Visa fullständig version : Vilken kontroll! Vilken styrka! Två clips på folk som pressar kroppen till max.
Det finns en bra chans att ni redan har sett dem här då de är rätt så populära, men de är värda att se igen. Ni som inte har sett dem, grattis. :)
http://video.google.com/videoplay?docid=-3934759867266236600&q=le+parkour
En grupp som har stötdämpare och motorer i deras ben. Jag har aldrig sett någon hoppa som de gör.
http://www.ebaumsworld.com/awesomebreakdancer.html
En breakdansare, En del av hans rörelser är helt överkliga! Testa att göra armhävningarna på samma sätt som han. Lyckas du är du :thumbup: .
Utan att titta!
Franska Parcour-folket o Junior (färgad BB-dansare med en benskada på ena benet)
Har jag rätt? :D
Utan att titta!
Franska Parcour-folket o Junior (färgad BB-dansare med en benskada på ena benet)
Har jag rätt? :D
Hahah, den första stämmer bra. Den andra heter Scott och är färgad. Om han även kallas för junior vet jag inte. :P
tossefar
2006-01-22, 19:00
Hahah, den första stämmer bra. Den andra heter Scott och är färgad. Om han även kallas för junior vet jag inte. :P
Han heter junior. Scott gjorde filmen.
Även jag gissade rätt på båda, inte första gången vi ser dem här :)
Har han en skada på ena benet (ser ut som ena benet är lite mindre?) vilket gör att han kan göra lite extraordinära rörelser (snurrisar).
Bra armstyrka då han kan köra pushups med benen uppe i luften?
Isf kallas han för Junior! :D
tossefar
2006-01-22, 19:06
Jag tror faktiskt inte att det är något fel på hans ben, han posar nog bara lite skumt.
Har han en skada på ena benet (ser ut som ena benet är lite mindre?) vilket gör att han kan göra lite extraordinära rörelser (snurrisar).
Bra armstyrka då han kan köra pushups med benen uppe i luften?
Isf kallas han för Junior! :D
Hahah, Ok Ok! Du hade rätt på båda. :)
Jag tappade hakan första gången jag såg filmen. Hur fan gör man pushups med benen uppe i luften?!?
Man blir avundsjuk. :P
Progzilla
2006-01-22, 19:12
:eek: är det enda jag kan göra...
tigerofsweden
2006-01-22, 19:13
Hur fan gör man pushups med benen uppe i luften?!?
Man har benen i luften :D
www.timpas.com, från Malmö och jävligt grymma moves :thumbup:
Hahah, Ok Ok! Du hade rätt på båda. :)
Jag tappade hakan första gången jag såg filmen. Hur fan gör man pushups med benen uppe i luften?!?
Man blir avundsjuk. :P
Det är som allt här i livet, bara träna på!
Med träning kommer färdighet!
Sen om några år kan du posta liknande klipp med Farzan där han visar Teh Skillz.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.