Visa fullständig version : Ronnie Coleman
mister_power
2006-01-28, 15:34
Hej!
Sitter och tittar lite på bilder på bodybuilders för att få upp lite motivation, en fråga hur stora mått har Ronnie Coleman?? Han är ju gigantisk, ok att jag visste det innan men att han var så stor!! *flex*
Efter att jag tittat på honom så jämförde jag med Arnold o han såg "inte så stor ut" i jämförelse
Ps. Det känns skönt att titta på halvnakna killar ibland :naughty:
Kebab-Arne
2006-01-28, 15:40
Huh?
Coleman skulle hursomelst sparka sjärt med Arnold på en byggartävling.
Metal_boy_
2006-01-28, 15:42
Huh?
Coleman skulle hursomelst sparka sjärt med Arnold på en byggartävling.
Ja om det bara gäller att vara störst så.(Det gör det ju idag tyvärr)
mister_power
2006-01-28, 15:47
Det var det jag menade att Arnold inte såg så stor ut, kanske skrev lite otydligt ;)
delta_mats
2006-01-28, 15:56
Armar och bröst hade då Arnold matchat Coleman tror jag. Och magen var bättre på Arnold. Resten plockar Coleman hem.
Herkulez
2006-01-28, 15:57
colemans symetri är med bättre än arnolds var.
Nog för att jag vet att du inte menar det du säger ordagrant, men jag kan inte låta bli. Om störst alltid vinner så finns det flera byggare som är större än Coleman är... som hamnar SIST. Det spelar ingen roll hur erigerad din penis blir av att titta på Dexter, Jay eller någon annan. På en byggarscen är dom chanslösa om Coleman.
Thorwaldsson
2006-01-28, 16:00
Lär dock vara svårt att matcha den getingmidjan som Arnold låg inne med.
Stark betoning på "låg" ;)
Äh, så risiga var inte byggarna på sjuttiotalet. Kolla in den här länken - där man fotomonterat gamla och nya byggare enligt skala..http://ironage.us/virtual/index.html
allan
HookersUnited
2006-01-28, 16:03
Armar och bröst hade då Arnold matchat Coleman tror jag.
Möjligtvis så hade han inte skämt ut sig vid jämförelse av ovan nämnde kroppsdelar.
mister_power
2006-01-28, 16:06
Jag har inga bevis på att de här killarna dopar sig men, kan det vara så att anabola steroider har blivit bättre genom åren och det kan vara förklaringen till att de är större idag?
Jag har inga bevis på att de här killarna dopar sig men, kan det vara så att anabola steroider har blivit bättre genom åren och det kan vara förklaringen till att de är större idag?
Precis ALLT har blivit bättre. Kost, teknik, maskiner etc.
allan
Thorwaldsson
2006-01-28, 16:10
Äh, så risiga var inte byggarna på sjuttiotalet. Kolla in den här länken - där man fotomonterat gamla och nya byggare enligt skala..http://ironage.us/virtual/index.html
allan
Tycker mig se en trend i att benen blivit viktigare med åren :)
HookersUnited
2006-01-28, 16:13
Precis ALLT har blivit bättre. Kost, teknik, maskiner etc.
allan
Och doseringskopparna har bytts från popcornskålar till 10-litershinkar.
http://ironage.us/virtual/champs.jpg
Samt att det är mindre disco nu.
Och doseringskopparna har bytts från popcornskålar till 10-litershinkar.
*bs* *bs*
Det har alltid funnits folk som tokdoserat av allting. Det är en myt att det är mängderna som gjort skillnaden.
allan
*bs* *bs*
Det har alltid funnits folk som tokdoserat av allting. Det är en myt att det är mängderna som gjort skillnaden.
allan
Nu tar du väl ändå i? Inte fan tryckte folk på 70-talet 10g i veckan inte. Det fanns folk som verkligen gjorde allt för att förstöra sig själv med droger då, men inte som nu.
HookersUnited
2006-01-28, 16:30
*bs* *bs*
allan
Vad är det då som skiljer vår svenska elit mot olympiascenen? Kan inte de svenska byggarna gymma och äta ordentligt?
Nu tar du väl ändå i? Inte fan tryckte folk på 70-talet 10g i veckan inte. Det fanns folk som verkligen gjorde allt för att förstöra sig själv med droger då, men inte som nu.
Jodå. Det har alltid funnits folk som trott att "mest är bäst". Har för mig att Steve Michalik låg på de doserna periodvis. Och fler än honom. Naturligtvis har doseringarna ökat men samtidigt är säkert preparaten effektivare också. Och det hjälper inte - det är inte så att den som trycker mest kommer att bli bäst.
allan
Vad är det då som skiljer vår svenska elit mot olympiascenen? Kan inte de svenska byggarna gymma och äta ordentligt?
Urvalet.
allan
Jodå. Det har alltid funnits folk som trott att "mest är bäst". Har för mig att Steve Michalik låg på de doserna periodvis. Och fler än honom. Naturligtvis har doseringarna ökat men samtidigt är säkert preparaten effektivare också. Och det hjälper inte - det är inte så att den som trycker mest kommer att bli bäst.
allan
Visst är det så, det är vi helt överrens om. Men jag tror ändå folk trycker ordentligt mycket mer nu, och under längre perioder. Och effektivare droger? Under 70-talet fanns kanske inte vissa av medicinerna som missbrukas nu, men på 80-talet fanns dom.
Jag tror som sagt ändå att det är doser och ett större missbruk av tillväxthormon samt att det finns långt många fler som verkligen skiter i hälsan nu än vad som fanns förut. Kanske överlever dom längre för att dom får läkarvård?
HookersUnited
2006-01-28, 16:48
Urvalet.
allan
+ en stabil prenumeration från närmaste Apotek.
Ronnie sa i en intervju att han armar mätte 24 tum.
mister_power
2006-01-28, 17:13
vad motsvarar det i cm?? Kass på sånt där :D
vad motsvarar det i cm?? Kass på sånt där :D
Multiplicera med 2,54.
mister_power
2006-01-28, 17:18
61 cm alltså, liten kille :D
vad mätte arnolds? var det inte 57cm?
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.