Visa fullständig version : 6 l julmust
Ja, nu efter julafton så har jag några flaskor julmust kvar. Men jag vet inte vad jag ska göra med dem. Kommer jag att förlora muskler om jag dricker upp alla själv? Jag är redan tjock, och jag deffar just nu. Kommer deffen att förstöras om jag dricker upp allt? Det bästa vore kanske att hälla ut allt? DET ÄR ALLTSÅ INTE LIGHT DÄRFÖR ÄR DET INTE OPTIMALT!!!!
kimonque
2005-12-25, 15:07
om du springer och dricker samtidigt så går du +/- 0, vilket är oerhört optimalt
Ge bort julmusten till någon som inte har deffnojja ;)
Julmust innehåller som bekant negativa kalorier. Ju mer du dricker desto bättre form kommer du att komma i.
http://bestsmileys.com/drinking/12.gif
om du springer och dricker samtidigt så går du +/- 0, vilket är oerhört optimalt
JAG VET, men jag orkar inte springa samtidigt, jag deffar ju.
Ge bort julmusten till någon som inte har deffnojja ;)
HAR DU INTE VETTIGT ATT SÄGA BEHÖVER DU INTE SKRIVA!!""!#2!"!1!!
Julmust innehåller som bekant negativa kalorier. Ju mer du dricker desto bättre form kommer du att komma i.
har GRUB sagt DET?
OMG! ISF HALSAR VI 6 L MUSTIS OMEDELBART! :laugh:
har GRUB sagt DET?
Jag tror bestämt att det var ARNOLD som sa det.... *flex*
Ryska_raketen
2005-12-25, 15:16
Kan man bli fet av att sola solarie ?
Jag tror bestämt att det var ARNOLD som sa det.... *flex*
Källa på det tack!
;)
Kan man bli fet av att sola solarie ?
ANNars kan man SMörja IN SIG I JULMUST!!!! MEn det måste vara LIIIIIIGHT BABY!
Häll upp musten i badkaret, sen lägger du dig där i en 3-4 timmar och låter musten marinera in rejält i fibrerna.
ett par timmars solarium på det(givtevis utan glasögon) så kommer du bli brun o fin och lukta pepparkaka under hela 2006.
P.s du blir inte fet om du dricker det heller, säger sig väl självt att vätska pissar man ut.
har GRUB sagt DET?
Nej.
Aftonbladet Hälsa såklart. :kickass:
Du kan omöjligt vara seriös, men ändå. På alla bilder har du sett extremt hård ut, t.o.m. mer deffad än Karl-Alfred(!) Antingen dricker du ett glas till maten, för det har grub sagt inte påverkar GI nämvärt, eller så dricker du en flaska efter ett cardio eller styrkepass och använder det som någorlunda snabba kolisar?
Först Charlene och nu detta, vilket jävla förfall. *slap*
HookersUnited
2005-12-25, 15:25
Ja, nu efter julafton så har jag några flaskor julmust kvar. Men jag vet inte vad jag ska göra med dem. Kommer jag att förlora muskler om jag dricker upp alla själv? Jag är redan tjock, och jag deffar just nu. Kommer deffen att förstöras om jag dricker upp allt? Det bästa vore kanske att hälla ut allt? DET ÄR ALLTSÅ INTE LIGHT DÄRFÖR ÄR DET INTE OPTIMALT!!!!
Någon speciell julmust du menar där? 6 l, ?
Du kan omöjligt vara seriös, men ändå. På alla bilder har du sett extremt hård ut, t.o.m. mer deffad än Karl-Alfred(!) Antingen dricker du ett glas till maten, för det har grub sagt inte påverkar GI nämvärt, eller så dricker du en flaska efter ett cardio eller styrkepass och använder det som någorlunda snabba kolisar?
Hört talas om ironi?
