Visa fullständig version : Hem Till Midgård!!
Mccartney
2006-01-26, 16:27
Denna serie går nu i repris på tv4....skämten är på en sådan otroligt låg nivå att serien faktiskt är jävligt rolig. Tyckar att alla skådespelarna gör ett rikitgt bra arbete.
Vad tycker ni om serien?
grisbil3n
2006-01-26, 16:31
Gillar också skiten skarpt av just den anledningen hehe
allt där fredde granberg är med är bra skit
Sämsta skiten någonsin.
Ja jag vet jag behöver inte kika på det, och nej det gör jag inte heller. *spy*
aldrig sett.. men att döma av mor och fars gapskratt, förr när dom såg den, verkar de va sjukt kul :D ..tilläggas skall kanske att de hade fått i sej en okännd mängd boxvin :confused: :D
grisbil3n
2006-01-26, 17:14
Det är nåt speciellt med den jäveln...
Det är nåt speciellt med den jäveln...
tack vare serier som ronny & ragge och tratten & finkel som gjort honom till kulturarv
tack vare serier som ronny & ragge och tratten & finkel som gjort honom till kulturarv
Det är därför det är så synd att han sket ner sig totalt och gjorde Midgård.
Hem till midgård är kanske en tiondel så roligt som Ronny och Ragge. Därmed är det förbannat kul.
Hyffsat skulle jag ge det i betyg
blekfet2
2006-01-26, 17:49
det kunde ha blivit så jääävla bra, men tyvärr så sabbade dom det helt.... jobbigt att säga men i mina ögon är det ett totalt fjasko *cry*
tycker den serien är kul pga den sjuka humorn:D
haha lillschnorre, halvdan? och runar är så sjukt bra:D
Dissector
2006-01-26, 19:27
Tycker det är på tok för barnslig och uppenbar humor. Gillar inte sånt riktigt
Första säsongen var riktigt kul.. andra säsongen.. orkade inte ens se ett helt avsnitt. Tyvärr.. borde lagt av medans de låg på topp med den serien.
jo det är verkligen inte i klass med Ronny och ragge, snutarna och tratten och finkel.
Runars dumkommentarer är grymt roliga..
Ibland kan jag riktigt ligga och vrida mig på golvet av skratt, men tyvärr tröttnar jag rätt snabbt på det. Har man sett ett avsnitt har man sett alla =/
Rock'nRoll
2006-01-26, 21:00
Den där serien är bland det roligaste som gjorts. Halvdan är så extremt ful och rolig.
Finns så många underbara kommentarer ifrån den.
"Va? Får ni lön? Jag vill också ha lön!"
:laugh:
En bra humorserie för alla tolvåringar.....
allan
Förutom Markoolios musikvideor! :D
jag tyckte första avsnittet var skitbra men sen så har man sett ett avsnitt har man sett alla men humorn är ju så sjukt låg så att det funkar ändå som skrivet
Rockhard
2006-01-26, 22:43
Helt klart sevärt! Och Johan Pettersson som Runar är alltid bra.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.