Visa fullständig version : Mår så jävla cpe-psyk!
Metal_boy_
2005-12-27, 14:25
Jag fattar inte! Det tog slut med tjejen för några månader sen. Hon var det kallaste jag nånsin sett hos en människa. Jag kom över det och vill aldrig ha med idioten att göra mer, men nu har jag börjat må för jävla dåligt av det igen! Vad fan beror det på? Jag orkar inte med den här skiten, och hade det inte varit för att jag hade andra runtomkring som brydde sig så vet jag inte om jag hade levt idag!
Jag fattar inte! Det tog slut med tjejen för några månader sen. Hon var det kallaste jag nånsin sett hos en människa. Jag kom över det och vill aldrig ha med idioten att göra mer, men nu har jag börjat må för jävla dåligt av det igen! Vad fan beror det på? Jag orkar inte med den här skiten, och hade det inte varit för att jag hade andra runtomkring som brydde sig så vet jag inte om jag hade levt idag!
gör som svullo, avsluta det. nä men faktum är att du börjat tänka på henne igen. tänk nu på vad hon sysslade med och släpp skitet
H.Emanuel
2005-12-27, 14:30
Ett råd jag vill ge dig är att avlägsna Svullo som avatar. Annars är det du går igenom fruktansvärt helvetiskt, och tar sin tid. Man kan äppelkäckt säga åt dig att strunta i det och inte tänka på det, men det funkar inte så.
Engagera dig i en annan kvinna kanske? Lika äppelkäckt det.
Hon är kall, den schanan.
Tror att du gjorde allt som stod i din väg för att inte tänka på henne när du mådde dåligt. Du vägrade inse att du mådde dåligt då och bearbetade inte dina känslor. Efter ett tag trodde du att du mådde bra och kom över henne.
Nu slår det tillbaka med dubbel kraft.
Jag var med en tjejj ett tag.. som bodde en bit bort :P Sen när vi inte hade träffats på ett tag så visade de sig att hon gökat en anann kille.. så blev jag lite arg och då är de plötsligt mitt fel enligt henne pga vi bor så långt ifrån varandra. Somliga tjejjer är dumma av ren natur bara :P Jag blev väl lite ledsen ett tag men de är bara att inte tänka på tjejjen som "hela ditt liv" och hur mkt roligt och mysigt nu hade kunnat göra tillsammans.. tänk på henne som ngt värdelöst och att hon inte är värd dig. Och börja spana nya brudar ;) :naughty:
//m0gh
Metal_boy_
2005-12-27, 14:45
gör som svullo, avsluta det. nä men faktum är att du börjat tänka på henne igen. tänk nu på vad hon sysslade med och släpp skitet
Haha...Jo jag försöker, jag skulle inte vilja ha henne igen, men jag mår dåligt av det ändå. Jag känner mig så jävla dum o lurad. Totalt jävla fittvärdelös, så hon lyckades förstöra mig genom att göra mig jävligt illa. Jag hoppas hon kan leva med det och mår bra över det.
Karl_alfred
2005-12-27, 14:47
Varför fundera så mkt om nått man inte kan påverka? Särskillt om hon betede sig som skit.
Metal_boy_
2005-12-27, 14:47
Jag var med en tjejj ett tag.. som bodde en bit bort :P Sen när vi inte hade träffats på ett tag så visade de sig att hon gökat en anann kille.. så blev jag lite arg och då är de plötsligt mitt fel enligt henne pga vi bor så långt ifrån varandra. Somliga tjejjer är dumma av ren natur bara :P Jag blev väl lite ledsen ett tag men de är bara att inte tänka på tjejjen som "hela ditt liv" och hur mkt roligt och mysigt nu hade kunnat göra tillsammans.. tänk på henne som ngt värdelöst och att hon inte är värd dig. Och börja spana nya brudar ;) :naughty:
//m0gh
Spanar som fan :naughty: Ja, man undrar om det finns tjejer som kan va ärliga från början. Det är sånt här som gör att kvinnorna blir sexuellt utnytjade. MAn vågar fan inte ge sig in i nått, men göka vill man ju *grr27*
Haha...Jo jag försöker, jag skulle inte vilja ha henne igen, men jag mår dåligt av det ändå. Jag känner mig så jävla dum o lurad. Totalt jävla fittvärdelös, så hon lyckades förstöra mig genom att göra mig jävligt illa. Jag hoppas hon kan leva med det och mår bra över det.
Känner igen det där Metal.
Mår i princip likadant jag med för tillfället sen polaren blivit tillsammans med mitt ex.
Känner mig värdelös, ful och äcklig.
Men mitt råd till dig är precis som Emanuel sa, involvera dig i en annan tjej lite. Det har jag gjortoch det bedövar känslorna lite i alla fall.
Metal_boy_
2005-12-27, 14:50
Varför fundera så mkt om nått man inte kan påverka? Särskillt om hon betede sig som skit.
Vet inte, hon betydde så jävla mycket. Jag tror inte att hon fattade hur mycket jag älskade henne...men det är ju skitsamma, jag trodde hon älskade mig också, så det är väl själva situationen man blir arg av.
Det kommer inte hjälpa dig att lägga energi på henne i någon form, ge fan i om hon mår dåligt över det eller inte, det är ett avslutat kapitel för dig så flytta fokus.
Försök att komma ut o träffa andra tjejer så kommer du att märka hur liten del ditt ex utgjorde.
Ta med dig alla bra saker du fick ut av erat förhållande och senn blickar du framåt.
Keep up the spirit :thumbup:
Edit:det finns bra tjejer där ute :cool:
Metal_boy_
2005-12-27, 14:51
Känner igen det där Metal.
Mår i princip likadant jag med för tillfället sen polaren blivit tillsammans med mitt ex.
Känner mig värdelös, ful och äcklig.
Men mitt råd till dig är precis som Emanuel sa, involvera dig i en annan tjej lite. Det har jag gjortoch det bedövar känslorna lite i alla fall.
Jo det funkar säkert, men jag är ett jävla panikcpmissfoster. Vilken tjej skulle vilja träffa mig med mina begränsningar har jag inbillat mig? Kul kille liksom :(
Metal_boy_
2005-12-27, 14:54
Det kommer inte hjälpa dig att lägga energi på henne i någon form, ge fan i om hon mår dåligt över det eller inte, det är ett avslutat kapitel för dig så flytta fokus.
Försök att komma ut o träffa andra tjejer så kommer du att märka hur liten del ditt ex utgjorde.
Ta med dig alla bra saker du fick ut av erat förhållande och senn blickar du framåt.
Keep up the spirit :thumbup:
Edit:det finns bra tjejer där ute :cool:
Jävligt bra sagt :thumbup:
Har faktiskt planerat att hänga på brorsan när han ska ut på krogen och jag tänker fan göra slag i saken :) Lite lättare att komma ut om jag går med han också tror jag :)
Karl_alfred
2005-12-27, 14:57
Vet inte, hon betydde så jävla mycket. Jag tror inte att hon fattade hur mycket jag älskade henne...men det är ju skitsamma, jag trodde hon älskade mig också, så det är väl själva situationen man blir arg av.
Då äre ju egentligen ännu mindre att fundera över. Har hon gått o lurat dig hela tiden så vare ju absolut inget att ha.
Metal_boy_
2005-12-27, 15:01
Då äre ju egentligen ännu mindre att fundera över. Har hon gått o lurat dig hela tiden så vare ju absolut inget att ha.
Nä det stämmer, hon spelade ju nått spel där.
Karl_alfred
2005-12-27, 15:03
Nä det stämmer, hon spelade ju nått spel där.
Du kommer finna en bättre var så säker :) Låt de bara ske så kommer de nån som verkligen gillar dig på rätt sätt.
Jag tror man ska låta sig själv sörja.
vi är så rädda för sorg i det här landet och det ska helst gå över fort.
Jag tycker inte det är så konstigt att det kommer tillbaka såsom du beskriver för enligt mig följer det mönstret som jag har sett när man går igenom sorg oavsett vilken typ.
Det tar tid att komma igenom en förlust och låt det göra det.
Men känn dig inte stressad för det utan acceptera att det tar tid och har sin gång och lär dig utav det du går igenom istället.
sen vet jag inte vad hon har gjort mot dig men när man är ledsen så blir man arg och man måste rikta den mot någon och då är väl hon ett bra mål. Men om det är så att hon bara slutade älska dig så kan sånt hända och du kan inte anklaga henne för det hela livet.
Lycka till och ta han dom dig.
Jag tror man ska låta sig själv sörja.
vi är så rädda för sorg i det här landet och det ska helst gå över fort.
Jag tycker inte det är så konstigt att det kommer tillbaka såsom du beskriver för enligt mig följer det mönstret som jag har sett när man går igenom sorg oavsett vilken typ.
Det tar tid att komma igenom en förlust och låt det göra det.
Men känn dig inte stressad för det utan acceptera att det tar tid och har sin gång och lär dig utav det du går igenom istället.
sen vet jag inte vad hon har gjort mot dig men när man är ledsen så blir man arg och man måste rikta den mot någon och då är väl hon ett bra mål. Men om det är så att hon bara slutade älska dig så kan sånt hända och du kan inte anklaga henne för det hela livet.
Lycka till och ta han dom dig.
Självklart ska man ta sig tid o "sörja" men risken finns att vissa personer gräver ner sig för mycket och har svårt att ta sig ur det sedan.
Det finns absolut bra tjejer där ute! Du har bara haft otur med den förra. Kommer snart någon mycket,mycket bättre..Försök se det så istället,även om det är svårt :)
är i samma possition, tror jag. Hon gjorde slut, man kom över det. O nu börjar man få nersvammanbrott och ryck på hela skiten igen. Blä :(
I princip tror jag att du har råkat ut för ett klassiskt exempel på undertryckta känslor, som någon redan skrev.
Sen undrar jag; på vilket sätt har hon förändrat dig som gör att du känner dig värdelös? Håret? Huden? Hjärmuskeln? Eller är det någon annan av dina personliga drag som hon har lyckats kidnappa?
Som du förstår(?) av frågan så syftar jag mot att hon inte har tagit någonting utan att du, så att säga, "ger" henne egenskaper och "tar" egenskaper från dig långt utöver vad ens en professor i psykiatri förmår.
Du är Du och Hon har gjort dumheter. Inget annat har i verkligheten inträffat.
Fundera på meningen ovan, gärna rätt rejält, så ser du kanske klarare och inser att ingen annan kvinna kan ge dig, eller ta ifrån dig, din Självkänsla och Självrespekt.
De två sistnämnda egenskaperna återfinns inte heller på krogen, inte ens till priset av fyra stora stark och två ginochtonic - tyvärr.
Lizard
Dissector
2005-12-27, 18:13
Jag förstår dig där. Sitter i samma sak själv, Kan inte släppa min förra brud, trots att hon är riktigt riktigt elak och jävlig ibland. Fast jag spelar nog med i hennes spel lite motvilligt. Hon försöker ha grepp över mig samtidigt som sitt förra ex, och när det börjar släppa lite på ena hållet skyndar hon sig dit och hoppar säng, och vice versa när det släpper åt andra hållet. Man kan inte förklara vad som håller en kvar, trots att det finns otroligt mycket bättre val, så går det inte. Fan vad det är hopplöst. Nu har jag börjat tänka extremt elitistiskt istället, sett mig själv som större och mäktigare än någon annan på hela jorden, och det får en att kännas som alla andra står under, och då börjar man lära sig att kontrollera vilka man vill tänka på och inte
Igår i OZ hörde jag ett intressant uttalande, Augustus mamma hade dött i en bussolycka, och han kunde inte sluta tänka på henne. Tobias Beecher kommer fram och berättar om hur han kom över sin mördade son. Från början tänkte han bara på sonen levande, men började sedan tänka på honom i graven, sedan kistan som rasar samman, förruttnelseprocessen, jord, sten, smuts. När det är klart så brukar man ha kommit över händelsen, men ädnå ha de minnen man vill ha under kontroll.
