Logga in

Visa fullständig version : WSM på 3an 03:30

polaren
2005-12-24, 02:59
Tänkte bara tipsa om:

"Världens starkaste man
Världens starkaste man-tävlingen utspelar sig denna gång i Zambia med en av världens mäktigaste och vackraste bakgrunder, nämligen Victoriafallen. I 30-40 graders hetta ska världens starkaste män göra upp om den åtråvärda titeln. Sverige representeras av vinnaren i Sveriges starkaste man, Magnus Samuelsson och silvermedaljören, Jörgen Ljungberg"

Den här tävlingen har gått på 3an ett tag, så jag vet inte om dom har kört klart alla grupper ännu eller om det är finalen som visas, men skoj ska det bli!

polaren
2005-12-24, 03:35
Det var visst grupper kvar och i det här avsnittet är Jörgen Ljungberg med! :hbang:

Jense
2005-12-24, 03:37
o jag ställde klockan så jag inte missade det.. somnade 22 :S

polaren
2005-12-24, 04:01
Hehe ;D

Synd att Jörgen skadade sig så tidigt :(

Bönne
2005-12-24, 04:23
Hehe ;D

Synd att Jörgen skadade sig så tidigt :(Riktigt synd.

Ser jäkligt jobbigt att få upp den första atlasstenen där, för de som inte är över 190cm :)

Jense
2005-12-24, 04:26
Riktigt synd.

Ser jäkligt jobbigt att få upp den första atlasstenen där, för de som inte är över 190cm :)

ja hööjderna kunde gått varit frn 1,50cm till 1meter istället och 20kilo tyngre stenar

polaren
2005-12-24, 04:32
Han skadade sig ju nästan i ansiktet också :P Såg ut som att han spelade fotboll och försökte nicka upp första klotet :cryout:

Bönne
2005-12-24, 04:35
Han skadade sig ju nästan i ansiktet också :P Såg ut som att han spelade fotboll och försökte nicka upp första klotet :cryout:Strongman är strongman, strongman är manligt - harcore. Inga jävla bomulls fyllda saker här inte. :cool:

polaren
2005-12-24, 04:52
Måste bara fråga en sak som inte har med tävlingen att göra, men om Magnus Samuelsson...
Har nyligen sett "Swedish Power" och blev lite förundrad när han gör 2 reps på 260 i bänk? Är han verkligen så stark i bänken? Iofs var det studs som liknade hjärtkompression + att dom klipper mellan repsen. Nån mer än jag som misstänker lite bluff-filmning?

Frågan tillhör ju nästan trådens ämne ;)

Jense
2005-12-24, 04:57
Måste bara fråga en sak som inte har med tävlingen att göra, men om Magnus Samuelsson...
Har nyligen sett "Swedish Power" och blev lite förundrad när han gör 2 reps på 260 i bänk? Är han verkligen så stark i bänken? Iofs var det studs som liknade hjärtkompression + att dom klipper mellan repsen. Nån mer än jag som misstänker lite bluff-filmning?

nä det är sant, han är ganska stark i bänken.

polaren
2005-12-24, 05:12
nä det är sant, han är ganska stark i bänken.

Okej, ganska kul att höra då många verkar påstå att han ljuger om det mesta ;) Man blir lite påverkad och börjar spekulera :D

Jense
2005-12-24, 05:20
Okej, ganska kul att höra då många verkar påstå att han ljuger om det mesta ;) Man blir lite påverkad och börjar spekulera :D

han ljuger inte om så mycket mer än om den här SL historian, som folk här på forumet tvärt sagt att det inte har hänt

sunkan
2005-12-24, 09:32
han ljuger inte om så mycket mer än om den här SL historian, som folk här på forumet tvärt sagt att det inte har hänt
ja tack då tar vi berättar den för dem stackare som glömt hur den löd. *innocent*

Jense
2005-12-24, 10:47
ja tack då tar vi berättar den för dem stackare som glömt hur den löd. *innocent*

ja gör du det. för jag minns inte hela.

Wennerberg
2005-12-24, 12:48

I hans nya film - "Worlds strongest arms" så gör han två reps på 270 RAW.

Karl_alfred
2005-12-24, 12:57
Konstigt att de visar samma program i stort sett jämt. Men aldrig året Magnus tog titeln :MrT: