handdator

Visa fullständig version : Sjuk drömm

Rock'nRoll
2006-01-09, 00:56
Har haft väldigt twistade drömmar på senaste tiden men den jag hadde inatt slår nog alla rekord. Jag drog en marginellt äckligare verisionen på cus forum men censurerar lite här.

Jag var på nån sorts filmfestival i närheten av mina morföräldrar hem (Fasaden i Hagfors). Britney Spears ska uppträda. Jag går in backstage, och vid utanför en hiss står Britney och hennes kompis. Jag går fram till henne och yrar nånting obegripligt. Böjer mig ner och gluttar in under hennes strumpbyxor. Därinne är det softat orangegult ljus.
Helt plötsligt befinner vi oss i nån slags bungalow med stora fönster. Vi ligger med varann, och sedan är det deep-talk. Jag tycker hon är helt korkad i huvudet till att börja med, men efter ett tag börjar hon växa i mina ögon. Hon framstår som en riktigt klipsk och hyvens människa. Jag börjar fatta tycke för Britney.
Lite senare möter jag upp henne vid bilen där hon står och stuvar in grejer i bagageluckan. Vi samtalar lite, och pussas och sådär. Funderar på att ta hennes mobilnummer, eftersom hon snart ska åka, men jag vill inte verka för påstridig. Mina föräldrar kommer förbi och presenterar sig. Sedan knallar jag och Britney iväg.
Vi går på en stig från Berggården ner mot Uvån i Hagfors. Britney har en hund i koppel. På höger sida av stigen växer en sorts taggbuske, och hunden kör in nyllet i den. Den gnyr och jag hjälper den loss. Taggar som ser ut som små hajtänder har fastnat i min högra hand och underarm, samt i hundens nos.
Nu befinner vi oss i ett mörklagt vardagsrum med japansk touch. Min bror och en gammal tant är också i rummet. Jag börjar lirka ut en tagg ur handen, men den går sönder och sjunker djupare in i köttet. Efter en smärre panikattack får jag loss den vidriga taggen ur min blodiga hand och slänger iväg den på golvet.
Så fort taggen slagit i golvet börjar den blåsas upp med ett pruttande ljud. Den antar formen av en röd och svart bowlingkägla och fortsätter att vibrerande blåsa upp sig tills den plötsligt vissnar och dör. Jag fortsätter med nästa tagg och nu börjar jag lära mig hur man ska bära sig åt för att få ut dem snabbt. När jag slänger iväg taggen på golvet upprepas samma procedur som tidigare.
Den tredje taggen ligger djupt inbäddad i underarmen, och när jag drar ut den ser jag att det är en kattunge! den är ungefär en centimeter hög och orange och vit med blå, vädjande ögon. jag studerar den ett tag, och hela tiden har den sin blöta blick fixerad vid min. Jag tycker den är jättesöt och lägger den i en pappåse vid sänggaveln tills vidare - för att ha den kvar när jag vaknar.
Efter detta börjar drömmen bli vädigt suddig, och kan inte återge nåt mer konkret.
Jag vaknar kallsvettig och lyckas inte somna om på ett tag.

Den här ovanligt galna nattliga eskapaden har resulterat i att jag nu känner mig förälskad i Britney Spears. Jag ser henne med nya ögon, och jag vet inte hur länge jag ska behöva gå runt i den här sinnesstämningen.

Nån annan som har drömt nåt konstigt på senaste?

Avesta
2006-01-09, 01:03
Hoppas verkligen att ingen ger sig på en analys av det där, lär dyka upp sjuka saker om dig :D

High1ander
2006-01-09, 01:06
Jag har haft några riktigt überstörda drömmar senaste veckorna.

1: Två hat-kompisar hånglar med varandra och är bögar, så jag hånar dem i drömmen (de är hobby-rasister anti-bögar).

