handdator

Visa fullständig version : Warrior träningsjournal!

Warrior
2002-08-10, 15:13
Eftersom den gammla träningsjournalen nu är borta så får man väl starta en ny sådan!

Lite bakgrundsinfo om mig för de som är nya eller har glömt. Bor i Göteborg är för tillfället under millitärtjänstgöring som Sjukvårds PB (plutonbefäll). Har tränat i drygt 3år, är född 1983 och tränar ej efter MAX-OT! :notme: Var under en tid (1,5år) Adminstartör och Webmaster för HCT som nu mera är nedlagt p.ga Kolozzeum. :D

Mina nuvarande målsättningar är att träna så gott det går och bli så stark som möljigt. Maten i flygvapnet är väl inte den bästa, så YOU GOTTA NOW HOW TO SURVIVE! ;)

Mitt nuvarande träningschema är lite små flummig men eftersom vi kör "BRAK" varje morgon så är den ett måste. BRAK innebär massor med armböj, massor med situps, massor med benböj.

Iafall så ser passen ut enligt följande:

Frontböj 2x15-20 (110-120kg)
Bänkpress 2x8 (120-130kg)
Stående-Rodd 2x8 (100-110kg)
Stående-Axelpress 2x8 (75-85kg)
Hantel-Curls 2x10 (25-30kg)
Dips 1xmax (25-30)
Chins 1xmax (10-15)

Kör detta schema tisdagar, torsdagar och lördagar. De övriga dagarna springer jag eller liknande så det blir en hel del träning på schemat.

Mina nuvarande stats är:

184cm
96kg

Arm: 43cm
u-Arm: 37cm
Vad: 44cm
Lår: 67cm
Mage: 83cm

BF ligger på ca 9-10% just nu skulle jag gissa på.

Puss o kram

Mvh/Warrior!

Munter
2002-08-10, 16:14
Ska bli kul att fortsätta följa, var trogen läsare av din gamla journal. Se till att uppdatera lite oftare nu bara :)

Warrior
2002-08-10, 19:55
Skall försöka uppdatera lite oftare. :)

Warrior
2012-07-01, 21:55
Har inte orkat ta mig till gymmet som ligger ca 500meter bort, Friskis och Svettis och så något gym till finns det i närheten inte längre bort än 2000meter, men jag är lat av mig har därför köpt några vikter på RUSTA på Hisingen i Göteborg och börjat träna hemma. Jag är mycket äldre nu än då jag var "plutonbefäl" i det iskalla Luleå, men jag är nog lika snäll som då. Ett gott hjärta är nog min bästa egenskap.

Hur som helst så har jag en hantel med 10kg som jag använder mig utav för tillfället och två 5kg vikter och två 10kgs vikter. Det är inget speciellt men jag har nyss börjat upp träning och äter mycket protein och annat såsom Nutrilett vilket inte riktigt är i min stil men det var i väntan på Meal Pro från Gym-----.com vet inte hur det är med reklam på detta forum så håller mig i bakgrunden. Hur som helst så skall jag påbörja en 1001 dagars omvandling, både sjäsligt, andligt och kroppsligt men även förhoppningvis ekonomiskt och kanske socialt. Har en liten son som är snart 2år gammal och själv har jag inte mått så hemskt bra de senaste året speciellt det senaste året men även tidigare har jag väl inte direkt varit super bra. Jag börjar må bättre och bättre och känner att jag vill göra något riktigt fint av mitt liv, lämna ett fint spår efter mig något jag kanske inte alltid gjort hittils. r

I framtiden planerar jag på att köpa fler vikter hemma och därmed kunna bli riktigt starkt. Jag har faktiskt tränat ganska mycket dom senaste dagarna sedan jag köpte vikterna då de är lätt tillgängliga och jag slipper gå till gymmet byta om och så vidare. Oftast har det rört sig om 45 till kanske 1,5tim om dagen eller mera vilket är bra för mig än så länge.

Nu skall jag ta och träna lite och sedan skall jag nog dusha och be, jag har bestämt att fasta från mat och vatten varje dag i 15timmar dessa 1001 dagar något jag hoppas hjälper mig bli renare i själen och en bättre människa, samt eventuellt helt frisk.