Så får man översätta det så det passar sin egen situation =)
Fatalist
2005-12-27, 18:19
Du tog helt enkelt inte itu med det innan och nu dyker skiten upp.
Svarten81
2005-12-27, 18:57
har varit ute för något liknande. men det värsta med det hela är att man är så blåst själv att man kommer bara ihåg de saker som var bra och inte de saker som var riktigt dåliga. troligtvis så ser man bara de bra sakerna för att man saknar någon att bry sig om. försök att använda din besvikelse till något possitivt. lamt exempel: gå ner på gymmet lägg dig o kör lite bänk o lägg på nytt pers på stången sen tänker du på hur sviken du blev o hur förbannad du känner dig o sen bara kör du jag kan nästa lova att du fixar nytt pers.
eller som min kära morsa säger. går en står det tusen åter
bara o hänga i metal!
Metal_boy_
2005-12-27, 19:32
Jävligt många kloka inlägg i tråden måsste jag säga! Måsste tacka för alla kloka ord! :bow: Jag har ju tänkt innan på alla dåliga saker, men det kom nån liten period nu känner jag, precis som en liten ny chock. Jag hoppas att dom perioderna avtar mer och mer. Det finns så många söta och trevliga tjejer där ute också, så jag måsste tänka positivt. Ett plus är ju också att många har sagt att hon är "out of my league" både utanpå och i hjärnan, så det är väl nått man kan försöka ta åt sig lite av kanske :) Jag är värd bättre helt enkelt!
Jag kan tänka på mig själv mer nu, och jobba på att bli frisk bättre. Jag är bara så jävla orolig att ingen tjej skulle vilja träffa mig för att jag har panikångest. Haken ligger väl där kanske. Jag har inga problem att charma en tjej och vara trevlig och så, och jag ser bra ut enligt många. Men nästa steg är lite mer komplicerat, och jag vet inte om jag vågar släppa nån nära inpå. Jag inbillar mig att ingen skulle tycka jag var direkt rolig som lider av panikångest som innebär en del begränsningar även om det går framåt. :cryout:
Ta ut aggressionerna på trummorna vet jag!
Metal_boy_
2005-12-27, 20:12
Ta ut aggressionerna på trummorna vet jag!
Hehe, det är nog fan en bra idé :)
Lyssnar på lite musik, vissa rader tycks passa in här.
I just can not believe it
It's too weak to be true
Have you really forgotten your worth?!
Can't you see victory!?
You are now free again!
Look at me!
Yeah! I live my own life
If you once tasted treason from a female - leave that!
Every warrior has a gash on his sword
Don't forget you are metal, not some ass-kissing wh*re
Take some under your wings, but she must kiss the ring!
:)
Herkulez
2005-12-27, 20:40
Jävligt många kloka inlägg i tråden måsste jag säga! Måsste tacka för alla kloka ord! :bow: Jag har ju tänkt innan på alla dåliga saker, men det kom nån liten period nu känner jag, precis som en liten ny chock. Jag hoppas att dom perioderna avtar mer och mer. Det finns så många söta och trevliga tjejer där ute också, så jag måsste tänka positivt. Ett plus är ju också att många har sagt att hon är "out of my league" både utanpå och i hjärnan, så det är väl nått man kan försöka ta åt sig lite av kanske :) Jag är värd bättre helt enkelt!
