Visa fullständig version : Uääh.... Drack du för mycket den 25:e?
Sheogorath
2005-12-26, 04:25
Urk. Så här packad har jag inte varit sen jag var sexton. Dock träffade jag min stora kärlek från de svåra tonåren när jag var ute ikväll, och vi har en dejt på onsdag. Väldigt kul. Nu mår jag dock mest illa och det var svårt att hålla spyan inne på bussen hem. Hur gick det för dig? Blev det för mycket av det goda?
själv blev det mkt lagom!
hemma nu, och tycker jag skriver helt OK! ?
träffade många gamla crushes osv.. va ett tag sen
och fixade nyårsfest!
mår inte illa alls..wehe!
LexSinner
2005-12-26, 04:36
Nope.. Lyckades faktiskt hålla mig ovanligt lugn... ;)
eftersom jag fick en brud hit, så drack inte för mkt :D var dock lite orolig att lille petter inte skulle vakna :D
mangemani
2005-12-26, 04:44
tja,som man bäddar får man ligga.
nej,jag dricker ej.
tja,som man bäddar får man ligga.
nej,jag dricker ej.
gick ju bäst för de flesta! ? :)
nej jag e nykter.
jag ville med gå ut dock :/, ångrar alltid efteråt ;)
Drack inte för mycket, men blev illamående av pizzan. Den måste ha varit dålig.
wintzell
2005-12-26, 05:48
Mår ganska väl. Kom en brud och bet mig hårt i nacken idag, jag blev inte kåt så jag hamnade nog på en lagom nivå.
Jag drack alldeles lagom.
Allting började bra redan i kön in sen blev det bara bättre. Toppenkväll!
lång kö, ishaa..
dags att soova?
Bronkitkorv
2005-12-26, 07:35
Dom som vart fulla är nog inte kapabla att skriva nu ...
Jag drack 3st folköl och rökte ciggar.
mini_Arnold
2005-12-26, 07:44
Drack inte ens glögg.
Mjölk, vatten och massa läsk.
Bronkitkorv
2005-12-26, 07:55
Drack inte ens glögg.
Men så är du ju bara ett barn också och ska inte dricka....
mini_Arnold
2005-12-26, 08:06
Men så är du ju bara ett barn också och ska inte dricka....
Barn for life :hbang:
Ryska_raketen
2005-12-26, 08:13
Drack inte ens glögg.
:hbang: :hbang:
Nej. Jag drack mycket, mer än vanligt, men inte för mycket. Jag dricker aldrig för mycket.
Ehmm, jomenvisst, och inte kunde jag sova idag heller så jag är både bakis och trött. Urk, min toleransnivå ligger kring 4-5 33cl starköl, därför kände jag det vara för gott att sänka en kvarting whiskey på förfesten... illa
s_himself
2005-12-26, 09:39
Jag drack lagom... så jäkla skönt :)
Jag tror nog det blev för mycket. Jag brände för mycket pengar för mitt eget bästa och jag är väldigt bakfull just nu. Dessutom så är min mobil borta:( Det blir förrsten lite svårt att åka på mellandagsrean då jag inte kan/vill köra bil just nu. Får ta en promenad till butikerna i stan men det blir svårt att få hem det jag planerat att köpa.
hobbitar
2005-12-26, 10:15
Jo det blev för mycket, råkade skalla ihop med en kompis när jag skulle hälsa på han så nu har jag en stor bula.
Slartibartfast
2005-12-26, 11:03
Dricker aldrig för mycket.
Blev en Pepsi Max.
Nej, jag var perfekt berusad. Kanske skulle skippat sista groggen, men det är som vanligt.
Vesseldahl
2005-12-26, 11:38
Nej, drack ingen alkohol.
Hade ruggigt skoj, brukar bli så på hemvändarkvällar. Träffar folk man inte sett på flera, flera år. Satt o pratade högstadieminnen...
