handdator

Visa fullständig version : Kwons 1sekunds fightfilm

Officer
2006-01-06, 00:58
http://www.killsometime.com/Video/video.asp?ID=407

Här är storyn bakom! Det var sexuella trakasserier :cool:

Kwon
2006-01-06, 01:00
Haha

He kissed me on the lips like a Homosexual! I'm not Gay! I'M NOT GAY!! :laugh:

Sällen
2006-01-06, 01:01
hahah, den där Kwon får ta smällar han :D

Jense
2006-01-06, 01:12
skulle va kul med mer film, kanske en drama där heath kommer ikapp sig själv

kanske säger han

"vem försökte jag lura? kolla min frisyr, klart jag är gay"

Sonny
2006-01-06, 01:19
:laugh:

victor_n
2006-01-06, 01:23
hahaha underhållande så här på natta :D

Kwon
2006-01-06, 01:24
Vaddå lite pössar kan väl ente skada? :laugh:

Weird
2006-01-06, 02:12
hahahhahhaahhahah :laugh:
Fan va shockad man skulle bli va det där

Spiffy
2006-01-06, 02:39
Någon som vet hur det gick med honom? Spelade han eller? Han blev trots allt utburen på bår lite senare.

stoffer
2006-01-06, 08:37
Någon som vet hur det gick med honom? Spelade han eller? Han blev trots allt utburen på bår lite senare.
Antagligen spelade han inte, det var en bra krok på en oförberedd motståndare, det gör mer skada än man kan tro :)

mystic[-_-]
2006-01-06, 10:13
"Nakao got taken off on a stretcher and Herring got jumped by Nakao's cornermen on the way back to the dressing room."

Från ett annat forum

Papi
2006-01-06, 18:48
Haha, homofobi när den är som roligast!
När skedde detta? Vilken tävling? Nyligen eller ett gammalt klipp?

Nån som sett klippet med Bruno från Da Ali G Show när han intervjuar brottare på en strand som inte fattar att han är från Austria Gay TV!? :laugh:

Zakath
2006-01-06, 18:50
Nån som sett klippet med Bruno från Da Ali G Show när han intervjuar brottare på en strand som inte fattar att han är från Austria Gay TV!? :laugh:

Så bra! :D

Jense
2006-01-06, 18:50

dummaste någonsin. så du menar att man är homofob för att man slår en kille som går fram och kysser en? BLAAAAAAARGH

khan
2006-01-06, 20:01
dummaste någonsin. så du menar att man är homofob för att man slår en kille som går fram och kysser en? BLAAAAAAARGH

kyss??? de va en snabb puss plus hade han väntat nåra sekunder så hade han fått slå hur mycke han velat

Jense
2006-01-06, 20:03
kyss??? de va en snabb puss plus hade han väntat nåra sekunder så hade han fått slå hur mycke han velat

aktion leder till reaktion.

Kwon
2006-01-06, 22:46

Det är från K-1 Premium Dynamite 2005 som hölls på Nyårsafton.

Saken är den, att om Herring lyckades kontrollera sig tills matchen startat och vunnit istället, hade han fått gå iväg me mycke mer penkisar än att ist bli Disqualified! :D

Det e fler fighters som psykat motståndaren me püssar (Bernardo, Tito etc) och om man håller sig tillräckligt kylig tills matchen väl har börjat kan man ju vinna ist för att få DQ.

Men som sagt, Herring kände sig la kränkt just då, blivit pössad inför så många mänsker, blev suris och kunde helt enkelt inte motstå reaktionen!

Lustigt! :laugh:

Liten Men Fet
2006-01-07, 01:28
Han som pussade honom måste nog erkänna att det var en liten missräkning så här i efterhand.
Kan inte varit speciellt skönt att få den där kroken, men det var väl ingen utslagningsturnering eller?
För då spelar det ju ingen roll att man vinner matchen om man bärs ut på bår för då är man nog inte så pigg på att gå upp i ringen igen.

Keit
2006-01-07, 01:37
Han som pussade honom måste nog erkänna att det var en liten missräkning så här i efterhand.
Kan inte varit speciellt skönt att få den där kroken, men det var väl ingen utslagningsturnering eller?
För då spelar det ju ingen roll att man vinner matchen om man bärs ut på bår för då är man nog inte så pigg på att gå upp i ringen igen.

Haha, han tycker nog om sina pengar, det gör han nog ... *rolleyes*

Kwon
2006-01-07, 01:43

Han som fick smörj på hakan fick pynt ändå, det var ingen utslagningsturnering.

Nyårsevenemangen har alltid lite roliga och speciella matcher, kolla in Pride's nyårsevent Shockwave tex när Fedor får möta den brasilianska jätten Zulu(zinho) :D

Colossus mot Giant var ju lite kul åsse (Godzilla-varianten)

Liten Men Fet
2006-01-07, 02:04
Haha, han tycker nog om sina pengar, det gör han nog ... *rolleyes*

Fast det är nog skönare om man lyckas klara sig matchen ut utan att bli knockad. Fast han kanske hade blivit det ändå å kom lindrigt undan? Jag kan inte dom där killarna så jag vet inte vem som vunnit.

Papi
2006-01-07, 13:05
Men seriöst Jense, dummaste nånsin? *screwy*
En kille pussar honom på munnen för att psyka honom i "psyknings-momentet" inför en tävling. Han gör bort sig och står och gapar: "I'm not gay! I'm not gay!" :laugh:
Snacka om att sakna verklighetsförankring. Som om någon skulle tro det...
Eller du kanske håller med? Var din spontana reaktion när japanen pussade på honom att: "Hoppsan, är Heith Herring gay? Det visste jag inte!". :laugh:

Kwon
2006-01-07, 13:24
Ett antal fighters har ju lyckats hålla kontrollen efter att ha blivit pössade vid staredown, men icke Heath!

Dom har kort stubin texas-borna! :D

stoffer
2006-01-07, 14:26
Grymmaste är ändå Mark Hunt och Ray Sefo. Båda med granitkäke, båda låter den andra slå dem i ansiktet, sen börjar de skratta åt situationen och ger varandra en puss.

Så jävla sköna killar :)

Pudzianovski
2006-01-07, 14:32
Att psyka någon med fysisk kontakt innan matchen är att gå över gränsen tyckte Herring. Jag håller med.

stoffer
2006-01-07, 15:04
Han vet ju hur man visar att någon gått över gränsen iaf, mycket tydligt.

Jense
2006-01-07, 16:08
Grymmaste är ändå Mark Hunt och Ray Sefo. Båda med granitkäke, båda låter den andra slå dem i ansiktet, sen börjar de skratta åt situationen och ger varandra en puss.

Så jävla sköna killar :)

gillade när jarome lebaner knockade hunt,, bara dalade ner.

blir alltid bra fighter dom 2 i mellan

Tricklev
2006-01-07, 16:22
Snacka om att sakna verklighetsförankring. Som om någon skulle tro det...
Eller du kanske håller med? Var din spontana reaktion när japanen pussade på honom att: "Hoppsan, är Heith Herring gay? Det visste jag inte!". :laugh:

Han kanske menade "Jag är inte gay, varför i helvete går någon fram o kysser mig?"

Papi
2006-01-07, 22:03
Ni missar poängen. Jag menar inte att Herring är homofob för att han smällde till den andre killen. Det kan jag förstå, japanen gick för långt. Men att stå och gapa "I'm not gay!" efteråt, det är ju där han verkligen skämmer ut sig.
Han lever ju verkligen upp till nidbilden av korkade, obildade sydstatare där.