:)
http://www.wingan.net/bilder/rocks.jpg
http://www.owned.com/Owned_Pictures/thisismyballowned.jpg.jpg
När jag var ung och vacker brukade vi smörja in oss med coca cola när vi solade för det skulle göra att solbrännan blev djupare. Men det kanske går med julmust med så spar den till sommaren och använd den som sololja.
Med tanke på ditt resultat i somras så kan du behöva lite hjälp *visslar*
Alternativt så dricker du upp allt på en gång för kroppen kommer inte att kunna ta åt sig så mycket kalorier och därför så blir det inte lika ooptimalt som det skulle kunna bli.
Eller så dricker du det efter sex för då är fettförbränningen på max och fettlagringen avstängd.
hhmmmmm det kanske passade bättre med sexuellt frustrerad som text på mig iaf?
bla bla bla bla massa snack, nu till det viktigaste
var har du bilderna på Karl-Alfred?
Ryska_raketen
2005-12-25, 15:52
När jag var ung och vacker brukade vi smörja in oss med coca cola när vi solade för det skulle göra att solbrännan blev djupare. Men det kanske går med julmust med så spar den till sommaren och använd den som sololja.
[/SIZE]
Det ja undrar är .Går kalorierna typ in i huden ? Är det därför vissa ser så vätskiga ut ?
Du kan omöjligt vara seriös, men ändå. På alla bilder har du sett extremt hård ut, t.o.m. mer deffad än Karl-Alfred(!) Antingen dricker du ett glas till maten, för det har grub sagt inte påverkar GI nämvärt, eller så dricker du en flaska efter ett cardio eller styrkepass och använder det som någorlunda snabba kolisar? ..
underbart :laugh: :laugh: va faen vore kolo utan sånna här trådar
man ska altså INTE smörja sej me light???? ??
underbart :laugh: :laugh: va faen vore kolo utan sånna här trådar
man ska altså INTE smörja sej me light???? ??
näähhh för guds skull då bleknar solbrännan
det säger väl sig själv?
jag kan dock om du inte förstår det informera om att det blir väldigt kladdigt.
Vi såg till så vi hade bara klippor vi kunde sola på för annars så bliev det mindre roligt *L*
Herkulez
2005-12-25, 16:02
kwonisar åt tråden :laugh:
näähhh för guds skull då bleknar solbrännan
det säger väl sig själv?
jag kan dock om du inte förstår det informera om att det blir väldigt kladdigt.
Vi såg till så vi hade bara klippor vi kunde sola på för annars så bliev det mindre roligt *L*
sant.. jävla aspartam.. :(
hahahah kan tänka mej det hörredu, och att naturens alla insekter vart ovanligt kåta på er :D
mysig avatar :laugh:
Eller så häller du ut det. Vad snackar vi, 20 spänn?
kwonisar åt tråden :laugh:
:laugh:
funkar det? eller va IQn låg tillsammans med vackerheten? :D
funkar det? eller va IQn låg tillsammans med vackerheten? :D
om du läser vidare så ser du.
jag blev skitbrun men om det hade med colan att göra eller inte vet jag inte.
inte jag som kom på det hela men jag var inte sen att prova.
hur hög är IQn eg när man är typ 15?
oftast är man inte så snygg heller även om man själv tycker man är ganska ball.
Vad har IQ öht med det ni pratar om att göra?
Vad har IQ öht med det ni pratar om att göra?
ställ frågan direkt till fröken smartass *L*
Hört talas om ironi?
:)
För att svara på frågan, jajamen.
Jag vägrar att se på mig själv som ägd, men gud vad roligt att någon uppskattar detta skämt! kanske är det också tur, eller rentav en nödvändighet, då det ju vore mindre trevligt för Yankeeeeeee om all respons lytt: "helvete vad tråkigt, lägg ner din jävla nörd". För vem vet vad sjutton man kan ta sig till, när man är den som bölar när dammsugaren lämnat en?
