Visa fullständig version : Bilder PÅ Spoonie!
här är lite bilder på spoonie
mini_Arnold
2005-12-28, 22:54
Köttigare än mig :hbang:
Bra rygg
Köttigare än mig :hbang:
Bra rygg
hehe men bilderna blev skit...ska kirra nya sen :)
mini_Arnold
2005-12-28, 22:58
Längd, vikt, träningsschema, tillskott? Tränat länge o så? Berätta lite
Längd, vikt, träningsschema, tillskott? Tränat länge o så? Berätta lite
Okey här kommer det lite fakta om MOA
Jag är 184 cm lång väger ca 72 kg tränat i 10 månader börjat träna på allvar nu..Jag heter Fredrik och är en härlig prick :P Jag krubbar Sharpy gainer har snart dragit 2 burkar. Jag sprang 1 mil varannan dag under sommarlover dvs då jag inte gymmade. Skulle klara av midnadsloppet. vill ni veta mera fråga på
Oj, en härlig prick, minsann, grattis!
Bra rygg, mer armar, bröst, axlar. Krabban är kanske inte din mest fördelaktiga pose. Glöm inte att äta.
Longshot
2005-12-28, 23:14
Skulle klara av midnadsloppet. vill ni veta mera fråga på
Vad är midnadsloppet?
ajust det glömde skriva in mitt träningschema...vete fan om detta e bra men men
Nu under jul lovet så tränar jag 21 dagar i streck bara för att testa mig sj och min kropp...vet att det är farligt men har delat upp kroppen så att varige muskeldel får vila typ 3 dygn aja men men
Dag 1 Tränar jag biceps, triceps, och hela ryggen
Dag 2 tränar jag hela axlarna, bröst samt mage
Dag 3 Tränar jag bakre och främre låren samt vaderna
som uppvärmning så kör jag roddmaskinen ca 500 meter. Då jag kör ben så värmer jag upp med 10 min cyckling eller springer 2 km något man missa som ska vara med?
Haha tänkte just skriva, hoppas mini hittar hit! Och det gjorde hon ju! :thumbup:
Oj, en härlig prick, minsann, grattis!
Bra rygg, mer armar, bröst, axlar. Krabban är kanske inte din mest fördelaktiga pose. Glöm inte att äta.
Som jag sa så blev det inte så bra bilder men men det där med att äta har jag fått höra men jag äter ganska så mycket..andledningen till att jag e lite små tunn är att jag gick ner ca 10kg då jag sprang i sommras och nu har jag inte fått på mig något mer än muskler på kroppen. Är grymt deffad kanske inte sysn så bra på bilderna men är det
Vad är midnadsloppet?
Midnattsloppet är en spring tävling kan man säga. Man springer 1 mil i stockholm och det var i år 13903 st som deltog jag kom på plats 1835 på dryga 45 minuter men det var första gången jag spran men vill du veta mer om det så e de bara o söka på altavista :)
Metal_boy_
2005-12-28, 23:33
Kissat lite i byxfickan, eller spelade du pingis innan för att pumpa upp högerarmen? :D
Nävars, de ser bra ut för den lilla tiden. Du har bra linjer så de är bara att knubba på!
Kissat lite i byxfickan, eller spelade du pingis innan för att pumpa upp högerarmen? :D
Nävars, de ser bra ut för den lilla tiden. Du har bra linjer så de är bara att knubba på!
hehe spelade nog tennis :P tackar
Är grymt deffad kanske inte sysn så bra på bilderna men är det
Du är lite tunn för att kallas deffad. Dags att bygga mer. Ditt upplägg verkar dock lite kontraproduktivt. Surfa runt här på Kollo, läs mer och skriv mindre, så kan du kanske få ett hum om vad som bygger bäst. (Tips - det är sällan de största killarna som har signaturer som "Fuck with the best die like the rest!")
