Visa fullständig version : Dexter Jacksons fru kidnappad
Mass-Tech
2006-01-26, 12:14
http://www.flexonline.com/news/110
Så där ja, lät ju inte så trevligt
otrevligt när oskyldiga drabbas..antar att dexter gjort nån upprörd, kanske sålt dåliga grejer till fel folk? :confused:
mystic[-_-]
2006-01-26, 14:25
otrevligt när oskyldiga drabbas..antar att dexter gjort nån upprörd, kanske sålt dåliga grejer till fel folk? :confused:
eller inte betalat i tid
Nitrometan
2006-01-26, 14:32
Otrevligt. Stackars Dexter.
Men jag tror inte det var en slump. Antar att man ska betala sinia skulder.
Craig Titus och Kelly ryan är väl inlåsta? Det kan väl inte vara de som har varit framme igen? ;)
Otrevligt. Stackars Dexter.
Men jag tror inte det var en slump. Antar att man ska betala sinia skulder.
Craig Titus och Kelly ryan är väl inlåsta? Det kan väl inte vara de som har varit framme igen? ;)
2 black males , with an jamaican accent.
Nope, det är inte Craig och hans fv.
Inte att man undrar hur smutsig proffs circusen är egentligen.
Nitrometan
2006-01-26, 14:40
Inte att man undrar hur smutsig proffs circusen är egentligen.
It's dirty as a pig-pen.
Vill man egentligen veta det?
Räcker det inte med att de är stora muskelmonster?
It's dirty as a pig-pen.
Vill man egentligen veta det?
Räcker det inte med att de är stora muskelmonster?
Jag har det vi mailar Pauline och frågar ..
DS.. stort jävla skämt !
Nitrometan
2006-01-26, 14:47
Mmmm. Pauline... eller kanske Marika Johansson.
Spana in en tidning som heter "Muscle Elegance" (google är din vän) och fundera lite på vad det innebär för byggningen (inte bara den kvinnliga även om det mest är den som berörs).
Spana in en tidning som heter "Muscle Elegance" (google är din vän) och fundera lite på vad det innebär för byggningen (inte bara den kvinnliga även om det mest är den som berörs).Är väl ingen nyhet att vissa kvinnliga kroppsbyggare finansierar det hela med att visa fissen framför kameran...
Även våran Pauline Nordin sysslar väl med något åt det hållet, vet dock inte säkert.
Nitrometan
2006-01-26, 14:53
"Where's big boy Dexter?"
Spana in en tidning som heter "Muscle Elegance" (google är din vän) och fundera lite på vad det innebär för byggningen (inte bara den kvinnliga även om det mest är den som berörs).
Oh yes ... Den diskussionen var på tapeten härom veckan.
Sen givetvis en undrar hur mycke $ ligger i omlopp för ett proffs under ett år och varför ägnar sig många åt "sidoinkomster", täcker inte förbundet upp ekonomiskt nog. etc etc
Är väl ingen nyhet att vissa kvinnliga kroppsbyggare finansierar det hela med att visa fissen framför kameran...
Även våran Pauline Nordin sysslar väl med något åt det hållet, vet dock inte säkert.
Bara kolla hemsidan , den utstrålar porr ja. ( eller mja porrigt iaf )
Jag vet ingen som betalt för att kika in , men inte utan man undrar hur långt hon går.
Jag vet ingen som betalt för att kika in , men inte utan man undrar hur långt hon går.Det var som fan, hennes officiella hemsida också.
http://www.paulinenordin.com/members <-- bara att börja bruta :)
Jag vet ingen som betalt för att kika in , men inte utan man undrar hur långt hon går.
Vem vet?
http://www.bodybuilding.com/fun/paulinepic2big.jpg
Synd att inte hon postar här mer =/
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.