner för att träna ensam, då hänger jag med några polare till ett källargym.

Herkulez
2006-01-30, 09:39
när jag är i boden tränar jag alltid i mitt "hemma"gym BSK. ca 2-4ggr i månaden.

Power
2006-01-30, 09:43
Ibland är man tvungen att testa andra gym eftersom ens egna håller stängt av någon anledning. Men eftersom det är ganska kul att prova nya gym med nya maskiner, stänger etc så blir det snarare ett lyft i träningen än ett tråkigt avbrott.
Sen kan det ju också vara så att man har ett kort som gäller på fler gym än ett, så att man kan köra olika dagar på olika gym!

Piranha
2006-01-30, 09:57
Ibland är man tvungen att testa andra gym eftersom ens egna håller stängt av någon anledning. Men eftersom det är ganska kul att prova nya gym med nya maskiner, stänger etc så blir det snarare ett lyft i träningen än ett tråkigt avbrott.
Sen kan det ju också vara så att man har ett kort som gäller på fler gym än ett, så att man kan köra olika dagar på olika gym!

Du våga inte säga SATS va ?

MilkmaN
2006-01-30, 10:18
Om jag tränar med en polare tränar jag på ett annat gym. Det är dock lamt då det kostar pengar så jag undviker det så länge jag inte måste ha pass eller är väldigt sällskapssjuk.

Fartman
2006-01-30, 10:59
I princip aldrig

Noodles
2006-01-30, 11:05
Väldigt sällan. Brukar bara hända när jag är tvungen, t ex kring jul när jag är i min gamla hemstad. I övrigt är jag så pass nöjd med mitt nuvarande gym.

Piranha
2006-01-30, 11:24
Lite här och var tränas det.

Mest på Frescati givetvis.

Deltagym.
Håbo AK
Fairing har det blivit och blir igen snart.
Även nå stödpass på SATS
Athletic i Slagsta ( var länge sen nu )

Power
2006-01-30, 11:33
Man ska inte svära! ;)

Du våga inte säga SATS va ?

z_bumbi
2006-01-30, 11:58
Jag tycker det är kul att testa andra gym ibland och så dyrt är det inte att träna något pass då och då på något annat gym. Man får jämföra det med vad man i övrigt lägger ner på träningen och vad man kan få ut av det inspirationsmässigt.