Visa fullständig version : Träna till sommaren?
Hur många är det som ska träna under sommaren "Sommar Lovet" ?
själv så kommer jag träna men kanske inte lika mycket efter som man vill njuta av solen så länge man kan! men smått måste man änna hålla igång så man inte tappar allt förmycket så som styrka , massa *flex*
klart så kommer man dricka lite smått men jag ska hålla mig clean ;) jag vet! "låter överdrivet på tanken att jag inte är bodybuilder" men jag är fullt seriös kost och hälsa! även så vad jag dricker! 2-3 öl i veckan kanske jag kan haka på men icke mer! icke!!!!! :MrT:
Vadå sommarlov? Sluta träna för att det är sommar? Är du knäpp eller? *screwy*
Sommaren är ju när man kan träna som allra mest och bäst ju!
Herkulez
2006-01-23, 22:27
Hur många är det som ska träna under sommaren "Sommar Lovet" ?
själv så kommer jag träna men kanske inte lika mycket efter som man vill njuta av solen så länge man kan! men smått måste man änna hålla igång så man inte tappar allt förmycket så som styrka , massa *flex*
klart så kommer man dricka lite smått men jag ska hålla mig clean ;) jag vet! "låter överdrivet på tanken att jag inte är bodybuilder" men jag är fullt seriös kost och hälsa! även så vad jag dricker! 2-3 öl i veckan kanske jag kan haka på men icke mer! icke!!!!! :MrT:
träna på kvällarna då så du inte missar solen, fan tar bara 1timma max.
Vadå sommarlov? Sluta träna för att det är sommar? Är du knäpp eller? *screwy*
nope knäpp är jag kanske inte jag själv ska ju inte sluta träna på sommaren. *screwy*
A, få se. Kanske pumpar bikkarna. Orka hålla sig clean, lätt bärs vrja helg.
A, få se. Kanske pumpar bikkarna. Orka hålla sig clean, lätt bärs vrja helg.
nja 1 öl är ok ! är ju B vitamin i öl ! så 1 öl kan man ta för godhetens skull men mer = mer kalorier *rolleyes*
nja 1 öl är ok ! är ju B vitamin i öl ! så 1 öl kan man ta för godhetens skull men mer = mer kalorier *rolleyes*
Ligt öl får det bli!!!!
nope knäpp är jag kanske inte jag själv ska ju inte sluta träna på sommaren. *screwy*
Det där förstod inte jag...?
On topic - såklart inte, sommaren ska spenderas på gymmet, ute på promenad/löprunda, på jobbet eller i sängen. Punkt.
sundvall
2006-01-23, 22:39
Klart som fan att jag ska träna under sommarlovet, det då man kan vara som optimalast med protein var 2a eller 3e timme :D
Jag förstår mig inte på dem som lägger av helt under sommaren. Endera är man inte det minsta seriös eller så tycker man verkligen inte om att träna. *screwy*
Jag kör på som vanligt, träna är det roligaste som finns so why wouldn't I ?
Sommaren äger att träna på, lite folk på gymmet, bra väder under promenaden dit o hem. Man är ledig, listan kan göras lång..
Jag förstår mig inte på dem som lägger av helt under sommaren. Endera är man inte det minsta seriös eller så tycker man verkligen inte om att träna. *screwy*
Jag kör på som vanligt, träna är det roligaste som finns so why wouldn't I ?
så sant träning är det härligaste som finns! och jag längtar tills träning varje dag! dag efter dag längtar jag hela tiden! beroendefram kallande nått soppas!
I sommar fortsätter träningen som vanligt. Det brukar visserligen bli alldeles för varmt på gymmet men det är sådant man får ta. :D
Att springa på sommaren är underbart.
Corpobal
2006-01-24, 01:16
Gillar inte när det är för varmt men nu i juni är det VM och fotbollen är kvällstid, så kommer tvingas ge mig ut i den förmodade hettan för att få min träning. Jag kan väl inte vara den enda som blir irriterad av att ständigt gå omkring svettig och nedtryckt av den förbannade sommarvärmen...
bluelight
2006-01-24, 07:19
Klart man ska träna på sommaren med, luktar disco här! :naughty:
Ninjasmurf
2006-01-24, 09:15
Vore kul om det fanns utomhus gym a la Venice Beach
Vore kul om det fanns utomhus gym a la Venice Beach
Du kan ju alltid hänga på Tofta's gym. Garanterat ingen trängsel, lite torftigt utbud bara.
Kommer nog går ner från fyra till tre dagar i veckan, men å andra sidan öka på löpdagarna rejält.
Springa på sommaren är nog min favorit :cool:
Självklart, varför skulle man sluta med det nöjet för att det var lov? Enda som kan hindra mig är ifall jag sticker in i lumpen, men kommer rulla böj, bänk och mark ändå :)
Nu har jag ifs inget sommarlov utan bara några veckors semester, men självfallet fortsätter träningen som vanligt.