Du är lite tunn för att kallas deffad. Dags att bygga mer. Ditt upplägg verkar dock lite kontraproduktivt. Surfa runt här på Kollo, läs mer och skriv mindre, så kan du kanske få ett hum om vad som bygger bäst. (Tips - det är sällan de största killarna som har signaturer som "Fuck with the best die like the rest!")
men då bevisar det väl att jag inte är stor ;) och vad det gäller hur mycket jagh skriver så skriver jag hur mycket jag vill så de så :cool:
Midnattsloppet är en spring tävling kan man säga. Man springer 1 mil i stockholm och det var i år 13903 st som deltog jag kom på plats 1835 på dryga 45 minuter men det var första gången jag spran men vill du veta mer om det så e de bara o söka på altavista :)
'
var oxå min första gång iår jag var med i midnattsloppet, skit kul lopp. dock var jag inte så tränat så tog det på drygt 46min
Axlar och rygg var lätt bäst!
men då bevisar det väl att jag inte är stor ;) och vad det gäller hur mycket jagh skriver så skriver jag hur mycket jag vill så de så :cool:
Nej. Inte om du vill vara kvar det vill säga.
Välkommen hit till kollo - om du spammar mer så åker du ut. :)
O ja, du var ju enormt mkt större och bitigare än mig. Ser ju helt sjukt mkt större ut.... Jag är inte 10 cm bredare eller så heller, nej nej. Och axelvidden är inte alls omkring en decimeter större.
'
var oxå min första gång iår jag var med i midnattsloppet, skit kul lopp. dock var jag inte så tränat så tog det på drygt 46min
men dryga 46 var ju fan bra vilken plats kom du på?
O ja, du var ju enormt mkt större och bitigare än mig. Ser ju helt sjukt mkt större ut.... Jag är inte 10 cm bredare eller så heller, nej nej. Och axelvidden är inte alls omkring en decimeter större.
hehe
Men om du skriver för mycket kanske du blir bannad och inte har möjlighet att ta del av den kunskapen som finns på Kolo. Och det vore väl...i brist på ett bättre ord... trist.
Ang. signaturer och grovhet så finns det ett linjärt samband mellan att skriva om ninjor och att vara biffig av satana.
Om man har en superhjälte som avatar är man ännu grövre.
Men om du skriver för mycket kanske du blir bannad och inte har möjlighet att ta del av den kunskapen som finns på Kolo. Och det vore väl...i brist på ett bättre ord... trist.
Ang. signaturer och grovhet så finns det ett linjärt samband mellan att skriva om ninjor och att vara biffig av satana.
Om man har en superhjälte som avatar är man ännu grövre.
okey ska tagga ner lite
keffat_liv
2005-12-29, 12:17
Min första tanke var "fan han ser precis ut som jag", men sen förstod jag att det m¨åste vara omöjligt då du väger 12 kilo mindre än mig och är 4 cm längre:/
Vad mäter dina överarmar?
Min första tanke var "fan han ser precis ut som jag", men sen förstod jag att det m¨åste vara omöjligt då du väger 12 kilo mindre än mig och är 4 cm längre:/
Vad mäter dina överarmar?
ca 35 för 1 månad sen dina?
keffat_liv
2005-12-29, 12:24
ca 35 för 1 månad sen dina?
aight! 38, varav 37 är triceps.
aight! 38, varav 37 är triceps.
hehe men som jag sa så har jag inte något fett på mig allt är muskler...vill dock ha kanske 5 kg fett så man har lite o träna bort :) Har kämpat länge för att gå upp i vikt men e lite seg nu som farsan var i min ålder sen så exploderade han i volym hoppas hoppas det händer samma för mig mätte mig nu är 36 runt armarna
men dryga 46 var ju fan bra vilken plats kom du på?
kommer inte ihåg, men kul var det som sagt, funtar på att vara med nästa år oxå. har man en tid o slå oxå ännu roligare ;)
Fidde_Mannen
2005-12-30, 18:48
Bra form :) saknar lats
mini_Arnold
2005-12-30, 18:54
may him rest in peace.
"There is no spoonie."
Vad gjorde han?
Fettecke
2005-12-30, 18:59
"There is no spoonie."
Vad gjorde han?
Jag tror att Jense kände sig förnedrad när folk trodde det var hans taniga kropp som uppenbarade sig i trådhuvudet ;) Bannad av Jense :laugh:
Nej, jag vet inte....
christian
2005-12-30, 19:34
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=59044&page=1&pp=50
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.