För full, näe. 2öl o en kopp glögg, men sent blev det...gick o la mig vid halvsex. :sleep:
Fettecke
2005-12-26, 11:39
Fulländad kväll, förutom att jag dunkade in mitt knä och tår i nånting jävligt hårt igår, så jag kan inte gå riktigt idag, skrek av smärta i sängen imårse när jag vaknade och skulle vända mig...
sitter nu utan baksmälla, lite lagomt småfull och käkar tekakor och yoggi
Nej, men du kan ändå stava rätt. Det är respekt, Sheo!
blev en drink, så spiknykter. Men hade skitskojj ändå, träffade gamla kompisar osv.
Karl_alfred
2005-12-26, 12:20
Nej var inte äns ute igår trotts att folk ville ha med mig. Rätt skönt såhär i efterhand. :)
Ryska_raketen
2005-12-26, 12:23
Nej var inte äns ute igår trotts att folk ville ha med mig. Rätt skönt såhär i efterhand. :)
Dito!
Sheogorath
2005-12-26, 12:47
Nej, men du kan ändå stava rätt. Det är respekt, Sheo!
Jag fokuserade rejält :D. Usch nej jag mår verkligen inget vidare idag. Vänster fotled är svullen också. Som det kan gå *slap*. Idag är det damage reduction som gäller. Mycket bra mat, vätska och sömn. Imorgon ska jag dra igång med mitt gamla byggarprogram. Motivationen har kommit tillbaka så nu jävlar känner jag för att piska kroppen och växa.
Blev lite för mkt, ja. Den sista groggen är alltid så onödig.
Mr. Moose
2005-12-26, 12:57
Ingenting, har jobbat hela helgen så än så länge har det inte blivit något... Ev i kväll kan det bli en öl eller tre. Har inget bokat för imorgon.
Claes
jobbigt att vara sådär populär, eller hur? *L*
jag drack inte för mycket.
en snaps till maten och en päroncognac till spelet.
dom andra intog helt andra kvantiteter. Men det är inte värt det dagen efter då det tar minst en dag att återhämta sig.
Cilia för fan... Snälla skriv en smiley-guide så man fattar vad du säger. Jag menar...vaffan betyder *L* och *S*??? AAArgh!
Cilia för fan... Snälla skriv en smiley-guide så man fattar vad du säger. Jag menar...vaffan betyder *L* och *S*??? AAArgh!
använd sökfunktionen
en sån har redan varit uppe i många olika format ;P
L= big laugh
l= laugh
s= smile
S= big smile
g= grin
eg= evil grin
w= wink
kommer inte på några andra jag använder just nu *s* *w*
fördelen är dessutom att det inte finns en begränsning på 5 per post ;P
fördelen är dessutom att det inte finns en begränsning på 5 per post ;P
Nackdelen är att ingen fattar. ;)
nekromantix
2005-12-26, 13:31
Drack den 21 och 22 och ångrar det för nu känner jag mig slapp och får träna stenhårt
High1ander
2005-12-26, 13:38
Hade magont innan jag börja dricka, syrran hade spytt dagen innan... Så jag drack ett glas, spydde, sen var magen helt underbar. Så då var det bara att dricka igen, hade inga problem resten av kvällen.
Edit: Vakna upp helt perfekt som vanligt, jag blir alltid så jävla skönt utvilad av att dricka (dricker då lagom)...
Kul att höra Sheo! Träffa ungdomskärlek är ju alltid kul!
Kan ni sitta o titta på Salo / Men Behind the Sun tillsammans i soffan på Onsdag sen...
Själv drack jag inget förutom must, eftersom jag inte var ute o festade.
Skulle man gjort det på Juldagen eller? :D
Jag tog det sooftish
Nackdelen är att ingen fattar. ;)
dom som behöver fatta fattar!
läs det som du vill *g*
Jag höll på att skita på mig i taxin, annars var det ganska så kontrollerat.
Kaboffastar
2005-12-26, 14:52
Nej.
King Grub
2005-12-26, 14:54
Nej.
Jo, det gjorde du. ;)
Nej.