Jag kan tänka på mig själv mer nu, och jobba på att bli frisk bättre. Jag är bara så jävla orolig att ingen tjej skulle vilja träffa mig för att jag har panikångest. Haken ligger väl där kanske. Jag har inga problem att charma en tjej och vara trevlig och så, och jag ser bra ut enligt många. Men nästa steg är lite mer komplicerat, och jag vet inte om jag vågar släppa nån nära inpå. Jag inbillar mig att ingen skulle tycka jag var direkt rolig som lider av panikångest som innebär en del begränsningar även om det går framåt. :cryout:men vafan metal, kan jag få en tjej kan alla =)
och det finns tjejer som är förstående för sånt och kan bli kär i en för den man är som person också. se bara på tinus och mig.
men vafan metal, kan jag få en tjej kan alla =)
och det finns tjejer som är förstående för sånt och kan bli kär i en för den man är som person också. se bara på tinus och mig.
ja precis, kan fettomissfoster få ett ligg så kan du också få det metal, ut på jakt! VÄSSA SPJUTET!
eller så gör du det lätt för dig och åker till herk o snor hans tjej helt enkelt
Metal_boy_
2005-12-27, 22:05
men vafan metal, kan jag få en tjej kan alla =)
HAHAAAAAAAAAAAAAAA :laugh:
:thumbup:
Metal_boy_
2005-12-27, 22:09
Lyssnar på lite musik, vissa rader tycks passa in här.
I just can not believe it
It's too weak to be true
Have you really forgotten your worth?!
Can't you see victory!?
You are now free again!
Look at me!
Yeah! I live my own life
If you once tasted treason from a female - leave that!
Every warrior has a gash on his sword
Don't forget you are metal, not some ass-kissing wh*re
Take some under your wings, but she must kiss the ring!
:)
Jävligt bra text, den ska jag spara :) Är det du som lagt dit metal eller ska det vara så? :)
Metal_boy_
2005-12-27, 22:12
ja precis, kan fettomissfoster få ett ligg så kan du också få det metal, ut på jakt! VÄSSA SPJUTET!
eller så gör du det lätt för dig och åker till herk o snor hans tjej helt enkelt
haha smidigt värre. Men jag tror dock att Herk är så jävla dum att om han skulle gå med på det så skulle han dela henne på mitten :D
Jävligt bra text, den ska jag spara :) Är det du som lagt dit metal eller ska det vara så? :)
Det är orginaltexten. Lost Horizon - Sworn In Metal Wind, "köp" den direkt. ;)
Metal_boy_
2005-12-27, 22:29
Det är orginaltexten. Lost Horizon - Sworn In Metal Wind, "köp" den direkt. ;)
Hehe, måsste in"handlas" :D
Tjena Metal. Trist som fan med bruden :(
Måste bara fråga, var det du som var inne och köpte en liter minimjölk på Statoil i sthlms-rondellen, vid 3-4 hugget på natten. Det var en fredag för några veckor sedan. Stog bakom dej i kön isf :D
Jag kan tänka på mig själv mer nu, och jobba på att bli frisk bättre. Jag är bara så jävla orolig att ingen tjej skulle vilja träffa mig för att jag har panikångest. Haken ligger väl där kanske. Jag har inga problem att charma en tjej och vara trevlig och så, och jag ser bra ut enligt många. Men nästa steg är lite mer komplicerat, och jag vet inte om jag vågar släppa nån nära inpå. Jag inbillar mig att ingen skulle tycka jag var direkt rolig som lider av panikångest som innebär en del begränsningar även om det går framåt. :cryout:
panikångest är rätt vanlig (typ väldigt vanligt)
jag har själv panikångest och när jag nämner det för folk så har de det antingen själva eller känner någon som har.
du skriver att du är orolig att ingen skulle vilja träffa dig nu, men kanske är det så att du själv är osäker på om du vill träffa nån nu?
och att du tänker att ingen kommer att gilla dig ( bara tycka att du är den tristaste de träffat) kan ju bero på att det är så du ser på dig själv just nu.
kanske kan det komma något gott ur allt skit tillsist.
det viktigaste är att du börjar digga dig själv igen tror jag :cool:
inte det lättaste och går inte på ett kick, men det går.
Gå till vårdcentralen, be om recept på cipralex och atarax.
Gå till vårdcentralen, be om recept på cipralex och atarax.
Ha ha ha, vad fan ska han med Atarax för...?