Peace

Loccii
2012-07-01, 21:57
Ny här,men rolig journal!!:)

Commando1980
2012-07-01, 22:12
Hello där. Kommer ihåg din träningsjournal på body. Hur gick det med helkroppspassen 5ggr i veckan (om jag kommer ihåg rätt)? Lustigt nog provar jag ngt liknande just nu.

Warrior
2012-07-02, 09:42
Jag vet inte om någon som läser detta vet vad en demon är, men det är varelser som de flesta Svenskar inte tror på. T.ex ifall två människor älskar varandra så är detta det mest förhatliga för dom, och kärleken är som pesten. De är svarnta i själen, döden, destruktiva men i mänsklig-form kann de faktiskt te sig snälla såsom att ibland försöka hjälpa människor i hungersnöd något grundaren till Bahii tron gjorde.

Igår kväll tränade jag nästan 2timmar eller kanske mer, det var riktigt skönt och nu påbörjade jag min fasta åt Meal-pro och tortilla-chips sa mt lite banan och drack massa vatten. Ikväll kommer jag äta igen men hoppas kunna få i mig mycket mer protein och massa vatten.

Jag har inte mycket tid och mår dåligt när jag får negativa kommentarer så jag kommer förmodligen inte svara på några inlägg om jag läser dom låter jag vara osagt.

Warrior
2012-07-02, 20:19
Det är ju massor med folk som skriver träningsjournal här, vilket är väl bra reklam för kolozzeum. Hur som helst var på Lidl med min son och min sambo vi köpte lite olika saker men jag kände att jag behövde ha något riktigt gott till mealpro ifall jag skulle orka igenom allting. Varför jag valde 1001 och en dagar beror på min religion, där udda siffror är att föredra, 88 är ingen bra siffra t.ex.

Det är bara 1,5timma innan jag skall avsluta fastan för dagen och sedan skall jag nog ta och träna lite innan jag går och lägger mig.

Jag sätter ihop vikterna som jag har och det blir uppemot 30kg som jag lyfter kanske i 10reps. Det går att göra väldigt mycket med ett par vikter och en hantelstång. Jag tränade igår kväll en slags knäböj t.ex och gjorde rodd med vikterna. Min vikt idag var runt 93kg igår kväll mätte jag mina armar som var runt 40cm fast efter att ha tränat lite. Dag 2 av 1001 snart avklarad.

Warrior
2012-07-03, 21:52
Kanske denna tråd är ännu opopulär men jag hoppas att den i framtiden blir mycket populär. Det viktigaste för mig när det gäller träning är att få riktigt bra resultat på ett säkert sätt och att jag ser riktigt bra ut, deffad och riktigt muskulös. För att uppnå detta måste man träna ofta, mycket och under en längre tid men också ge kroppen allt det den behöver för att kunna fungera optimalt.

Idag avslutade jag min fasta med att först äter något sött såsom frukt-smoothie och sedan drack jag vatten långsamt för att sedan äta kyckling, ris och tomatsås. Ikväll efter min bön och träningspass kommer jag att äta ännu mera. Det är viktigt att man äter tillräckligt under en fasta och dricker tillräckligt med vatten samt vilar om det behövs.

Håller nu på med ett pass som kanske varav ca 1timma och sedan ca 1,5tim (speciell bön) för att sedan sova. En fin kropp hade väl Franco Columbo som på denna bild: http://images.t-nation.com/forum_images/2/5/25c8e-franco_columbo.jpg

mellez
2012-07-03, 22:43
Intressant journal!
Berätta gärna mera om din religion, din fasta och vad du vill uppnå.
På vilket sätt vill du bli en bättre människa och renare i själen?
Lycka till med allt!

Spartansk
2012-07-03, 22:44
Intressant! Du borde uppdatera varje decennium! ;)

Warrior
2012-07-04, 22:43
Jag mår väldigt bra då jag fastar, och det har egentligen alltid varit så. Det är ingen idé att fasta ifall man mår dåligt utav det, man skall inte heller tvinga sig själv till något som får en att må dåligt i längden.

Jag känner mig varken speciellt törstig eller hungrig just nu efter ca 12tim fasta. Jag har inte riktigt hållt mig till 15tim fastan som jag tänkte från början däremot verkar snarare 11-12timmar vara precis lagom för mig även om det kanske inte är det bästa inför min skapare.

Det börjar bli dags att öka på vikterna men jag har inte mycket stålar för tillfället så det blir svårt. Riktigt fint väder har det varit i Göteborg idag, och nu är det fullmåne ute också och en varm skön luft.

Warrior
2012-07-04, 23:31
Det tar lika lång tid ungefär att äta när man fastar som när man inte fastar och skall man fasta i mycket lång tid så blir det rätt svårt att äta mindre kalorier än man behöver. Så vad är meningen med en fasta egentligen?

Det är upp til var och en att ta reda på men för min del så känner jag att det hjälper mig att må bättre, känner mig friskare och spänstigare av det. Det är ofta som jag känt att jag behövt fasta. Jag tror det är rent av nyttigt för kroppen att leva på sig själv för det just det kroppen tvingas göra då den fastar, den måste dels leva på sina reserver och ifall man även fastar utan vatten så blir den tvungen att göra det också. Det hela leder till att ens kropp fungerar bättre, bättre insulin känslighet, bättre matsmältning och så vidare. Kroppen optimeras av en fasta på många sätt, detta är min erfarenhet och den känsla jag alltid haft med mig, intuition eller kalla det vad du vill.

Warrior
2012-07-05, 11:26
Idag tar jag bara en paus från maten, åt senast igår kväll runt 0200 så ifall jag äter igen runt 2100 blir fastan från mat åtminstånde 15tim. Jag behöver sova tidigare så att jag hinner njuta av solen mera, ingen nyttigt sova heller och vakna sent.

Skall ta och fixa en riktigt fin cykel och försöka mig till näset eller liknande. Riktig fint väder och har inga planer på att sitta hemma. Sambon är ute med sonen och skall ha det trevligt med sin familj.

Warrior
2012-07-05, 20:18
Alla vi vet redan vad Gud är för något, för i vår själ finns all den information vi behöver för att närma oss Gud. Problemet är väl bara det att få människor har kontakt med sin själ, och hur få konktakt med sin själ?

Idag var jag och cyklade ca 2tim, det var riktigt härligt, men farligt många gånger. Skall äta nu och avsluta fastan för att sedan försöka styrketräna.

Må Gud lysa upp din väg.

Warrior
2012-07-06, 01:33
Det finns massa olika träningsfilosofier, men min är den klart bästa då den lyssnar till kroppen. Hur många set skall man köra eller reps, och hur länge och hur ofta? Man behöver veta en del först innan man kan börja träna instinktivt, ungefär som en person äter mat, en person som lyssnar till sin instinkt något de flesta barn gör äter det kroppen behöver mest för tillfället och i rätt mängd. Likaså är det med träning, ifall man lyssnar till kroppen så säger den till en hur hårt man skall träna och i vilken ordning samt hur men teoretisk information om träningslära samt näringslära kan vara bra som vägledning.

En bodybuilder som sägs ha tränat på ett identistiskt sätt och även han trodde på Gud den allsmäktige var Victor Richards. http://3.bp.blogspot.com/-W5VcgJJUgIg/TcXAPg9JgBI/AAAAAAAADWI/bv_rSoKMvNg/s400/victor-richards.jpg

Warrior
2012-07-06, 10:35
Jag är emot all form av doping, allt som är olagligt, varför? Eftersom det är onödigt med monster muskler, och eftersom det lätt leder till att man förskjuter sitt fokus från hård träning till en ohälsosam lösning. Det är inte heller en hållbar lösning att använda sig utav något som är olagligt.

Man kanske inte kan bli 130kg deffad och 175cm lång men kan utan problem bli 100kg deffad och 175cm lång, ifall generna finns där. Räcker inte 100kg?

Warrior
2012-07-06, 22:11
Igår tränade jag bara lite kort, idag har jag inte mycket lust till träning men tror att jag skall försöka tvinga mig att göra det ändå. Har mycket annat som är viktigare på schemat men lite träning hinner jag med ändå kanske 20min super intensiv träning och fastan idag la jag på soptippen.

Warrior
2012-07-07, 12:37
Jag har avlagt magisterexamen i filosofi och insett att jag inget vet.

Warrior
2012-07-07, 22:27
Jag älskar träna som jag gör, om Gud vill kommer Gud bli helt nöjd med mig i det närmaste och även i all framtid. Allt är tro, men vi kan välja vår tro som vi vill låt dig inte luras av den enes argument för det ena eller andra.

JEFF WILLET 2001, 104kg ca 175cm, RÄCKER INTE DETTA????

Warrior
2012-07-08, 01:22
Olika tro leder till olika konsekvenser, that's the deal. Ifall man tror att 500g protein är behövligt för en bodybuilder så leder det till vissa konsekvenser, och ifall man tror att 250g protein är tillräckligt leder det till andra konsekvenser.

Tränade ganska lite idag men ändå helt okey, kanske 45min allt som allt och skippade all form av fasta. Äter som jag gör, ganska hälsosamt och rätt mycket av det jag känner för.

Warrior
2012-07-08, 12:04
I regel brukar jag hålla mina löften till andra, ifall jag säger att jag skall det ringa någon runt 0900 så brukar jag göra det, däremot när det kommer till löften jag gör mot mig själv är det inte lika vanligt att jag håller dem.

Tränade nyss ca 20min och skall städa lite nu, väntar på en person vi skall fixa en dator åt honom.

Warrior
2012-07-09, 04:26
Även vetenskap är en tro, men det är det mest förnuftiga sättet att införskaffa sig tro, en del vetenskap rör vid området fysik och en del rör vid området metafysik förr i tiden förnekade man inte hjärtat men i väst förnekar de flesta forskare det.

Warrior
2012-07-09, 05:52
http://www.my-funspace.com/wp-content/uploads/2011/09/Sexy_21-580x435.jpg

Warrior
2012-07-10, 17:59
http://zoominlocal.com/pub-files/123662260449b55d0c67d15/pub/Mag_Spring_2010_0224/lib/12663141714b7a6bbb771e7.jpgHan blev Mr.O 8X precis som Ronnie Coleman, båda tror på den allsmäktige.

Tränade lite nyss och kollade på Lee Priest samt Ronnie Coleman från youtube som motivation. Skall iväg och tvätta kläder för att sedan äta, har fastat hela dagen från igår kväll men druckit te och kaffe.

Warrior
2012-07-10, 18:52
Ingen bryr sig om min journal, det gör inte så mycket så länge jag får skriva. I framtiden kommer den bli super populär i takt med att folk kommer in från google då jag lägger upp en massa bilder men också då min fysik blir riktigt fin. Det är ändå 1000dagar eller så det rör sig om och nu har väl inte mer än 7 gått. Tålamod.

http://do-while.com/img/life/female-bodybuilders/female-bodybuilders51.jpg
Vet inte ens vad hon heter, men tycker hon har ett sött leende, undrar om hon tror på Gud?

http://wondrous.ipl.netdna-cdn.com//wp-content/uploads/2009/06/title.jpg
Tjejer från Göteborg. Trevligt.

Warrior
2012-07-11, 00:56
Jag åt massa gräddglass med citron och lime juice,
det smakar riktigt gott och jag vet inte exakt varför min kropp vill ha det.
Vaknade nu och äter ännu mer med citronjuice.
Är inte rädd för att bli tjock eller tappa tänderna,
eller sjuk, litar till min instinkt.

En bodybuilder som hade en riktigt fin fysik var Lee Priest
http://www.solid-gains.com/gallery/albums/lee-priest/Lee-Priest-16_sized.jpg

Warrior
2012-07-11, 22:17
Jag gillar muskler, och vara deffad. Startade skriva här för att hålla mig motiverad då jag fastar. Jag skriver medvetet om Gud, för jag vill marknadsföra Gud, det har jag gjort under en längre tid nu. Jag tror på mitt sätt att träna och äta och förhoppningvis hjälper det andra till något bättre i framtiden, mycket publicitet kan det inte generera det vore nog naivt, men på över 900 dagar hoppas jag det leder till åtminstonde 100.000 visningar, vilket blir väl åtminstonde 5 visningar per inlägg som jag gör.

Promenerade idag och skall styrketräna nu, har varken fastat från mat eller vatten idag, men var på Moske och bad i ca 1,5tim. Äter rätt nyttigt, läste att kokosolja är bra.

http://fitnessfreak24.com/wp-content/uploads/2011/11/Phil-Heath-posing.jpgMr.0 2012 Phil Heath

Warrior
2012-07-12, 13:05
http://www.bodybuilding.com/fun/images/2012/curls-get-the-girls.jpghttp://www.bodybuilding.com/fun/images/2012/kiyoshi-moody_d.jpg
Kiyoshi Moody är natural Mr.O, riktigt fin fysik och han verkar vara en ärlig person.

Jag tycker det är viktigt att man ser bra ut, luktar riktigt fräscht men utan ett vackert inre
är det yttre nästan patetiskt. Nu tre dagar framåt äter jag bara ägg, kött osv samt dricker en
produkt (Syclovir) som skall avlägsna eventuella störningar i magtarm bakterie floran.

Warrior
2012-07-12, 20:47
http://i.eatliver.com/2007/2637.jpg
Detta är vad som kan hända ifall en kvinna missbrukar uppbyggande steroider.

Det är lite jobbigt att inte äta några kolhydrater, men det är bara 2 dagar kvar. Dagen idag är snart över och jag får ju äta hur mycket av allt annat jag vill. Promenerade bara idag, vet inte om jag orkar träna.

Warrior
2012-07-13, 12:57
http://1.bp.blogspot.com/_OwjlM7QTyok/Sez3CLlSXUI/AAAAAAAAHd0/QM9QbhGrWDU/s400/EVAN+CENTOPANI+0101.jpg
Evan Centopani, han har stor överkropp och fina ben, det ser lite väl fullt ut när man inte kan
gå normalt på grund av för stora ben, armar kan också vara ett problem. Så länge det är funktionellt så är det bra.

Äter bara kött, ägg, fisk nu... detta för säkerhetskull så att sycloviren gör sitt och så att jag slipper tänka på på. Skall nog fixa min cykel idag och cykla lite, vet inte om jag orkar styrketräna. Vaknar ofta förkyld och känner mig svag, not so good.

Warrior
2012-07-13, 19:18
Optimal health = optimal muscles, ifall jag lyckades väga rätt bra deffad runt 110kg med enbart hård träning hade jag nog satsat på att bli en proffs bodybuilder, pengarna finns där, men annars finns ingen anledning. Kanske hade jag då lyckats väga runt 130kg på tävling, det är väl ganska ok.

http://2.bp.blogspot.com/_Yv6EmBE71sA/TBSu6EAzXTI/AAAAAAAAC1o/I2KFIrYxDwM/s1600/Mike%20Mentzer%203.jpg
Mike Mentzer populariserade HIT metoden, något som fungerar uppenbarligen, men är inte det bästa, långt ifrån. Orkade ingenting nästan idag, känner mig trött, har inte ens promenerat. Imorgon är sista dagen av denna diet med syclovir.

Warrior
2012-07-14, 04:09
http://www.bodybuilders.com/lacour2.jpg
Skip La Cour, han var en av de första att träna efter Max-OT, det liknar HIT men har vissa skillnander,
också uppenbarligen effektivt, men såklart långt ifrån det bästa.

Ifall man är intresserad av att få en maximalt stor kropp "naturligt" så bör man se till att må bra maximalt. Själv är jag något utmattad just nu, så jag vilar och umgås med min son, ber så mycket jag orkar, och skriver här. Min psykiska hälsa är inte heller på topp. Allt detta måste fixas ifall jag vill få bra resultat. Nu är det bara 1 dag kvar av min syclovir treatment, och har bara ätit ägg och kött igår, samt idag lär jag nog göra något likadant, åt även fiskolja ca 10g. Tränade för någon timma sedan ca 1 timma, kondis och lite styrketräning. Har ganska dålig sömn just vilket också jag hoppas skall fixas, däremot verkar ca 5 timmar vara lagom för mig just nu vilket jag är mycket glad för.

Warrior
2012-07-14, 11:46
Jag gillar muskler, förhoppningsvis kommer jag kunna träna hela mitt liv. Hade jag inte gillat muskler hade jag inte lyft skrot. Bodybuilders gillar vara stora, deffade, så är det bara.

Här är en person som tränar enbart "True Natural Bodybuilding", alltså inga kosttillskott eller liknande (om jag förstått rätt). http://www.true-natural-bodybuilding.com/graf/true-natural-bodybuilder-front-big.jpeg Förmodligen har han bra gener också.

Warrior
2012-07-15, 21:44
Vad är den genomsnittliga omkretsen kring armarna på proffs bodybuilders? Jag tror att 22 inches är väldigt normalt, alltså omkring 55cm, en naturlig steroid free bodybuilder kan då förvänta sig ifall denne tränar ihärdigt och generna finns där ett par buggar på ca 45cm eller så.

http://img106.imageshack.us/img106/5425/53069633qm3.jpgJag tror Greg har dom största armarna just nu...

Warrior
2012-07-16, 05:00
Muskler har jag haft även om jag aldrig haft mycket större armar än 43cm, eller vägt mycket mer än 95kg ungefär vid bra deff. Man måste göra prioriteringar, just nu är det viktigaste för mig att bli deffad, men jag vet att för mig är korttidslösningar inget speciellt bra alternativ. Efter denna korta 3 dagars syclovir diet så har jag insett att jag nog behöver skära ned något på hög GI kost, även om jag inte tar bort det helt.

Det klart viktigaste för mig för välmående är en bra kondition, mycket aktivitet ungefär 1,5 timma om dagen är precis lagom av ganska hög-intensiv träning kanske på cykel och lite löpning. Bodybuilding tänker jag skära ned till ca 15-20min om dagen.

http://3.bp.blogspot.com/-U9TxTEBEFck/ThBxzTSAMgI/AAAAAAAAADE/E3HWhYh5K1s/s1600/Alina%252BPopa%252Bthe%252Bhot%252Band%252Bsexy%25 2Bbodybuilder%252Bbabe-10.jpgCool

Warrior
2012-07-17, 20:17
Mineraler, vitaminer, men främst mineraler. Havssalt har över 80 mineraler. Proffs bodybuilders såsom Ronnie Coleman, Jay Cutler och Lee Priest blev inte så stora och lyckades hålla sig på topp under så lång tid enbart pågrund av hjälpmedel inte heller tog de speciellt stora mängder annars hade deras hälsa nog varit inte som den är idag.

http://bodybuildingspy.com/wp-content/uploads/2012/06/Jay-Cutler-Bodybuilder-TooToned.jpg

Tränade igår och cyklade, fastade idag fram till 1700 ca 17timmar från mat... kändes bra. PEACE

Warrior
2012-07-18, 20:48
Idag tränade jag på ett riktigt gym som ligger i närheten av där jag bor. Det var härligt för där fanns massa olika utrustning för att träna hela kroppen. Köpte en del ägg som har extra omega 3 i sig, visste ni att anledningen till att vi behöver ens använda oss utav saker som fiskolja beror på att maten djuren äter inte är deras naturliga mat utan man ger dem sådant som de normalt inte äter såsom havre till kossor eller soja.

Letade runt på internet och allt pekar på att grönt-té och kaffe är det klart bästa ifall man är intresserad av att få en bra kick och utan att kasta massa pengar på marknadsföringskostnader. Däremot fastnade jag för Milk Thistle, som verkar mycket lovande. Allt lov och pris tillkommer den ende levande Guden, alltings skapare, alltings vidmakthållare!

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/0/0e/Falk,_Benjamin_J._(1853-1925)_-_Eugen_Sandow_(1867-1925).jpg/220px-Falk,_Benjamin_J._(1853-1925)_-_Eugen_Sandow_(1867-1925).jpg
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/0/08/Falk,_Benjamin_J._(1853-1925)_-_Eugen_Sandow_(1867-1925)-_1894_.jpg/200px-Falk,_Benjamin_J._(1853-1925)_-_Eugen_Sandow_(1867-1925)-_1894_.jpg
Eugen Sandow var en de första att popularisera Bodybuilding, och visst såg han rätt bra ut? Han dog tyvärr då han vid en ganska hög ålder försökte lyfta en bil som hade åkt av vägen. Må Gud förlåta honom hans snedsteg...