2: Låg och sov i morsan o farsans säng och råkar skita på mig (drömde detta dagen innan "bajsar du på gymmet"-tråden), men jag var typ förlamad och tänkte i drömen "Hahahahaha varför ska jag bry mig, är ändå morsan som får städa 'skiten', ahahahah" Så jävla ond jag var i drömmen. Undrar vad Freud säger om min bajsdröm.

3: Morsan säger att farsan alltid blir "lucky" på lördagar... (har inget minne av resten av drömmen)

Har haft fler men kommer inte på dem.

Destra
2006-01-09, 01:09
Helt plötsligt befinner vi oss i nån slags bungalow med stora fönster. Vi ligger med varann,

Du fick ligga med henne, var nöjd, Jag vaknar alltid när det roliga ska börja. :(

High1ander
2006-01-09, 01:13
Du fick ligga med henne, var nöjd, Jag vaknar alltid när det roliga ska börja. :(
Inte så jävla kul då man drömmer man är i några trätoppar och deepthroatar en tjej och får "Nocturnal Emission", framförallt då man sov över hos ett par kompisar och sen när man vaknar har ens byxor en skum fläck...

Rock'nRoll
2006-01-09, 01:28

iofs men nu har jag fått smått difusa, konstiga kännslor för henne, börjar känna mig olyckligt förälskad pluss att det känns som hon är otrogen med Kevin mot mig, fattar ju att jag låter helt rubbad..

MacLeod
2006-01-09, 01:29
Jag drömde att jag högg ned en kvinna med kniv i ryggen för två dagar sedan. Hon ville att jag skulle göra det, jag sa att jag inte kunde. Sen gjorde jag det till slut, ångrade mig och grät som ett barn efteråt.

Rock'nRoll
2006-01-09, 01:30
Hoppas verkligen att ingen ger sig på en analys av det där, lär dyka upp sjuka saker om dig :D

Jo, antar att mina drömmar börjat spåra ut lite på senaste. Iofs så hände det lite i den här drömmen. För några nätter sedan drömmde jag att jag var en bubbel pool, skit tråkigt! Bara stod där och bubblade..

Three pigs
2006-01-09, 01:34
hahaha, rätt konstig dröm, och kul läsning dessutom ;D

Destra
2006-01-09, 02:11
Inte så jävla kul då man drömmer man är i några trätoppar och deepthroatar en tjej och får "Nocturnal Emission", framförallt då man sov över hos ett par kompisar och sen när man vaknar har ens byxor en skum fläck...

Hahaha. :laugh:
olägligt.

Metal_boy_
2006-01-09, 02:22

Slår vad om att det där var nått du drömde av en anledning. Förhör dina polare om vem som lekte med dig när du sov.

High1ander
2006-01-09, 02:24
Hahaha. :laugh:
olägligt.
Var att ta bussen snabbt hem... Enda gången i mitt liv jag haft en "wet dream"... Men sånt får man ju om man inte får utlösning regelbundet...

High1ander
2006-01-09, 02:27
Slår vad om att det där var nått du drömde av en anledning. Förhör dina polare om vem som lekte med dig när du sov.
Sov ju över hos min dåvarande stora kärlek... Bruka alltid vara hos henne och hennes kompisar och sova över på deras soffa då jag inte hann med bussarna som sluta gå vid 10-tiden... Så antagligen hade jag kåtats upp till maximum under dagen... Jag vakna ju utav att jag kom, så var ingen som jävlades med mig.

Rock'nRoll
2006-01-09, 14:23
hahaha, rätt konstig dröm, och kul läsning dessutom ;D

Jo, den kändes lite extraordinär..

Nina L
2006-01-09, 14:38
Häftigt! Om jag kommer ihåg mina drömmar så är det nästan alltid den här typen. Det måste vara ett tecken på att man har bra fantasi. Nu var det tyvärr länge sedan jag mindes någon, men som ett exempel kan jag berätta att jag en gång drömde att jag var Madonna i de underjordiska gångarna. :)

High1ander
2006-01-09, 14:42
Häftigt! Om jag kommer ihåg mina drömmar så är det nästan alltid den här typen. Det måste vara ett tecken på att man har bra fantasi. Nu var det tyvärr länge sedan jag mindes någon, men som ett exempel kan jag berätta att jag en gång drömde att jag var Madonna i de underjordiska gångarna. :)
Vad jag läst om just drömmar, så kommer man ihåg sina drömmar då man vaknar upp ur dem.

Därför man alltid blir sur när någon väcker en precis när storbystade blondinen ska få lite åderpåle. Men hade man inte blivit väckt då så hade man inte ens kommit ihåg drömmen.

Märker det själv att då jag vaknar upp självmant så kommer jag inte ihåg att jag drömt något, men vaknar jag upp av något som alarmklocka eller liknande så kommer jag ihåg drömmen, iaf i 5 min...

s_himself
2006-01-09, 14:42
Jag tycker den är jättesöt och lägger den i en pappåse vid sänggaveln tills vidare - för att ha den kvar när jag vaknar.

Hahaha å herregud, jag garva så tårarna spröt på mig när jag läste detdär :laugh:

Ryska_raketen
2006-01-23, 20:52
Ja på tal om sjuk dröm! Kan någon tyda denna då ja har drömt den FLERA GGR och den är verkligen sjuk! Hah.. Det hela handlar om att en liten jävla hund biter mig och har sylvassa tänder samt att jag har en stor jävla kniv som ja hugger i hunden ett flertal ggr, men hunden vill aldrig dö :( Hur ska ja döda hunden ? :D

Jense
2006-01-23, 20:58
Drömde att malmö blev bombat av något land med flygplan från 40talet.

stod vid ribban och såg planen komma över vattnet.. sen in över staden och släppa massa stora feta bomber, jag stod vi strandkanten och garvade för jag tänkte at sveriges luftvapen är minsjäl bättre än det och hämnden va ljuv..

fan att man inte minns mer detaljerat eller tom skriver ner det i sömnen, hur coolt hade inte det varit

Helena B
2006-01-23, 21:00
Ja på tal om sjuk dröm! Kan någon tyda denna då ja har drömt den FLERA GGR och den är verkligen sjuk! Hah.. Det hela handlar om att en liten jävla hund biter mig och har sylvassa tänder samt att jag har en stor jävla kniv som ja hugger i hunden ett flertal ggr, men hunden vill aldrig dö :( Hur ska ja döda hunden ? :D

Du ska INTE döda den. Håll dina vänner nära men håll dina fiender närmare.

Tolkning a la Helena

Jense
2006-01-23, 21:01

Tolkning a la Helena

bah, han ska skära halsen av den, mala ner den och äta den såklart! BAAAAH

Ryska_raketen
2006-01-23, 21:04

Tolkning a la Helena

Hmm.. Ja det har ja nog inte testat. Tyvärr kan ja inte styra att ja försöker sticka kniven i hunden ungefär 30 ggr ;) Men som sagt den bara biter mig :(

Helena B
2006-01-23, 21:11
Hmm.. Ja det har ja nog inte testat. Tyvärr kan ja inte styra att ja försöker sticka kniven i hunden ungefär 30 ggr ;) Men som sagt den bara biter mig :(

Seriöst svar: Antagligen så har du något ouppklarat irl.

Oseriöst svar: Om du inte kan styra att du sticker hunden, då finns det inte så mycket du kan göra. Klart att den biter, du är ju elak.

Ryska_raketen
2006-01-23, 21:12
Seriöst svar: Antagligen så har du något ouppklarat irl.

Oseriöst svar: Om du inte kan styra att du sticker hunden, då finns det inte så mycket du kan göra. Klart att den biter, du är ju elak.

