Visa fullständig version : Kvinnor Kan!!!
Nitrometan
2006-01-10, 21:57
Kul att se att vi har ett jämställt samhälle.
Efter en nattsvart vinter med upprepade värdetransportrån kan polisen glädja sig åt ett genombrott. Tre personer, varav två kvinnor, har anhållits misstänkta för det våldsamma rånet mot en penningtransport i Stora Höga.
Läs mer:
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=147&a=511873&previousRenderType=6
Dumleman
2006-01-10, 22:02
Ständigt dessa kvinnor, de föder bara barn och rånar värdetransporter!
"Jag tycker om kvotering till exempelvis politiska uppdrag. I vårt parti har vi en sådan regel när det gäller kvinnor och politiska uppdrag. På arbetsmarknaden är det svårare eftersom det krävs viss kompetens för ett visst jobb."
(Margareta Winberg, jämställdhetsminister, om kvotering. Från socialdemokraternas webbchat, 23 augusti 1998.)
Nu är den tesen motbevisad, förutsatt att värdetransportsrån räknas som ett "jobb" ;) . Men hur som haver lär det krävas en del kompetens för det :) gj!
High1ander
2006-01-10, 22:52
"Jag tycker om kvotering till exempelvis politiska uppdrag. I vårt parti har vi en sådan regel när det gäller kvinnor och politiska uppdrag. På arbetsmarknaden är det svårare eftersom det krävs viss kompetens för ett visst jobb."
(Margareta Winberg, jämställdhetsminister, om kvotering. Från socialdemokraternas webbchat, 23 augusti 1998.)
Nu är den tesen motbevisad, förutsatt att värdetransportsrån räknas som ett "jobb" ;) . Men hur som haver lär det krävas en del kompetens för det :) gj!
Hahahahahahahahahahaha fyfan vilken dubbeltabbe hon gör (om man nu inte vill förstå vad hon menar).
Hahahahahahahahahahaha fyfan vilken dubbeltabbe hon gör (om man nu inte vill förstå vad hon menar).
Varför skulle man slösa tid på att förstå det rätt, när det som är fel är mycket roligare? :thumbup:
internethjälten
2006-01-10, 23:11
hahaha fan vad coolt! =)
105 kg's öststatskvinnor med mer hår under armarna än vad
en 70-tals porrstärna hade. glöm inte det fyrkantiga annsiktet
heller som hon fått av en sträng diet av ryssfemmor...
coola females :laugh:
sabba inte mina fantasier nu för fan!!!!
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.