Visa fullständig version : Smart
Metallica
2006-01-13, 13:29
eftersom jag tröttnat på alla hjärndöda avatars med arslen, nakenråttor, pungar och allt annat skit så tog jag 'ignorera" på dom... men tänkte inte på att dom slängt upp skiten på kolozzeums istället för att länka direkt, följden blev att alla ikoner och menyer för att posta försvann också *rolleyes*
antar man får undvika vissa trådar även i fortsättningen då vissa människor tydligen inte kan uppföra sig bland folk utan frossar i massa vidriga skitbilder.
undrar om dom t ex har samma typ av bilder hemma på väggarna hemma? eller om deras sjuka behov bara visar sig på internet...
HerrArne
2006-01-13, 13:31
Mja, just det svampmoln jag just nu har som avatar prydde under en del år i form av poster mitt pojkrum... Räknas det? ;)
Har du klickat ur "Show avatars"?
klaga inte på stewie *grr27*
Man kan alltid rapportera har jag hört.
hangatyr
2006-01-13, 13:36
jag förstår att ett krucifix kan uppfattas som stötande, ajg tvekade själv länge innan jag valde det som avatar.
Metallica
2006-01-13, 13:37
om moderatorerna själv har vidriga avatars är det nog ingen större mening. tycker man kan visa god ton att inte ha saker som är uppenbart provocerande, dit hör självklart bilder på arslen, pungar, nakenråttor, slaktavfall eller annat.
tycker det är en ren självklarhet att inte ha bilder som kan anses stötande eller bilder som tar bort uppmärksamheten från det viktiga, nämligen det man skriver.
Vem kan tycka illa om Blixten?
Dunder?
Überbiffen
eftersom jag tröttnat på alla hjärndöda avatars med arslen, nakenråttor, pungar och allt annat skit så tog jag 'ignorera" på dom... men tänkte inte på att dom slängt upp skiten på kolozzeums istället för att länka direkt, följden blev att alla ikoner och menyer för att posta försvann också *rolleyes*
antar man får undvika vissa trådar även i fortsättningen då vissa människor tydligen inte kan uppföra sig bland folk utan frossar i massa vidriga skitbilder.
undrar om dom t ex har samma typ av bilder hemma på väggarna hemma? eller om deras sjuka behov bara visar sig på internet...
Du lär inte få det lätt i livet.. så känslig.
Metallica
jag förstår att ett krucifix kan uppfattas som stötande, ajg tvekade själv länge innan jag valde det som avatar.
ja, precis som t ex hakkors, upp o nedvänt kors osv.
jag skulle nog inte välja ett krucifix.
Så då ska inte folk posta bilder på sin fysik i medlemsbilder, eftersom det kan vara stötande med bilder på lättklädda kroppar?
Dumleman
2006-01-13, 13:41
Sålänge det inte är animerade avatarer så är det lugnt. Jag hade också ett tag så att det inte visades avatarer. Hade även borta signaturer men jag måste erkänna att det är roligare att se dem.
Metal_boy_
2006-01-13, 13:42
Jag mår faktiskt lite illa av att Nina Lätt har Freddy Krügers förhud som avatar.
om moderatorerna själv har vidriga avatars är det nog ingen större mening. tycker man kan visa god ton att inte ha saker som är uppenbart provocerande, dit hör självklart bilder på arslen, pungar, nakenråttor, slaktavfall eller annat.
tycker det är en ren självklarhet att inte ha bilder som kan anses stötande eller bilder som tar bort uppmärksamheten från det viktiga, nämligen det man skriver.
Har moderatorer "stötande" avatars? Min ser ju lite bufflig ut tex men stötande?(Fallout rules btw)
Jag tror inte riktigt du lirar på samma våglängd som vi andra. Givetvis tar vi bort alltför stötande bilder och avatarer vilket nog majoriteten av medlemarna kan skirva under på. Däremot kan vi ju inte anpassa oss efter den mest extrema delen av befolkningen.
Metallica
Så då ska inte folk posta bilder på sin fysik i medlemsbilder, eftersom det kan vara stötande med bilder på lättklädda kroppar?
jodå. där väljer man själv om man vill gå in i en enda tråd. men en stötande avatar, på en aktiv medlem som kanske har tusentals posts.
det blir lite knepigt att undvika.
hangatyr
ja, precis som t ex hakkors, upp o nedvänt kors osv.
jag skulle nog inte välja ett krucifix.
kors är av naturen onda helt enkelt.
kors i taket, röda korset då?
