Visa fullständig version : Måndagssyndromet!!!???
Ryska_raketen
2006-01-16, 19:54
Hmm är det bara på "mitt" gym som det verkar finnas lite måndagsnoja just ? Gymmet smockfullt med tomtar man aldrig innan skådat, både pratandes och lattjandes.. Helt jävla överfullt på måndagar! Hur kommer sig det här ? Är det för att träna bort helgens onyttigheter ? Hmpf!
Dumleman
2006-01-16, 19:55
De tränar väl så hårt att de behöver 7 dagars återhämtning innan nästa pass.
Det är ju regler.
Fredag - träna inför kvällen/helgen, pumpa upp bröst och biceps
Måndag - träna bort det dåliga samvetet
Sedan ledigt
Ryska_raketen
2006-01-16, 19:57
Det är ju regler.
Sedan ledigt
haha, ja sant.!!
mistermr
2006-01-16, 19:58
Hmm är det bara på "mitt" gym som det verkar finnas lite måndagsnoja just ? Gymmet smockfullt med tomtar man aldrig innan skådat, både pratandes och lattjandes.. Helt jävla överfullt på måndagar! Hur kommer sig det här ? Är det för att träna bort helgens onyttigheter ? Hmpf!
Det är samma senario där jag tränar just på måndagar. Det är lite irriterande faktiskt då vissa bara sitter och snackar när de använder vissa maskiner trots att de ser att vissa står på kö för att köra färdigt sitt program och åka hem.
Ett gym är ett gym - inget café!
MVH
Ryska_raketen
2006-01-16, 19:59
Ett gym är ett gym - inget café!
MVH
Det med maskiner vet jag inget om :D
Men med cafet håller ja fullständigt med dig :thumbup:
Metal_boy_
2006-01-16, 20:00
Det är ju regler.
Sedan ledigt
Du har glömt nått!?
Du har glömt nått!?
Vakuumpumpen.
Metal_boy_
2006-01-16, 20:00
Vakuumpumpen.
Precis.
Fredag kvällar brukar ju vara rätt så tomma ju. Iaf kl. 19 och senare.
Men jag håller med om att måndagar är jobbigare.
mjo men nu inleder vi sessongen då de 15åriga killarna kommer in på gymmet och ska bygga till sig brad pitts storlek till sommarn!! är väll i mars dom börjar ramla in, menar, varför börja tidigare, mars april maj, det är hela 3 månader av muskelbyggande träning, "we gonna look like monsters man", "yeah I know"...
Positivt att dom försvinner efter sommarn igen dock! =)
mvh
Samma skit på mitt gym i dag. Fullsmockat med idioter. *grr27* Bort med dom bara. :whipped:
Samma skit på mitt gym i dag. Fullsmockat med idioter. *grr27* Bort med dom bara. :whipped:
haha ja ett välkänt fenomen. Undviker själv måndagar. söndagar är helt tomma däremot, *tips*
haha ja ett välkänt fenomen. Undviker själv måndagar. söndagar är helt tomma däremot, *tips*
Jag brukar träna på söndagar, men hann inte med det i går.
Vi har ibland folktomt på måndagarna dock, men då kommer jävlarna på tisdagen istället.
keffat_liv
2006-01-16, 20:55
samma här.. massa gamla kärringar jag aldrig sett:/ Sen kom ett helt fotbollslag med.. Fullt var det iaf..
Jag tränar inte på måndagar längre av den anledningen.
Fullt med tonåringar & "ångesttränande" medelåldringar.
stick till gymmet vid 9-10 tiden så har alla "tomtar" gått hem, alla små 15 åringar måste sova och man har gymemt till sig själv.
Alternativet är ananrs att gå upp jätte-tidigt på morgonen och gå dit då alla "tomtar" fortfarande sover!
mistermr
2006-01-16, 20:58
stick till gymmet vid 9-10 tiden så har alla "tomtar" gått hem, alla små 15 åringar måste sova och man har gymemt till sig själv.
Alternativet är ananrs att gå upp jätte-tidigt på morgonen och gå dit då alla "tomtar" fortfarande sover!