Metal_boy_
2005-12-28, 09:30
Måste bara fråga, var det du som var inne och köpte en liter minimjölk på Statoil i sthlms-rondellen, vid 3-4 hugget på natten. Det var en fredag för några veckor sedan. Stog bakom dej i kön isf :D
Haha ja jag köpte minimjölk där för några veckor sen på natten, så det är möjligt :D Att du inte dunkade mig på ryggen då :D
:laugh: :thumbup: Ja det är kärlek det :love: *kissass*
Metal_boy_
2005-12-28, 09:32
panikångest är rätt vanlig (typ väldigt vanligt)
jag har själv panikångest och när jag nämner det för folk så har de det antingen själva eller känner någon som har.
du skriver att du är orolig att ingen skulle vilja träffa dig nu, men kanske är det så att du själv är osäker på om du vill träffa nån nu?
och att du tänker att ingen kommer att gilla dig ( bara tycka att du är den tristaste de träffat) kan ju bero på att det är så du ser på dig själv just nu.
kanske kan det komma något gott ur allt skit tillsist.
det viktigaste är att du börjar digga dig själv igen tror jag :cool:
inte det lättaste och går inte på ett kick, men det går.
Ja det är nog som du säger, tack för dom kloka orden :)
Du skulle givit Rune en kjamis som stöd! :)
Ha ha ha, vad fan ska han med Atarax för...?
bra att ah hemma :D
Haha ja jag köpte minimjölk där för några veckor sen på natten, så det är möjligt :D Att du inte dunkade mig på ryggen då :D
Var inte säker att det var du...du är ju så jäkla tanig nuförtiden, men när jag såg minimjölken gick det upp ett ljus. Vilken icke gymskadad människa köper minimjölk liksom :D
Är för feg helt enkelt :D
Metal_boy_
2005-12-28, 13:55
Var inte säker att det var du...du är ju så jäkla tanig nuförtiden, men när jag såg minimjölken gick det upp ett ljus. Vilken icke gymskadad människa köper minimjölk liksom :D
Är för feg helt enkelt :D
Haha tanig, nä nu jävlar :whipped: :D Hehe jo de e sant, och dricker upp den sen rakt upp och ner dessutom haha. Vad hade jag på mig då? en brun jacka o grå mössa va? Eller var jag utan mössa? :D
been there, låt det ta sin lilla tid och se på möjligheter som finns. Jag hade en tanke på att det var det enda som passade mig och som jag älskade på alla sätt, men aldrig har jag sett på saker och ting som nu. Om man ska hitta havet måste man våga lämna sjön.
Jag tänker på det nu då och då också, jag blir bara glad, man har blivit starkare.
Det vi värdesätter gör ont att förlora
Det vi inte får så lätt värdesätter vi högre.
Kommer det lätt gör det inget om det går iväg lätt också.
Helena B
2005-12-28, 15:54
För att vara lite seriös så finns det vissa steg man ska gå igenom, en slags soregprocess alltså för att komma över någon man förlorat (både död och levande). Om man inte lyckas gå igenom alla steg så kommer "smärtan" den psykiska tillbaka igen. Du kan googla fram detta, finns en massa information om det. Det kanske inte är till för alla men det hjälpte mig iaf.
Metal_boy_
2005-12-28, 21:21
För att vara lite seriös så finns det vissa steg man ska gå igenom, en slags soregprocess alltså för att komma över någon man förlorat (både död och levande). Om man inte lyckas gå igenom alla steg så kommer "smärtan" den psykiska tillbaka igen. Du kan googla fram detta, finns en massa information om det. Det kanske inte är till för alla men det hjälpte mig iaf.
Ok, tack så mycket :love:
Metal_boy_
2005-12-29, 09:46
Alltså angående att hålla in sorgen, det upplever jag inte att jag gjort. Jag låg och tjöt i flera veckor tills det inte fanns nått kvar. Mår ofta dåligt såhär på morgonen och förmidagar. Jag saknar henne, så som jag TRODDE hon var. Den kvinnan som jag älskade för fan av hela mitt hjärta. Kärleken är förjävlig! Jag ska aldrig mer ha nån kärring! *cry*
2 steg frammåt och 1 tillbaka. Äkta käsnlor tar det tid för att komma över och då kommer det stunder då det känns skit.
Självklart kommer du att träffa din metal girl frammöver :thumbup:
Metal_boy_
2005-12-29, 10:57
2 steg frammåt och 1 tillbaka. Äkta käsnlor tar det tid för att komma över och då kommer det stunder då det känns skit.
Självklart kommer du att träffa din metal girl frammöver :thumbup:
Jo jag antar det, det blir som lite chocker på nytt. Typ " nej, va fan har hänt. Är det verkligen sant!?" Så blir man helt kall i kroppen. Sen är det värsta att man känner sig så jävla ensam också. Man är van vid en vardag med henne och hunden, sen helt plötsligt så blir man bara ivägkastad som att man inte är värd nått. Jag fick inte ens chansen att bevisa vissa saker som hon inte var nöjd med när jag väl insåg det. Man tycker inte att det är mycket begärt när man är förlovade. Hon sa alltid att hon alltid skulle vara hos mig och om det var nått så skulle vi alltid kämpa för att lösa det, plus en massa saker som gav mig falska förhoppningar. Var ju helt inställd på ett liv med henne. Nån vecka efter att hon svarade ja när jag friade så var jag helt plötsligt inte värd ett skit alls. Det är nog logiskt att jag mår som jag gör ibland :) Jo jag få hoppas att det finns nån som jag blir intresserad av :thumbup:
Jo jag antar det, det blir som lite chocker på nytt. Typ " nej, va fan har hänt. Är det verkligen sant!?" Så blir man helt kall i kroppen. Sen är det värsta att man känner sig så jävla ensam också. Man är van vid en vardag med henne och hunden, sen helt plötsligt så blir man bara ivägkastad som att man inte är värd nått. Jag fick inte ens chansen att bevisa vissa saker som hon inte var nöjd med när jag väl insåg det. Man tycker inte att det är mycket begärt när man är förlovade. Hon sa alltid att hon alltid skulle vara hos mig och om det var nått så skulle vi alltid kämpa för att lösa det, plus en massa saker som gav mig falska förhoppningar. Var ju helt inställd på ett liv med henne. Nån vecka efter att hon svarade ja när jag friade så var jag helt plötsligt inte värd ett skit alls. Det är nog logiskt att jag mår som jag gör ibland :) Jo jag få hoppas att det finns nån som jag blir intresserad av :thumbup:
Hur gammal är du? om du är under 30 och tjejen lika så så kan vi ju skriva in frieriet som ett big mistake. Som jag ser det så var det nån av dessa saker som hände:
1. Hon blev rädd över att allt blev så seriöst, förlova sig och så. Allt som kändes kul och roligt blev helt plötsligt "allvar".
2. Spänningen dog kanske. Du kanske va en spännande kille men i och med att du säger mer eller mindre att du vill göra allt för henne och vara med henne för alltid så blir du mindre spännande. Mindre spänning kan man kanske ta sig förbi om man är 30+ och har upplevt en massa och vill känna trygghet och skaffa barn osv, men är man ung så är man med dem som man är mycket attraherad av. Attraktion och spänning hör ofta ihop.
Nästa gång du skaffar flickvän så ha inte för bråttom med frieri och sånt. Du tjänar absolut inget på det! Ju mindre "press" man känner destå större utrymme finns det för att känna bara positiva saker.
Metal_boy_
2005-12-29, 15:46
Hur gammal är du? om du är under 30 och tjejen lika så så kan vi ju skriva in frieriet som ett big mistake. Som jag ser det så var det nån av dessa saker som hände:
1. Hon blev rädd över att allt blev så seriöst, förlova sig och så. Allt som kändes kul och roligt blev helt plötsligt "allvar".
