handdator

Visa fullständig version : Öka pm-utrymmet?

Helena B
2005-12-29, 00:02
Kan man öka utrymmet för pm?

Jorgen
2005-12-29, 00:12
Kan man öka utrymmet för pm?
Man kan ja.

Men vi kommer inte att göra det.

Helena B
2005-12-29, 00:18
Man kan ja.

Okej då vet jag. Tack för det klara svaret Jorgen.

Jorgen
2005-12-29, 00:19
Okej då vet jag. Tack för det klara svaret Jorgen.
:thumbup:

Jompi
2006-01-05, 04:33
Man kan ja.

Varför?

PM kan väl inte ta nåt på servern?
eller?

Piranha
2006-01-05, 10:56
Ha ha ha om dom är så viktiga har forumet faktiskt funktionen att man kan spara ner dem som text på datorn.

Zakath
2006-01-05, 14:01
Större Pm utrymme skulle vara mycket uppskattat! :(

Jorgen
2006-01-05, 16:10
Är det någon av er som får över 50 PM om dagen?

Helena B
2006-01-05, 19:31

Jupp :thumbup:

Dock inte varje dag, måste hinna skriva inlägg oxå :D

Piranha
2006-01-05, 19:56

Det händer faktiskt. dock bara blajj.

Jorgen
2006-01-05, 20:00
Men är det bara blaj så är det bara att deleta järnet. Jag tror inte att någon verkligen har behov av större PM-box.

Pez
2006-01-05, 20:58
Men är det bara blaj så är det bara att deleta järnet. Jag tror inte att någon verkligen har behov av större PM-box.
Om det nu skulle vara någon som har behov av större PM-box så.. ja - lev med det. :)

Zakath
2006-01-07, 19:58

Om man diskuterar vissa saker så kan det vara väldigt bra att ha hela diskussionen sparad i pm form, även efteråt om man vill läsa den igen.

Sen är det också väldigt bekvämt att slippa tömma pm korgen och sortera alla pm efter de man vill spara stup i kvarten också...

Jorgen
2006-01-07, 20:03
Om man diskuterar vissa saker så kan det vara väldigt bra att ha hela diskussionen sparad i pm form, även efteråt om man vill läsa den igen.

Sen är det också väldigt bekvämt att slippa tömma pm korgen och sortera alla pm efter de man vill spara stup i kvarten också...
Man kan spara i .txt eller liknande. Går alldeles utmärkt.

Det är säkert jättebekvämt, men det är ingen anledning till att vi skall fixa det.

Zakath
2006-01-07, 20:20
Man kan spara i .txt eller liknande. Går alldeles utmärkt.

Det är säkert jättebekvämt, men det är ingen anledning till att vi skall fixa det.

Man kan väl skicka mail istället för pm, pm är bekvämt så varför göra det obekvämt?

Om det är så att pm stjäl en stor del av bandbredden eller liknande har jag däremot förståelse för det.

stahlberg
2006-01-10, 15:14
Jag tror iof jag klarar mig bra med det nuvarande utrymmet. Ändå är det inte så enkelt. Det händer att människor frågar mig om råd angående SL. Många gånger hinner jag inte svara genast. Jag blir tvungen att spara kanske 4-5 pm från en och samma person. Tömmer jag allt onödigt har jag ändå en del kvar, som jag måste(?) spara. Att börja e-maila istället är en lösning. Men har jag fått frågor som pm besvarar jag dem som pm, därför att detta är minst krävande. Jag försöker dock alltid se till att jag har utrymme. Häromkvällen, när jag inte varit in på ett par dagar, hade pm-boxen dock fyllts. Tack och lov hade ingenn tömt den, det hade varit mycket irriterande, bl.a därför att jag inte hade kommit ihåg namnen på samtliga jag skulle korrespondera med. Så man får hoppas att man får lite tid att tömma boxen innan moderatorerna gör det.