Visa fullständig version : Pudzianowski kör tunga böj.
Runda Grodan
2006-01-27, 13:22
The Fit Show. Väl värt att se.
http://forum.athletes.com/fitshow/week27/week27lg.html
Var ju fel Pudzi! :D :thumbup:
Runda Grodan
2006-01-27, 13:23
Inga proffsbyggare-repetitioner direkt.
Kul! Men varför filmar de från knäna och uppåt på de tyngre böjarna?
mystic[-_-]
2006-01-27, 13:57
Sådär ska det se ut! *flex*
Nitrometan
2006-01-27, 13:59
Kul! Men varför filmar de från knäna och uppåt på de tyngre böjarna?
För att det ska se tufft ut för den amerikanska publiken! TUFFT! *flex*
Inga fjollböjar där... Snyggt att Pudzi tar av sig på överkroppen när det blir lite tyngre. Och att han fortfarande kan snacka med kameran "Now I begin set. Threehundred... ten... kilos..."
Diggar hans engelska.
Såg att han hade både lindor och neoprenskydd... ;)
Kebab-Arne
2006-01-27, 14:06
"Every set, more, more, more..." :hbang:
Tricklev
2006-01-27, 14:06
Det där är ju inga riktiga muskler, utan sådana där fejk muskler.
Ingen som skall gnälla på utförandet eller dra paraleller till olagliga preparat ?
Någon ?
Rock'nRoll
2006-01-27, 14:16
Ingen som skall gnälla på utförandet eller dra paraleller till olagliga preparat ?
Någon ?
Det behöver man väll inte ens säga. Alla ser väll att han är tokdopad, bara då man kan bli så stor med den otroligt värdelösa teknik han har!
Det behöver man väll inte ens säga. Alla ser väll att han är tokdopad, bara då man kan bli så stor med den otroligt värdelösa teknik han har!
Ironi! Det blir inte roligare än så!
Nitrometan
2006-01-27, 14:20
Någon ?
Näää. Känns onödigt.
Hur tänkte du då?
"Man är tvungen att preppa tungt för att kunna böja så djupt! Kör man ren kan man bara gå ner halvvägs!"
Eller?
Paralleller förresten, du vet väl att parallella linjer aldrig möts?
Näää. Känns onödigt.
Hur tänkte du då?
"Man är tvungen att preppa tungt för att kunna böja så djupt! Kör man ren kan man bara gå ner halvvägs!"
Eller?
Är det inte lite så kidsen tänker nu?
Näää. Känns onödigt.
Hur tänkte du då?
Eller?
Hörrö Grahn .. nästa gång smäller re !
Dumleman
2006-01-27, 14:26
Vad maxar han i knäböj tro?
Pudzianovski
2006-01-27, 14:33
360 i böj läste jag för längesen att han hade gjort.
Han är tydligen känd för att träna våldsamt snabbt oxå. Kort vila mellan set.
:thumbup:
Han är tydligen känd för att träna våldsamt snabbt oxå. Kort vila mellan set.
:thumbup:
Var fortfarande fel Pudzi som körde. :(
Nitrometan
2006-01-27, 14:40
Hörrö Grahn .. nästa gång smäller re !
Fan. Vad har hänt? Vad har jag gjort för att du ska blanda ihop mig med Grahnen?
Fan. Vad har hänt? Vad har jag gjort för att du ska blanda ihop mig med Grahnen?
:D Du sitter där och ordbajsar fastän du fullt förstår innebörden av meningen.
Snart vill du väl ha källa på svenska akademiens ordlista också.
Bah *rolleyes*
Sluta kasta harpluttar i munnen på mig...
Nitrometan
2006-01-27, 14:43
Bah *rolleyes*
Ah. Det var så...
Ursäkta mig.
Jag kan sluta när jag vill... :D
Jag fick bara ett infall att dryga mig. Det var både dumt och onödigt. Förlåt.
*rolleyes*
Bah *rolleyes*
Det är väl ändå inget man kan beskylla Grahn för?
Pudzianovski
2006-01-27, 14:44
Var fortfarande fel Pudzi som körde. :(
Jag skulle bara kunna säga: "Änd know aj put ån forti kilos" EN gång...sen orkar jag inte mer vikt. *cry*
Nitrometan
2006-01-27, 14:56
Jag skulle bara kunna säga: "Änd know aj put ån forti kilos" EN gång...sen orkar jag inte mer vikt. *cry*
"Every set. More and more." *flex*
Kom igen! *popcorn*
jag blev impad av han inte hade femton passare runt sig som det brukar vara vid sånan här saker. Ser starkt ut
Det är väl ändå inget man kan beskylla Grahn för?
Jorå ...
Med tanke på hur tungt 310 var måste han nog ha dräkt för att fixa 360. Knälindorna gör ju sitt, inte speciellt imponerande av en fulltankad och relativt hård 130kg:s kille.
