Visa fullständig version : Yes, jag klarade det!-tråd
ArnoldOnLehmä
2006-01-23, 15:53
Tycker vi saknar en sån här tråd där man helt enkelt kan skryta om sina bedrifter på gymmet, grepphörnan eller löpspåret m.m och få en klapp på axeln av andra kolomedlemmer eller i värsta fall bli hånad :D . Det ska vara träningsresultat iallafall. Ungefär som "vad har du tränat idag"-tråden men skriv bara om du uppnåt något speciellt. Tex 100kg i bänk för första gången, klämt CoC#3, joggat 1 mil jättefort osv. När ni uppnåt ett delmål helt enkelt eller spräckt nån barriär som tex 200 i marklyft. Skriv alltså inte att du gjorde 107,5x7 i benböj om du nu inte haft det som mål i tre år.
Som trådskapare ska man ju börja men det var länge sen jag gjorde nåt speciellt. Får återkomma när jag bänkar 200 :)
grisbil3n
2006-01-23, 16:55
Idag var en bra dag, jag är fortfarande klen men fick till en djup 8:a på 105 i böj. Körde på 100 sist så det känns ju som en godknänd ökning. Hela passet kändes som en bedrift, kunde ha dragit ett dubbelt pass, underbart!
Tricklev
2006-01-23, 16:58
Yes Jag förlorade oskulden!
Edit: Jasså bedrifter i gymmet =/
Herkulez
2006-01-23, 16:58
Yes Jag FÖrlorade Oskulden!
har erik ont där bak nu?
YES körde kardio imorse, första gången på över 2v.
grisbil3n
2006-01-23, 16:59
Hahaha kanske skulle ha läst hela inlägget : >
Tricklev
2006-01-23, 16:59
har erik ont där bak nu?
YES körde kardio imorse, första gången på över 2v.
:laugh:
Herkulez grät efter kardion.
Nej men seriöst: Jag tränade igen för första gången på 1.5månader, skönt var det iaf :thumbup:
Kebab-Arne
2006-01-23, 17:01
Jag jobbar faktist på vårt projektarbete, det borde jag gjort i helgen och helgen innan det. :D
En början iaf..
Alexlindgren
2006-01-23, 17:05
jag har lyckats blivit sjuk =/
yes jag har klarat av att ha individuell löneförhandling med all min personal och ALLA är besvikna!
beat that
Dumleman
2006-01-23, 17:08
Jag rev en telefonkatalog i helgen, då blev jak klad hest. Men det var mycket lättare än vad jag trodde, när jag fick till "poppet" så delade den sig av sig själv typ :).
Bronkitkorv
2006-01-23, 17:21
Yes jag klarade att misslyckas med min deff efter hela 10dagar, sist så klarade jag mej bara 4dagar :hbang:
yes jag har klarat av att ha individuell löneförhandling med all min personal och ALLA är besvikna!
Du också?
Runda Grodan
2006-01-23, 17:31
Jag kan numera reppa på fullmag i gynstolen.
victor_n
2006-01-23, 17:54
hmmm bedrifter på gymmet.. körde strikta 8er med 34 resp 37,5 kgs hantlarna idag i hantelpressen :) rätt kul med en kropsvikt som är lägre än 34orna tillsammans :laugh:
userfriendly
2006-01-23, 17:55
yes jag klarade att ta mig upp på scen utan att falla sönder! *flex*
Haha bra tajmad tråd!
Gjorde PB idag i marken, inte kört tunga mark eller hela mark övr huvudtaget på flera månader. Så testa jag idag och klarade 180*3 :cheers:
victor_n
2006-01-23, 18:30
Haha bra tajmad tråd!
Gjorde PB idag i marken, inte kört tunga mark eller hela mark övr huvudtaget på flera månader. Så testa jag idag och klarade 180*3 :cheers:
grymmt av dig :thumbup:
Mina två främsta wohooo!-moments var första gången jag markade 100 och första gången jag böjde dito. Nu är det bara att nöta bänkar för att kunna få lite vikt (ja, jag sa lite, så första delmålet är 60 kg) på stången där också.
Lyckades riva isär en telefonkatalog enkelt igår, gick riktigt snabbt! Med Grip n Rip metoden - den mest styrkekrävande tekniken. Då blev jag glad :)
yes jag klarade mitt mål denna måndag som va MM2 med högern. hoppas coc#3 sitter med vänstern till tävlingen!
3,0+3,25 hae varit smaskigt.. även om jag vet att det inte kommer gå
yes har kämpat på bra denna tid hittills jag har deffar, får fortsätta lika bra.
130kg 3reps, i bänkpress med axelbrett grepp. Idag!
Du också?
har inte haft min än så jag får återkomma i frågan.
Ja, då var dagen äntligen kommen då jag klarde 5x130 i bänkpress.
har legat och harvat kring 120 kilo och under under nästan två års tid beroende på deffperioder, flyttar mm mm. Träningen har helt enkelt inte kommit i första hand men nu på slutet har träningen gått ruggigt bra och jag har ökat något kilo varje vecka. Nu är jag alltså starkare än någonsin (i alla fall i pressövningar) och det kä'nns ju bra.
Här kommer passet i sin helhet
1. Sned bänk 5+3+3+2* 110 kg (PB 5kg!!!)
2. Bänkpress 5+3+2+1* 130 kg (PB 2,5 kg!!)
3. Bänkpress högreps 8+6+6* 110 kg (PB 2,5kg!!)
4. Explosiva bänk med långsam neg. fas 8+6+10* 80kg
5. Djupdjupa Dips 10+9+8
6 Liggande Tricepspress 6+5+4* 57 kg
7 Maghjul 15+15+15
8 Crunches 15+15+15
Nu har jag uppnått målet och jag kan byta upplägg. Dock kanske jag skall köra kvar då jag ökar så bra just nu. :D
Har kört med upplägget ovan i två månader och ökat med ca 10 kg och bibehållit repsantalet. Mer än nöjd!
Tappat Musse i rallarsving på fotlås!:)
3 godkända lyft i bänkpress i helgen, varav det sista var PB! inte illa va va va!
(jag kom sist) *grr27*
Helena B
2006-01-24, 22:02
Jag klarade att köpa upp hela Lidls lager på Kvarg idag, räknas det? *flex*
Kommer inte mer förrän på fredag så ni Gävlebor vet.
Jag klarade att köpa upp hela Lidls lager på Kvarg idag, räknas det? *flex*
Kommer inte mer förrän på fredag så ni Gävlebor vet.
ja, varför inte, bedrift som bedrift! :thumbup:
Yes, jag har kommit igång igen. Från en månad med bland annat feber och tung förkylning samt stora oerhört fysiskt krävande vänster-möten är jag tillbaka i gymet! :bow:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.