Trådar som denna var det absolut roligaste man kunde tänka sig för ungefär ett år sen (i samband med och i relation till pommes-tråden.). Jag är förvisso torr (men det är du också, även om du nu försöker få mig att framtså som den torrare av oss) och anser därför att det vore skojigare och bättre, sett ur en skämtskicklighetsaspekt om skämtaren härmat originalinlägget något mer, men det var ändock ett beundransvärt försök av dig Micke! :thumbup: Mitt första inlägg syftar väl snarare till övertygelsen om att du kan oändligt mycket bättre, (t.ex. Charlene, eller aktionen på den sista bilden i posedown under miniträffen med Anabolic Protte m.fl. vilken dessutom exekverades utan alkoholinslag. Oslagbart! :hbang: )
Anser förövrigt lögner om sin egen icke-hårdhet som lite småtöntigt och obegripligt, när man har lagt upp hundratals bilder som bevisar motsatsen, men sånt kan ju förstås också mycket väl ingå i ett skämt.
Dessuom får Grisen återigen frågan om han kan tänka sig att redogöra för tidpunkten när han blev så himla tvär. ;)
Cilia: Eftersom du haft för vana att ignorera mina inlägg har jag denna gången valt att ge igen med samma mynt. :D *visslar*
ställ frågan direkt till fröken smartass *L*
Du tog tydligen åt dig iaf så ;)
Cilia: Eftersom du haft för vana att ignorera mina inlägg har jag denna gången valt att ge igen med samma mynt. :D *visslar*
svarade jag på ditt?
har glömt bort det men jag har väl aldrig ignorerat dig?
Du tog tydligen åt dig iaf så ;)
jag försöker bara styra upp tråden så det blir lite struktur ;P
Vik: det är juldagen, vad förväntar du dig? :)
För att svara på frågan, jajamen.
Jag vägrar att se på mig själv som ägd, men gud vad roligt att någon uppskattar detta skämt! kanske är det också tur, eller rentav en nödvändighet, då det ju vore mindre trevligt för Yankeeeeeee om all respons lytt: "helvete vad tråkigt, lägg ner din jävla nörd". För vem vet vad sjutton man kan ta sig till, när man är den som bölar när dammsugaren lämnat en?
Trådar som denna var det absolut roligaste man kunde tänka sig för ungefär ett år sen (i samband med och i relation till pommes-tråden.). Jag är förvisso torr (men det är du också, även om du nu försöker få mig att framtså som den torrare av oss) och anser därför att det vore skojigare och bättre, sett ur en skämtskicklighetsaspekt om skämtaren härmat originalinlägget något mer, men det var ändock ett beundransvärt försök av dig Micke! :thumbup: Mitt första inlägg syftar väl snarare till övertygelsen om att du kan oändligt mycket bättre, (t.ex. Charlene, eller aktionen på den sista bilden i posedown under miniträffen med Anabolic Protte m.fl. vilken dessutom exekverades utan alkoholinslag. Oslagbart! :hbang: )
Anser förövrigt lögner om sin egen icke-hårdhet som lite småtöntigt och obegripligt, när man har lagt upp hundratals bilder som bevisar motsatsen, men sånt kan ju förstås också mycket väl ingå i ett skämt.
Dessuom får Grisen återigen frågan om han kan tänka sig att redogöra för tidpunkten när han blev så himla tvär. ;)
Ha ha, jag har alltid varit tvär.
svarade jag på ditt?
har glömt bort det men jag har väl aldrig ignorerat dig?
jag försöker bara styra upp tråden så det blir lite struktur ;P
Någon gång kanske, men ok, nu jag ska inte vara sådan. Här kommer bilderna!!! *busvisslar*
Nej, det gör de tyvärr inte, eftersom de inte finns. *ledsen i ögat* Jag har dock erhållit någon påklädd partybild (i motsats till Micke alltså) över MSN vill jag minnas. Affes hårda yttre är tyvärr bara en egen tolkning av vad jag läst i hans journal, när jag sammanställt fakta, dvs. mått, viktnedgång, kroppsvikt osv.