Sen skiljer det sig nog åt vad man ser som provocerande.
Lite svårt att bannlysa bilder .. personligen är jag ganska förtjust i min bakdel *popcorn*
Metallica
2006-01-13, 13:44
Har moderatorer "stötande" avatars? Min ser ju lite bufflig ut tex men stötande?(Fallout rules btw)
Jag tror inte riktigt du lirar på samma våglängd som vi andra. Givetvis tar vi bort alltför stötande bilder och avatarer vilket nog majoriteten av medlemarna kan skirva under på. Däremot kan vi ju inte anpassa oss efter den mest extrema delen av befolkningen.
nej det är möjligt att majoriteten tycker arslen, nakenråttor osv är normalt, uppskattat, vackert, ljuvligt osv
men jag står för att jag inte tycker sånt skit hör hemma på ett forum, jag står för att det är människor som med flit valt såna avatars för att få uppmärksamhet och/eller provocera (annars hade dom valt nåt annat)
och det får mig (och kanske åtskilliga andra) att delta mindre i forumet än vad vi egentligen skulle vilja, åtminstone i vissa trådar.
finns gott om likannde fenomen i utländska forum, där man tar bilder från dödsolyckor, skräckfilmer, porrfilmer osv och har i sina avatars.
flera på kolozzeum balanserar på den gränsen och i vissa fall, har klivit över den åtminstone när det gäller det äckel man känner.
Metallica
2006-01-13, 13:45
kors är av naturen onda helt enkelt.
kors i taket, röda korset då?
ja röda korset, eller röda halvmånen. dom ska ju välja en mer neutral symbol framöver. det hedrar dom.
nej det är möjligt att majoriteten tycker arslen, nakenråttor osv är normalt, uppskattat, vackert, ljuvligt osv
men jag står för att jag inte tycker sånt skit hör hemma på ett forum, jag står för att det är människor som med flit valt såna avatars för att få uppmärksamhet och/eller provocera (annars hade dom valt nåt annat)
och det får mig (och kanske åtskilliga andra) att delta mindre i forumet än vad vi egentligen skulle vilja, åtminstone i vissa trådar.
finns gott om likannde fenomen i utländska forum, där man tar bilder från dödsolyckor, skräckfilmer, porrfilmer osv och har i sina avatars.
flera på kolozzeum balanserar på den gränsen och i vissa fall, har klivit över den åtminstone när det gäller det äckel man känner.
Är du den personen som ska bestämma vad man får ha och inte ha?
Tja vi drar gränsen på ett ställe som inte passar dig det verkar vi ju vara överrens om. Men syftet med att mdoerera är ju att hålla forumet trevligt för den flesta, bland annat, och om vi pinnar runt och dödar allt roligt i anständighetens namn så gör vi det nog rätt snabbt i en allt för liten gemenskap.
Du får helt enkelt härda ut eller hitta ett sätt att slippa se bilderna.
Metallica
2006-01-13, 13:50
Är du den personen som ska bestämma vad man får ha och inte ha?
vad anser du själv? finns det nån gräns för vad man kan ha som avatar och i så fall vem ska bestämma det? kanske rä ALLT tillåtet? varför bry sig om om folk blir upprörda eller stötta? haha dom är ju bara lite känsliga inte sant!
visst är det roligt när en person postar 1000 gånger, i 800 diskussiontrådar och varje gång så dyker hans vidriga provocerade avatar upp !
det är väl underbart! mer sånt! kanske kan man ha 100 avatars som växlar? och animeringar! kanske små kortfilmer som spelas i .avi format med sekvenser från faces of death-filmerna ?
det vore väl bra!
länge leve avatars!!
Metal_boy_
2006-01-13, 13:51
Sen skiljer det sig nog åt vad man ser som provocerande.
