Visa fullständig version : Träningspanik eller
körde ett benpass på Lundbybadets gym i gbg för en stund sen, jag blev fan chockad när jag såg hur jävla mycket folk det var som tränade. Har nog aldrig sett så mycket folk där, hur ser det ut där ni tränar? är det också fullpackat med folk som försöker uppfylla sina nyårslöften?
körde ett benpass på Lundbybadets gym i gbg för en stund sen, jag blev fan chockad när jag såg hur jävla mycket folk det var som tränade. Har nog aldrig set så mycket folk där, hur ser det ut där ni tränar? är det också fullpackat med folk som uppfyller sina nyårslöften?
Brukar vara mer nu efter nyår.. men om nån eller några månader brukar det lunga ned sig. Då har de flesta ledsnat.
Brukar vara mer nu efter nyår.. men om nån eller några månader brukar det lunga ned sig. Då har de flesta ledsnat.
hoppas det, men de fräscha brudarna får gärna fortsätta :naughty:
hoppas det, men de fräscha brudarna får gärna fortsätta :naughty:
Du får ge dem en anledning att fortsätta träna då.
internethjälten
2006-01-09, 21:38
körde ett benpass på Lundbybadets gym i gbg för en stund sen, jag blev fan chockad när jag såg hur jävla mycket folk det var som tränade. Har nog aldrig sett så mycket folk där, hur ser det ut där ni tränar? är det också fullpackat med folk som försöker uppfylla sina nyårslöften?
I torsdags var det lungt på bussen hem från jobbet
och idag var den fullsatt av massa äckelungar som
skulle hem... samma visa på gymmet, fullt med
massa studenter med flashiga mp3-spelare och
iklädda ngn konstig form av tajta pyjamasar *screwy*
Det brukar vara kaos men i år så är det utbyggd och ganska luftigt på gymet så det kanske inte märks så mycket.
sålänge det är tjejer som har dom tajta pyjamasarna så gör det väl inget?
ahh ska försöka
King Grub
2006-01-09, 22:00
Jag kom knappt in i gymmet i dag vid sjutiden på kvällen.
Spannmål
2006-01-09, 22:02
håller med
berätta för dem hur feta de egentligen är.
lungt på vår gym =) bara mån,ons och fredagar styrkelyftarna är där o skriker, annars är det 99.99% gubbs där :hbang:
:laugh: brat invasion
på vårt gym äre hyffsat lungt, de mest irriteransde ja lagt märke till såhär i nyårslöftenas muntra tider är att allt jäkla grovt BRÖD är konstant slut!! :whipped: man får kliva upp tidigt och fajtas me de våldsammaste pensionärerna vid brödisken i gryningen om man öht ska få nåt :D
Alltid så i början på året.
Sen kommer du märka att det är ett gäng pers som "ger upp". :laugh:
"Det tog ju längre tid än väntat att komma i form".
Alltid så i början på året.
Sen kommer du märka att det är ett gäng pers som "ger upp". :laugh:
"Det tog ju längre tid än väntat att komma i form".
japp och sen i mitten på året blire plastik klinikerna som får fullt upp.. o sen i slutet av året, åter igen, livsmedelsbutikernas charkdiskar :D
the circle of life *popcorn*
hahavaffan
2006-01-10, 09:01
Vårt gym är så jäkla gött... igår var det jag, en medelålders kvinna, en tjej, en gubb-kille och en polare där när jag kom kl 19:15. När jag gick 21:15 var det bara en annan kille med sin tjejpolare som kom under tiden, jag och en polare kvar där.
Vissa dagar är det dock rätt mycket "folk" där... folket består av 90% fjortistränande småkillar. Man får sig ett schysst garv åtminstone när de kör fast bänk på nästan samma vikter som en själv. Dom går ner MAX 1dm från utgångsläget :D
Mitt gym är överfullt nu och lär väl vara så januari ut. Sedan är det den vanliga kretsen av tränande fram till april/maj. Då kommer beachgänget.
Egentligen är det olika typer av folk. Efter nyår är det väldigt mycket förbränning och folk som räknar kalorier. Självklart köper de gärna en pizza direkt efter. "Maskinen sa att jag förbrände 1200 kalorier". Beachfolket är nästan roligare eftersom det är mest killar som bor runt bänkpressen och kabelmaskinerna där de kan träna biceps. Självklart ska ett riktigt grabbgäng även ha alla varianter på magövningar i sin arsenal. "Får värsta tvättbrädan till beachen om två veckor". :D
Lite OT: Hur är Lundbybadets gym nu för tiden? Maxvikt på hantlar? Antal bänkpressar?
Tyvärr har Frescati inte nått sin peak ännu, kommer om några veckor när studierna börjat på allvar.
Men det är bara att hålla ut någon månad till, sen tillbaka till ordningen ... innan maj-hetsen kommer dvs *screwy*
Lite OT: Hur är Lundbybadets gym nu för tiden? Maxvikt på hantlar? Antal bänkpressar?
Det är 3 bänkpressar, två vanliga o en lutande. Vet inte riktigt vad maxvikten är på hantlarna är, men de räcker nog till de flesta. Själv så tycker jag lundbybadet är helt ok, de kunde dock ha lite större avdelning för fria vikter. Det är inget hardcore gym direkt, har sett en stor biff en gång.
Det är 3 bänkpressar, två vanliga o en lutande. Vet inte riktigt vad maxvikten är på hantlarna är, men de räcker nog till de flesta. Själv så tycker jag lundbybadet är helt ok, de kunde dock ha lite större avdelning för fria vikter. Det är inget hardcore gym direkt, har sett en stor biff en gång.
Förut fanns det bara hantlar till 50kg, och finns det mer nu, och två vanliga bänkpressar istället för en låter det skitbra för min del. Eftersom det är kommunalt är det säkert inte dyrt heller. Skall nog gå dit på söndag.
Kebab-Arne
2006-01-10, 11:09
Gymmet har varit ovanligt lugnt under hösten. Främsta anledningen kanske är att jag numera kan träna på tider då det normalt är lungt. Tidig eftermiddag. Sen så har det öppnat ett till gym här så en del kan ju dragit dit. Men har aldrig varit fullsmockat, det brukar jag uppleva nån gång under hösten iaf, men inte denna.
Årskort 2800:-
Halvårskort 1700:-
Kvartalskort 950:-
Studentkort
4-mån 950:-
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.