Visa fullständig version : Kärlek
Jag ger fan i om du tycker jag är jobbig din alienjävel, är det någon som är jobbig så är det väl du med dinafåniga offtopickommentarer.. nu sätter jag dej på ignorelistan så jag slipper dina kommentarer och jag förslår att du gör det samma ditt pucko.
Detta vackra uttalandet får man när man vänligt anser att någon är jobbig när de påstår dumma saker. Men till huvudfrågan. Hur många ignore-skalper tror ni att ni har skrapat ihop under er tid här?
Tror jag har minst 2.
Hmm, det var en bra fråga. Jag misstänker att några är leds på min person, men är inte säker på om det har gått så långt att de har mig på ignore. Fast vissa saker på senare tid har stärkt misstankarna om att de ändå har gjort detta, så jag drar till med 2 stycken jag också.
Helena B
2006-01-06, 23:23
Ingen? Hoppas jag iaf. Men om jag nu sitter på någons ignore så ser den inte vad jag skriver nu och kan inte svara ;)
Fettecke
2006-01-06, 23:24
Ingen aning... ingen tror jag, alla älskar mig :D
hoppas inte det iaf... :confused:
iaf, Bronkitkorv är min hjälte pga det uttalandet... jag satt och skrattade åt det... inget fel på dig Trance, det va bara skojjigt skrivet.... alienjävel *hahahah*
Dumleman
2006-01-06, 23:28
Alla som inte har mig på ignore ska citera det här inlägget ok :D.
Blir man så irriterad att man måste sätta nån på ignore måste man väl vara störd på nåt vis.
Spannmål
2006-01-06, 23:30
Bronkit verkar fett labil.
Bara för att vara värre gissar jag på 3. (Och synd tycker jag om dem också)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.