Visa fullständig version : TV2 20:00 - 21:00 ikväll, vilka såg?
Vilka såg det?
Joakim Alpgård tror jag han hette.
Vilka känslor under programmets gång, måste bara säga att det finns / fanns folk som hade det jobbigt! Man ska vara OTROLIGT tacksam!
Ville bara skriva av mig!
sköt om er alla.
Ryska_raketen
2006-01-22, 21:05
va handla det om ?
Pudzianovski
2006-01-22, 21:06
va handla det om ?
Dödshjälp.
va handla det om ?
Det handlade om en kille (33 år) som körde i 180km/h i sin bil på motorvägen, åkte av vägen och bröt ryggen, han blev helt förlamad och han kunde inte prata och inte andas själv, hans f.d fru fick tolka honom genom hans läppar.
Ryska_raketen
2006-01-22, 21:08
aouch :(
Kaboffastar
2006-01-22, 21:10
afifan va sorgligt de var... ingen lek.
Men vilken tjej ! all heder.. vilken jävla pärla, snacka om personlighet.
Det var väldigt nyttigt att se, man måste veta att man har det bra ibland.
Har dom skillt sig nu?
Vet att jag såg de där för nått årsen och då skulle dom gifta sig..
De här var väl en uppföljare va?
H.Emanuel
2006-01-22, 21:20
Japp dom skilde sig. Men hon träffade honom regelbundet ändå och följde även med honom till dödshjälpskliniken
afifan va sorgligt de var... ingen lek.
Men vilken tjej ! all heder.. vilken jävla pärla, snacka om personlighet.
Sant, hon var stark.
Lasse Kongo
2006-01-22, 21:33
Kika lite här på jobbet, tragiskt, hemskt, fan va bra man har det, man ska vara rädd om sina nära och kära...
Vet ngn om det går i repris?
Såg inte programmet men tog han inte livet av sig senare? Tragiskt :(
Jag har sett det förr, skulle tro det är samma iaf, så det är nog repris, kanske för tredje gången tom.
Rockhard
2006-01-22, 23:24
Jag har sett det förr, skulle tro det är samma iaf, så det är nog repris, kanske för tredje gången tom.
Det var en uppföljning av det programmet, hur gick det sedan typ...
Fultjack
2006-01-22, 23:59
Det var väldigt nyttigt att se, man måste veta att man har det bra ibland.
man kan inte ha det bättre än när man är död
no1fitness
2006-01-23, 00:57
Jag såg bara de sista 20 minuterna, men blev väldigt tagen av programmet.
Sorgligt... :(
Såg slutet, Skrämande att bli en grönsak, Nästan så jag fälde en tår.
jag själv kör ofta lite för fort och skulle jag hamna i den sitsen så är det expresståget till vilket land det nu var som dödshjälp var lagligt.
H.Emanuel
2006-01-23, 06:18
Jobbar extra som PA ibland. Träffar på många tragiska öden, tex olycksdrabbade som plötsligt är helt beroende av andra. Som hon sa i programmet, så är det väldigt speciellt och arbetsgivaren måste ställa upp med handledning, för det händer nåt med en samtidigt som man ser det som ett arbetstillfälle. Lönen är då inte uppmuntrande. Jag var en period (Helger då och då) hos en brukare vars personal slutade en efter en. Personen hade inte accepterat sin situation, helt beroende av dygnetrunt-bemanning efter en tragisk olycka i hemmet och personen var verkligen förjävlig och elak och fick en att känna sig helt värdelös. Bemanningsföretaget sa till slut upp honom som klient,han fick se sig om efter ett annat företag.
Nej! Missade det, fagge också... Var helt inställd på att se det, men fick tydligen minneslucka när tiden kom...
Någon som vet om det ska sändas igen?
Vad jag vet så åkte han till en dödshjälp-klinik i Schweiz.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.