Med tanke på hur tungt 310 var måste han nog ha dräkt för att fixa 360. Knälindorna gör ju sitt, inte speciellt imponerande av en fulltankad och relativt hård 130kg:s kille.
Pust pes.
Haha. Stark och dum.
Vad menar du med dum?
Jävla stark han är:P...Men han har ju också åkt fast för användning av olagliga preparat.
J.Saarela
2006-01-27, 16:34
Jävla stark han är:P...Men han har ju också åkt fast för användning av olagliga preparat.
Vars då och vad för preparat?
Vad menar du med dum?
Jo, det funkar ungefär såhär:
Om man själv är en liten räka så är det automatiskt så att andra som lyckas bättre och/eller använder steroider så är dom automatiskt dumma i huvudet. Storleken på utbrottet står i direkt proportion till sitt eget misslyckande. För referens: läs vilken tråd som helst som handlar om Ronnie Coleman.
J.Saarela
2006-01-27, 16:39
Haha. Stark och dum.
Hur vet du att han är dum? Har du talat med han? verkade han korkad då?
Om man själv är en liten räka så är det automatiskt så att andra som lyckas bättre och/eller använder steroider så är dom automatiskt dumma i huvudet. Storleken på utbrottet står i direkt proportion till sitt eget misslyckande. För referens: läs vilken tråd som helst som handlar om Ronnie Coleman.
Jo, det där begriper jag. :D
Jag var mest ute efter lite tjabb.
Vars då och vad för preparat?
Vad för preparat vet ajg itne. Men det året urkainaren vann. Vet itne riktigt om det var 05 eller 04. HAn kom 3 det året. MEn fick lämna över den placeringen till Samuelsson efter tävlingen. Det sa de på tv3 när de visade att han hade åkt fast i doping kontroll.
Vad för preparat vet ajg itne. Men det året urkainaren vann. Vet itne riktigt om det var 05 eller 04. HAn kom 3 det året. MEn fick lämna över den placeringen till Samuelsson efter tävlingen. Det sa de på tv3 när de visade att han hade åkt fast i doping kontroll.
Han åkte för amfetamin och/eller kokain så vitt jag vet. Vore det AAS dom testade efter så ska du inte lura dig att tro att inte precis alla skulle åka.
Jo, det där begriper jag. :D
Jag var mest ute efter lite tjabb.
Vad tror du jag är ute efter då? :D
Vad tror du jag är ute efter då? :D
Du som brukar vara så tyst och timid härinne. :em:
Vi får väl låta pöjken berätta för oss hur väl han känner Pudzi.
Du som brukar vara så tyst och timid härinne. :em:
Vi får väl låta pöjken berätta för oss hur väl han känner Pudzi.
Ja. Vet inte vad som flugit i mig riktigt :/
Sist jag kollade så var amfetamin dopingklassat, jag skiter i vilket, han kan ha tagit både koballe och knark, han har åkt fast iaf. Trots otroligt dålig kontroll inom den sporten. Frågan eller diskussionen var väl snarare varför dom andra inte dömdes ut och att det skulle handla mer om ett bråk/maktkamp i polska federationen.
Dumleman
2006-01-27, 17:30
Jag tror han menar dum som i att köra på 300kg+ utan passare, hans karriär kan ju ta slut fort om något går fel.
Jag tror han menar dum som i att köra på 300kg+ utan passare, hans karriär kan ju ta slut fort om något går fel.
Han verkade ha rätt bra kontroll på saker o ting, samt att han känner nog sin kropp vid det här laget!:)
Dumleman
2006-01-27, 17:37
Han verkade ha rätt bra kontroll på saker o ting, samt att han känner nog sin kropp vid det här laget!:)
Jo men det känns så onödigt på något vis att han usätta sig för den risken :).
Kebab-Arne
2006-01-27, 17:41
Seriös fråga.,,
Det var väl inget fel på de böjarna? Visserligen kan man ju gå djupare... Men läste på getbig om några som klagade på att knäna skulle ta stryk av den formen han har i böjen. Nu orkar inte jag skriva på engelska så frågar här istället. :)
Skapligt djup i benpressen.
rememberence
2006-01-27, 17:43
Han verkade ha rätt bra kontroll på saker o ting
bara jag som reagerade på att 310 kg såg ut som ingenting för honom? *flex* :hbang:
bara jag som reagerade på att 310 kg såg ut som ingenting för honom? *flex* :hbang:
Tycker att det såg ganska tungt ut.
Daniel Mattusch
2006-01-27, 18:00
Tyckte jag med, imponerande vikt men inge överdrivet.
Mjoo, tungt fast endå jäkligt kontrollerat!
Han verkade ju ha självörtroende att veta att han klarar av det iaf...
Mjoo, tungt fast endå jäkligt kontrollerat!
