Micke A
2006-01-17, 17:47
Jag tänkte göra en lite annorlunda undersökning bland er som någon gång har deffat antingen i tävlingssyfte eller av något annat själv.
Jag gör ingen poll och vill gärna att svaren på nedanstående frågor skickas i PM till mig och är relativt kortfattade.
Syftet och resultatet av undersökningen presenteras när jag fått tillräckligt många svar (om nu tillräckligt många ens vågar svara och var ärliga). Varför jag gör på detta sätt är för att inga ska behöva skämmas för sina personliga "tricks" eller låta sig färgas för mycket av trådens inlägg.
Blir resultatet lyckat kommer vi alla att få nytta av det!
Frågorna:
1. Lista de tre viktigaste "gyllene reglerna" du lever efter för att din deff ska lyckas (börja med den viktigaste)?
2. Har du genomfört en hel deff enligt punkt 1 och nått ditt slutmål?
3. Vilket syfte hade du?
4. Upplevde du det jobbigt i början, slutet, hela tiden?
5. Egna andra kommentarer du tycker är viktiga att ha med i sammanhanget?
Jag gör ingen poll och vill gärna att svaren på nedanstående frågor skickas i PM till mig och är relativt kortfattade.
Syftet och resultatet av undersökningen presenteras när jag fått tillräckligt många svar (om nu tillräckligt många ens vågar svara och var ärliga). Varför jag gör på detta sätt är för att inga ska behöva skämmas för sina personliga "tricks" eller låta sig färgas för mycket av trådens inlägg.
Blir resultatet lyckat kommer vi alla att få nytta av det!
Frågorna:
1. Lista de tre viktigaste "gyllene reglerna" du lever efter för att din deff ska lyckas (börja med den viktigaste)?
2. Har du genomfört en hel deff enligt punkt 1 och nått ditt slutmål?
3. Vilket syfte hade du?
4. Upplevde du det jobbigt i början, slutet, hela tiden?
5. Egna andra kommentarer du tycker är viktiga att ha med i sammanhanget?