Lite svårt att bannlysa bilder .. personligen är jag ganska förtjust i min bakdel *popcorn*
Jag också, ge hit! Jag behöver ett varmgarage!
vad anser du själv? finns det nån gräns för vad man kan ha som avatar och i så fall vem ska bestämma det? kanske rä ALLT tillåtet? varför bry sig om om folk blir upprörda eller stötta? haha dom är ju bara lite känsliga inte sant!
visst är det roligt när en person postar 1000 gånger, i 800 diskussiontrådar och varje gång så dyker hans vidriga provocerade avatar upp !
det är väl underbart! mer sånt! kanske kan man ha 100 avatars som växlar? och animeringar! kanske små kortfilmer som spelas i .avi format med sekvenser från faces of death-filmerna ?
det vore väl bra!
länge leve avatars!!
KLICK
Metallica
2006-01-13, 13:54
undrar hur dom har klarat sig utan avatars på usenet osv i alla år? kanske för det är den enskilt mest idiotiska uppfinning som skådats på internet. kanske för det bidrar till att försämra forum och diskussioner, istället för förbättra dom.
tål att tänkas på. men vissa kanske fortfarande kvar i barnstadiet att dom måste ha många bilder i boken... annars klarar dom inte att läsa.
pekböcker.
det vore väl bra!
länge leve avatars!!
Det är som Grahn säger ska man anpassa det till alla, så skulle det nog bli rätt så tråkigt. Men i ditt inlägg så blandar du ihop vad avataren innehåller samt hur stora de är. Självklart kan inte en avatar vara för stor, då skulle ju de på modem bli tokiga. Men vad det föreställer har tycker jag ska vara relativt fritt. Själv har jag absolut ingen problem med vad en avatar föreställer. Om du nu är så känslig så går det som sagt att välja att inte visa avatarer.
KLICK
Jag har redan försökt men det var tydligen inte intressant.
Metallica
2006-01-13, 13:55
KLICK
aha!
undrar hur dom har klarat sig utan avatars på usenet osv i alla år? kanske för det är den enskilt mest idiotiska uppfinning som skådats på internet. kanske för det bidrar till att försämra forum och diskussioner, istället för förbättra dom.
tål att tänkas på. men vissa kanske fortfarande kvar i barnstadiet att dom måste ha många bilder i boken... annars klarar dom inte att läsa.
pekböcker.
De används för att sida upp och ner packad med text ser förbannat trist ut. Du gillar alltså inte avatarer oavsett vad de föreställer?
pekböcker.
Nu blev du arg. Det är roligt att se. Men det lustiga är väl att du har signaturen Metallica, vad är det för fel på ditt namn? Man klarade sig utmärkt med det förr i tiden. Dessutom delar av de det sjunger om borde väl anses mer stötande än Jarods rump-avatar och en nakenråtta som är ett djur.
Jag har redan försökt men det var tydligen inte intressant.
Såg det. Jag har tråkigt så jag tänkte att jag tar äran för det JJ gör. Feel free to take offence osv. *kissass*
:D
Metallica
2006-01-13, 13:58
De används för att sida upp och ner packad med text ser förbannat trist ut. Du gillar alltså inte avatarer oavsett vad de föreställer?
avatars fyller ingen funktion och leder till försämra forum.
vidriga avatars är naturligtvis ännu värre.
Metal_boy_
2006-01-13, 13:58
aha!
Nu vaknade du. Byt nick också medans du ändå håller på.
Metallica
2006-01-13, 13:59
jag ger credit till jwztr för han visade tydligt med bild att det gick att stänga av så även en som inte sitter så ofta på forum hittar.
Iom att jwzrds instruktiva bild gick hem så måste det ju finnas något värde i bilder trots allt... *rolleyes*
Metallica
2006-01-13, 14:00
Nu vaknade du. Byt nick också medans du ändå håller på.
nåt fel på mtit nick eller? metallica är en väldigt bra grupp, det borde du som kalalr dig metal-boy veta
mkt bättre än metall-pojken. låter ganska barnsligt.
Björn_Olsson
2006-01-13, 14:03
Pinsam trådskapare, att han heter "Metallica" gör ju inte saken bättre heller.. ha ha
jag ger credit till jwztr för han visade tydligt med bild att det gick att stänga av så även en som inte sitter så ofta på forum hittar.
Då kan du väl stava hans användarnamn rätt ändå, annars blir han ledsen i ögat.
avatars fyller ingen funktion och leder till försämra forum.
vidriga avatars är naturligtvis ännu värre.
