Visa fullständig version : Damer flickor fruntimmer tjejer kvinnor
Vesseldahl
2006-01-08, 03:16
Varför??
Frågan har säkert ställts tusentals gånger här på forumet. Jag är tyvärr fetkörd på sökfunktionen då jag inte hittar något som stämmer överens med min sökförmåga, jag har letat i "Best of"- delen men hittar inget optimalt svar där, Allans "knöböj" 1 & 2 ger inga tillfredställande svar, inte heller Grubs deffguide är till någon större hjälp och länksamlingen var bara skräp för tillfället.
Observera att det här är min första tråd jag skapat, ha gärna överseende med det! Kanske blir det min ända, eller som det ska stavas "Enda" tråd jag kommer skapa.
Att meningen med livet är 42 har jag vetat sedan länge (Douglad Adams måste ha rökt något ohälsosamt när han skrev HGTTG), så det behöver ingen tala om. Men mitt huvudbry är varför Ni (syftar till rubriken) gör som ni gör??
Mitt hjärta är sönderslitet i mer än två delar. För att verkligen få alla läsare som bemödat sig med att "klicka" sig in i den här tråden att förstå hur läget är nu så plocka fram ett mariekex (eller annat valfritt kex av hård sort) och trampa på det.... så ligger läget.
Jag tröstäter kebab, dricker vatten och slänger ett getöga på Kanal 5 (nej, jag har inte tillgång till några porrkanaler)
Ska det vara såhär... Är det slutgiltiga målet "för er av det motsatta könet" att sträva efter?? :confused:
Jag sökte inte på "krossat hjärta". Borde jag ha gjort det?
Gå och lägg dig, har en känsla att alkohol kan vara inbladat med tanke på tidpunkten.
tossefar
2006-01-08, 03:22
wtf
Jag gillar tuttar?
Vesseldahl
2006-01-08, 03:25
Gå och lägg dig, har en känsla att alkohol kan vara inbladat med tanke på tidpunkten.
Nej, alkohol har inget med det här att göra.
fan va jobbit asså lider med dej :( finns hur mkt svin somhelst av båda könen olyckligtvis :MrT:
'theres' always sunshine after the rain..' :love:
Metal_boy_
2006-01-08, 03:33
Sårad av en kärring? Jag hade nyligen en tråd om det då jag råkade ut för samma roliga upplevelse för 3mån sen.
Mm å kolla på Metal nu, nu är han snygg, sexig och singel och lever livet(kanske iaf?).
Love hurts, som Nazareth sjunger.
Vesseldahl
2006-01-08, 03:36
Sårad av en kärring? Jag hade nyligen en tråd om det då jag råkade ut för samma roliga upplevelse för 3mån sen.
Det är lättare än man tror.
Har du länk månne? Mina sökkvaliteér är inte på topp.
Helena B
2006-01-08, 03:40
Vad ska man säga. Kan bara ställa samma fråga -Varför? Finns som Diana sa hjärtekrossare bland båda könen. Det är bara att beklaga och säga att man vet hur det är. Kan slänga in en vers från en låt som jag tycker mycket om, säger en del:
I believe you can't appreciate real love until you've been burned :love:
Vad ska man säga. Kan bara ställa samma fråga -Varför? Finns som Diana sa hjärtekrossare bland båda könen. Det är bara att beklaga och säga att man vet hur det är. Kan slänga in en vers från en låt som jag tycker mycket om, säger en del:
Nog sant, kanske, låter vettigt iaf.
Metal_boy_
2006-01-08, 03:42
Eller så kan vi ju ta den där andra låten som jag hittade på endast för dig :D
Metal_boy_
2006-01-08, 03:43
Det är lättare än man tror.
Har du länk månne? Mina sökkvaliteér är inte på topp.
Jo, och tiden läker ju alla sår om man inte kliar på dom för mycket
här har du länk: http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=58929
Helena B
2006-01-08, 03:43
Eller så kan vi ju ta den där andra låten som jag hittade på endast för dig :D
Eller hur...Tror inte riktigt att det är rätt tillfälle för den :D
Metal_boy_
2006-01-08, 03:47
Eller hur...Tror inte riktigt att det är rätt tillfälle för den :D
Nä den kör jag när det är dags för serenad nedanför ditt köksfönster.. :laugh:
hah vi har så äckligt klockrent samma musiksmak :D den är grymmt upplyftande den låten :bow:
tror man ska försöka, ävenom de känns skitsvårt, att tänka att allt händer för en anledning o att de va nåt du skulle lära dej av just detta hjärtekrosset.. :(
Helena B
2006-01-08, 03:49
Nä den kör jag när det är dags för serenad nedanför ditt köksfönster.. :laugh:
Du kan väl säga till så jag kan lägga en varningslapp i mina grannars brevinkast :D
Metal_boy_
2006-01-08, 03:51
Du kan väl säga till så jag kan lägga en varningslapp i mina grannars brevinkast :D
Det ordnar jag vet du! :) Glöm inte att ringa idoljuryn också :D
Helena B
2006-01-08, 03:53
hah vi har så äckligt klockrent samma musiksmak :D den är grymmt upplyftande den låten :bow:
tror man ska försöka, ävenom de känns skitsvårt, att tänka att allt händer för en anledning o att de va nåt du skulle lära dej av just detta hjärtekrosset.. :(
:thumbup: Det är bara för att du har så bra musiksmak Diana!
