handdator

Visa fullständig version : GymTT 4 JAN 06

n1tro
2006-01-04, 23:31
http://x11.putfile.com/1/316244020.jpg
http://x11.putfile.com/1/316265795.jpg
http://x11.putfile.com/1/316295676.jpg
http://x11.putfile.com/1/316305250.jpg

Tagna @ Täby AK

GymTT
2006-01-04, 23:33
Pinsam jevla off form, deff på måndag, puh.

The_RobRoy
2006-01-04, 23:36
Finns det omklädningsrum där? :)

Har jag aldrig använt.

Jäklar va du har bulkat upp dig. Hur mycket äter du om dan?

GymTT
2006-01-04, 23:38
Finns det omklädningsrum där? :)

Har jag aldrig använt.

Jäklar va du har bulkat upp dig. Hur mycket äter du om dan?

Ska jag ta det där som fet eller :) Nä men, jag äter en del, dock aldrig något skit.

sunkan
2006-01-04, 23:39
vad väger du å hur lång ä du?

GymTT
2006-01-04, 23:40
vad väger du å hur lång ä du?

ca 85 kg i dagsläget, 178cm lång.

sunkan
2006-01-04, 23:41
ca 85 kg i dagsläget, 178cm lång.
som mig då fast jag är 185cm *grr27*

keffat_liv
2006-01-04, 23:42
hur länge har du tränat?

HenrY
2006-01-04, 23:42
Ahh, bulk bulk!:D
Nejmen så farligt är det absolut inte, sen när du börjar deffa så kommer det se bättre ut!
Man ser lugnt att du även lagt på dig en hel del muskler! :thumbup:

GymTT
2006-01-04, 23:55
hur länge har du tränat?

Ca 1 år och 4 månader.

GymTT
2006-01-04, 23:55
Ahh, bulk bulk!:D
Nejmen så farligt är det absolut inte, sen när du börjar deffa så kommer det se bättre ut!
Man ser lugnt att du även lagt på dig en hel del muskler! :thumbup:

tack, ah hoppas fan det alltså, diet på måndag!

GymTT
2006-01-05, 00:07
Hur allt ska gå bättre, så pass hårt som jag satsar på träningen så förstår jag faktiskt inte varför jag inte växer bättre, hur liten kommer man egentligen va efter diet :S

Pez
2006-01-05, 00:14
Hur allt ska gå bättre, så pass hårt som jag satsar på träningen så förstår jag faktiskt inte varför jag inte växer bättre, hur liten kommer man egentligen va efter diet :S
Du har tränat i 1 år och 4 månader.
Välkommen till verkligheten - det tar tid för de flesta.

Fortsätt träna hårt, äta bra och vila mycket så kommer resultaten. du verkar ju ha viljan så då får du väl skaffa dig tålamodet också. Ta det lugnt med bulken och se till att inte deffa FÖR mycket nu bara så kommer beach06 kännas helt ok. :)

GymTT
2006-01-05, 00:15

Jofan, men det känns som jag borde kunnat bli större på den tiden?!

mini
2006-01-05, 00:16
Ja du. Ärligt talat är det svårt att se, det finns ju en hel del späck att skala av. Bilderna var ju inte heller så talande. Var är ryggen? Benen?
Nåväl, deffa och slng upp nya bilder. Blir skoj att se vad som finns under.

Longshot
2006-01-05, 00:17

Testa och se vetja! Du har hela livet på dig att experimentera ;)

GymTT
2006-01-05, 00:18
Testa och se vetja! Du har hela livet på dig att experimentera ;)

Beach 2006 är snart :cool:

Longshot
2006-01-05, 00:21
Beach 2006 är snart :cool:
½år = snart? Nåja om tiden ändå ville gå så fort :(

Ungtuppen
2006-01-05, 00:21
Har du någon bild på dig innan du började träna?

Herkulez
2006-01-05, 00:25

Fortsätt träna hårt, äta bra och vila mycket så kommer resultaten. du verkar ju ha viljan så då får du väl skaffa dig tålamodet också. Ta det lugnt med bulken och se till att inte deffa FÖR mycket nu bara så kommer beach06 kännas helt ok. :)
:thumbup:

typ va jag tänkte säga

kört hårt

Lepras
2006-01-05, 00:26
tips va de ja,,
Tips nmr 1: släng upp några riktiga poser, du borde ha en susning om vilka de nu är efter ha hängt på kolozzeum så här länge.

Tips nmr 2: inte för vara taskig, men verkar som du har legat på lite för högt kalloriöverskott,,och inte ökat så mycket som du tänkt, vid nästa "bulk" käka inte lika mycket, ligg på överskott men inte megaöverskott- tycker du borde snappat upp detta nu.

(tips) nmr 3: tycker inte du skall "direkt" deffa nu,,dra ner lite på maten, öka konditionsträningen och fortsätt pumpa med vikterna, (jäkla tid kommer det att ta om du ska bulka samt deffa varje år)

nummer 3 är helt vad jag tycker, dom andra får du tycka vad du vill om,, skrev vad jag tyckte//ha de bra o fortsätt träna :thumbup:

GymTT
2006-01-05, 00:27
Har du någon bild på dig innan du började träna?

Hm ska försöka hitta någon sådan.

GymTT
2006-01-05, 00:29
tips va de ja,,
Tips nmr 1: släng upp några riktiga poser, du borde ha en susning om vilka de nu är efter ha hängt på kolozzeum så här länge.

Tips nmr 2: inte för vara taskig, men verkar som du har legat på lite för högt kalloriöverskott,,och inte ökat så mycket som du tänkt, vid nästa "bulk" käka inte lika mycket, ligg på överskott men inte megaöverskott- tycker du borde snappat upp detta nu.

(tips) nmr 3: tycker inte du skall "direkt" deffa nu,,dra ner lite på maten, öka konditionsträningen och fortsätt pumpa med vikterna, (jäkla tid kommer det att ta om du ska bulka samt deffa varje år)

nummer 3 är helt vad jag tycker, dom andra får du tycka vad du vill om,, skrev vad jag tyckte//ha de bra o fortsätt träna :thumbup:

Tjena, hm okej, jo men det låter bra men jag känner verkligen för att deffa nu i minst 1 månad, måste få lite mer självförtroende jag vill bli lite smalare, men jag kanske lägger ned efter en månad för att börja köra hårt igen, men vi får se, måste ned en del iaf känner jag.

abbarn
2006-01-05, 00:50
Tror det kommer se jäkligt bra ut efter en liten deff.

keffat_liv
2006-01-05, 00:53
Jofan, men det känns som jag borde kunnat bli större på den tiden?!

Kanske. Har du skött kosten och så, så är det väl mest gener att skylla på:)

jakke
2006-01-05, 01:03
85kg. var det vikten efter 5 dagars förstoppning och en brakmiddag eller?
Tror annars folk har gett alla bra tipps..
Skala av en månad och börja sedan bygga. Tror du kanske inte måste överäta så mycket som du kanske har gjort
Vänligen en fet, skadad jakob

tossefar
2006-01-05, 01:13
Kanske. Har du skött kosten och så, så är det väl mest gener att skylla på:)

Att skylla på gener är bs, speciellt efter så kort tid. Han har väl helt enkelt inte tränat tillräckligt hårt och ofta.

Rock'nRoll
2006-01-05, 01:22
Schyst biffen! Du har ju bara lite slappt skinn.

keffat_liv
2006-01-05, 01:38
Att skylla på gener är bs, speciellt efter så kort tid. Han har väl helt enkelt inte tränat tillräckligt hårt och ofta.

nej förmodligen inte men det jag mena med min post är att om han nu har skött det så går det nog att skylla på gener.

The_RobRoy
2006-01-05, 02:13
Gillar inte uppfattningen folk har att man ska få så stora resultat på kort tid (kanske för att jag själv inte får det). Ni pratar som om 1 år och 4 månader skulle va en så lång tid att man ska uppnått fantastiska resultat. Visst vissa klarar det, om man får hjälp från första träningspasset, så man kör alla övningar rätt, kostråd, god genetik, kanske träningsbakgrund tidigare osv osv..

De flesta har ju fått känna sig fram ibörjan, göra fel, känna att man får lite ont, tänka efter, ändra övningen, äta fel, göra om göra rätt helatiden. Tar ju minst ett år innan man får hyffsad koll på sånna saker. Som t.ex. TT här nu, han har kanske lärt sig att han åt mer än han hade behövt göra. Jag har tränat sammanlagt cirka 5 år på gym nu, lär mig massor om hur min träning fungerar bäst fortfarande.

bluelight
2006-01-05, 02:37
Du ser faktiskt ganska bra ut skulle jag tro under späcket, som sagt, skala av i en månad eller en och en halv och släng upp bilder! Armarna ser ganska grova ut iallafall.

Beast
2006-01-05, 03:36
Man kan aldrig skylla på gener om man bara tränar drygt 1 år, herregud.
Sen finns det inte mycket att kommentera om nu då poseringen var sugig och för högt BF.
Mitt råd till dig är att köra en bulk där du försöker begränsa fettuppgången.

Allan
2006-01-05, 04:58
Sluta tramsa i tråden!

allan

Hnke
2006-01-05, 07:07
Vad mäter armarna?

Snake
2006-01-05, 10:07
Tjena, hm okej, jo men det låter bra men jag känner verkligen för att deffa nu i minst 1 månad, måste få lite mer självförtroende jag vill bli lite smalare, men jag kanske lägger ned efter en månad för att börja köra hårt igen, men vi får se, måste ned en del iaf känner jag.

Hinner det verkligen hända nått nämnvärt på en månad? :confused:

GymTT
2006-01-05, 11:26
Hinner det verkligen hända nått nämnvärt på en månad? :confused:

Tjaa, om jag tappar 1kg per vecka så blir det ju iallafall en del.

GymTT
2006-01-05, 11:27
Vad mäter armarna?

Armarna mäter ca 38-39

GymTT
2006-01-05, 11:28
Man kan aldrig skylla på gener om man bara tränar drygt 1 år, herregud.
Sen finns det inte mycket att kommentera om nu då poseringen var sugig och för högt BF.
Mitt råd till dig är att köra en bulk där du försöker begränsa fettuppgången.

Du har rätt, egentligen borde jag köra en lite bättre bulk med förhoppningsvis med kunskap i bagaget nu, men jag känner att jag har för hög BF just nu, så jag måste skala av lite för självförtroendets skull.

MVH

GymTT
2006-01-05, 11:29
Du ser faktiskt ganska bra ut skulle jag tro under späcket, som sagt, skala av i en månad eller en och en halv och släng upp bilder! Armarna ser ganska grova ut iallafall.

Tackar, hehe lite gott behövs höras också :hbang:

GymTT
2006-01-05, 11:30
Tror det kommer se jäkligt bra ut efter en liten deff.

Tackar! Hoppas jag verkligen med !

GymTT
2006-01-05, 11:31

Jag måste nog säga att det där är rent BS, jag har alltid kört hårdast, längst och mest. Jag är en krigare, jag går aldrig från gymmet förens jag är klar, det är svårt att bevisa något här, men jag har EJ slarvat, tro mig.

GymTT
2006-01-05, 11:32
85kg. var det vikten efter 5 dagars förstoppning och en brakmiddag eller?
Tror annars folk har gett alla bra tipps..
Skala av en månad och börja sedan bygga. Tror du kanske inte måste överäta så mycket som du kanske har gjort
Vänligen en fet, skadad jakob

Hehe förstår jakke.

GymTT
2006-01-05, 11:34
Schyst biffen! Du har ju bara lite slappt skinn.

Tack Mange:)

Java_Java
2006-01-05, 11:45
Hur har du ätit under bulken ?

GymTT
2006-01-05, 11:46
Hur har du ätit under bulken ?

tja hur ska jag säga, aldrig någon gång något dåligt som snabbmat, godis, läsk, kakor etc.

Ätit var tredje timme, ganska mycket, alltid bra prottekällor samt lite nötter som fett.

Vad vill du ha svar på? :)

OggeP
2006-01-05, 11:47
Det ser symmetriskt ut. :thumbup:

Släng gärna upp lite bilder med bättre poseringar och där man även kan se rygg och ben.

GymTT
2006-01-05, 11:50
Det ser symmetriskt ut. :thumbup:

Släng gärna upp lite bilder med bättre poseringar och där man även kan se rygg och ben.

tack ogg-man, jag vet, ska försöka kirra i dagarna!

Kaboffastar
2006-01-05, 12:02
Vet inte varför dom är så hårda mot dig TT, jag har ju bra mycket sämre förutsätningar ( tror jag ) jag ahr mer fett iaf, mindre muskler också i guess :)

Jag tror att det kommer se bättre ut mer lite mindre deg jag också dock om jag vore dig skulle jag plocka mer än 4 kg, det är inte var dag man orkar ta tag i en deff. i alla fall inte såhär långt ifrån sommar och sol, lite lön för mödan ska man väl ändå ha :)
Lycka till iaf :D

Jacksatan
2006-01-05, 12:03

BOr du under en sten eller? Det finns folk som tävlar efter 1.5års träning och ser riktigt bra ut. Inte fasen har dessa tränat hårdare än vissa andra som inte fått nära samma resultat. Gener spelar oerhört stor roll inom styrketräning, med det inte sagt att det är allt.

GymTT
2006-01-05, 12:11
Vet inte varför dom är så hårda mot dig TT, jag har ju bra mycket sämre förutsätningar ( tror jag ) jag ahr mer fett iaf, mindre muskler också i guess :)

Jag tror att det kommer se bättre ut mer lite mindre deg jag också dock om jag vore dig skulle jag plocka mer än 4 kg, det är inte var dag man orkar ta tag i en deff. i alla fall inte såhär långt ifrån sommar och sol, lite lön för mödan ska man väl ändå ha :)
Lycka till iaf :D

Tack man! jo jag kanske skulle plocka runt 10kg.
:)

Goddaniel
2006-01-05, 12:15
Tack man! jo jag kanske skulle plocka runt 10kg.
:)

Då skulle du nog vara riktigt hård tror jag :thumbup:

Men jag tycker det ser väldigt bra ut. Inga benbilder? :)

johnnytex
2006-01-05, 12:26
Jag måste nog säga att det där är rent BS, jag har alltid kört hårdast, längst och mest. Jag är en krigare, jag går aldrig från gymmet förens jag är klar, det är svårt att bevisa något här, men jag har EJ slarvat, tro mig.

Det är inte han/hon som kör hårdast som får bäst resultat, utan den som tränar smartast. :)

Iaf det var lite OT. Men jag skulle gärna vilja se lite ben- och mer ryggbilder. Samt lite styrkestats.

Du verkar ju ha stor motivation så du kommer säkert få en fin fysik!

Lycka till med träningen!

GymTT
2006-01-05, 12:37
Det är inte han/hon som kör hårdast som får bäst resultat, utan den som tränar smartast. :)

Iaf det var lite OT. Men jag skulle gärna vilja se lite ben- och mer ryggbilder. Samt lite styrkestats.

Du verkar ju ha stor motivation så du kommer säkert få en fin fysik!

Lycka till med träningen!

Nejnej jag vet, men jag ville bara påpeka att jag inte är någon som inte tar i !
Japp det kommer i dagarna!

Tack

GymTT
2006-01-05, 12:38
Då skulle du nog vara riktigt hård tror jag :thumbup:

Men jag tycker det ser väldigt bra ut. Inga benbilder? :)

Tack, hoppas jag med, det kommer!

Grisen
2006-01-05, 12:47
Du åt dom där pommes frittsen va?

Skämt och sido, jag tror du överdrivet ätandet en aning.. Som tidigare sagts skala av några kilo och fortsätt sen din jakt efter muskler. Kör hårt!

mini_Arnold
2006-01-05, 12:49

Skämt och sido, jag tror du överdrivet ätandet en aning.. Som tidigare sagts skala av några kilo och fortsätt sen din jakt efter muskler. Kör hårt!
hehe tycker du att gymtt har överdrivit bulken så gör jag nog bäst i att inte nämna andra, värre exemplar :D

Tycker inte det ser helt illa ut, diggar din motivation.
Har du kvar din pimpride? (carrera)

GymTT
2006-01-05, 13:09
hehe tycker du att gymtt har överdrivit bulken så gör jag nog bäst i att inte nämna andra, värre exemplar :D

Tycker inte det ser helt illa ut, diggar din motivation.
Har du kvar din pimpride? (carrera)

Porschen är kvar ja, men till sommarn blir det andra bullar! *flex*

GymTT
2006-01-05, 13:09

Nej jag åt inte de där pommesarna, har inte ätit något skit på 2-4 år.
Jao, får börja äte lite mindre, men vill ändå deffa innan jag börja bygga igen, SKA vara hård till sommarn.

Officer
2006-01-05, 13:10
Så mycket skitsnack i tråden!

TT - det ser bra ut, precis som det ska kunna se ut efter den träningstid, varken mer eller mindre. Det är bara att köra vidare. Och jag tycker inte alls att du kommer bli så mycket bättre om du deffar ner dig ordentligt - du kommer bara att se rätt smal ut då. Kör på som du gör nu, ge det några år till! :hbang:

Sällen
2006-01-05, 13:19
tycker det ser bra ut, lite styrkestats skulle vara kul att veta också. :thumbup:
Fast det går ju bara att kolla i din journal om du har nån :D

GymTT
2006-01-05, 13:19
Så mycket skitsnack i tråden!

TT - det ser bra ut, precis som det ska kunna se ut efter den träningstid, varken mer eller mindre. Det är bara att köra vidare. Och jag tycker inte alls att du kommer bli så mycket bättre om du deffar ner dig ordentligt - du kommer bara att se rätt smal ut då. Kör på som du gör nu, ge det några år till! :hbang:

Tjaman, okej tackar hehe, men jag måååste ned en del iaf ! kan ju inte visa mig i badhus nu, pallar inte det *grr27*

Officer
2006-01-05, 13:29
Tjaman, okej tackar hehe, men jag måååste ned en del iaf ! kan ju inte visa mig i badhus nu, pallar inte det *grr27*

Haha, min dagsform är väl inte heller så mkt att hurra över :D
Vad sägs om Eriksdalsbadet? Tänkte dra dit i helgen eventuellt!

Bönne
2006-01-05, 13:45
tja hur ska jag säga, aldrig någon gång något dåligt som snabbmat, godis, läsk, kakor etc.

Ätit var tredje timme, ganska mycket, alltid bra prottekällor samt lite nötter som fett.

Vad vill du ha svar på? :)Mättat fett måste du också ha, även om nötter innehåller en del. Kan det inte vara så att du får i dig för lite fett, inte för att dömma av bilderna att resultaten är dåliga, men om du upplever att du har fått dåliga resultat under bulken jämnfört med förut.

Du kan ju passa på att käka lite pommes eller så, även om din "kompis" inte kommer att göra det.

GymTT
2006-01-05, 13:53
Mättat fett måste du också ha, även om nötter innehåller en del. Kan det inte vara så att du får i dig för lite fett, inte för att dömma av bilderna att resultaten är dåliga, men om du upplever att du har fått dåliga resultat under bulken jämnfört med förut.

Du kan ju passa på att käka lite pommes eller så, även om din "kompis" inte kommer att göra det.

Jag tror jag får i mig bra fett och de fetterna jag behöver, äter nötter, äter lax, avocado, rapsolja.

GymTT
2006-01-05, 13:54
Haha, min dagsform är väl inte heller så mkt att hurra över :D
Vad sägs om Eriksdalsbadet? Tänkte dra dit i helgen eventuellt!

Tjaman, hehe jo du e ju fan alltid rippad!!!!!
hm, vågar ju inte visa mig där:)
Hellre optimalt pass imorrn på ngt gym?

Bönne
2006-01-05, 13:54
Jag tror jag får i mig bra fett och de fetterna jag behöver, äter nötter, äter lax, avocado, rapsolja.I tillräckliga mängder?

GymTT
2006-01-05, 13:55
I tillräckliga mängder?

Jo det måste jag fått..

Bönne
2006-01-05, 13:58
Jo det måste jag fått..Varför måste du det? Ex. 100g nötter innehåller inte mer än 50g fett.

GymTT
2006-01-05, 14:00
Varför måste du det? Ex. 100g nötter innehåller inte mer än 50g fett.

Hm okej, men jag kan väl inte ha blivit fetare av att inte fått tillräckligt med fett, eller?

Officer
2006-01-05, 14:04
Jag tycker att du har blivit fetare av att tänka för mycket! :D

Föffan TT ät på, vadå skippa pommes? Ät din kebab en gång i veckan med pommes, träna hårt och smart, sköt kosten i övrigt.
Du blir INTE fet av att slappna av lite.

GymTT
2006-01-05, 14:07
Jag tycker att du har blivit fetare av att tänka för mycket! :D

Föffan TT ät på, vadå skippa pommes? Ät din kebab en gång i veckan med pommes, träna hårt och smart, sköt kosten i övrigt.
Du blir INTE fet av att slappna av lite.

hahah sant AP, får glida till sollentuna kebab ngn dag :)
ne men fan, det har blivit så bara, att jag vill vara strikt som tusan, att alltid vara optimal....

Bönne
2006-01-05, 14:10
Hm okej, men jag kan väl inte ha blivit fetare av att inte fått tillräckligt med fett, eller?Du kan väl käka dig fet på kolhydrater och protein också.

GymTT
2006-01-05, 14:11
Du kan väl käka dig fet på kolhydrater och protein också.

Så du menar att jag kanske inte skulle fått lika mkt fläsk om jag ätit mer fett?

Bönne
2006-01-05, 14:13
Så du menar att jag kanske inte skulle fått lika mkt fläsk om jag ätit mer fett?Nej, jag menar att du kanske inte får i dig tillräckligt med fett, inte ur energiaspekt, utan tillräckligt mängd för att hormånnivåerna ska bli fina.

GymTT
2006-01-05, 14:14
Nej, jag menar att du kanske inte får i dig tillräckligt med fett, inte ur energiaspekt, utan tillräckligt mängd för att hormånnivåerna ska bli fina.

Okej. tackar

Officer
2006-01-05, 14:14
hahah sant AP, får glida till sollentuna kebab ngn dag :)
ne men fan, det har blivit så bara, att jag vill vara strikt som tusan, att alltid vara optimal....

Det kommer aldrig att funka. Som du ser så har du inte blivit nåt "extraordinary" bara för att du vart 100%. Precis som jag var efter 1.5 års träning. Lita på mig och många andra här - att vara 100% är inte fördelaktigt på något sätt alls.

GymTT
2006-01-05, 14:15
Det kommer aldrig att funka. Som du ser så har du inte blivit nåt "extraordinary" bara för att du vart 100%. Precis som jag var efter 1.5 års träning. Lita på mig och många andra här - att vara 100% är inte fördelaktigt på något sätt alls.

Stämmer nog, fett orättvist *grr27*

HenrY
2006-01-05, 14:18
Jo som många andra sagt, slappan av lite när det gäller käket!
Du behöver inte va OPTIMAL för att träningen ska ge resultat, samt att det blir såååååå mycket lättare i ett längre perspektiv att kunna slappna av.

GymTT
2006-01-05, 14:20
Jo som många andra sagt, slappan av lite när det gäller käket!
Du behöver inte va OPTIMAL för att träningen ska ge resultat, samt att det blir såååååå mycket lättare i ett längre perspektiv att kunna slappna av.

hm okej, men jag gillar ju stilen liksom.....ända man saknar någon gång ibland är väl en godispåse. Pizza, kebab, allt de där klarar jag mig bra utan.

Men godissuget har också släppt så det var ca 2 år sen jag åt :P

HookersUnited
2006-01-05, 14:24
Nej jag åt inte de där pommesarna, har inte ätit något skit på 2-4 år.
Varför inte?

GymTT
2006-01-05, 14:25
Varför inte?

För att jag vill vara 100 % strikt och kriga för mitt mål.

HookersUnited
2006-01-05, 14:29
För att jag vill vara 100 % strikt och kriga för mitt mål.
Okej, det jag misstänkte. Slutat med festandet också?

Jag tror inte att din muskelutveckling kommer att hämmas av att du drar en pizza eller liknande då och då.

GymTT
2006-01-05, 14:34
Okej, det jag misstänkte. Slutat med festandet också?

Jag tror inte att din muskelutveckling kommer att hämmas av att du drar en pizza eller liknande då och då.

Nej jag vet, sådär säger alla, det stämmer säkert också, men det är just känslan, att aldrig göra det, att veta att man hela tiden gör sitt yttersta för att nå målet, den jag vill ha.

Nae festar gör jag hyffsat ofta, dock så dricker jag 2-3 ggr per år bara, men det är bara skönt tycker jag.

victor_n
2006-01-05, 14:42
mycket stadig bulk! hoppas bara att du inte deffar bort all massa nu ;)

Ryska_raketen
2006-01-05, 14:55
Jag fattar inte varför alla tjatar om att GymTT bulkat för mkt osv. Det ser bra ut GymTT, släng upp några bilder när du poserar som man ska, dvs med ben och rygg.

på 1 år och 4 månader = :thumbup:

HookersUnited
2006-01-05, 14:56
Om några veckor ska du få se på en stadig bulk :eating:

Karl_alfred
2006-01-05, 15:00
Jag fattar inte varför alla tjatar om att GymTT bulkat för mkt osv. Det ser bra ut GymTT, släng upp några bilder när du poserar som man ska, dvs med ben och rygg.

Är beredd att hålla med! Ser inte alls så illa ut efter så kort tid!

Mago
2006-01-05, 15:16
Tycker också det ser bra ut för att vara 1 år o 4 månader, mycket bättre än vad jag såg ut då.

Vill du deffa så ska ju ingen hindra dig, men hoppas att du inte räknar med att gå ner 1kg i veckan i en längre tid än just ett par veckor då viktnedgången säkert består av en del vatten. Då kommer du säkert tappa mer än fett.

Cilia
2006-01-05, 16:10
jag har ingen aning om det är för mycket bulkat eller inte
men hållningen är kass vilket gör att du ser "tjockare" ut än vad du är.
Posera ordentligt och lär dig ha en bättre vardagshållning så gör det mycket till utseendet.

Lycka till

Fatalist
2006-01-05, 16:45
Första tanken: dra bak axlarna, ut med bröstet och träna mer baksida axlar!

Annars verkar du få sjyssta resultat, deffa inte för mycket nu :thumbup:

GymTT
2006-01-05, 16:58

tack man *kissass*

GymTT
2006-01-05, 16:58

tack virre, snart kanske jag har dina triccar:P

GymTT
2006-01-05, 17:01
Tack alla andra också, det är skönt att höra lite bra mé :) jag ska kriga på hååårt nu och inte deffa för mkt..

mr ruhl
2006-01-05, 17:34
har inte läst alla inlägg men det verkar som om endel klagar på att du bulkat för mycket :confused: iaf tycker jag att den form du har nu är helt ok bulkform, fan du har ju rutor och skit! kör hårt bara! :thumbup:

GymTT
2006-01-05, 17:37
har inte läst alla inlägg men det verkar som om endel klagar på att du bulkat för mycket :confused: iaf tycker jag att den form du har nu är helt ok bulkform, fan du har ju rutor och skit! kör hårt bara! :thumbup:

kul att få kommentarer från en så stor kille, Tackar!

Ironbabe
2006-01-05, 17:50
Vad har du i fickan Jan :confused: Är det en jä***banan??

Kunde inte låta bli... :D

GymTT
2006-01-05, 18:03
Vad har du i fickan Jan :confused: Är det en jä***banan??

Kunde inte låta bli... :D

haha, ge mig något optimalt tips då din biff *grr27* :)

Fettecke
2006-01-05, 18:21
Jag trodde du va större än så ;) ta det inte fel, för det finns massa under alla kärlekshandag.... väntar med spänd biceps på hur det ser ut efter deffen.!

Ironbabe
2006-01-05, 18:24
haha, ge mig något optimalt tips då din biff *grr27* :)
:D Ett tips säger du..hm, då tycker jag absolut inte att du ska deffa!! Det är svårt nog att bygga muskler i vanliga fall så om det är muskelutveckling du är ute efter så föreslår jag att du lägger om din kost och försöker äta bra mestadels hellre än att deffa. Finns säkert någon som är duktig på kost i din närvaro :)

Sen tycker jag att du ska lägga lite mer krut på axlarna, främst utsida. Lycka till!

fat_joe
2006-01-05, 18:37
Styrkestats ?

GymTT
2006-01-05, 18:57
:D Ett tips säger du..hm, då tycker jag absolut inte att du ska deffa!! Det är svårt nog att bygga muskler i vanliga fall så om det är muskelutveckling du är ute efter så föreslår jag att du lägger om din kost och försöker äta bra mestadels hellre än att deffa. Finns säkert någon som är duktig på kost i din närvaro :)

Sen tycker jag att du ska lägga lite mer krut på axlarna, främst utsida. Lycka till!

Okej axlarna tar jag åt mig, men ja äter ju redan rätttt *grr27*

GymTT
2006-01-05, 18:58
Styrkestats ?

tja, marklyft kanske maxar 160, tränar på 34kg hantlarna i hantelpress (bröst)
ca 85-90kg i bänk.

Ironbabe
2006-01-05, 19:07
Okej axlarna tar jag åt mig, men ja äter ju redan rätttt *grr27*
Gör du?? Tyckte att det stod att du o anabolicprotte åt mest kebab o pommes fritt hela dagarna *popcorn* Isf ber jag om ursäkt :D

GymTT
2006-01-05, 19:08
Gör du?? Tyckte att det stod att du o anabolicprotte åt mest kebab o pommes fritt hela dagarna *popcorn* Isf ber jag om ursäkt :D

haha nej jag och murre äter inte kebap.

victor_n
2006-01-05, 19:38
tack virre, snart kanske jag har dina triccar:P

haha vem vet ;) kanske tom lila jag har ett par synliga bröst till sommaren :D

tonedef
2006-01-05, 20:47
fint. GymTT kan du inte slänga upp några gamla bilder, så man kan jämföra.

GymTT
2006-01-05, 22:22
fint. GymTT kan du inte slänga upp några gamla bilder, så man kan jämföra.

Ska se om jag hittar.

mathor
2006-01-07, 13:18
Enligt mig är det där en bra bulkform, inte alls för mycket BF. Kör på utifrån det där!

GymTT
2006-01-07, 13:43
Enligt mig är det där en bra bulkform, inte alls för mycket BF. Kör på utifrån det där!

Tackar, jo tänkte det, måste bara gå ned lite för självförtroendets skull.

n1tro
2006-01-07, 21:27
Dagens ryggpass

http://frip.dk/goraan/Bild.jpg

HenrY
2006-01-07, 22:00
Ere GymTT lr du?

tigerofsweden
2006-01-07, 22:04
Ere GymTT lr du?

Sätter en tjuga då det liknar TT's brallor ;)

GymTT
2006-01-07, 23:16
Tack n1tro, yes det är jag ! fick inte ut latsen så mkt dock men,
synpunkter?
Midjan ska trimmas:P start @ måndag!
Jag ÄR taggad

HenrY
2006-01-07, 23:59
Tror det skulle se mycket bättre ut om du poserade bättre! Öva!
Annars tycker jag ryggen såg köttig ut! :hbang:

GymTT
2006-01-08, 11:31
Tror det skulle se mycket bättre ut om du poserade bättre! Öva!
Annars tycker jag ryggen såg köttig ut! :hbang:

Tack för tipsen biff:P

Lyset
2006-01-08, 21:21
Jag tycker det ser sjysst ut med tanke på träningstiden och din bulkform är inte alls så dålig. Du har ju trots allt gått upp rätt många kilon sedan du dök upp på forumet. :thumbup:

Däremot fattar jag inte det här med bilderna (vilket förstås inte bara gäller dig utan säkert 80% av de som postar bilder). Hur svårt kan det vara att få till det? Gör såhär:

Slå en pose då och då när du glider förbi en spegel i vardagslivet så att du får till en sjysst stil. När det sedan är dags för själva fotograferandet knäpper du db framifrån och bakifrån, en latsspread, en sidechest (eventuellt även övriga obligatoriska) och kanske en trave discobilder. Se till att ta minst tre bilder på varje pose så får du åtminstone till en som är bra. :cool:

Lycka till med deffen.

GymTT
2006-01-08, 21:27
Jag tycker det ser sjysst ut med tanke på träningstiden och din bulkform är inte alls så dålig. Du har ju trots allt gått upp rätt många kilon sedan du dök upp på forumet. :thumbup:

Däremot fattar jag inte det här med bilderna (vilket förstås inte bara gäller dig utan säkert 80% av de som postar bilder). Hur svårt kan det vara att få till det? Gör såhär:

Slå en pose då och då när du glider förbi en spegel i vardagslivet så att du får till en sjysst stil. När det sedan är dags för själva fotograferandet knäpper du db framifrån och bakifrån, en latsspread, en sidechest (eventuellt även övriga obligatoriska) och kanske en trave discobilder. Se till att ta minst tre bilder på varje pose så får du åtminstone till en som är bra. :cool:

Lycka till med deffen.

Sant, tackar

Three pigs
2006-01-08, 23:58
ser stark ut, ska bli kul o se hur det ser ut efter deffen :D

GymTT
2006-01-09, 14:41
ser stark ut, ska bli kul o se hur det ser ut efter deffen :D

Tack! jo det tycker jag med.

Ryska_raketen
2006-01-09, 16:10
Tack! jo det tycker jag med.