Visa fullständig version : Ronnie Coleman vs. Dorian Yates
Ronnie är mr.Olympia totalt! och vad tycker ni själva vem som borde vinna dvs. muskelmassa/positioner?
själv så tycker jag Ronnie Coleman är den största på så sett men Dorian är så enorm han med. tycker det är ganska konstigt att inte Dorian har vunnit Olympiaden. han är ju bara för enorm.
Ronnie´s fördelar - Stora bröst/Ben/axlar/armar
Dorian yates fördelar - Rygg/vingar!/armar/ben men ack så små bröst.
slutligen så tycker jag att Dorian är en vinnare! Coleman är ju stor men tycker han ser normal byggd ut asså massiv men dorian med sina flaxande vingar är ju bara för enorma.
berätta vad ni själva tycker och tänker om deras kroppar och fördelar och negativitet så klart.
Ronnie 4evah, sen borde väl rygg stå på Ronnies fördelar med. Köttigaste ryggen genom tiderna! :hbang:
Varför kom det in en bild på Ruhl där helt plötsligt?:D
Tycker den tredje liknar ruhl :confused:
hm, vann inte dorian mr olympia några gånger?
Ungtuppen
2006-01-13, 20:29
Yates har alltid varit min favorit och kommer alltid att vara. Han e cool :cool:
ruhl är nr 3 där ja.
1992 IFBB Mr Olympia
1993 IFBB Mr Olympia
1994 IFBB Mr Olympia
1995 IFBB Mr Olympia
1996 IFBB Mr Olympia
1997 IFBB Mr Olympia
vann dorian mr o
tigerofsweden
2006-01-13, 20:30
Ronnie är mr.Olympia totalt! och vad tycker ni själva vem som borde vinna dvs. muskelmassa/positioner?
själv så tycker jag Ronnie Coleman är den största på så sett men Dorian är så enorm han med. tycker det är ganska konstigt att inte Dorian har vunnit Olympiaden. han är ju bara för enorm.
Ronnie´s fördelar - Stora bröst/Ben/axlar/armar
Dorian yates fördelar - Rygg/vingar!/armar/ben men ack så små bröst.
slutligen så tycker jag att Dorian är en vinnare! Coleman är ju stor men tycker han ser normal byggd ut asså massiv men dorian med sina flaxande vingar är ju bara för enorma.
berätta vad ni själva tycker och tänker om deras kroppar och fördelar och negativitet så klart.
Du får ju lära dig o se skillnad på din idol o andra kroppsbyggare innan du jämför *slap*
Dorian vann Olympia "några" gånger ja.
Sex gånger för att vara exakt.
http://www.schwarzenegger.it/mro/yates/dy156.jpg
nätt rygg på dorian
Men den där är väl photoshoppad?
internethjälten
2006-01-13, 20:40
Japp, så säger jag också om alla bilder på någon
som är större än mig själ - DEN MÅSTE VARA PS'ad !
Coleman normalt byggd....jo tjenare. Vissa som träffat Coleman och stått nära inser då hur GROV han verkligen är. Han ska upplevas live sägs det på en del amerikanska forum......jodå Yates var grov han med när han tävlade :)
Japp, så säger jag också om alla bilder på någon
som är större än mig själ - DEN MÅSTE VARA PS'ad !
eh... ok
HookersUnited
2006-01-13, 20:47
Jepp.
Jag föredrar Dorians fysik. Tycker att han är mer komplett och har färre svagheter.
Han var för stor som ett jäkla hus under sin tid som aktiv. Jag har sett honom live en gång, helt enormt grov.
Herkulez
2006-01-13, 22:16
jepp den är morphad, har sett orginalet.
du ska alltid skryta... gilalalr du det elöelör?
internethjälten
2006-01-13, 22:22
Hur kan du veta att inte även den var modifierad i Photoshop eller
liknande redigeringsprogram ?
kimonque
2006-01-13, 22:24
antagligen för att han tog bilden
internethjälten
2006-01-13, 22:30
antagligen för att han tog bilden
skillnad på att "äga orginalet" och att "sett orginalet"...
väldigt få bilder som ligger på webben som inte är beskurna,
ändrade ljusförhållanden, skarphet etc -allt för att bilden
ska se så bra ut som möjligt och allt faller under morph ;)
Herkulez
2006-01-14, 10:45
Hur kan du veta att inte även den var modifierad i Photoshop eller
liknande redigeringsprogram ?
ja det var den bilden dom visade i flex (eller var det en annan tidning) och jag tror inte flex morphar sina bilder
sen efter att ha sett hundratals bilder på han så tvivlar jag på att hans rygg växte som fan inför en olympia och krympte sen igen.
Herkulez
2006-01-14, 10:48
och med morph så VET du att jag menar att man dragit ut musklerna.
fortsätter du gorma impegas så ringer jag upp dig och sjunger en valgri bette middler slagdänga
Äsch Herkulez, du säger bara att bilden är morphad för att han är större än dig... *rolleyes* Suck.
