handdator

Visa fullständig version : Vill minska BF behöver bra tips

X-Ray
2006-01-18, 19:44
:bow: Hallå

Jag har fått lite problem med kreativiteten....... Mitt mål till sommarn är att minska rätt mkt i BF (body fat för alla noobs) och har tappat motivationen lite för det är rätt tråkigt att bara springa ute i spåret eller sätta sig på en motions cykel.....
Om nån har nåt bra förslag så skriv......

Jag undrar också lite om vilket sätt som är effektivast för Fett förbränningen........ :bow: *whatever*

RassK
2006-01-18, 19:47
Köp en dansmatta! :hbang:
Kan stå i flera timmar på den utan att märka att jag svettas som ett ånglok…
Träningsverk i vaderna får man också :confused:

tigerofsweden
2006-01-18, 19:48
Ja undrar just vem som är nooben här ;)

Läs deffguiden, bit ihop och kör på. Pain is temporary, glory is forever :thumbup:

userfriendly
2006-01-18, 19:49
morgonpromenera och styrketräna mera!
dra ner på onödig kolhydrat - så får du nog bra resultat! :D

polaren
2006-01-18, 19:49
Köp en dansmatta! :hbang:
Kan stå i flera timmar på den utan att märka att jag svettas som ett ånglok…
Träningsverk i vaderna får man också :confused:

Ganska kul tips faktiskt, hade nog övervägt det själv om jag hade nån spel-konsol :)

RassK
2006-01-18, 19:52
Ganska kul tips faktiskt, hade nog övervägt det själv om jag hade nån spel-konsol :)

Köp en EMS2 USB Adapter och stoppa in den i datorn
Ladda ner stepmania + alla låtar du vill och börja dansa

Dansmatta från 99 till ~3000kr
PS/PC Adapter ~200kr
Simulator Gratis
Låtar Gratis :S

Pez
2006-01-18, 20:31
Kul att du har den attityden när du inte ens kan posta ditt inlägg i rätt kategori.
N00b! *slap*

Cerberus
2006-01-18, 21:57
När ekonomin e lite mer stabil ska jag fanimej köpa en dansmatta, använder en konverter till datorn för jag spelar en hel del emulator-spel på datorn.

Dansspel eller rytmiska spel överhuvudtaget är svinroliga! Eyetoy kan också vara kul(jag tröttnar dock rätt snabbt).

Samboy
2006-01-18, 23:35
:bow: Hallå

Jag har fått lite problem med kreativiteten....... Mitt mål till sommarn är att minska rätt mkt i BF (body fat för alla noobs) och har tappat motivationen lite för det är rätt tråkigt att bara springa ute i spåret eller sätta sig på en motions cykel.....
Om nån har nåt bra förslag så skriv......

Jag undrar också lite om vilket sätt som är effektivast för Fett förbränningen........ :bow: *whatever*

ja du jag minskade min "BF" genom att äta mer protein än kolhydrater. dvs minska kolhydratsmängden en hel del! och dra i dig mer protein som stimulerar fett förbrännigen en del. och börja springa! + i kanten tränar du kondition :thumbup: jag hade 6%BF för 2 år sen men nu käkar jag upp mig o tränar hårt. så jag proppar i mig både prottisar och kollisar :naughty: