Logga in

Visa fullständig version : Överaska tjejen

manko
2006-01-05, 17:11
Jag vill ha lite tips på hur jag ska överaska tjejen så att hon blir glad och lite hjärteglad osv :)

Alla tips välkomnas, förutom "tryck henne i tvåan och säg älskar dig" :D

Herkulez
2006-01-05, 17:12
bor ni tillsammans så storstäda lägenheten, bädda rent osv. sen lagar du en riktigt god middag med efterätt samt diskar efteråt.

Nina L
2006-01-05, 17:13
Lägg ett kuvert med pengar under hennes huvudkudde med lapp där det står "Tack för att du finns.".

internazionale83
2006-01-05, 17:15
1....överraska genom att du gör det hon brukar göra, t ex om hon tvättar, lagar mat , städar huset , shoppar :)

Peter-N1
2006-01-05, 17:15
Lägg ett kuvert med pengar under hennes huvudkudde med lapp där det står "Tack för att du finns.".

Pengar?

Nina L
2006-01-05, 17:16
Pengar?Inte bra? :D

Krampus
2006-01-05, 17:17
:eek: Ni behagar skämta?

Herk: :thumbup: din känsliga gamla vattenskalle!

Yankeee

Eller "tack för igår"?

Naesetgrabb

Förklaring till detta tack? *screwy* Alla kanske inte är golddigger som du *rolleyes*

Grahn
2006-01-05, 17:18
Eller "tack för igår"?

Tänkte på samma sak men är inte att lägga dem på nattduksbordet mer traditionellt? :D

Peter-N1
Inte bra? :D

Golddigger! :D

Yankeee
Tänkte på samma sak men är inte att lägga dem på nattduksbordet mer traditionellt? :D

Hon skulle väl bli överraskad? :D

manko
2006-01-05, 17:20
bor ni tillsammans så storstäda lägenheten, bädda rent osv. sen lagar du en riktigt god middag med efterätt samt diskar efteråt.

Storstädar lägenheten håller jag på med som bäst i skrivande stund. Det där med middag funkar ju alltid. Men skulle vara roligt och göra något nytt också :)

Peter-N1
2006-01-05, 17:20

Om man måste göra det har man nog hittat tjejen på fel ställe. Känns lite "Pretty Woman" över det hela :D

Är det något du vill berätta Nina?

Nina L
2006-01-05, 17:21
Om man måste göra det har man nog hittat tjejen på fel ställe. Känns lite "Pretty Woman" över det hela :D

Är det något du vill berätta Nina?
Hahaha, nej... Men han ville ju överraska henne!? Fatta hur överraskad hon skulle bli!! :D

Nismo
2006-01-05, 17:22
Eller "tack för igår"?
:thumbup:

Överaska henne med något du vet hon gillar.

michael
2006-01-05, 17:26
Linda in dig själv i lite presentsnöre och knyt en gullig rosettknut längst fram på magen sen sitter du där halvnaken i soffan när hon kommer hem och skriker "surprise!"

Peter-N1
2006-01-05, 17:29
Överraska henne var det inte skrämma.

Peter-N1
2006-01-05, 17:30
Hahaha, nej... Men han ville ju överraska henne!? Fatta hur överraskad hon skulle bli!! :D

Antingen blir hon jätteglad eller så blir det en feting örfil. :D

Nina L
2006-01-05, 17:32
Antingen blir hon jätteglad eller så blir det en feting örfil. :DPrecis. Spänning för oss också! *popcorn*

Mart|n
2006-01-05, 17:32
Lägg en fucking skallerorm under hennes täcke.

Grahn
2006-01-05, 17:33
Lägg en fucking skallerorm under hennes täcke.

Brunstig heter det tror jag. Men han bör väl veta om hon gillar djursex innan kanske.

Mart|n
2006-01-05, 17:36
Brunstig heter det tror jag. Men han bör väl veta om hon gillar djursex innan kanske.

Brunstig? :)

Nu ska jag inte vara dum längre. Manko, när hon skriker på hjälp så slänger du på dig dina Steve Irwin kläder och fångar ormen med Y-klykan på din ormfångarpinne. Hon blir alldeles till sig och du är hjälten för dagen = hon glad. Om hon inte kollar sängen innan hon lägger sig så är det knas.

Grahn
2006-01-05, 17:40
Brunstig? :)

Ja fucking skallerorm låter konstigt, kåt skallerorm men tror det hete rbrunstig när det gäller djur.

manko
2006-01-05, 17:59
hehe. tråden spårade ur som vanligt. Herkulez har gett bäst tips hittills iaf =)

Yankeee
2006-01-05, 18:01
hehe. tråden spårade ur som vanligt. Herkulez har gett bäst tips hittills iaf =)

Vad förväntade du dig? :D

Nina L
2006-01-05, 18:04
Manko, när hon skriker på hjälp så slänger du på dig dina Steve Irwin kläder och fångar ormen med Y-klykan på din ormfångarpinne. Hon blir alldeles till sig och du är hjälten för dagen = hon glad. Om hon inte kollar sängen innan hon lägger sig så är det knas.Också bra! :thumbup: Vilken kvinna tycker inte om att bli räddad, så säg?

larre
2006-01-05, 18:05
Varför inte bara något orginellt? Släck hela lägenheten, tänd 2 levande ljus på bordet där du dukat upp en romantisk middag med rödvin.

Eller varför inte släcka hela lägenheten och göra en gång av värmeljus och rosblad in till badrummet där det står fullt med små värmeljus överallt och du ligger i badet med kex/ost och vin och givetvis badskumm.

Eller varför inte bara trycka upp henne mot väggen direkt när hon kommer hem, det känns nog fantastiskt efter en hemsk arbetsdag att komma hem till någon som vill ha en.

Yankeee
2006-01-05, 18:06
det känns nog fantastiskt efter en hemsk arbetsdag att komma hem till någon som vill ha en.

Synd att kvinnor inte fungerar som män bara :)

Pingu
2006-01-05, 18:08
Slå en spade i skallen på henne, jävlar vad överasskad hon skulle bli

Herkulez
2006-01-05, 18:13
:laugh:

manko
2006-01-05, 18:13

hahahaha, så jävla cleant :D

manko
2006-01-05, 18:14
Varför inte bara något orginellt? Släck hela lägenheten, tänd 2 levande ljus på bordet där du dukat upp en romantisk middag med rödvin.

Eller varför inte släcka hela lägenheten och göra en gång av värmeljus och rosblad in till badrummet där det står fullt med små värmeljus överallt och du ligger i badet med kex/ost och vin och givetvis badskumm.

Eller varför inte bara trycka upp henne mot väggen direkt när hon kommer hem, det känns nog fantastiskt efter en hemsk arbetsdag att komma hem till någon som vill ha en.

det lät faktiskt bra. enda felet. Jag har inget badkar och om jag skulle lägga en gång av stearinljus så skulle garanterat katterna gå och göra djävulskap så att lägenheten bränns ner :D

Catstyle
2006-01-05, 18:15
Äh, kvinntimmer gillar det vanliga, lite grönsaker i dörren och mumla att du älskar henne, beställ hempizza och sen är det bara att nuppa.

manko
2006-01-05, 18:16
Äh, kvinntimmer gillar det vanliga, lite grönsaker i dörren och mumla att du älskar henne, beställ hempizza och sen är det bara att nuppa.

Mumla är ju gjutet av killar. Men man måste ju komma på något nytt som inte man gjort för henne tidigare :P

Trance
2006-01-05, 18:17
Baka in en fin ring i en kaka. Sen när hon hittar den efter en fin middag med levande ljus så ler du tittar du på henne tyst en stund, sedan säger du: "Vad bra att du hittade den, det är en present till min syster".

Catstyle
2006-01-05, 18:18
Baka in en fin ring i en kaka. Sen när hon hittar den efter en fin middag med levande ljus så ler du tittar du på henne tyst en stund, sedan säger du: "Vad bra att du hittade den, det är en present till min syster".
Alternativt sväljer hon den, då tittar du henne i ögonen och säger varsamt:
'Skit genom en sil den närmsta veckan älskling...'

Peter-N1
2006-01-05, 18:18

Det största överraskningen skulle nog bli om han gjorde något som inte gick ut på att han skulle få ligga.

