handdator

Visa fullständig version : bodybuildertavlor

n1tro
2006-01-09, 19:50
Någon som vet nån bra sida? ;D

skulle vara riktigt nice om man kunde få in vissa bilde jag har på datorn in i tavlor och så.. Eller finns det sidor som säljer sådana (alltså redan färdiga bodybuilders i tavlor)?

exempel

http://digilander.libero.it/mikementzer/Yates06.jpg

userfriendly
2006-01-09, 19:55
Åh jag har oxå letat efter snygga affisher med byggare/byggerskor

n1tro
2006-01-09, 19:56
då var vi helt plötsligt, utan förvarning, 2 om saken

mela
2006-01-09, 20:26
ooh jag vill ha på arnold :hbang:

userfriendly
2006-01-09, 20:27
jag vill ha på massa folk!! :naughty: tyvärr finns det inte så många på svenska eller nordiska verkar det som... e ju inte så stort här

mela
2006-01-09, 20:28
jag vill ha på massa folk!! :naughty: tyvärr finns det inte så många på svenska eller nordiska verkar det som... e ju inte så stort här

jag har inte plats med masa folk.. men tänkt dig en bild på arnold.. i naturlig storlek.. på dörren :naughty: bra dörrvakt? :D

userfriendly
2006-01-09, 20:30
jag har inte plats med masa folk.. men tänkt dig en bild på arnold.. i naturlig storlek.. på dörren :naughty: bra dörrvakt? :D

haha joo iof :naughty: grym fysik hade gubben! annars skulle jag föredra att ha halvnakna muskulösa brudar på väggen av nån anledning... haha.. jag e faktiskt inte gay men iaf. :D

mela
2006-01-09, 20:30
haha joo iof :naughty: grym fysik hade gubben! annars skulle jag föredra att ha halvnakna muskulösa brudar på väggen av nån anledning... haha.. jag e faktiskt inte gay men iaf. :D

bra pepp :thumbup:
men arnold är ju förebilden, jag vill bli som arnold, men lär aldrig lyckas *cry*

Officer
2006-01-09, 20:33
bra pepp :thumbup:
men arnold är ju förebilden, jag vill bli som arnold, men lär aldrig lyckas *cry*
BÖrja med att operera dit en kuuk först :)

tp_88
2006-01-09, 20:34
http://www.hollywoodgalleries.net/scwarzenegger.html - Arnold ( m.fl?? )

Sedan säljer Coleman på hans hemsida också ( tror också att han signerar dem... ) : https://secure.bee.net/bigron/Store.htm

n1tro
2006-01-09, 20:42
tackar :thumbup:

z_bumbi
2006-01-09, 20:43
Har man en högupplöst bild av sin favorit så kostar det inte så mycket som man kan tro att fixa en bild i A2 eller t o m A1 via ett "reprocenter".

tp_88
2006-01-09, 20:46
Har man en högupplöst bild av sin favorit så kostar det inte så mycket som man kan tro att fixa en bild i A2 eller t o m A1 via ett "reprocenter".
..Du råkar inte sitta på några länkar? :)

z_bumbi
2006-01-09, 20:57
..Du råkar inte sitta på några länkar? :)

Leta upp närmaste firma som sysslar med kopiering, tryck etc och fråga. Jag gissar att det varierar en del i pris beroende på firma och inriktning.

tp_88
2006-01-09, 21:04
Leta upp närmaste firma som sysslar med kopiering, tryck etc och fråga. Jag gissar att det varierar en del i pris beroende på firma och inriktning.
Nu syftade jag på högupplösta bilder på byggare, skulle varit lite tydligare där kanske. Minns att jag tidigare har haft nån bild på bortåt 3000*1800 pixlar ( i mycket bra kvalité ) eller nåt liknande, men den glömde man ju spara när man formaterade senast...

Cerberus
2006-01-09, 22:58
Jag beställde 2 filmer från Flex Wheelers hemsida, hans bok och ett foto från ngn tävling på honom. Bonus var att jag fick fotot signerat av Flex, med mitt namn på o allt :)

Iof ingen affisch utan mer ett rätt stort foto.

www.teamflexwheeler.com

Dissector
2006-01-09, 23:15
Har en signerad på Graneheim =)

Men man måste ju medge att det känns lite som att folk undrar om dom kommer hem och ser bilder på muskulösa män i "stringkalsonger" på väggen. *kissass*

Mago
2006-01-09, 23:33
Jag beställde 2 filmer från Flex Wheelers hemsida, hans bok och ett foto från ngn tävling på honom. Bonus var att jag fick fotot signerat av Flex, med mitt namn på o allt :)

Iof ingen affisch utan mer ett rätt stort foto.

www.teamflexwheeler.com

Omgizzle den här måste jag ha!
Flex and Mago sitting in a tree..

Cerberus
2006-01-09, 23:48
Har en signerad på Graneheim =)

Men man måste ju medge att det känns lite som att folk undrar om dom kommer hem och ser bilder på muskulösa män i "stringkalsonger" på väggen. *kissass*

Ja de har undrat men jag skäms inte särskilt :)

keffat_liv
2006-01-10, 00:48
ingen som vet var man kan få tag på en på pirahna?

Dissector
2006-01-10, 01:36
ingen som vet var man kan få tag på en på pirahna?

Nae, hon har inte börjat ge ut tavlor ännu. Hennes pojkvän förbjuder det!

z_bumbi
2006-01-10, 12:29
Nu syftade jag på högupplösta bilder på byggare, skulle varit lite tydligare där kanske. Minns att jag tidigare har haft nån bild på bortåt 3000*1800 pixlar ( i mycket bra kvalité ) eller nåt liknande, men den glömde man ju spara när man formaterade senast...

Jag har inga länkar till bilder vad jag kan komma på just nu, har inga aktuella byggarlänkar överhuvudtaget när jag kollade efter i favoriter.

Jag är så van vid att folk inte kan klara sig om ett företag inte har en hemsida och helst en webshop så man slipper prata med folk i verkligheten, därav mitt förra svar. :D