Visa fullständig version : Rock klassiker ( radiostationen )
Vad har hänt ? den var bra som fan förr.
Har lyssnat på den idag och numer är det bara reklam reklam reklam reklam.
Så trist när de barkar åt helv**** för en annars så bra station.
Det är det som är det trista med reklamradio. Stationen är bra så länge de har "lite" eller "lagom" med reklam. När det blir så mycket reklam att det blir profit...så blir kanalen skräp.
allan
Håller med dig, även morgornrock är sämre nu. Kommer ihåg den gamla goda tiden då Dave & co satt bakom sparkarna, Timon & Pumba om någon kommer ihåg den klassikern! :D
Metal_boy_
2006-01-24, 20:40
Jag lyssnar bara på P3-Rockster om jag lyssnar på radio över huvud taget, där är det inte mycket till reklam.
Krokodil
2006-01-24, 20:46
Den var bäst när de körde Dave in the mornings och "Radio Älg (105.15 Arvidsjaur)" :D
Den var bäst när de körde Dave in the mornings och "Radio Älg (105.15 Arvidsjaur)" :DSå sant, så sant :thumbup:
Ja helvete ja Dave in teh mornings ägde! han gjorde ju lite reklamfilmer oxå var det inte så??? "det här kortet kommer att förändra världen!" "det här är mitt jättestora visitkort" "som vanligt i framtiden!" nån som minns?? :bow:
Ja helvete ja Dave in teh mornings ägde! han gjorde ju lite reklamfilmer oxå var det inte så??? "det här kortet kommer att förändra världen!" "det här är mitt jättestora visitkort" "som vanligt i framtiden!" nån som minns?? :bow:
Kan nån kan Cannon!!!
allan
Kan nån kan Cannon!!!
allan
:thumbup: :D
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.