2. Spänningen dog kanske. Du kanske va en spännande kille men i och med att du säger mer eller mindre att du vill göra allt för henne och vara med henne för alltid så blir du mindre spännande. Mindre spänning kan man kanske ta sig förbi om man är 30+ och har upplevt en massa och vill känna trygghet och skaffa barn osv, men är man ung så är man med dem som man är mycket attraherad av. Attraktion och spänning hör ofta ihop.
Nästa gång du skaffar flickvän så ha inte för bråttom med frieri och sånt. Du tjänar absolut inget på det! Ju mindre "press" man känner destå större utrymme finns det för att känna bara positiva saker.
Jag är 23 och hon är 21. Grejen är att vi var förlovade i 4år innan. Det var hon som planerade med bröllop o allt tillsamans med sin morsa. Men jag tänker hitta nån som inte utsätter mig för sån skit. Hon tjatade mycket om barn o sånt också. Tror hon fick nån psykos eller nått, för helt plötsligt var det som att jag inte kände personen. Hon jag älskade dog helt enkelt, om hon ens fanns på riktigt..
Metal_boy_
2006-01-03, 17:02
Så sjukt! Fick höra av en polare idag att mitt ex lägger ut bilder på lunarstorm när hon hånglar med småkillar och festar med fjortisar. Något måsste ha slagit slint på henne, då hon helt plötsligt beter sig som en snorunge. Alltså vem lägger ut sånt där om man inte är en fjortis? Polaren sa att det kan inte vara annat än för att hon vill göra livet piss för mig, men jag har inte varit inne där och kollat direkt...Fattar fan inte vad man har gjort för ont!
J.Saarela
2006-01-03, 17:08
Så sjukt! Fick höra av en polare idag att mitt ex lägger ut bilder på lunarstorm när hon hånglar med småkillar och festar med fjortisar. Något måsste ha slagit slint på henne, då hon helt plötsligt beter sig som en snorunge. Alltså vem lägger ut sånt där om man inte är en fjortis? Polaren sa att det kan inte vara annat än för att hon vill göra livet piss för mig, men jag har inte varit inne där och kollat direkt...Fattar fan inte vad man har gjort för ont!
Som sagt.Det globala nätet bjuder på ofantligt stora mängder med slynor. God bless the Internet..
Metal_boy_
2006-01-03, 17:12
Som sagt.Det globala nätet bjuder på ofantligt stora mängder med slynor. God bless the Internet..
haha, ja men nu snackade jag om själva sättet :)
J.Saarela
2006-01-03, 17:37
haha, ja men nu snackade jag om själva sättet :)
Inte ovanligt att brudar gör nå liknande för att jävlas.Men det är ju puckot som förlorar på det hela inte du.
Metal_boy_
2006-01-03, 17:41
Inte ovanligt att brudar gör nå liknande för att jävlas.Men det är ju puckot som förlorar på det hela inte du.
Jo det är kanske sant.
Metal_boy_
2006-01-03, 17:44
Ursäkta om jag är idiot eller nått för jag har feber o är lite borta. Förlora hur på det?
datorjaevel
2006-01-03, 18:04
Ursäkta om jag är idiot eller nått för jag har feber o är lite borta. Förlora hur på det?
vad har hon för lunar?
Metal_boy_
2006-01-03, 18:07
vad har hon för lunar?
Det vore inte smart att säga det här. Helt plötsligt så är hennes besökslogg fullproppad med kolomedlemmar och servern pajar eller nått hehe. Även om hon har blivit ett svin så tänker jag inte sjunka till samma nivå..Hade jag varit så svinig så hade jag sagt vad hon heter där redan i första inlägget :)
datorjaevel
2006-01-03, 18:09
Det vore inte smart att säga det här. Helt plötsligt så är hennes besökslogg fullproppad med kolomedlemmar och servern pajar eller nått hehe. Även om hon har blivit ett svin så tänker jag inte sjunka till samma nivå..Hade jag varit så svinig så hade jag sagt vad hon heter där redan i första inlägget :)
PM finns, tänkte bara kolla om hon lagt upp bilder. Tänkte inte skriva nå.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.