Snarare att jag utökar med mer cardio efter passen ...
Don_Kocke
2006-01-24, 13:05
Ligt öl får det bli!!!!
finns sånn ?
finns sånn ?
Ja. Men jag var inte så allvarlig.
Don_Kocke
2006-01-24, 13:11
Ska resa o festa mkt i sommar men den tiden jag har tillgång till någon gym så blir det iaf 2 helkroppspass i veckan för att hålla igång
Don_Kocke
2006-01-24, 13:13
Ja. Men jag var inte så allvarlig.
Okej men vilka märken/bryggerier producerar den ?
Okej men vilka märken/bryggerier producerar den ?
Pripps Blå light t.ex., sen tror jag bestämt att det finns några amerikanska märken.
Don_Kocke
2006-01-24, 13:21
Pripps Blå light t.ex., sen tror jag bestämt att det finns några amerikanska märken.
Okej finns pripps blå light som starköl ? och vhar du någon aning om hur kalorifattig den är jämntemot vanliga öler ?
Okej finns pripps blå light som starköl ? och vhar du någon aning om hur kalorifattig den är jämntemot vanliga öler ?
Ja. 25%.
Don_Kocke
2006-01-24, 13:28
Ja. 25%.
Okej smakar den bra då ?
Okej smakar den bra då ?
Vet inte, skulle aldrig få för mig att köpa den. Antagligen inte.
Don_Kocke
2006-01-24, 18:41
Vet inte, skulle aldrig få för mig att köpa den. Antagligen inte.
Varför skulle det va något fel på den ? vad är det dom har gjort med dom för att sänka kalorihalten ?
öl som öl ..all öl innehåller mycket kalorier. och lightsaker är bara värre iallafall när det gäller kolsyrade drickor! btw Julöl "mörk öl" är det vidrigaste som finns!
Tror ni det här är Allmänt? Håll er till ämnet!! Och nej, det här är Kolozzeum. Vi ser med djupaste förakt på "säsongstränare", på folk med tajta små t-shirts, nedhasade jeans och mössa inomhus. Riktigt folk tränar hårt året om...
allan ;)
Japp kommer träna på hårt och seriöst, blir dock någon/2 veckor utan träning skulle jag tro, pga resor och annat.
Varför i hela friden skulle man sluta träna för att det blir sommar? *screwy*
Det kommer bli asgött att glida in på gymmet i sommar under semestern, speciellt då det verkar utlovas nya fläktar till gymmet. Förra sommarn var det kallingar och handduk som gällde när man tränade.
Sen säger jag inte att jag inte kommer att skita i endel pass för att det finns annat att göra och ev. att man är dagen efter.
vildängel
2006-01-24, 20:33
Klart man tränar på sommaren! Verkar jätteonödigt att inte göra det :confused:
mistermr
2006-01-24, 20:36
Naturligtvis skall man träna på sommaren, varför skall man lägga ned det just under den årstiden?
Antingen tränar man seriöst eller lägger ned det hela, för att i så fall är det bara slöseri med pengar och tid.
Exercise all the way baby!
MVH
Tror ni det här är Allmänt? Håll er till ämnet!! Och nej, det här är Kolozzeum. Vi ser med djupaste förakt på "säsongstränare", på folk med tajta små t-shirts, nedhasade jeans och mössa inomhus. Riktigt folk tränar hårt året om...
allan ;)
cheesus, tänkte bara tillägga, tajt sk bänktröja/BH (denim), mössa inomhus och solbrillor är det folk som tränar hårt?
Enda problemet för mig är den sablars ventilationen, källaren blir alldeles bastuvarm och syrefattig luft. Tränar man på förmiddagen går det hyffsat men framåt 4-5 blir det jobbigt.
Ja ska träna till sommarn, men antagligen på något annat gym. Eftersom att mitt har stängt under sommarn. Eller så får jag fixa nyckel till gymmet.
Ryska_raketen
2006-01-24, 20:53
Ja helt klart tränar jag på sommaren, såsom jag gör alla andra av årets träningsdagar. :thumbup:
Klart man tränar då!! :whipped:
Kommer nog träna mer på sommaren, inte mindre iaf.
Maverick
2006-01-24, 21:23
Jag kör 5 dagars split nu, men om någon månad går jag ner på 4, för att framåt maj/juni gå ner på 3 helkropps pass/vecka, sen i sept så stegrar jag igen till 4 elr 5 beroende på hur jag känner det.
Daniel Mattusch
2006-01-24, 22:41
Kommer nog träna mer på sommaren, inte mindre iaf.
Instämmer.
fortsätter köra 4ggr i veckan äver på sommaren.dock så kör jag inte marklyft då, eftersom jag har ett tungt sommarjobb :cryout: sen blir det även rejält med löpning och cykling för att snygga till midjan
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.