Jense
2006-01-05, 18:21
skriv "I DECLAIR PERKELE" med blod på väggen.

då blir hon jävligt överaskad.

Snagga hennes huvud medans hon sover! jättebra knep

larre
2006-01-05, 18:44
Det största överraskningen skulle nog bli om han gjorde något som inte gick ut på att han skulle få ligga.
:confused: Visst kanske mina förslag kan leda till sänghalmen, men vad är det för fel med det? Vet inte hur du ser på det här med kärlek men att känna närhet av någon man älskar och att älska tycker iaf jag är väldigt key.

Helena B
2006-01-05, 19:03
Ta med henne ut på någon aktivitet, hemma är man ändå så ofta. Nu vet jag inte var du bor men passa på att göra något när vi har all den härliga snön. Skridskoåkning med picnic (picnic funkar året om)..varm choklad är ett måste.

Davil
2006-01-05, 19:09
Ge henne ett kinderägg ?!

Davil
2006-01-05, 19:17
Ok Allvarligt...

Börja med frukost på sängen, sedan tar ni en promenad hand i hand i fin natur. Hem och laga en god middag med tända ljus och vin.

Ta ett varmt och skönt bad med luktagott-olja i och tända ljus i badrummet med soft musik i bakgrunden och efter det ger du henne skön nack och rygg massage. typ...

Fast detta borde inte vara en överraskning det heller, det bör vara något man gör ibland endå.

Nitrometan
2006-01-05, 19:30
Bowling är skoj. Hitta på nåt tillsammans.

Och Jense: Declare stavas declare inte declair. Fast hon kanske blir överraskad av att han stavar fel?

mini_Arnold
2006-01-05, 19:37
Överaska tjejen
Första jag ville skriva var "ta hennes syrra" men kom på att det skulle vara lite korkat :)

Chokladask, såg att maxi/malmborgs säljer en jättebamseask för 169 eller 179kr. Ge den till henne o be henne göra vad du vill.

Herkulez
2006-01-05, 19:50

Och Jense: Declare stavas declare inte declair. Fast hon kanske blir överraskad av att han stavar fel?

//Hasse36 från nitros dator

:D

Nitrometan
2006-01-05, 19:52
Fast jag tycker att Pingus förslag är roligast hittills.

Stoltz
2006-01-05, 20:01
Ta reda på hennes favoritnummer, skicka lika många röda rosor till henne (Okay, ifall det går över 50 så kan man hålla igen...)

Prata sedan, bjud henne på middag med tända ljus, avsluta med något mysigt. Med tanke på årstiden så ska jag inte tipa dig med vad jag gjorde - Jag gick längs stranden med min dåvarande flickvän - så kanske sätt er i soffan med några jordgubbar och bara mys?

Lycka till :thumbup:

Tolkia
2006-01-05, 20:10
Skriv rara saker på små lappar och lägg dem/sätt upp dem där du vet att hon hittar dem; typ på huvudkudden, på hyllkanten i kylskåpet/skafferiet, på badrumsspegeln, på skärmen till hennes dator etc. Sviktar inspirationen när det gäller själva texten finns det gott om ord från mer etablerat litterärt begåvade att ta till (lätta att hitta inte minst på internet).

Skicka brev/vykort/mail/SMS i samma stil som lapparna (funkar även om ni ses varje dag eller rent av bor ihop).

Catstyle
2006-01-05, 20:56
Ta reda på hennes favoritnummer, skicka lika många röda rosor till henne (Okay, ifall det går över 50 så kan man hålla igen...)

Vem tusan har ett favoritnummer?

Yankeee
2006-01-05, 20:59
Vem tusan har ett favoritnummer?

Och tro fan inte att damen i fråga verkligen räknar rosorna, och sedan drar slutsatsen "ååh det är ju mitt favoritnummer, du känner mig så väl älskling".

Stoltz
2006-01-05, 21:04
Catstyle - Många. Inte alla, men man behöver inte vara så jävla generell ;)

Yankee - Min tjej såg faktiskt tanken bakom det. Och tro inte att inte tjejen räknar rosorna, det är fan garanti :thumbup: Sen om hon bryr sig/kommer på tanken... Från person till person, eller hur? Men om det inte är nån större mängd - Varför inte bara göra det som en snäll gest och kanske tjejen tycker det är fint? :-)

Yankeee
2006-01-05, 21:06
Yankee - Min tjej såg faktiskt tanken bakom det. Och tro inte att inte tjejen räknar rosorna, det är fan garanti :thumbup: Sen om hon bryr sig/kommer på tanken... Från person till person, eller hur? Men om det inte är nån större mängd - Varför inte bara göra det som en snäll gest och kanske tjejen tycker det är fint? :-)

Äsch då, det hade varit klockrent annars ;) Nä, men visst, om det ett nummer som damen tjatar om hela tiden så fungerar det nog riktigt bra.

Stoltz
2006-01-05, 21:07
Se till att råka dra upp det nån dag innan, det räcker :D

ErikWrestlingFreaket
2006-01-05, 21:09
Köp henne en trosa och en bh.

http://www.blocket.se/vi/6619509.htm?ca=15_s

http://www.blocket.se/vi/6823052.htm?ca=15_s

:naughty:

Yankeee
2006-01-05, 21:10
Bra att de påpekar att det är en ny i varje kartong, jag blev lite fundersam.

Nina L
2006-01-05, 21:18
Vem tusan har ett favoritnummer?ord.

Yankeee
2006-01-05, 21:18
ord.

Vilket?

Nina L
2006-01-05, 21:22
Vilket?
Jag menade så här: Jag håller med dig; vem tusan har ett favoritnummer?

Klart man räknar rosorna, förresten! Jag är motståndare till snittblommor, men om det nu tvunget skall vara så skall det vara långa dyra snygga j-a rosor och de får gärna vara tre till antalet.

s_himself
2006-01-05, 21:23
Linda in dig själv i lite presentsnöre och knyt en gullig rosettknut längst fram på magen sen sitter du där halvnaken i soffan när hon kommer hem och skriker "surprise!"

Halvt jobbigt om hon skulle komma hem med svärmor eller något :D

Yankeee
2006-01-05, 21:24
Jag menade så här: Jag håller med dig; vem tusan har ett favoritnummer?

Det kan ha varit ett skämt?

Stoltz
2006-01-05, 21:26
Hela min livsstil baserad på favoritnummer blir hånad *cry*

Nina L
2006-01-05, 21:26
Det kan ha varit ett skämt?Fan heller. :D

Yankeee
2006-01-05, 21:28
Fan heller. :D

Du är bara sur för att du trodde att det jag skrev var vad jag menade.

Nina L
2006-01-05, 21:29
Du är bara sur för att du trodde att det jag skrev var vad jag menade.
Försök inte ta tillbaka det. Jag vet nog vad du menade. PM:a mig! *grr27*

Yankeee
2006-01-05, 21:31
Försök inte ta tillbaka det. Jag vet nog vad du menade. PM:a mig! *grr27*

Vad ska jag pm:a om? :) Mitt favoritord?

Ishie
2006-01-05, 21:33
Göm dig i hallen med en flaska eter, å sen tar du henne bakifrån tills hon får nackspärr å axeln är knullad ur led =D

Diana
2006-01-05, 22:54
one wörd: chouklääääääde :naughty: :love:

Catstyle
2006-01-05, 23:09
Göm dig i hallen med en flaska eter, å sen tar du henne bakifrån tills hon får nackspärr å axeln är knullad ur led =D
Det var inte roligt.

Lalla
2006-01-05, 23:16

:laugh: :laugh:

Näe, men seriöst. Skicka långa röda rosor med bud till arbetsplatsen/skolan, ju större arbetsplats desto mer effektfullt.
Ett kort med texten "Tänker på dig älskling och längtar..." eller nått liknande.

Catstyle
2006-01-05, 23:18
Skicka ett brottogram!

Garnax
2006-01-06, 00:19
Kvinnor gillar genetiskt allt som glittrar och är svindyrt...

Där kan du ha nått kanske?

