Visa fullständig version : Ang värsta moderatortråden!
Nästa person som kommer med ens en liten antydan att jag skulle vara nazist kommer jag personligen att banna. Och jag skiter högakningsfullt i vem det är som gör det. Jag blir riktigt JÄVLA FÖRBANNAD på sånt skitsnack. Det är ett personangrepp mot mig och jag tänker fan inte acceptera det. Jävla idioti.
FATTA DET!
jag har träffat jorgen och kan intyga att jorgen inte är nasist. jörgen lyssnar förfa på techno och kör saab, då ör man inte nasist.
jag har träffat jorgen och kan intyga att jorgen inte är nasist. jörgen lyssnar förfa på techno och kör saab, då ör man inte nasist.
Låter som en kille med bra smak, både gällande musik och bilmärke.
High1ander
2006-01-10, 16:40
Jag fattar verkligen inte varför folk gett dig den stämpeln :/ (ja, jag är seriös)
delta_mats
2006-01-10, 16:45
Helt rätt Jorgen. Tyckte för övrigt den tråden var dum.
H.Emanuel
2006-01-10, 16:49
Håller med. Skit-tråd
Det handlar inte om den tråden. Att medlemmar tycker att jag är den värsta moderatorn spelar mig ingen roll. Jag gör mitt "jobb" (om man nu kan kalla ideellt arbete för jobb) med glädje, jag gillar forumet, jag älskar träning och jag älskar sporten. Alla kan inte tycka om en och jag blev inte moderator för att få folk att gilla mig.
Jag fattar verkligen inte varför folk gett dig den stämpeln :/ (ja, jag är seriös)
Håller med fullt.
jag hann inte med den tråden men jag tycker du är en av de bästa moderatorerna.
jag hör överhuvudtaget svårt att klassa ngn som värst.
Värst i vaddå?
I så fall borde det väl vara den moderatorn som är online och modererar minst men det har jag ingen aning om vem det är.
Jag tycker du är bra Jörgen *en manlig ryggdunk*
Dumleman
2006-01-10, 17:09
Om jag får gissa så tror jag det var menat som ett "skämt" som uppstod från att endel stavar Jorgen som Jürgen.
Om jag får gissa så tror jag det var menat som ett "skämt" som uppstod från att endel stavar Jorgen som Jürgen.
Tja om man inte inser att rätt många inte ser det som överdrivet humoristiskt att kallas nazist så får man kanske boka tid för en justering av skruvarna.
Denna tråd är inte skapad av Jörgen för att få sympati för att han är bra mod eller så. Det handlar om Arnold-intervjun som jag och Sonny gjorde för ett tag sen där Arnold säger "das nazimoderator Jörgen" i ett sammanhang. Just i Värsta mod-tråden så blev det några diskussioner om det.
Jag har bett Jörgen om ursäkt för besväret då det inte var menat att han är nazi på riktigt, det är bara satir precis som alla andra Arnoldintervjuerna, men som inte gick hem hos vissa denna gången.
Pudzianovski
2006-01-10, 17:15
Det är en tuff värld, speciellt om man är mod.
Det är mycket mer fint o rumsrent att tillhöra Le Pen eller nått liknande.
På mitt jobb lutar det ofta åt Mussolini.
Jag håller på dig Jurgen.
fintelligens
2006-01-10, 17:39
Äh, du är ändå min favorit :love:
mistermr
2006-01-10, 17:45
Jörgen, bry dig inte om vad andra tycker. Jag vill dessutom gratulera dig för din underbara musiksmak.
MVH
grisbil3n
2006-01-10, 18:07
Det är för att du är skåning, lite nidbild.
ConeVillage
2006-01-10, 18:10
Jorgen - SAAB Kicks Ass!
jörgen e inte nasse ifall nån tror det på riktigt
Lägg ner det där nu. Det är inte kul. Jörgen är en av de snällaste killar jag känner. Att det finns idioter som tycker det är kul att insinuera sånt övergår mitt förstånd. Och jönsa inte vidare på det temat, tack.
allan
Metal_boy_
2006-01-10, 19:37
Jag drev lite när det gällde det från Arnold-intervjun. Eftersom jag inte trodde att du tog den seriöst och fattade att det var på skoj, så trodde jag inte att du skulle ta åt dig av lite skoj om det nu heller..
Herkulez
2006-01-10, 19:38
varför radera när jag skrev att han var naturlig snygg :(
Metal_boy_
2006-01-10, 19:41
Vem? Ölobrännvin??
Det är mycket mer fint o rumsrent att tillhöra Le Pen eller nått liknande.
På mitt jobb lutar det ofta åt Mussolini.
Jag håller på dig Jurgen.
på mitt jobb har dom inte kommit ifrån proggen och stormöten än så det är långt till Le Pen.
Men för att tillhöra den genren så är han inte den smartaste av dom.
Vet inte om det är en komplimang eller en förolämpning i det här sammanhanget.
Möjligen för att det visade sig vara för mycket för vissa att hantera ...
Några har nu lärt sig att inte allt som lutar åt det oförskämda hållet automatiskt är humor, ens om det skrivs i det syftet. Förhoppningsvis lär sig dessutom några andra att "fascist" och "nazist" faktiskt INTE är OK att använda som skällsord om folk som har åsikter om vad de får och inte får, bör och inte bör göra (och alldeles särskilt om folk som dessutom har makt att införa sanktioner mot den som gör vad han/hon inte får eller bör göra). Det är imho ett jävla oskick, och är faktiskt förvånad över att ingen har kommenterat det tidigare.
Varför bry sig om vad andra tycker/säger? Växer man inte ifrån det nån gång runt 20-års åldern eller är det bara jag?
OBS OBS OBS! För att förklara mig lite: Menar INTE som en förolämpning, undrar mest vad det var som utlöste bomben.
Varför bry sig om vad andra tycker/säger? Växer man inte ifrån det nån gång runt 20-års åldern eller är det bara jag?
OBS OBS OBS! För att förklara mig lite: Menar INTE som en förolämpning, undrar mest vad det var som utlöste bomben.
varför inte lära sig uppföra sig som folk?
Skicka tillbaka spolingarna till föräldrarna som kan göra om och göra rätt och uppfostra barnen på ett korrekt sätt istället
Bra att du säger i från på skarpen Jörgen! Tycker ofta att det är lite väl mycket bajskastning på modsen (speciellt bland nyare medlemmar av någon konstig anledning?). Kommer ihåg för inte så länge sedan när det var Allan som fick ta ganska så mycket skit i tid och otid, detta verkar dock ha lagt sig litegrann.
Visst, rå humor och råa skämt är ofta kul.. men det är jävligt lätt att det blir för mycket på ett forum som detta.
Ja, jag kan inte heller förstå varför folk envisas med att bli förbannade när jag kallar dem för "k-khuvud" eller sprider skit om dem offentligt. Det är ju helt och hållet deras eget fel om de mår dåligt av det, det är ju DE som väljer hur de vill reagera på vad jag säger, JAG har ju ABSOLUT inget ansvar ... *rolleyes*
Nu räcker det! Hoppas poängen gått fram. Tråd låst!
allan
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.