Visa fullständig version : Bulk/viktuppgång
Hejsan är en kilel på 16 bast, 185cm lång, har gått endel under sommarn, väger nu 68 morron 70 kväll. Det är extremt lite och jag vill gå upp nu. Saken är denna jag har svin svin svårt att gå upp. Har testat äta till positive failure o tagit gainers 3ggr om dagen utan större framgångar. Jag kan äta väldigt mycket om jag vill.
NU vet jag att det är svårt att uppskatta men kan ngn skriva ner ett schema enl. ungefärligt vad jag behöver äta för att gaina kilon.
* svårt att lägga på sig vikt
*gym 4ggr i veckan
* ingen annan idrott förtillfället
* cyklar/går väldigt lite
*idrott skola 1/gång i veckan
som ni ser inte mycket kalorier bör brännas, men det gör det som fan....
Langster
2002-08-22, 21:58
Ät mer om du vill gå upp i vikt, finns inget annat sätt.:eating: :eating: :eating:
MYCKET MER!!!:eating:
Hur många kcal får du i dig?
Skriv upp hur du äter nu !
många som påstår sig äta "svinmycket" gör inte det när man räknar efter.
För mina tips se tråden "bra bulkmat".
Fredszky
2002-08-24, 14:30
jag brukar äta (lunch+middag) tills jag får lite kväljningar...
på det sättet utvidgar sig magsäcken jag kan proppa ner ännu mer i magen nästa gång utan att det är lika jobbigt...
äT ÄT ÄT, se till att det inte är pizza och hamburgare bara... nyttigt fett, fiskfett och olivolja mums!!:eating: :eating: :eating:
Kanske lite out of topic men i början när man just börjat äta (1-2 första veckorna) fick ni också en utåtstående lite "svullen" mage? Den försvinner så småningom väl?
Det är kanske bara magsäcken som töjs ut lite ?:rolleyes:
Jag har permanent svällmage:cryout: :thumbup:
Dared :
Jag var också så för 6 månader sedan....jag trodde jag åt mycket.
Men nu äter jag kanske 4 gånger så mycket som jag åt innan och jag har fått underbara result :naughty:
Tack för alla råd, jag får börja o försöka utvidga magsäcken då=)
ivandrago
2002-08-25, 18:50
hur mycket käkar ni en typisk middag??
Jag är också rätt spinkig, under 70kg på 185cm.. Försöker klämma i mig så mycket jag kan..
Efter 250g pasta och 200g köttfärs är jag helt äckligt proppmätt..
försöker dock käka mer och mer. Men det känns så jävla mycket redan nu!
Om man redan äter så mycket mat man pallar så är nog kosttillskott i form av protein och gainer bra att ta till. Ett bra sätt att få i sig koncentrerad näring.
Själv äter jag jävligt mkt skräpmat under bulken, vräk i dig burgare, pizzor, kebab och liknande mat. Ett annat fint sätt är att köpa på sig ett par kilo jordnötter och knapra i sig när du känner dig rastlös.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.