TrasMannen
2006-01-06, 01:07
bla bla bla rosor
bla bla romantik. Sånt kan man göra

Eller så trycker du upp henne mot en vägg när ni kommer hem och viskar henne i örat "jag vill slicka upp dig i brygga till du orgasmar utan att jag får något, för jag vill bara göra dig"

Tjejer gillar när man är osjälvisk. Och nu vet hon att du gör det för henne inte bara för att få ligga *kissass*

Kanske va lite för grov i munnen, men är man grov så är man

Jense
2006-01-06, 01:09

men finsk brytning stavas det declair. du såg kanske det finska ordet i meningen?

duktig vovve

Nina L
2006-01-06, 07:56
Eller så trycker du upp henne mot en vägg när ni kommer hem och viskar henne i örat "jag vill slicka upp dig i brygga till du orgasmar utan att jag får något, för jag vill bara göra dig"

Tjejer gillar när man är osjälvisk. Och nu vet hon att du gör det för henne inte bara för att få ligga *kissass* Jag tror att sexuell osjälviskhet är mer orginellt för er killar är för oss tjejer. Det är i alla fall min erfarenhet. Jag skulle inte gilla det erbjudandet. Varför skulle man vilja sexa till det med någon som inte vill ha något tillbaka?

mini
2006-01-06, 08:40
Var inte grejen att det skulle vara lite speciellt? Att laga middag och tappa upp ett bad är att gå efter standardformulär 1A. Vad gillar just din tjej? Det är nog det du måste fundera på. Överraskningar behöver inte vara så grande, det räcker med små saker som betyder något speciellt. En av de presenter jag någonsin blivit gladast för var när en kille köpt en tandborste som jag skulle ha hos honom så jag kunde komma över när som helst. Så gå ifrån att andra ska komma på saker åt din tjej. Vi känner henne inte. Det gör förhoppningsvis du.

TrasMannen
2006-01-06, 12:10
Jag tror att sexuell osjälviskhet är mer orginellt för er killar är för oss tjejer. Det är i alla fall min erfarenhet. Jag skulle inte gilla det erbjudandet. Varför skulle man vilja sexa till det med någon som inte vill ha något tillbaka?

Jasså, varför skulle det vara mer orginellt för oss killar?

Nej visst, ALLA gillar det såklart inte. Men så du skulle inte tända på att din kille "bara" är sugen på att göra det skönt för dig? Eller du kanske inte gillar oralsex, eller sex heller? Sen behöver det inte betyda att du inte gör något på honom. Men det är upp till dig att bestämma.

Cilia
2006-01-06, 12:18
Synd att kvinnor inte fungerar som män bara :)
vissa kanske skulle överraska även dig min lille vän!!!

vem tusan har ett favoritnummer?
JAG!!
så in i norden.

Yankeee
2006-01-06, 12:19
vissa kanske skulle överraska även dig min lille vän!!!

Svårt att överraska någon som vet allt?

Cilia
2006-01-06, 12:20
Svårt att överraska någon som tror han vet allt?
just därför du kommer bli desto mer överraskad, eller hur? *w*

Sofia4_4
2006-01-06, 12:48
Blommor är så uttjatat!

Gör nåt njutningsbart - t.ex. gå köp nya stora kuddar, flytta dvd/TV i sovrummet (om den inte är där redan), dekorera om och mörklägg lite, lite doftljus eller rökelse, hyr ett eller flera filmer i hennes smak och laga en jätte god kladdkaka, som serveras med varm choklad.

Yankeee
2006-01-06, 12:49
flytta dvd/TV i sovrummet

Gärna med tankekraft.

Sofia4_4
2006-01-06, 12:54
Gärna med tankekraft.

Det vore ännu mer originelt. Kommer man men en bättre idé är man ett geni.

Herkulez
2006-01-06, 13:00
Blommor är så uttjatat!

Gör nåt njutningsbart - t.ex. gå köp nya stora kuddar, flytta dvd/TV i sovrummet (om den inte är där redan), dekorera om och mörklägg lite, lite doftljus eller rökelse, hyr ett eller flera filmer i hennes smak och laga en jätte god kladdkaka, som serveras med varm choklad.
det räcker med en kladdkaka för att göra mig glad :P

Cilia
2006-01-06, 14:07
det räcker med en kladdkaka för att göra mig glad :P
det budskapet har redan gått fram

Lalla
2006-01-06, 14:07
Blommor är så uttjatat!