Jamen godmorgon. Om du nu inte skulle minnas det så startade du en tråd inatt som jag raderade av barmhärtighetsskäl och eftersom det räckte med en sån tråd. Men den indikerade i varje fall något glas för mycket!
allan
LOL! Kaboff got ModeratOWNED! :laugh: :thumbup:
Din första post var:
Det ör är mmin ide+e ,e dä gär haha ga gö rmitt bödta iaf...
vad ha rni hommit hmem med ikväll````???
ja kom hem med ett jelvligt trött hömut psv... slräll att ja skulle bli s¨här full :) gag v iaf bort minjacka å min gjtröja åt e ´n bättre miförlande ( b e h ö vande,, en tjej )
www-gorabortsig.se den bjuder ja på---snart degfff
såååå, jo. Du drack nog lite för mycket
Kaboffen, har du märkt att du har en jacka och tröja mindre nu? :D
Jag drack ingenting med alkohol igår, var ute och festade utan problem iaf.
Jag drack ingenting med alkohol igår, var ute och festade utan problem iaf.
Ja, man kan ha kul utan priten! :thumbup:
Din första post var:
såååå, jo. Du drack nog lite för mycket
Kan vi inte får rubriken på tråden också? :D
Jag fick skrattkramper så jag har träningvärk i magen idag (är det optimalt?).
Kaboffastar
2005-12-26, 15:10
Kwon : jag har märkt det :D
Grub, Allan, Jorgen vad ska jag säga, vad ska jag säga ? :D
:naughty: *innocent*
High1ander
2005-12-26, 15:12
Ja, man kan ha kul utan priten! :thumbup:
Man kan säkert ha kul på en gay-bar om man är straight också, men varför testa?
Grub, Allan, Jorgen vad ska jag säga, vad ska jag säga ? :D
"Jag lovar att aldrig aldrig mer fylleposta på kolozzeum och orsaka er kära och duktiga moderatorer extraarbete i onödan."
Man kan säkert ha kul på en gay-bar om man är straight också, men varför testa?
Här finns det massor att svara, men jag låter bli och så får du fundera på om det var en bra liknelse egentligen.
High1ander
2005-12-26, 15:23
Här finns det massor att svara, men jag låter bli och så får du fundera på om det var en bra liknelse egentligen.
Du borde väl fattat vid den här tiden att det där är mer ett skämt än något med sanning bakom... Jag personligen är inte ofta full...
Karl_alfred
2005-12-26, 15:27
jobbigt att vara sådär populär, eller hur? *L*
jag drack inte för mycket.
en snaps till maten och en päroncognac till spelet.
dom andra intog helt andra kvantiteter. Men det är inte värt det dagen efter då det tar minst en dag att återhämta sig.
HAhaha ja jättepopis ;)
Nej de var inte mycket du drack, nästan som att du inte drack alls :D
bara lite, men det var ingen fara på taket.. men nån drink hade jag nog kunnat undvara
Ingen krökning den 25e, däremot den 24e ;)
Fatalist
2005-12-26, 18:11
Nykter hela julen! Åtminstonde ingen alkohol att tala om.
Tränade i går kväll så jag var rykandes nykter. Då jag for hem vid 22.00 så var det smockfullt på Station 8 ( gymmet ligger i källaren där), jag fick köa för att ta mig ut. Det var skitkul, svettig som få och klädd därefter :)
Helena B
2005-12-26, 18:41
Inte igår, men idag...räknas det!? Usch ska aldrig dricka Calvados igen, trodde det var julmust.
Inte igår, men idag...räknas det!? Usch ska aldrig dricka Calvados igen, trodde det var julmust.
"Trodde"? :laugh:
Nejdå jag blev inte full, det enda jag fick var väl isf ett socker-rus iom att jag åt upp 2st chokladaskar :)
Helena B
2005-12-26, 18:49
"Trodde"? :laugh:
Ja trodde, skulle aldrig dricka det frivilligt annars *spy*
Ja trodde, skulle aldrig dricka det frivilligt annars *spy*
Du menar alltså att en person kom fram till dig och sa, "Varsågod, här är lite must?".