Seriöst svar: Jag har inget otalt med små hundar

Oseriöst svar: Ja hugger ju den för att den biter mig! I en av drömmen har ja nästan lyckats döda den, ja spolade ner den i toan. :D

Jense
2006-01-23, 21:13

Oseriöst svar: Ja hugger ju den för att den biter mig! I en av drömmen har ja nästan lyckats döda den, ja spolade ner den i toan. :D

hahahaha fyfan vad kul.. testa lite nya saker osv..

testa att ge den hundgodis

Helena B
2006-01-23, 21:17

Hunden och kniven är bara symboler...

Men sluta drick då, hundar känner av om någon är full och då kanske den har en andledning att bita dig. Eller så biter du helt enkelt tillbaka.

Men om du har samma dröm med samma hund så får du försöka lista ut vad hunden symboliserar och varför du känner som du gör. :thumbup:

Fatalist
2006-01-24, 01:20
Jag drömde att jag slog min flickvän och att hon sa att hon älskade mig iaf. Då slog jag henne lite till. Det är sjukt :(

Skulle aldrig göra något sådant.

Diana
2006-01-24, 10:37
Ja på tal om sjuk dröm! Kan någon tyda denna då ja har drömt den FLERA GGR och den är verkligen sjuk! Hah.. Det hela handlar om att en liten jävla hund biter mig och har sylvassa tänder samt att jag har en stor jävla kniv som ja hugger i hunden ett flertal ggr, men hunden vill aldrig dö Hur ska ja döda hunden ?
dessa jääävla väskhundar :laugh:

tror som helena -unfinished buisness *popcorn* sen är ja tveksam till om att spola ner den i toan är så värst smart :D

ja minns allti bara mina störda drömmar.. eller så drömmer jaj bara störda drömmar :confused: :D

Bönne
2006-01-24, 10:47
Ja på tal om sjuk dröm! Kan någon tyda denna då ja har drömt den FLERA GGR och den är verkligen sjuk! Hah.. Det hela handlar om att en liten jävla hund biter mig och har sylvassa tänder samt att jag har en stor jävla kniv som ja hugger i hunden ett flertal ggr, men hunden vill aldrig dö :( Hur ska ja döda hunden ? :DDrömt att jag var i något tropiskt land så kommer några invåndare som säger att vi ska sticka från deras land, på något sätt blir det slagsmål och jag slår dem upprepade gånger i huvudet med en hammare, men de svimmar aldrig av utan fortsätter att försöka resa sig. Ganska obehaglig dröm, låt inte skönt när man drar en hammare i huvudet på folk, känner inte skönt heller och ilskan att vilja döda en de har efter man slagigt dem är nog ganska stor.

Kommit liknande drömmar flera gånger.

Griip
2006-01-24, 11:46
Jag drömde att jag slog min flickvän och att hon sa att hon älskade mig iaf. Då slog jag henne lite till. Det är sjukt :(

Skulle aldrig göra något sådant.

HAHAHAHahahahahahhahahahhahaahA! DET är sjukt! Har haft diverse sjuka sex-drömmar som jag helst inte berättar för nån. Inatt drömde jag att jag å morsan var ute å gick, i en resident evil/fallout värld där det mesta var öde, så kom en skum typ bakom oss så skulle jag skydda morsan så puckla jag på honom, sen sprang han. Men jag ville krossa honom så jag sprang efter. Sen kom en massa andra å hjälpte honom, när jag kom ifatt honom var "dem andra" klasskompisar från gymnasiet, och vi var på min gamla högstadieskola. Sen försvann alla dem, och jag hängde på högstadieskolan med andra polare. Sen skulle en polare jevlas med nån brud med att lyfta henne men alla tyckte det var så onödigt så jag bar iväg på honom istället, längst bort i korridoren, å där stod mina gamla lärare å väntade på mig för jag var för sen till lektionen, som vanligt på den tiden. hmm.. denna texten blev nästna lika suddig som min dröm