Själv tycker jag avatarer är ett bra påfund eftersom valet av dom speglar ägarens personlighet, humor och t ex humöret (när det gäller dom som ofta byter).
Metallica
2006-01-13, 14:05
Själv tycker jag avatarer är ett bra påfund eftersom valet av dom speglar ägarens personlighet, humor och t ex humöret (när det gäller dom som ofta byter).
jaha vad visar din avatar? du gör övningen marklyft? vad vill du säga med det?
att du tränar är väl underförstått redan. hur du ser ut vill du väl inte visa då det inte är en närbild på ditt ansikte, eller ens kroppen i nån pose.
så jag fattar inte poängen
Det enda jag har emot avatarer är när flera har samma avatar och man ser fel på person för att man är för stressad för att läsa namnet. ;)
Metal_boy_
2006-01-13, 14:06
nåt fel på mtit nick eller? metallica är en väldigt bra grupp, det borde du som kalalr dig metal-boy veta
mkt bättre än metall-pojken. låter ganska barnsligt.
Jag är barnslig också, fråga kolofolket. Du däremot gör dig inte rättvis med ditt nick. Hårdrockare är inga gnällkärringar, man headbangar och bryr sig inte om skitsaker :hbang:
Dessutom så är Iron maiden bättre :D
Metallica
2006-01-13, 14:09
Jag är barnslig också, fråga kolofolket. Du däremot gör dig inte rättvis med ditt nick. Hårdrockare är inga gnällkärringar, man headbangar och bryr sig inte om skitsaker :hbang:
Dessutom så är Iron maiden bättre :D
hårdrockare är inte barnsliga vilket gör att du inte är hårdrockare och inte kan uttala dig om hårdrockare och hårdrock
jaha vad visar din avatar? du gör övningen marklyft? vad vill du säga med det?
att du tränar är väl underförstått redan. hur du ser ut vill du väl inte visa då det inte är en närbild på ditt ansikte, eller ens kroppen i nån pose.
så jag fattar inte poängen
Jag tog bilden och gjorde avataren under en period där jag tyckte jag själv var mycket duktig. Nu sitter den kvar för att dels påminna mig själv om den och dels för att andra inte ska glömma att jag är samma dryga och egotrippade skitstövel fortfarande - även om skenet periodvis kan bedra.
Perscitus
2006-01-13, 14:10
Jag får stötande associationer av ditt namn Metallica:
So fucking what!
Well, I’ve been to hastings and I’ve been to brighton
I’ve been to eastbourne too
So what, so what
And I’ve been here, I’ve been there
I’ve been every fucking where
So what, so what
So what, so what, you boring little cunt
Well, who cares, who cares what you do
Yeah, who cares, who cares about you, you, you, you, you
Well, I’ve fucked the queen, I’ve fucked bach
I’ve even sucked an old man’s cock
So what, so what
And I’ve fucked a sheep, I’ve fucked a goat
I rammed my cock right down it’s throat
So what, so what
So what, so what, you boring little fuck
And, who cares, who cares about you, you, you, you, you
And I’ve drunk that, I’ve drunk this
I’ve spewed up on a pint of piss
So what, so what
I’ve had scank, I’ve had speed
I’ve jacked up until I bleed
So what, so what
So what, so what, you boring little cunt
Yeah, who cares, who cares about you, you, you, you, you, you
A-hahaha!
Yeah!
I’ve had crabs, I’ve had lice
I’ve had the clap and that ain’t nice
So what, so what
I’ve fucked this, I’ve fucked that
I’ve even fucked a school girl’s twat
So what, so what
So what, so what, you boring little fuck
And, who cares, who cares about you, you, you, you, you, you
So fucking what!
Yeah
*trolling in progress*
Det vet alla, men det är fredag. Skär grappen lite rep så att han får leka lite. Han kommer att sitta själv i helgen :/
Metal_boy_
2006-01-13, 14:11
Jag tycker det ger en trevligare design påm helheten med avatar. Dessutom så ger det en personlighet för användarn på nått sätt.
Syftet med jwsrd:s avatar är väl lika mycket syfte som att du heter Metallica? Varför har du ett sånt nick? Varför har du överhuvud taget ett nick?
