handdator

Visa fullständig version : SpamtrÅden

Squatinator
2006-01-19, 03:38
Eftersom det är mest skitnödiga inlägg som florerar på denna plats som i sin storhet närmast får mig att tänka på Valhall och dess stora ärofyllda gudar. Men trots en del användares storhet och mod...

aja... iaf, det var en tråd som klagade om kvalitéten på trådarna härinne. Därför skapar jag den här tråden så alla kan få råd hur man skriver spamtrådar som faktiskt har mening och av högre status än den närmast mediokra och uttröttande strömmen med skitinlägg.

Mina tips:

Använd ord som gör att du verkar intelligent. Du kan konvertera ord så de får högre status, här är ett par exempel:

Grottmänniska: Trogdolyt, neanderthal, trilobit
dum: Elakartad, wrång, stupifid, imbecil,

Dessa kan du sedan sätta ihop till olika smädelser så att du kan visa oförrätt mot de personer med vem du anbelanga blodutgutelse i ärostrid. T.ex.

"Dina trogdolyta anletsdrag som ger dig en uppsyn av imbecilism och wrånghet får mina vener att glöda. På mitt samvete så fläckar sig ej det hat som jag känner mot dig och din brevlåda. Jag skola vid dig min avsky dedicera och urönska dig flertalet liter blod."

Dessutom passar det bra att nämna saker som har med nazism att göra. T.ex. när du betygssätter kan du ge betyget 1-5 gaskammare eller massgravar. Det får de mest härdade liberaler att rynka på näsan för din frispråkighet. En fullt kapabel tråd kan därmed utbrista till fullt kaos vilket som spaminläggare voro med gud ditt högsta mål.

Nu tackar jag farväl till mina trogna läsare för att ge mig ut mot frihetens och skönhetens väg mot mitt liv.

Under tiden så får ni ge tips för kvalikativa spamtrådar

Trance
2006-01-19, 03:41
Du verkar vara ett jobbigt troll, rätt troligt att du blir bannad när allan vaknar om någon timme.

Squatinator
2006-01-19, 03:53
Om jag vore troll skulle jag ha mer posts. Mina posts är resultatet av ett glatt humör. Typ ----> :D

Undrar vad som händer med mina viktjournaler då... :/ På min ära så är det inte min önskan att bli utstött från denna plats.

skaparn
2006-01-19, 08:40
Du verkar vara ett jobbigt troll, rätt troligt att du blir bannad när allan vaknar om någon timme.

Inte minst för detta inlägg
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showpost.php?p=1291878&postcount=234

Trots en viss ironisk underton antar jag att det kommer ryka.

Tolkia
2006-01-19, 08:50
Använd ord som gör att du verkar intelligent.
Jag adderar ett tips till listan: Använd ord som du
a) är åtminstone relativt säker på betydelsen av och
b) kan stava till samt
c) kan böja/komparera/behandla grammatiskt på nödvändigt sätt.

Om, givetvis, inte din primära avsikt med inlägget är att verka ... tja, låt oss säga imbecill och skitnödig.

Sorry, men du bad om det så till den grad att det var omöjligt för mig, patologiska ordmärkare och besserwisser, att låta bli ... :D

Nitrometan
2006-01-19, 08:54
Troglodyt heter det. Det betyder "den som gömmer sig i en grotta".

Marken skola dricka ditt blod.

PS. Ska man använda svåra ord ska man stava dem rätt. Annars försvinner en del av imponansfaktorn.

bengdoktor
2006-01-19, 09:15
...och plötsligt kom tråden att bli ytterligare en kamp om rättstavning och ordtillknorrning. hihihihihi

Nitrometan
2006-01-19, 09:22
Ja, börjar man som skvattinatorn gjorde kan det lätt bli så.

bubbe
2006-01-19, 10:53
Nu skall ni inte klanka ner på mr skvattinator, mannen som faktiskt införlivade mästerskap i kickbacks. Finns även ett väl formulerat regelverk för denna massiva bas övning och den mängd med muskler som aktiveras. Det var om jag inte minns fel vida diskussioner kring utrustningen denim/kanvas mm i detta styrkeprövande moment! Om någon är intresserad går det säkert att leta reda på denna informationen, tyvärr har den försvunnit från min dator....

Jax
2006-01-19, 10:54
Sorry, men du bad om det så till den grad att det var omöjligt för mig, patologiska ordmärkare och besserwisser, att låta bli ... :D
:laugh: :thumbup:

Squatinator
2006-01-19, 14:53
Okey jag är dysläcktiker eller stavar jag bara fel för att starta ett flame war? *mystiken tätnar*

Oj, bubbe kommer ihåg, det var gamla goda tider. =)

Min tråd om kickbacks som tyvärr dog för tidigt.
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=466593

Nitrometan: Imponansfaktorn lär försvinna, men impotentfaktorn gör sig mer synlig, vilket med all heder och ära egentligen är det enda vi strävar efter.

Skaparn: Ge mig en bättre ideologi än nazism att skämta om, den har ju allting, välpolerade stövlar, pressade uniformer, ett eget språk, massmord och även propagandafilmer vilket ger en inspiration över vad man kan säga och göra om till ironi. Hitlerhumor kan med lätthet integreras till vanliga konversationer. Som t.ex. när min PK-kompis berättade att han hade köpt ett judiskt kort (menade med davidsstjärna), vilket jag snabbt svarade genom att fråga om det var en bild på en massgrav och hade texten "Happy Auswich". Normala människor ser inte humorn i det, men som jag brukar säga, kan man inte skratta åt det, vad kan man göra då? Eftersom nazism har ett eget språk så kan man med fördel toggle on/off skämten genom att byta språk samt bestämt hävda att det heter negerboll och inte chokladboll.

Den enda ideologi som kan mäta sig med nazismen är feminismen, men det är inte rebelliskt att skämta om feminismen tyvärr. :( Kommunism fungerar men det är många som tar den seriöst.

bubbe
2006-01-19, 15:10
YEEEESSS http://forum.bodybuilding.com/attachment.php?attachmentid=197970&d=1114523301

Jag älskar den bilden! :bow: