Visa fullständig version : Vem fick straffet att jobba heldag idag ?
Mummel, jobba till 16:30 dagen innan julafton.
Vem mer än jag skall tycka synd om sig själv fram tills 16:30 ca ?
Überbiffen
2005-12-23, 08:13
Jag är sjukskriven så inte fan ska jag jobba iaf.. men jag kan jobba lite på att tycka synd om dig. Så snäll är jag.. faktiskt.
Jag jobbar, men har inte ens reflekterat över att det är dagen innan julafton. Men jag tog årsrekordet och var på jobbet 06:06, så jag går hem vid 15-tiden tror jag. ;)
Jag jobbar:
Fredag: 8:30-16:00 + 19:00-21:00
Lördag: 8:30-11:45 + 16:00-20:00
Söndag: 8:30-11:45 + 16:00-21:00
Måndag: 16:00-21:00
Jag jobbar, men har inte ens reflekterat över att det är dagen innan julafton. Men jag tog årsrekordet och var på jobbet 06:06, så jag går hem vid 15-tiden tror jag. ;)
Fin avatar !
Fin avatar !
Visst är det. Var ett av julkorten jag skickade i år.
H.Emanuel
2005-12-23, 08:23
Oxå sjuk. Jobbar däremot från klockan 18 imorgon till 07.30 dan därpå
Sitter här ensam medans mina 25 kollegor är lediga. :(
Skönt att man kan trösta sig med Kolozzeum. :thumbup:
Jobbar till 1630. gör mig inte så mycket, granen är pyntad och klapparna köpa.
Gröt och skinka på jobbet.
Slutar redan kl 11.30, men det är nog så jobbigt när alla andra rum är släckta *cry*
Slutar redan kl 11.30, men det är nog så jobbigt när alla andra rum är släckta *cry*
Fixade din avatartext Cinna ..
Fixade din avatartext Cinna ..
Discobyggare, din lilla skit *grr27* ... du ska allt få se ikväll
jobbar nog till 13 snåret!
Heldag heldag heldag, men det gör inget för då hinner jag inte ställa till med nåt. December är inte min månad i år..
Började med inbrott i lägenheten för några veckor sen, alla smycken (dvs arv från mor å far-föräldrar är borta) Sen var jag tvungen att ta bort hunden i söndags och igår var det någon som bröt av antennen till bilen..
Tror att det är säkrast för mig att vara inne och på jobbet...
Men jag är inte bitter,hmmm
Discobyggare, din lilla skit *grr27* ... du ska allt få se ikväll
Schysst , skall jag få se på disco då ?
Jag jobbar till klockan 12 idag :D :D
Yepp, jag sitter här och straffas liksom i mellandagarna medan mina kollegor är lediga. *grr27*
Valde att inte ta ut någon semester så jag får skylla mig själv.
Jobbar 13-20 och firar med att vakna med huvudvärk.
Jobbar till 16.30. Verkar som det dessutom blir till att jobba ordentligt om jag ska hinna allt jag ska göra.
Vadå jobba?
Jag måste vara på jobbet fram till 12, men jobba har jag inte gjort på länge! :hbang:
Vadå jobba?
Jag måste vara på jobbet fram till 12, men jobba har jag inte gjort på länge! :hbang:
Sicken latmask du är :D
Hur blir det med fredagsglassen förresten, fler till dig eftersom alla andra har semester eller ;)
11,30-21,30 idag, 07,00-15,00 imorgon. Sucks
King Grub
2005-12-23, 10:24
A-a-arbeta? I juletider? *screwy*
Pudzianovski
2005-12-23, 10:26
A-a-arbeta? I juletider? *screwy*
Ja, du vet....om du får halkar och bryter benet så kanske du är glad att vissa jobbar.
Rock'nRoll
2005-12-23, 10:39
Jobbar till 22 idag
Är helt själv på jobbet. Jobbar till 17, blir en lång dag.
På mitt goa extrajobb löser sig allt på frivilligbasis, några skilmässobarn som inte pallar fira jul jobbar så vi andra kan vara lediga. :)
På mitt goa extrajobb löser sig allt på frivilligbasis, några skilmässobarn som inte pallar fira jul jobbar så vi andra kan vara lediga. :)
Jag jobbade alltid jul frivilligt på mitt förra jobb, bra betalt och vi som ställde upp fick lika många timmar komptid som vi fick timmlöner med storhelgsersättning.
Kändes rätt att låta småbarnsföräldrarna vara hemma med sina glin, bara att se sig själv i den sitsen, eller barnet som saknar föräldern på julafton *cry*
Kan jag göra något åt det så gör jag det.
Jobbar ..........................
nej, vänta jag är ju ledig *eg*
mangemani
2005-12-23, 12:31
hua,kan inte vara roligt det där att bejöva jobba sent dagen innan julaftonen.
kommer ihåg när jag praktiserade på beijers på lagret,fanns typ absolut ingenting mer att göra den dagen,alla ordrar var utkörda,allt var städat och snyggt,inga mer kunder väntades,men ändå så fick dom som jobbade där sitta kvar 4-5 timmar till för det kunde ju dyka upp nån kund som ville ha en kartong med skruv eller nått=/.....jag gick runt och letade desperat efter nånting att göra,så jag började sopa inne i butiken när det egentligen inte behövdes och chefen såg det och sa att jag kunde gå hem om jag ville,fanns ändå inget mer att göra...så jag slapp undan:)
Jag jobbar till 15.40 idag.
Väldigt många har gått tidigare eller tagit ledig, men som en lojal gnetare man är så stannar man tiden ut.
Jag tog ledigt. Börjar jobba igen den 9:e. haha.
Wei wei wei! Jobbar hela natten! :)
wiiiii arbetslös och lön idag och nästa månaaad.
Njuter.... ;)
usch, jag jobbar 17-22.15 *cry*
Jag jobbar till 21.00 *grr*
Svedberg
2005-12-23, 23:47
arbetade från 7.30 till 17.00, men det var riktigt trevligt idag, lilla julafton, mängder med godis/frukt etc i fikarummet och så fick vi plankstek till lunch
jobbade 09.00 - 20.15 idag. som tur var fick jag kinder-choklad! :hbang:
Jobbade 10.00-18.00 ser det som ett privilegium!
Jobbar 1700-0600 hela helgen, nyss hemkommen mao. Skönt.
blekfet2
2005-12-24, 07:12
ahh...ledig 9 dagar...skönt att kunna plocka ut lite pappadagar
Peter-N1
2005-12-31, 01:53
Heldag den 23/12, 24/12 och 25/12. Vad klagar du för :D
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.