Metallica
2006-01-13, 14:12
Jag tog bilden och gjorde avataren under en period där jag tyckte jag själv var mycket duktig. Nu sitter den kvar för att dels påminna mig själv om den och dels för att andra inte ska glömma att jag är samma dryga och egotrippade skitstövel fortfarande - även om skenet periodvis kan bedra.
vadå mycket duktig? på vadå? marklyft? om du var mycket duktig så finns det väl bara ett sätt att bevisa det och det är genom att tävla nationellt och internationellt, inte sant? att lägga upp enb ild på sig själv på ett internetforum måste väl vara en ovanligt löjligt substitut för att tävla?
vadå mycket duktig? på vadå? marklyft? om du var mycket duktig så finns det väl bara ett sätt att bevisa det och det är genom att tävla nationellt och internationellt, inte sant? att lägga upp enb ild på sig själv på ett internetforum måste väl vara en ovanligt löjligt substitut för att tävla?
Du börjar fatta grappen. En gång till genom mitt förra inlägg så förstår du kanske.
Eller så gillar han marklyft, du framhäver inte hans dåliga val av avatar utan bara din egen bristande förmåga att tolka den just nu.
Metallica
2006-01-13, 14:14
Du börjar fatta grappen. En gång till genom mitt förra inlägg så förstår du kanske.
okej jag utgår från att du placerat dig väl på nationella och kanske internationella tävlingar, att du besitter ett flertal rekord etc.
och då får jag väl gratulera dig.
annars är du ju bara duktig på låtsas.
okej jag utgår från att du placerat dig väl på nationella och kanske internationella tävlingar, att du besitter ett flertal rekord etc.
och då får jag väl gratulera dig.
annars är du ju bara duktig på låtsas.
Då har du inte förstått. Min personlighet innebär att jag ofta överskattar mig själv och min förmåga när det gäller saker jag gillar. Därför sitter avataren, som jag skapade när jag tyckte mycket gott om mig själv, kvar. Den beskriver mig bra.
Metallica
2006-01-13, 14:15
Eller så gillar han marklyft, du framhäver inte hans dåliga val av avatar utan bara din egen bristande förmåga att tolka den just nu.
jaha. och jag gillar skivstångscurl och bänkpress. ska jag posta bilder på mig då ? ska jag be nån fotografera mig på gymet för den sakens skull? ska jag ta med mig kameran när jag badar, åker skidor och äter godis också? för jag gillar det?
verkar ju helt vrickat.
fattar inte.
Metal_boy_
2006-01-13, 14:15
http://video.google.com/videoplay?docid=9032034541290514834&q=metallica
jaha. och jag gillar skivstångscurl och bänkpress. ska jag posta bilder på mig då ? ska jag be nån fotografera mig på gymet för den sakens skull? ska jag ta med mig kameran när jag badar, åker skidor och äter godis också? för jag gillar det?
verkar ju helt vrickat.
fattar inte.
poängen är: Om du vill det så.
jaha. och jag gillar metallica och deras låtar. ska jag posta bilder på metallica då ? ska jag be nån fotografera mig på gymet för den sakens skull? ska jag ta med mig kameran när jag badar, åker skidor och äter godis också? för jag gillar det? Eller räcker det med att jag väljer metallica som nickname, jag menar - jag vill ju inte slita ut mig själv.
verkar ju helt vrickat.
fattar inte.
Det är svårt.
Kör hårt. Själv tog jag en gammal bild på mig själv för att försöka komma på vad tusan jag tänkte när jag hade skägg.
Kebab-Arne
2006-01-13, 14:18
Med denna avatar tråd så tog jag tillfället i akt att byta bort Uncle Sam.
Jag tror jwzrd mest vill säga att han minsann har stoppat in tröjan innanför byxorna på gymmet. Tillskillnad från oss som inte kan behärska vår klädsel och ej har byxorna instoppade. Att han sedan kör marklyft är en ren tillfällighet, jwzrd befinner sig annars mest i cable crossen. :D
Jag firar jul ännu. Sorry.
Med denna avatar tråd så tog jag tillfället i akt att byta bort Uncle Sam.