Grejen är att vissa gym stänger vid 21 tiden och man kan ej heller vara där jätte tidigt ty man har förbindelser när det gäller skola/arbete mm
MVH
Det faller på öppettiderna på mitt gym. Ska förmodligen byta till ett lite mindre befolkat gym om ett par veckor.
Ryska_raketen
2006-01-16, 21:08
Men va fan vissa jobbar!!
hhmmm, jag kanske har fel men är det inte det ni tjänar pengar på?
eller tar dom för mycket luft från herrn? *eg*
hhmmm, jag kanske har fel men är det inte det ni tjänar pengar på?
eller tar dom för mycket luft från herrn? *eg*
Joserruattdetärsomsåatt vårt gym drivs som en förening. Så jag tjänar inte ett öre på att dom är där. Dom får gärna betala medlemsavgiften men dom behöver däremot inte vara där allihopa när jag är där.
Ja, dom tar både luft och plats.
Joserruattdetärsomsåatt vårt gym drivs som en förening. Så jag tjänar inte ett öre på att dom är där. Dom får gärna betala medlemsavgiften men dom behöver däremot inte vara där allihopa när jag är där.
menjagtrorinteduärsådum så att jag behöver lära dig grunder i ekonomi.
Förening eller inte så måste ni få in pengar för att driva runt verksamheten.
sen om ni inte gör vinst ändrar bara en del men inte grundkonceptet *s*
Jag har aldrig upplevt det som ett så stort problem, det kan bero på att det finns väldigt många bänkpressar på gymet men även att jag inte har tränat bänk på måndagar. Måndagsbänkarna har jag alltså mestadels sluppit stöta på och jag gissar att mycket av problemen är där?
Att det i övrigt dyker upp mer folk är bara kul, det finns gott om plats och ju fler som betalar för att träna ju mer roliga maskiner får jag att leka med i framtiden.
menjagtrorinteduärsådum så att jag behöver lära dig grunder i ekonomi.
Förening eller inte så måste ni få in pengar för att driva runt verksamheten.
sen om ni inte gör vinst ändrar bara en del men inte grundkonceptet *s*
Såklart. Som sagt, dom får gärna betala medlemsavgiften. Men alla behöver ju inte vara där samtidigt. Och ffa inte när jag är där. *flex*
här är det iaf så att många gym har öppet hus nuförtiden, så folk kan "hålla sina nyårslöften"..
varav det är mkt folk överallt
kan inte annat än hålla med :D mest medelålders som gör så va jag sett.. helgens gräddbakelsesamvete ska VÄCK!! vid frukostbordet på jobbet varje måndag - 'gymmet ikväll? britt glöm inte benvärmarna du lånade sist, eva du tar med kaffe och bullar osv :D
bygg ett lekrum :thumbup: :D
Såklart. Som sagt, dom får gärna betala medlemsavgiften. Men alla behöver ju inte vara där samtidigt. Och ffa inte när jag är där. *flex*
du får väl schemalägga dom!
Allan som sa att du var den snällaste killen han hade träffat.
han har uppenbarligen inte träffat dig på gymmet *g*
du får väl schemalägga dom!
Allan som sa att du var den snällaste killen han hade träffat.
han har uppenbarligen inte träffat dig på gymmet *g*
Hade jag bara kunnat.
Jodå, det har han. Vi har faktiskt kört några pass ihop.
Hade jag bara kunnat.
Jodå, det har han. Vi har faktiskt kört några pass ihop.
fattar du inte att jag driver med dig pöjk! *s*
fattar du inte att jag driver med dig pöjk! *s*
Nej. Jag är rätt trög. ;)
internethjälten
2006-01-16, 21:47
ska man träna på måndagar ska man in sista timmen gymmet
har öppet, annars är det fullt av tomtar och annat löst folk.
ska man träna på måndagar ska man in sista timmen gymmet
har öppet, annars är det fullt av tomtar och annat löst folk.
PRECIS vad jag sa. sen att man jobbar är ingen ursäkt, jag pluggar? gå upp 2 timmar tidigare då så hinner ni med gymmet!
PRECIS vad jag sa. sen att man jobbar är ingen ursäkt, jag pluggar? gå upp 2 timmar tidigare då så hinner ni med gymmet!
Då skall jag alltså gå upp kl 03 tycker du? Är inte det lite tidigt? Gymmet öppnar ju inte förrän kl 06, då brukar jag köra till jobbet. Hur skulle du lösa det?