Vik: det är juldagen, vad förväntar du dig? :)
Nu förstår jag inte riktigt? Jag förväntar mig att du blir full och viker ut dig som aldrig förr, förstås. =)
om du läser vidare så ser du.
jag blev skitbrun men om det hade med colan att göra eller inte vet jag inte.
inte jag som kom på det hela men jag var inte sen att prova.
hur hög är IQn eg när man är typ 15?
oftast är man inte så snygg heller även om man själv tycker man är ganska ball.
man kanske ska prova :D
eller hmm.. njea.. verkar kladdigt..
det är iofs kokosolja också.. *screwy*
man kanske ska prova :D
eller hmm.. njea.. verkar kladdigt..
det är iofs kokosolja också.. *screwy*
Kom igen för FASIKEN Melish? Jag som trodde att du var lipofil, kladdkaksälskare som du är? :confused:
Skämt åsido, god jul allihopa :love:
Kom igen för FASIKEN Melish? Jag som trodde att du var lipofil, kladdkaksälskare som du är? :confused:
Skämt åsido, god jul allihopa :love:
hmm.. eeh.. mer socker för min del tack :D
Helena B
2005-12-25, 18:28
Skura toaletten!? :D
Krokodil
2005-12-25, 20:54
Ställ julmusten svalt och mörkt så kan den med fördel lagras till nästa jul.
Edit: Om det är glasflaskor dvs. PET-flaskor tappar kolsyran med tiden och lämpar sig ej för längre lagring.
Lillgrabben
2005-12-25, 21:03
Ställ julmusten svalt och mörkt så kan den med fördel lagras till nästa jul.
Edit: Om det är glasflaskor dvs. PET-flaskor tappar kolsyran med tiden och lämpar sig ej för längre lagring.
Lite offtopic kanske men eftersom att du jobbat som bryggare har jag en liten fundering!
Vad beror det på att Coca Cola tappar kolsyran så mycket snabbare än Pepsis Cola? Ngt knep de kommit på för att man ska tvingas suga i sig hela pavan direkt?
Har man öppnat en 1,5 eller 2 liters vanlig Coca Cola måste den drickas upp samma kväll, annars blir den alldeles avslagen & otrevlig.... En öppnad Pepsi däremot kan med fördel sparas till nästa afton utan att ha blivit "totalt okolsyrad"?
Mindre kolsyra i Colan från början kanske, vad vet jag... :confused:
Bronkitkorv
2005-12-25, 21:06
Häll ut det för fan, jag vet att man kan DÖ om man dricker så mycket vätska på en gång. Jag känner flera stycken som drack julmust och alla är döda nu, farfar morfar momor lasse osv....
Blanda med havregryn så blir du mätt på det snabbare, samt så får du inte i dig lika mycket kalorier. Så brukar jag göra.
Krokodil
2005-12-25, 21:15
Lite offtopic kanske men eftersom att du jobbat som bryggare har jag en liten fundering!
Vad beror det på att Coca Cola tappar kolsyran så mycket snabbare än Pepsis Cola? Ngt knep de kommit på för att man ska tvingas suga i sig hela pavan direkt?
Har man öppnat en 1,5 eller 2 liters vanlig Coca Cola måste den drickas upp samma kväll, annars blir den alldeles avslagen & otrevlig.... En öppnad Pepsi däremot kan med fördel sparas till nästa afton utan att ha blivit "totalt okolsyrad"?
Mindre kolsyra i Colan från början kanske, vad vet jag... :confused:Det är första gången jag hör den frågan. :confused:
Pepsi innehåller lite mer kolsyra från början men inte så mycket. Jag vet att svartimporterad läsk kan få väldigt mycket "stryk" på vägen och även vara av undermålig kvalitet från början. Är Colan polsk, tjeckisk e.dyl? Kolla datumen, är Colan gammal? PET-flaskor läcker kolsyra med tiden och en gammal läsk tappar till slut all gas.
Om både Pepsin och Colan är svensktillverkade borde de släppa CO2 i ungefär samma takt såvida de är lika gamla.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.