Han verkade ju ha självörtroende att veta att han klarar av det iaf...
Ja,han har ju inga problem att fixa det, men den böjen är långt ifrån lätt.
Hur som helst så är det en riktigt grym kille. :thumbup:
J.Saarela
2006-01-27, 18:06
Kokain var det.
Pudzianovski
2006-01-27, 18:10
310 såg rätt segt ut men då får man ha i åtanke att han snackade med stången på axlarna (alltså, han snackade inte med stången ala: "Hej stången hur mår du?")....kör utan dräkt, kör i bar överkropp, får applåder efteråt och dessutom så vilar han antagligen extremt lite mellan seten.
Släng på honom lite utrusning och psyka upp honom så gör han nog mer än 360 idag. Och det är helt okej.
stoney_king
2006-01-27, 18:53
Har han inget skydd på stången.... för axlarna.... har han stången direkt mot kroppen alltså.... AJ!
Pudzianovski
2006-01-27, 18:57
Har han inget skydd på stången.... för axlarna.... har han stången direkt mot kroppen alltså.... AJ!
:laugh:
Har du passare när du kör 50kg?
Dumleman
2006-01-27, 19:15
Har du passare när du kör 50kg?
Japp minst 5 st.
Japp minst 5 st.
Jag tror du bommade det jag sa. Det jag sa var inte: lolliballe du är klen; det jag sa var: på vikter du tränat på i hundra år behöver man ingen passare.
Jag tror du bommade det jag sa. Det jag sa var inte: lolliballe du är klen; det jag sa var: på vikter du tränat på i hundra år behöver man ingen passare.
jag tror iofs pudz inte har tränat 100år på 310kg, däremot har han säkert gjort en och annan rep på den vikten vilket har stärkt hans självförtoende. Att komma ur balans el halka på en svettfläck :confused: borde även för världens starkaste man vara rätt jobbigt på den vikten. Alltså pudz == dum?
Lite svårt å se , men står det Kolozeum gym på loggan bakom när han kör böj ?
Koloseum Gym :P
skapliga böjar, ska komma och klga på djupet när jag själv gör fler/finare reps på den vikten
bigtraps
2006-01-27, 21:01
Inge fel på den böjen :)
Men den är inte i klass med Botevs djuping på 320 :hbang:
Lasse Kongo
2006-01-27, 21:23
Någon ?
nej för han är ju ren som få liksom
Mass-Tech
2006-01-27, 22:14
Han gick riktigt djupt i benpressen också, inte så ofta som man ser det idag.
Han gick riktigt djupt i benpressen också, inte så ofta som man ser det idag.
När såg man det senast, Mr. Född 1987 ? *popcorn* :D
Mass-Tech
2006-01-27, 22:23
Jag såg filmen för 8h sedan så det var väll det senaste för min del.
Jag såg filmen för 8h sedan så det var väll det senaste för min del.
:D :thumbup:
Dumleman
2006-01-27, 22:27
Det finns faktiskt det här nya som kallas video vilket möjliggör att man kan se saker som inträffade innan man var född :).
Det finns faktiskt det här nya som kallas video vilket möjliggör att man kan se saker som inträffade innan man var född :).
Puttinutt! *kissass*
Släng på honom lite utrusning och psyka upp honom så gör han nog mer än 360 idag. Och det är helt okej.
Han hade ju halva komponenten av utrustningen -- knälindor. Med tanke på hur tungt det var så tror att han får det svårt att fixa 360 med dräkt, det blir iaf inte mer. Men hans "form" varierar säkert en del beroende på hur mycket och vilka "kosttillskott" han tar för tillfället.
*HOST* Krampus vart ägd *HOST* *kissass*
Pudzianovski
2006-01-28, 12:49
Han hade ju halva komponenten av utrustningen -- knälindor. Med tanke på hur tungt det var så tror att han får det svårt att fixa 360 med dräkt, det blir iaf inte mer. Men hans "form" varierar säkert en del beroende på hur mycket och vilka "kosttillskott" han tar för tillfället.
Läste precis på Pudz hemsida att han gjort 400 i böj vilket stämmer bättre överens med vad han gjort på WSM där han och Savickas är bland de få som lyft alla 7 tunnor i squatmaskinen. Men visst har det säkert betydelse vilka "kosttilskott" han tar. Men det är han ju knappast ensam om.
Läste precis på Pudz hemsida att han gjort 400 i böj vilket stämmer bättre överens med vad han gjort på WSM där han och Savickas är bland de få som lyft alla 7 tunnor i squatmaskinen. Men visst har det säkert betydelse vilka "kosttilskott" han tar. Men det är han ju knappast ensam om.
Så pass mycket böjar har jag iaf sett att jag kan säga att den dagen han gjorde videon skulle han inte klarat några 400kg med dräkt. På sin höjd 360kg.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.