Visa fullständig version : Vad har du träningsvärk i idag?
Spinoff på "Vad har du tränat idag?" :)
Själv sitter jag med träningsvärk i vader, triceps och rygg för tillfället.
precis hela kroppen, börjat träna nu igen för hundra elfte gången efter lång vila
Själv sitter man här och osar... med givakten i behåll, en skråma ont i tuttarna har man också.
Känner av lite i lägre traps och rhomboids, resultatet av rodd med en arm i maskin, men slit och ryck som heter duga :)
Pretender
2006-01-13, 19:57
Bröst atm.
Förhoppningsvis rygg imorgon, efter dagens pass. Älska träningsvärk :D
King Grub
2006-01-13, 19:58
En aaaning i nedre mage. Men jag skall skaffa mig ny frisk träningsvärk i morgon bittida.
strong-man
2006-01-13, 19:59
Inget har vilo vecka :D för första gången på länge
RÖÖÖVEN, hmpf det enda som känns efter böj numera, får skaffa lite mera djup i övningarna, saknar den där brännande känslan i framsidan.
hobbitar
2006-01-13, 20:01
I Ljumskarna!
Karkiainen
2006-01-13, 20:04
I vaderna och triceps. Kommer förmodligen ha ont i resternade muskler på benen imorrn.
Värker i triceps, hela benen inkl. vader, rygg, baksida axlar... och efter imorrn lär det värka i resten av kroppen men förhoppningsvis lär väl benen släppt då iaf.
En aaaning i nedre mage. Men jag skall skaffa mig ny frisk träningsvärk i morgon bittida.
Inget eftermiddagspass imorrn?
mini_Arnold
2006-01-13, 20:10
vader, biceps, rygg
lite underarmar insidan
Idag känns det ganska rejält i brösten efter gårdagens pass.
Bröstet och så sitter träningsvärken kvar i latsen från i måndags.
Baksida lår, triceps och bröst.
Baksida lår (hurra, det måste betyda att jag faktiskt har en muskel där!) och rumpa.
Har haft en månads uppehåll och tränat 5 dagar irad nu.. Träningsvärk i HELA kroppen. Är ju skönt men kunde inte sova inatt eftersom det gjorde så ont varje gång jag vände mig :(
Bröst och framsida axlar.
vaderna som aldrig förr ;)
grisbil3n
2006-01-13, 21:12
Litegrann i vaderna.
Biceps och triceps efter gårdagens armpass.
Längtar efter morgondagen då benpasset satt sig lite *popcorn*
Lite i nedre mage och något brutalt mellan skulderbladen(efter marklyften tror jag :confused: ).
Tog ett dygn men nu är den här, träningsvärken i benen... och kommer att bli värre till morgondagen då andra dagen alltid är värst.
Jag prövade idag att köra raka marklyft för första gången. Whoaah! Jag kände direkt att den här övningen kan öppna nya dimensioner av träningsvärk. Som tur var så körde jag bara med 30kg, men fick känningar i hamstring redan efter två set. Annars ett ganska trist träningspass med flugvikter eftersom jag körde hemma idag. Knäböj utan ställning är en mardröm eftersom det inkluderar frivändning och militärpress m.m. ...
Fatalist
2006-01-13, 22:21
Jättelite i ben, efter en 10a på 70kg frontböj.
Ganska mycket i biceps efter en jäkla högreppande på stångcurl.
Hela kroppen förutom magen...
Det är inte mycket som är fräscht.
Har träningsvärk i lår,vader,mage,lats,biceps och underarmar.
Till och med i axlarna som jag aldrig har annars. Boven i det dramat är nog vändningarna och pushpressen. :thumbup:
krakowww
2006-01-14, 01:53
I latsen, låren och vaderna har jag träningsvärk, dessutom är jag lite stel i biceps. I morgon blir det till att ge resten av kroppen värk.
Av någon underlig anledning har jag träningsvärk i häcken och haft det i 2 dgr. Inte tränat så det måste varit något i skolan jag gjort.
Ryska_raketen
2006-01-14, 10:00
Börjar krypa sakta men säkert fram i benen ..
Arrrrrgh, mina vader! *cry*
Mina undararmar.. idag med *cry*
Men blir ett bröst&magpass idag ändå :whipped:
Herkulez
2006-01-14, 11:08
får sällan träningsvärk =/
im so crazyyyyyyy
BUMP!
Aaahhh, nu har ja värk i vaderna, axlarna och brösten! o imorrn kommer jag har träningsvärk i benen med.... *flex*
internethjälten
2006-01-15, 11:45
ingen direkt träningsvärk men lite stramt i brösten...
Framsida lår, rygg, bröst och lite i axlarna. Kunde knappt resa mig från stolen igår, faktiskt.
rumpan
jag har haft det i flera dagar och lyckas bara träna saker som gör att det inte försvinner.
som konstant kramp.
långt upp i latsen,,lite baksida axlar, och lite vader
Hela ryggen, hamstrings och magen svider det extra i.
Lär ju inte bli bättre i hamstrings efter dagens 1:40 intervallpass på cykeln. :em:
rumpan
jag har haft det i flera dagar och lyckas bara träna saker som gör att det inte försvinner.
som konstant kramp.
jag kan massera! :naughty:
Lats, traps, baksida axlar (brutal) och mage.
Kaboffastar
2006-01-15, 14:48
ben
Träningveeerk i Pecs, Lats, Triceps, Trapz..Mysigt värre!
Trapz, delts, rhomboid, lats, teres major, biceps, obliques...biceps
Fram- och baksida lår....
typ överallt nästan. :)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.