Visa fullständig version : en till låt sökes!
hörde den sent en natt på radion i bilen, men det va på hit-fm och de har ingen sök-på-tid funktion...
Nåväl, en pop/eurodance låt med tjejer som sjunger och dom sjunger på ryska eller rumänska eller nåt annat öst-stat språk.. det enda ord (eller läte) jag minns från refrängen va typ "rej" eller "drej" el. dyl. den är nog ganska ny tror jag
Kanske inte så lätt att lokalisera, men jag gör ett försök iaf.
O-Zone - Despre tine (Prezioso and Marvin Radio Edit) eller
Haiducii_-_Dragostea_Din_Tei
...men knappast nya.
tossefar
2006-01-08, 20:40
Tatu passar nästan bättre in på beskrivningen.
Nä nä, förstår att ni tror det, sökte själv på ozone och H, mendet verkar inte va av dem och inte "rockigt" som tatu, mer dance-igt typ.. som ozone fast det var bara tjejer som sjöng,
och det lät nog mer som nåt balkan språk eller ryska framför rumänska som ozone är.
Eftersom den gick för en månad sen (när jag körde hem från fitness festivalen) så borde den väl va hyff´sat ny??
internethjälten
2006-01-08, 20:47
Nä nä, förstår att ni tror det, sökte själv på ozone och H, mendet verkar inte va av dem och inte "rockigt" som tatu, mer dance-igt typ.. som ozone fast det var bara tjejer som sjöng,
och det lät nog mer som nåt balkan språk eller ryska framför rumänska som ozone är.
Eftersom den gick för en månad sen (när jag körde hem från fitness festivalen) så borde den väl va hyff´sat ny??
Kan varit en dance-remix på en rocklåt med...
Radio spelar även gamla låtar :P
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.