Hoppas hon har en ätardag eller inte deffar alls, annars kan det sluta illa... *popcorn*

Ishie
2006-01-06, 14:15
Det var inte roligt.
Det var ju verkligen inte meningen heller. Sen kan ju jag tyckta att "hur jävla svårt kan det vara att göra en tjej glad?".

Big_Vik
2006-01-06, 14:18
Tryck henne i ettan och säg älskar dig?

Sofia4_4
2006-01-06, 16:14
Hoppas hon har en ätardag eller inte deffar alls, annars kan det sluta illa... *popcorn*

Haha, ja, väldigt illa. Men det är ju en gångs överraskning så tanken var att det inte är varje dag.

kneger
2006-01-06, 18:03
skriv ett kort där det står något i stil med

"Du ska få följa med till en plats där du ska få se underbara ting"

sen sätter du ögonbindel på henne och tar med henne till gymmet, sen tar du av den och sätter igång och tränar *flex*

Nina L
2006-01-06, 18:27
Jasså, varför skulle det vara mer orginellt för oss killar?

Nej visst, ALLA gillar det såklart inte. Men så du skulle inte tända på att din kille "bara" är sugen på att göra det skönt för dig? Eller du kanske inte gillar oralsex, eller sex heller? Sen behöver det inte betyda att du inte gör något på honom. Men det är upp till dig att bestämma.Det var en gissning, bara. Jag vet ju inte hur ni killar har det, men den typen av förslag har jag fått många ggr. Nu snackar jag inte om min pojkvän (Det är privat) utan snarare killar som har velat få till det med mig när jag var singel. "Snälla kan jag inte bara få ****** av dig." (Och det är inte en teknik som har funkat!) Men det var bara min egen association.

Nej, jag gillar inte oralsex eller sex. *slap*

Trance
2006-01-06, 18:29
Det var en gissning, bara. Jag vet ju inte hur ni killar har det, men den typen av förslag har jag fått många ggr. Nu snackar jag inte om min pojkvän (Det är privat) utan snarare killar som har velat få till det med mig när jag var singel. "Snälla kan jag inte bara få ****** av dig." (Och det är inte en teknik som har funkat!) Men det var bara min egen association.

Men vad är du bra till då?

Nina L
2006-01-06, 18:30
Men vad är du bra till då?Det var ett skämt, Trancan! *kissass*

TrasMannen
2006-01-06, 19:18
Men vad är du bra till då?
:laugh:

TrasMannen
2006-01-06, 19:19
Det var en gissning, bara. Jag vet ju inte hur ni killar har det, men den typen av förslag har jag fått många ggr. Nu snackar jag inte om min pojkvän (Det är privat) utan snarare killar som har velat få till det med mig när jag var singel. "Snälla kan jag inte bara få ****** av dig." (Och det är inte en teknik som har funkat!) Men det var bara min egen association.

Ok då vet vi det.

Trance
2006-01-06, 19:45
Det var ett skämt, Trancan! *kissass*

Jag skämtade också. Jag respekterar dig som person och kvinna vilka sexuella preferenser du har eller inte har. Man måste vara tolerant mot de som aviker mot normen.

Lalla
2006-01-06, 19:59
Haha, ja, väldigt illa. Men det är ju en gångs överraskning så tanken var att det inte är varje dag.

Sant, ;)
Men överraskningar varje dag kan ju också vara trevliga, man får väl variera sig lite.
Kan ju bara vara så enkelt som en lapp med "Älskar dig..." på liggande i kaffekoppen hon alltid tar. Kanske har man förberett deg dagen innan, så när hon/bägge vaknar börjar man grädda bröd. Alltid gott med nybakt på morgonen.
Varför inte en liten romantisk picnic på hennes/bägges favvoställe? Behöver inte vara så märkvärdigt. :love:

Maggie
2006-01-06, 21:16
Picnic är alltid mysigt!!

Jense
2006-01-06, 22:37
Picnic är alltid mysigt!!

picnic.. lite kallt va :D

men , who's to say, man kan ha picnic hemma också

Nina L
2006-01-07, 07:56
Jag skämtade också. Jag respekterar dig som person och kvinna vilka sexuella preferenser du har eller inte har. Man måste vara tolerant mot de som aviker mot normen.Tack! :D