Visa fullständig version : Sjuk osymmetri?
Alexlindgren
2006-01-18, 22:15
Tjena! Jo det är så att jag har en jävligt stor osymmetri i trapsen och undrar om man kan "fixa till" det så att säga. Grejen är den att jag spelar tennis och det är antagligen därför jag har det här "problemet" bifogar 2 bilder.
Tjena! Jo det är så att jag har en jävligt stor osymmetri i trapsen och undrar om man kan "fixa till" det så att säga. Grejen är den att jag spelar tennis och det är antagligen därför jag har det här "problemet" bifogar 2 bilder.
Du har absolut inget att oroa dej över, än sålänge har du småtrapz och det enda du behöver göra är att träna hela kroppen jämt.
Lycka till nu!
Spannmål
2006-01-18, 22:16
Inte mkt till osymmetri det där. Mucklerna är lite för små för att du ska oroa dig för att ena sidan drar iväg.
Ryska_raketen
2006-01-18, 22:19
Bara att knåda dom 2 små senbitarna så ska det nog ordna sig :thumbup:
Alexlindgren
2006-01-18, 22:20
kanske dålig bortfärklaring men jag tycker det ser värre ut i verkligheten, hatar att fota med mobil :sleep:
aja men de va iaf bra, hoppas vänstra hänkar på igen snart då ;)
Pudzianovski
2006-01-18, 22:24
Men det där var väl fan inget? såg ju fan inget ens.
*flex*
Att du inte tippar med den där obalansen!
DET VAR ETT SKÄMT. FÅ INTE ANOREXIA OCH KOMPLEX NU.
Du kan börja oroa dig för osymetri när du har dragit på dig 10-15kg muskler mer och den ena armen mäter 50 och den andra 45.
Som det ser ut nu så är det ingen fara alls, bara träna på så löser detta sig.
Alexlindgren
2006-01-19, 07:07
haha va bra då att det inte var nått ;)
då tackar jag för mig. ingen risk för aneroxia här, för nu ere bulk :eating: :eating: :eating:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.