Herkulez
2006-01-14, 10:54
Äsch Herkulez, du säger bara att bilden är morphad för att han är större än dig... *rolleyes* Suck.
i know, im soooo CRAZYYYYYYYYYYY
ontopic: kan inte bestämma mig mellan dorian och coleman.
stefannn
2006-01-14, 10:56
dorian is teh shiet
Dissector
2006-01-14, 11:21
Du vet att den tredje är Markus Rühl va? =)
Jag tycker nog bäst om Coleman, han känns ännu freakigare än Dorian, och jag gillar freakiga fysiker =) Men Dorian är en riktig klippa också :)
internethjälten
2006-01-14, 11:28
ja det var den bilden dom visade i flex (eller var det en annan tidning) och jag tror inte flex morphar sina bilder
sen efter att ha sett hundratals bilder på han så tvivlar jag på att hans rygg växte som fan inför en olympia och krympte sen igen.
Tidningar har redigerare som pillar med alla bilder innan
de publiceras -det vet du !
Såg lite på filmen Blood And Guts innan idag och visst
är ryggen större på fotot men den är ju närmast kamerna
med och med rätt linser så...
Kebab-Arne
2006-01-14, 11:34
Rolig diskussion. Samma diskussion om att bilden på något sätt är redigerad har förekommit på amerikanska byggarforum ett antal gånger.
Föredrar Colemans fysik framför Dorians. Dorian har sämre struktur i min mening.
Herkulez
2006-01-14, 11:41
va tycker ni om haneys linjer då :hbang:
http://www.schwarzenegger.it/mro/yates/dy169.jpg
internethjälten
2006-01-14, 11:43
Rolig diskussion. Samma diskussion om att bilden på något sätt är redigerad har förekommit på amerikanska byggarforum ett antal gånger.
Föredrar Colemans fysik framför Dorians. Dorian har sämre struktur i min mening.
Frågan är ju bara hur långt man ska sträcka sig innan
man ska sätta gränsen för vad en missvisande
redigering är.
Att ta bort födelsemärken, gämna ut solbränna, öka
glansighet, ta bort red eye anses helt okey så varför
inte stretcha bilden lite i sidled när man ändå håller
på och kasta på lite extra massa kan ju inte heller
göra ngt ;)
Cerberus
2006-01-14, 11:56
Personligen tycker jag Ronnie slår Dorian med hästlängder, mycket mer massa och hans rygg är ju helt sanslös(även om Dorians också var helt sjuk).
Mass-Tech
2006-01-14, 12:04
Tycker Ronnie är bäst eftersom han har bättre struktur.
Tycker Ronnie är bäst eftersom han har bättre struktur.
Nu skriver inte jag detta för att jag föredrar Dorians fysik.
Men hur menar du?
Dorians bröst var inte en äns tiondel av Colemans! Patetiskt att jämföra Coleman mot Dorian... ett skämt kanske?
Dorians bröst var inte en äns tiondel av Colemans! Patetiskt att jämföra Coleman mot Dorian... ett skämt kanske?
Nu sitter det ju mer än bröst på en fysik.
Jämför Colemans vader med Dorians då.
Kebab-Arne
2006-01-14, 13:04
Frågan är ju bara hur långt man ska sträcka sig innan
man ska sätta gränsen för vad en missvisande
redigering är.
Att ta bort födelsemärken, gämna ut solbränna, öka
glansighet, ta bort red eye anses helt okey så varför
inte stretcha bilden lite i sidled när man ändå håller
på och kasta på lite extra massa kan ju inte heller
göra ngt ;)
Sant... Men det finns iaf två versioner av samma bild ute på nätet. Så mycket kan man säga.
Sen missar ju trasan och Jorgen det viktigaste. Biceps. Och där klår Coleman Dorian överlägset. Så tråden kan stängas nu. :D
Sant... Men det finns iaf två versioner av samma bild ute på nätet. Så mycket kan man säga.
Sen missar ju trasan och Jorgen det viktigaste. Biceps. Och där klår Coleman Dorian överlägset. Så tråden kan stängas nu. :D
Jag kräver en bedömning av gluteus först! *grr27*
Nu sitter det ju mer än bröst på en fysik.
Jämför Colemans vader med Dorians då.
Det är sant det du säger.. Men att jämföra en snubbe med bröst som två tennisbollar mot en med bröst som basketbollar *screwy*
Det är sant det du säger.. Men att jämföra en snubbe med bröst som två tennisbollar mot en med bröst som basketbollar *screwy*
Intressant jämförelse förvisso, men det handlar fortfarande inte om bröstets utveckling.
HookersUnited
2006-01-14, 17:20
Men att jämföra en snubbe med vader som glassstrutar mot en med vader som vattenmeloner går bra *slap*
Men att jämföra en snubbe med vader som glassstrutar mot en med vader som vattenmeloner går bra *slap*
hahaha ja :D
hahaha ja :D
och därför är din åsikt inte värd något i denna tråd
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.