Då skall jag alltså gå upp kl 03 tycker du? Är inte det lite tidigt? Gymmet öppnar ju inte förrän kl 06, då brukar jag köra till jobbet. Hur skulle du lösa det?
tycker Jugge just kom upp med en bra lösning.
du har väl nyckel så öppettiderna kan väl inte begränsa dig eller? *popcorn*
tycker Jugge just kom upp med en bra lösning.
du har väl nyckel så öppettiderna kan väl inte begränsa dig eller? *popcorn*
Nej, men larmtiderna kan.
Nej, men larmtiderna kan.
ppffttt ursäkter, ursäkter.
sånt går att programera om *g*
ppffttt ursäkter, ursäkter.
sånt går att programera om *g*
Det går säkert. Men jag tror inte att komunen är så villiga att stäna av larmet i hela hallen för att jag skall kunna träna.
Det går säkert. Men jag tror inte att komunen är så villiga att stäna av larmet i hela hallen för att jag skall kunna träna.
tycker du är motsträvig och ovillig att ta emot en hjälpande hand *L*
natti *S*
Måndagar är det alltid fullt med folk, särskilt nu med en massa nyårslöften. Sen håller det väl i sig fram till sommaren, då blir det lugnare, sen kommer de igen till hösten.
wintzell
2006-01-16, 22:34
Måndagar är det alltid fullt med folk, särskilt nu med en massa nyårslöften. Sen håller det väl i sig fram till sommaren, då blir det lugnare, sen kommer de igen till hösten.
Va snackar du om? Det är ju på sommarn jag går dit och pumpar bröst för beachen. Självklart äter jag ju ingenting innan eftersom jag deffar då det är det enda sättet att få sexpacket..
mjo men nu inleder vi sessongen då de 15åriga killarna kommer in på gymmet och ska bygga till sig brad pitts storlek till sommarn!! är väll i mars dom börjar ramla in, menar, varför börja tidigare, mars april maj, det är hela 3 månader av muskelbyggande träning, "we gonna look like monsters man", "yeah I know"...
Positivt att dom försvinner efter sommarn igen dock! =)
mvhDet vill jag med.
Det vill jag med.
enda skillnaden e att du aliq. vet att du inte får brad kroppen på 3 månader.. ;)
pösss
fan vad jag hatar alla dessa måndagsslan! speciellt nu i tider med färska nyårslöften, kan dom bara inte inse att dom blir inte stora/deffade/"i form" till den här sommaren heller!
mangemani
2006-01-17, 02:44
på mitt gym så är det måndagar och fredagar som man mest ser dessa nissar/nybörjare springa omkring på gymmet.
på resterande dagar,inklusive lördag/söndag,så är det mest vi erfarna/seriösa som tränar(kan hända att det slinker in nån vilsen själ då och då som tränar typ 20-30 min för att sen bege sej hemmåt igen)...men just på måndag och fredag så är det proppfullt där..man får nästan vada sej igenom allt folk och man ska ha en jäkla tur om man kan träna det som man har planerat att träna,allt är nästan upptaget.
min tanke om det hela är att dom på fredagen tränar för att sen åka iväg till nån fest och visa att dom har tränat eller nått och på måndagen så har dom gripits av ångest eller nått och har då beslutat sej för att träna bort det onyttiga dom fått i sej efter helgens festande...ja,nått sånt,inte vet jag,men fullt med folk är det iaf.
High1ander
2006-01-17, 02:57
Det är ju regler.
Sedan ledigt
Va?! Behöver jag som discobyggare bara träna 2 gånger i veckan! Varför har ingen jävel sagt det!?
idag var de nån form av lag där antagligen fotboll, innebandy eller likande roligt se killarna träna, 8pers som står vi 2bänkpressar å får iväg några reps på 40kg, nån av killarna var uppe på 50kg å drog av några reps, resten av hans kompisar såg extremt imponerande ut.
men värst är ända tryck turkarna som kör så förbannat ostrikt att de inte är undra på de måste trycka i sig både de ena och de andra för att nåt överhuvudtaget ska hända. stör mig nästan mer dom på än tomtarna.
tur man körde ben idag så man fick ha grejorna för sig själv :p
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.