Jag tror jwzrd mest vill säga att han minsann har stoppat in tröjan innanför byxorna på gymmet. Tillskillnad från oss som inte kan behärska vår klädsel och ej har byxorna instoppade. Att han sedan kör marklyft är en ren tillfällighet, jwzrd befinner sig annars mest i cable crossen. :D
Haha exakt! Jag har dessutom dragit upp byxorna ordentligt. Man vill ju inte att dom ska trilla av vid något kritiskt moment.
s_himself
2006-01-13, 14:29
Bilder är sexiga. jwzrd's avatar är sexig... så det så.
hangatyr
2006-01-13, 14:44
jag tog ett krucifix. det är kristet. känns....busigt på ngt vis! tihi.
Ifall du inte tål att se en nakenråtta som är ett djur, så gör du fan rätt om du säljer ditt internet, du anar inte hur många olika djur i bildform det kan finnas på internet.
Lönt att vara så känslig, hur gör du med smileysen som som ser ut som förkrympta pungkulor, hur tacklar du det problemet?
Ifall du inte tål att se en nakenråtta som är ett djur, så gör du fan rätt om du säljer ditt internet, du anar inte hur många olika djur i bildform det kan finnas på internet.
Lönt att vara så känslig, hur gör du med smileysen som som ser ut som förkrympta pungkulor, hur tacklar du det problemet?
Usch, ta bort den där läskiga ankan...
High1ander
2006-01-13, 14:51
Jag vet att min bild kan vara stötande då jag är så snygg ;)
Wennerberg
2006-01-13, 14:52
Metallica för fan, lägg upp en gnällspik som avatar på dig själv.
Metallica
2006-01-13, 14:59
smileys är det andra mest onödiga som nånsin skapats.
du kanske använder det på mobilen också? och internet-uttryck i vardagslivet? lite lol och ROTFL och sånt?
inse att avatars, smileys, internet-snack osv är för sjuka individer.
det är ni som är dom sjuka det är jag osm är normal.
Metal_boy_
2006-01-13, 15:00
Usch, ta bort den där läskiga ankan...
Ja den kan han ta bort, han gapar ju så förbannat :D
Du verkar inte så normal här, har svårt att tro att du passerar för normal på speciellt många ställen.
hangatyr
2006-01-13, 15:01
smileys är det andra mest onödiga som nånsin skapats.
du kanske använder det på mobilen också? och internet-uttryck i vardagslivet? lite lol och ROTFL och sånt?
inse att avatars, smileys, internet-snack osv är för sjuka individer.
Hur är det med att använda stor bokstav i början av en mening? Också onödigt?
Dumleman
2006-01-13, 15:02
Metallica aaaaaaa svälj din värk i hjärtat för nu är det fredag! Det är fult när en enskild individ bryr sig, majoritetens diktatur, även om forum nu är en ren diktatur och inget ont om det tycker jag.
Metallica
2006-01-13, 15:06
Hur är det med att använda stor bokstav i början av en mening? Också onödigt?
ja det tycker jag. går snabbare utan. och det funkar ju lika bra så
Herkulez
2006-01-13, 15:07
haha fattar ni inte att det är ett troll.....ett efterblivet troll.....efterblivet troll med inkontinensbesvär......ett efterblivet troll med inkontinensbesvär som aldrig fått se en annan mus än sin mammas och det var när han föddes......ett efterblivet troll med inkontinensbesvär som aldrig fått se en annan mus än sin mammas när han föddes och dessutom är lika ful som min hunds arsle....ett efterblivet troll med inkontinensbesvär som aldrig fått se en annan mus än sin mammas när han föddes och dessutom är lika ful som min hunds arsle som han mer än gärna hade satt på.......ett efterblivet troll med inkontinensbesvär som aldrig fått se en annan mus än sin mammas när han föddes och dessutom är lika ful som min hunds arsle som han mer än gärna hade satt på för han är så less på getter....ett efterblivet troll med inkontinensbesvär som aldrig fått se en annan mus än sin mammas när han föddes och dessutom är lika ful som min hunds arsle som han mer än gärna hade satt på för han är så less på getter för han gillar inte att få ull i munnen när han ger dom oralsex
haha, bästa trolltråden på länge!
