handdator

Visa fullständig version : Vad händer?

Bönne
2006-01-08, 00:32
Tycker massor av mina inlägg bara försvinner, ord ändras - sitter någon mod och leker? Eller är det bara jag som har väldigt dåligt minne eller forumet som buggar?

Är jag varnad?

Är det så för fler än mig?

:confused:

Helena B
2006-01-08, 00:33
Tycker massor av mina inlägg bara försvinner, ord ändras - sitter någon mod och leker? Eller är det bara jag som har väldigt dåligt minne eller forumet som buggar?

Är jag varnad?

:confused:

Jag tror frågan är: Är du full?

Bönne
2006-01-08, 00:35
Jag tror frågan är: Är du full?Slutade dricka för 16 timmar sedan, så nej.

internethjälten
2006-01-08, 00:35
Jag tror frågan är: Är du full?

Han har skrivit lite väl många ord korrekt för att vara full...

Diana
2006-01-08, 00:36
nån mer som får slarti-trådträd-flashback? :D

Helena B
2006-01-08, 00:37
Han har skrivit lite väl många ord korrekt för att vara full...

Han kanske har ett sånt där program som rättstavar ord medans han skriver.

Varken Pez eller Jarod är online så det är nog ingen som leker...

Dumleman
2006-01-08, 00:39
sitter någon mod och leker?
Har de verkligen så lite att göra så de har tid med att busa till vissa ord för vissa användare? Det har jag svårt att tro :).

Helena B
2006-01-08, 00:44
Har de verkligen så lite att göra så de har tid med att busa till vissa ord för vissa användare? Det har jag svårt att tro :).

Precis om de busar så busar de nog ordentligt. Finns så mycket kul man kan göra som mod. Vill ha det jobbet!

Diana
2006-01-08, 00:45
ryktas ju att de läser pm såå.... :D *popcorn*

Diana
2006-01-08, 00:46
Precis om de busar så busar de nog ordentligt. Finns så mycket kul man kan göra som mod. Vill ha det jobbet!
ja med!! vi ansöker! vilket forum de skulle bli :laugh:

Dumleman
2006-01-08, 00:47
De som suktar och söker efter makt skall ingen makt hava! :D

Helena B
2006-01-08, 00:48
ryktas ju att de läser pm såå.... :D *popcorn*

Är du orolig Diana...Vem skickar du kärleksbrev till? Lika bra du erkänner eftersom det kommer säkert fram förr eller senare :D

Bönne
2006-01-08, 00:48
Har de verkligen så lite att göra så de har tid med att busa till vissa ord för vissa användare? Det har jag svårt att tro :).Tänkte mer att de rättat till ord, skrev namnet på ett företag och (har för mig att jag ) slängde in lite vulgära ord, dock såg jag sedan att jag inte gjort det, fast jag var väldigt säker. Sedan var det något annat också, sedan så nu blir jag nästan övertygad, för skrev om den discobyggaren så bara helt plötsligt fanns inte min post där fast bilden ligger kvar på servern och någon anklagade mig för att anklaga någon, är också väldigt säker på att jag svarade på denna anklagelse, dock ser jag inte posten nu heller? :confused:

Helena B
2006-01-08, 00:49
ja med!! vi ansöker! vilket forum de skulle bli :laugh:

Hmm...intressant tanke :D

Helena B
2006-01-08, 00:49
Tänkte mer att de rättat till ord, skrev namnet på ett företag och (har för mig att jag ) slängde in lite vulgära ord, dock såg jag sedan att jag inte gjort det, fast jag var väldigt säker. Sedan var det något annat också, sedan så nu blir jag nästan övertygad, för skrev om den discobyggaren så bara helt plötsligt fanns inte min post där fast bilden ligger kvar på servern och någon anklagade mig för att anklaga någon, är också väldigt säker på att jag svarade på denna anklagelse, dock ser jag inte posten nu heller? :confused:

Men då är det väl helt rätt om du skrev dumma saker.

internethjälten
2006-01-08, 00:50
Klart de kan läsa Pm och ändra det man skriver då forumet
är privatägt eller iaf ägt av ett företag, dvs ingen offentlig
plats så -deras sandlåda, deras regler.

Jag avslutar alltid mina Pm men en kärleksförklaring
till en viss mod, fall i fall att han tjuvläser det :laugh:

mini
2006-01-08, 00:50
Finns så mycket kul man kan göra som mod. Vill ha det jobbet!
Noooooooooooooo........

Helena B
2006-01-08, 00:52
Noooooooooooooo........

Men mini då. U hurt my feelings :D

Pez
2006-01-08, 01:35
Klart de kan läsa Pm och ändra det man skriver då forumet
är privatägt eller iaf ägt av ett företag, dvs ingen offentlig
plats så -deras sandlåda, deras regler.

Jag avslutar alltid mina Pm men en kärleksförklaring
till en viss mod, fall i fall att han tjuvläser det :laugh:
Vi "kan" faktiskt inte läsa PM i det hänseendet att det inte finns nån funktion för det. Dock så går det att modda till... men det har och tänker vi inte göra. PM är privata - och generellt sett (abuse av olika slag är såklart inte ok) inget vi lägger oss i.