Det som inte dödar härdar. Men det är en skitjobbig process att gå igenom, men man får hålla tummarna att man inte behöver göra det för ofta. Se på mig jag väntar fortfarande på Mr right och jag hoppas att det blir tredje gången gillt för mig :)
Metal_boy_
2006-01-08, 03:59
Det som inte dödar härdar. Men det är en skitjobbig process att gå igenom, men man får hålla tummarna att man inte behöver göra det för ofta. Se på mig jag väntar fortfarande på Mr right och jag hoppas att det blir tredje gången gillt för mig :)
Miss right har jag hittat för länge sen, fan så lycklig man är...
( Fröken höger)
Helena B
2006-01-08, 04:01
Miss right har jag hittat för länge sen, fan så lycklig man är...
( Fröken höger)
Jag har bara Mr Puls...men han funkar så länge :D
Kråckodilen
2006-01-08, 04:04
Varför??
Frågan har säkert ställts tusentals gånger här på forumet. Jag är tyvärr fetkörd på sökfunktionen då jag inte hittar något som stämmer överens med min sökförmåga, jag har letat i "Best of"- delen men hittar inget optimalt svar där, Allans "knöböj" 1 & 2 ger inga tillfredställande svar, inte heller Grubs deffguide är till någon större hjälp och länksamlingen var bara skräp för tillfället.
Observera att det här är min första tråd jag skapat, ha gärna överseende med det! Kanske blir det min ända, eller som det ska stavas "Enda" tråd jag kommer skapa.
Att meningen med livet är 42 har jag vetat sedan länge (Douglad Adams måste ha rökt något ohälsosamt när han skrev HGTTG), så det behöver ingen tala om. Men mitt huvudbry är varför Ni (syftar till rubriken) gör som ni gör??
Mitt hjärta är sönderslitet i mer än två delar. För att verkligen få alla läsare som bemödat sig med att "klicka" sig in i den här tråden att förstå hur läget är nu så plocka fram ett mariekex (eller annat valfritt kex av hård sort) och trampa på det.... så ligger läget.
Jag tröstäter kebab, dricker vatten och slänger ett getöga på Kanal 5 (nej, jag har inte tillgång till några porrkanaler)
Ska det vara såhär... Är det slutgiltiga målet "för er av det motsatta könet" att sträva efter?? :confused:
Jag sökte inte på "krossat hjärta". Borde jag ha gjort det?
Åfyfan, utan att palla läsa igenom ditt inlägg, så råkar jag se ordet KEBAB.... djävulskt gött!!! Frugan står i köket å kockar ihop kassler å mackrååååånis. ( pluspoäng) Det är nästan lika fint... Glad påsk på er! :hbang: ( har han spasmer? )
Hälsningar till JAM :P
Jag ska bli mer träningsnarkoman 2006. (nyårslöfte?)
puss
Kråckodilen
2006-01-08, 04:07
Nu :eating: är kasslern färdigstekt. puuuuss
Metal_boy_
2006-01-08, 04:12
Jag har bara Mr Puls...men han funkar så länge :D
Kittlar den skönt i grottan då?
Helena B
2006-01-08, 04:13
Kittlar den skönt i grottan då?
Jag har den på armen och bandet under bröstet. Missförstod du mig eller :D
Metal_boy_
2006-01-08, 04:19
Jag har den på armen och bandet under bröstet. Missförstod du mig eller :D
Ajdå! Jag som trodde vi snackade om en pryl i din andra samling :D
hehe är bara en tidsfråga innan du oxå faller djuuupt ner i det sömnlösa-sväva-på-rosa-moln-träsket :love: :D annars är herr Puls en fin man sägs det :naughty:
Metal_boy_
2006-01-08, 04:25
hehe är bara en tidsfråga innan du oxå faller djuuupt ner i det sömnlösa-sväva-på-rosa-moln-träsket :love: :D annars är herr Puls en fin man sägs det :naughty:
Ja där kom en bekräftelse! Diana har den iaf inte på armen och under bröstet (möjligtvis mellan brösten iof ähum*host*) *innocent*
Ja där kom en bekräftelse! Diana har den iaf inte på armen och under bröstet (möjligtvis mellan brösten iof ähum*host*) *innocent*
hrrrmm herr Puls = Pulsklockan hörredu :laugh:
och nej inge sånt, ja har en man i en bur i garaget som ja tar fram när ja behöver :D
Metal_boy_
2006-01-08, 04:35
hrrrmm herr Puls = Pulsklockan hörredu :laugh:
och nej inge sånt, ja har en man i en bur i garaget som ja tar fram när ja behöver :D
Han har stått där inne så länge nu att det börjar bli dåligt med luft i honom :D
Han har stått där inne så länge nu att det börjar bli dåligt med luft i honom :D
sant funderar på att hyra ut han till helena nästa vecka :D
Metal_boy_
2006-01-08, 04:43
sant funderar på att hyra ut han till helena nästa vecka :D
Jävla Pimp! :D
Glöm inte att köra av han med avfettning och smörja in pålen innan *slap*
Jävla Pimp! :D
Glöm inte att köra av han med avfettning och smörja in pålen innan *slap*
of course! :hbang:
hahahah nä nåt får hon göra själv :whipped: :D
Hur gammal var hon som stampade på ditt hjärta? Hur gammal är du?
Nu stänger vi den här tråden, och sen kan Vesseldahl med fasa läsa vad han ställde till med i natt när han kom hem, full och dan. Och sen kan han PMa en moderator om vad han vill göra med den.
allan
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.