:laugh:
Metallica
2006-01-13, 15:12
haha fattar ni inte att det är ett troll.....ett efterblivet troll.....efterblivet troll med inkontinensbesvär......ett efterblivet troll med inkontinensbesvär som aldrig fått se en annan mus än sin mammas och det var när han föddes......ett efterblivet troll med inkontinensbesvär som aldrig fått se en annan mus än sin mammas när han föddes och dessutom är lika ful som min hunds arsle....ett efterblivet troll med inkontinensbesvär som aldrig fått se en annan mus än sin mammas när han föddes och dessutom är lika ful som min hunds arsle som han mer än gärna hade satt på.......ett efterblivet troll med inkontinensbesvär som aldrig fått se en annan mus än sin mammas när han föddes och dessutom är lika ful som min hunds arsle som han mer än gärna hade satt på för han är så less på getter....ett efterblivet troll med inkontinensbesvär som aldrig fått se en annan mus än sin mammas när han föddes och dessutom är lika ful som min hunds arsle som han mer än gärna hade satt på för han är så less på getter för han gillar inte att få ull i munnen när han ger dom oralsex
förstår inte vitsen med ovanstående. men det är bra att du fattat att fett inte är idealet och att du börjat banta precis som dom gör i programmet biggest looser på tv.
bra att du sett ljuset.
Herkulez
2006-01-13, 15:13
förstår inte vitsen med ovanstående. men det är bra att du fattat att fett inte är idealet och att du börjat banta precis som dom gör i programmet biggest looser på tv.
bra att du sett ljuset.
YEAH IM SO CRAZYYYYYYYYYY
Jo då. Läs mitt och JJs inlägg högre upp i tråden så ser du.
undrar om dom t ex har samma typ av bilder hemma på väggarna hemma? eller om deras sjuka behov bara visar sig på internet...VVad är det för profil du försöker skapa? Samtliga vet att du inte är speciellt ordentlig av dig, det skiner igenom att du bara har fått en bild av att eliten har ett sådant beteende och då du inte har något att väga upp med, så försöker du skapa dig en sådan attityd istället och på så sätt försöka se finare ut än vad du är.
Det funkar inte, folk tycker bara du är ett arsle, förutom de andra som är nog patetiska att försöka sig på samma sak – detta är inget nytt koncept, folk har gjort såhär i alla tider, Sthlm:are har sin dialekt på grund av den tankebanan.
Herkulez
2006-01-13, 15:16
Jo då. Läs mitt och JJs inlägg högre upp i tråden så ser du.
ok missade era inlägg
offtopic:
http://perso.wanadoo.fr/pingupingu/img/Heterocephalus%20glaber.jpg
Metallica
2006-01-13, 15:16
VVad är det för profil du försöker skapa? Samtliga vet att du inte är speciellt ordentlig av dig, det skiner igenom att du bara har fått en bild av att eliten har ett sådant beteende och då du inte har något att väga upp med, så försöker du skapa dig en sådan attityd istället och på så sätt försöka se finare ut än vad du är.
Det funkar inte, folk tycker bara du är ett arsle, förutom de andra som är nog patetiska att försöka sig på samma sak – detta är inget nytt koncept, folk har gjort såhär i alla tider, Sthlm:are har sin dialekt på grund av den tankebanan.
vad pratar du om? jag ogillar avatars och det är det den här tråden handlar om. nåt problem med det eller?
ok missade era inlägg
offtopic:
http://perso.wanadoo.fr/pingupingu/img/Heterocephalus%20glaber.jpg
Sa vi inte att vi inte skulle visa oss på det viset?
ja det tycker jag. går snabbare utan. och det funkar ju lika bra så
Men det går ju snabbare att klicka på :laugh:
Än att skriva ut hur mycket jag garvar åt hur skitsjuka dina inlägg är. Då är ju smileysen riktigt bra.
Sen att du ser alla andra som onormala tyder på att du måste häva dig själv, vilket är sorgligt som fan. Komigen nu, att du inte tål att någon har en nakenråtta som avatar och tycker de är onormala för att de har det, är ju för fan stendumt.
Kalle Anka slår dig på näbben!
Wennerberg
2006-01-13, 16:11
bra att du sett ljuset.
För helvete, skilj på LOOSER och LOSER.
Att du ens skapar en tråd om något så jävla löjligt är ju fan sjukt. Vad fan förväntar du dig? Att alla skall byta avatarer för att du skall bli nöjd?
Om du nu klickat i rutan för att inte visa avatarer är väl problemet löst? Sluta tjabba då och fortsätt läsa.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.