Visa fullständig version : Fullaste moderatorn i helgen ?
Vem blir mest packad å lever rövare på kollo ?
Puuuh... Inte Pez - Jobbar.. Allan, Jarod och Jorgen har gjort det förut.. Bumbi klarar nog mkt sprit..
Jag hoppas på Grubb! Barbapappa-spam och studier som visar på att LSD gör susen. :)
Pez och Jarod går ut lika hårt, men Pez slutar när hans sex-appeal peakar; jarod 4-5 öl efter :D
bluelight
2006-01-28, 00:00
Pez :hbang:
Han jobbar för fasiken (varärmelisch..).
sundvall
2006-01-28, 00:02
Puuuh... Inte Pez - Jobbar.. Allan, Jarod och Jorgen har gjort det förut.. Bumbi klarar nog mkt sprit..
Jag hoppas på Grubb! Barbapappa-spam och studier som visar på att LSD gör susen. :)
:laugh:
Helena B
2006-01-28, 00:14
Den var riktig klurig, har iofs bara sett Jörgen och Jarod dansa på brädan. Kan vara kul att få se de andra oxå.
Inte jag iaf. Ska va helnykter denna helgen. HA!
Helena B
2006-01-28, 00:46
Inte jag iaf. Ska va helnykter denna helgen. HA!
Vi får väl se!
jörgen har fortfarande inte kommenterat denna tråd, är de för att han bara inte sitter vid datorn ikväll, eller äre för att han är o rullar på stan? :D
King Grub
2006-01-28, 06:07
Räknas man som en riktig torrboll när man inte ens är med i pollen, trots att man är en teoretisk kandidat?
Räknas man som en riktig torrboll när man inte ens är med i pollen, trots att man är en teoretisk kandidat?
Jag hoppas på Grubb! Barbapappa-spam och studier som visar på att LSD gör susen
Go my son go! Dont let us down!
Räknas man som en riktig torrboll när man inte ens är med i pollen, trots att man är en teoretisk kandidat?Du får mig röst, Grubban! *kissass* Surprise us! Vi vill se galna trådstarter och banningar i natt!
Ja de vore faktiskt en höjjdade å läsa Grub dynga av en riktigt fjårtisfylla på forumet och sen frammåt 5 snåret bli så där härligt sentimental och skicka puss & kram PM , å Allan du är min bäääästa kompissssh osv osv.
Haha!
Jag tror på Jarod, har hört att han känner ena riktiga bruds, där ska det väl kunna festas till i helgen.
Skulle förvåna mig väldigt om det vore Jörgen - dricker väl inte alkohol så vitt jag vill minnas :thumbup:
//Helena
Skulle förvåna mig väldigt om det vore Jörgen - dricker väl inte alkohol så vitt jag vill minnas :thumbup:
//Helena
Jag skulle också bli förvånad om det är jag.
Jodå, dricker gör jag, säkert tre gånger om året, men aldrig så att jag blir full.
Tror att pez tar sig en stänkare på jobbet för att liva upp stämningen så han får min röst.
Klart det är Jarod. Hans liv behöver sprit.
Jorgen är för ansvarsfull för sånt här :MrT:
Jarod är mest elak och han super säkert varje dag i smyg :D
Pez.. ja.. kan inte uttala mig om honom..
Hur hamnade jag i det gänget :D
Att det ens finns en misstanke om att jag skulle dricka *grr*
Herkulez
2006-01-28, 14:43
hade jag varit moderator så hade nog jag vunnit igår :em:
Har jag missat några "kabbofastarish-trådar" inatt? :(
Har jag missat några "kabbofastarish-trådar" inatt? :(
Japp. Det var den roligaste tråden i kolozzeums historia.
Tyvär har jag tagit bort ditt PM, annars kunde vi haft kul här! :D
:D
En man från skåne sa:
"Alla skåningar är lögnare"
Paradoxalt :confused:
:D
En man från skåne sa:
"Alla skåningar är lögnare"
Paradoxalt :confused:
Han ljög.
Herkulez
2006-01-28, 14:52
fyfan va jag skäms för den tråden, ska aldrig ha internet nära mig i fyllan mer :em:
fyfan va jag skäms för den tråden, ska aldrig ha internet nära mig i fyllan mer :em:
What , kan man få en summering ?
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.