Eller tog du bara ett glas som liknade must och svepte? :laugh:
Helena B
2005-12-26, 18:53
Eller tog du bara ett glas som liknade must och svepte? :laugh:
Ja törstig :thumbup:
Ja törstig :thumbup:
Då blir det till att bjuda Helena på lite Jäger då, då hon tror det är must! :laugh:
Helena B
2005-12-26, 18:57
Då blir det till att bjuda Helena på lite Jäger då, då hon tror det är must! :laugh:
Tog fel glas ju :whipped: :D
Nej, kollegan hade endast med lättglödd till jobbet.
ArnoldOnLehmä
2005-12-26, 19:27
Jag tror jag ska dricka idag istället eller kommer jag bli helt själv på krogen då.
mistermr
2005-12-26, 19:29
Jag drack inget, orkade inte med det hela.
MVH
Helena B
2005-12-26, 19:32
Jag tror jag ska dricka idag istället eller kommer jag bli helt själv på krogen då.
Eftersom du bor i Gävle så ja :D
Sheo - du skulle ju ut i Malmö. Vart bar det av?
Själv drack jag ganska mycket. Men inte FÖR mycket.
Höll mig på låg nivå igår. Då känner jag mig nöjd
mistermr
2005-12-26, 19:36
Helena B, av ngn anledning tycks tjejen i ditt avatar verka bekant. Men jag kan ej minnas varifrån. Det känns som om jag har sett henne "in real life"?
MVH
ArnoldOnLehmä
2005-12-26, 20:07
Jag har faktiskt nån slags inbjudan från Grand och jag lär ju knappast vara den enda som fått det så det kanske blir jag och sju till ute. :cryout:
Helena B
2005-12-26, 20:10
Jag har faktiskt nån slags inbjudan från Grand och jag lär ju knappast vara den enda som fått det så det kanske blir jag och sju till ute. :cryout:
Ja det skulle vara Grand då. Är så trött på det stället bara studenter överallt :D
nordland
2005-12-26, 21:37
jodå, nog vart man för full alltid.. gjorde av med alldeles för mycket $ på krogen. På väg hem från efterfesten, så skulle jag vara smart och ta en genväg (vilket naturligtvis blev en senväg).
Skulle över en liten slänt, men glömde bort att ägaren av huset intill just grävt ner bredbandskabel och inte riktigt fyllt igen "gropen".. Poff, och så stod jag med snö upp till bröstkorgen BBRRRRZZZ....... Fy fan vad kallt...
Flygplan
2005-12-26, 22:33
Ja, spelade bort 600kr på blackjack *cry* En kväll för nästan 1000kr. Kul hade jag inte precis heller... Ska sluta dricka *grr*
Überbiffen
2005-12-26, 22:36
Nej
ja usch prata inte om det *cry*
sänkte en halv dooleys runt 4 tiden när jag redan var på tok för full.
sov väl runt 2 timmar i natt, fast jag klarade mig ändå från bakfyllan! :hbang:
bara magen som är riktigt åt helsike *rolleyes*
Herkulez
2005-12-27, 10:36
jodå, nog vart man för full alltid.. gjorde av med alldeles för mycket $ på krogen. På väg hem från efterfesten, så skulle jag vara smart och ta en genväg (vilket naturligtvis blev en senväg).
Skulle över en liten slänt, men glömde bort att ägaren av huset intill just grävt ner bredbandskabel och inte riktigt fyllt igen "gropen".. Poff, och så stod jag med snö upp till bröstkorgen BBRRRRZZZ....... Fy fan vad kallt...
:laugh: :laugh: :laugh:
Sheogorath
2005-12-27, 10:43
Sheo - du skulle ju ut i Malmö. Vart bar det av?
Själv drack jag ganska mycket. Men inte FÖR mycket.
Det blev Buddha. Var redan rätt bra dragen när jag kom dit (rom och cola i för min lilla kropp okristliga mängder) och sen var det ju bara att fylla på med någon öl här och någon cider där, så var bakfyllan/ångesten fixad.
emmphiil
2005-12-27, 13:39
Blev inte mer alkohol än vanligt...
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.