Warrior
2012-07-19, 21:18
Tränade idag igen på ett riktigt gym, det var härligt och körde olika övningar för kroppen. Normalt brukar jag träna hela kroppen, inte alltid just hela men ungefär. Däremot brukar jag ha olika övningar från gång till gång, nu kommer det förmodligen dröja ett tag innan jag tränar på gym igen men snart så hoppas jag kunna bli medlem på något gym så jag kan träna regelbundet. Vikter hemma är bra och men jag gillar mer gym.

http://img233.imageshack.us/img233/5673/11547208.jpg
Pappa och son Olivia, Sergio Olivia och hans son, hoppas de finner den bästa vägen.

Warrior
2012-07-19, 22:56
http://www.snopes.com/photos/people/graphics/musclechild.jpg
Vilken kille, hoppas hans föräldrar inte tvingar på honom något bara,
annars ser jag inget fel i det såvida det inte blir för farligt. Min son gillar eller
brukar kopiera allt vi gör hemma, ifall jag lyfter vikter så vill han också.

http://edge.ebaumsworld.com/picture/kb2o/34851_f260.jpg
Tjejer bör inte gå till överdrift, inte heller killar. Jag menar det är inget sunt att ha så
lite kroppsfett som bodybuilders har på tävlingar, men för pengar så kan man väl
göra det, om det handlar om stora pengar. Men vilken påverkan har det på andra????

Warrior
2012-07-19, 23:18
http://musclememory.com/images/recent/SchwarzeneggerArnold-Zeller.jpg
Mr Arnold, han är nog den som mest populariserat Bodybuilding, fast vad för påverkan har han lämnat. Han skriver ingenstans i sin "Ecyclopedia of Bodybuilding" att en stor del av framgång i BB handlar om hjälpmedel.

Själv letar jag efter något som kan ge mig stora muskler, men jag hade vart ärlig med det ifall det var olagligt och
jag marknadsförde produkter som inte är olagliga. Jag vill inte vilseleda människor, men många människor kör över andra,
och det lär dom inte bli belönade för iafall.

Warrior
2012-07-20, 04:33
Allt lov och pris tillkomer den ende Guden. Hur som helst IDAG börjar den muslimska heliga månaden, som heter Ramadan. Ifall man bekänner sig till den muslimska tron och saknar riktigt riktigt goda skäl till att fasta är man riktigt jävligt korkad. Hur som helst, man skall nog inte följa solen här i Sverige. Det är inget jag gör iafall, utan jag fastar ca 15timmar utan mat och vatten, för min del blir det från 0700 till 2200 varje dag alltså. 30 dagar nu, och vad har detta med träning att göra egentligen? Tja, skall försöka att träna också på gymmet som öppnar varje morgon runt 0600. Hmm...

http://slavonija-info.com/images/stories/fitness-instruktorica/fitness_instructor_09.jpg
Troligen en ny slags träningsform.

Warrior
2012-07-20, 04:43
http://images.wikia.com/entertainment1/images/e/ea/Heman.jpg
Detta är min förebild när det gäller den perfekta fysiken, kanske inte dommarna skulle gillat men jag gillar det. En muskulös och funktionell kropp.

Kanske armarna skulle då vara runt 44cm, och vaderna likaså... men låren bara 60cm...

Warrior
2012-07-20, 19:42
Skall försöka träna imorgon bitti, men tänkte nog förkorta träningen något annars blir det praktiskt svårt. Känner mig inte speciellt bra just nu, även om det är helg och det beror främst på att jag fastar, men men fint väder ute och mycket annat är precis som det skall. Har inte tränat något idag, inget alls.
http://www.dutchbodybuilding.com/gallery/data/785/greg_kovac_0001.jpgEn riktigt stor man, hoppas han finner den bästa vägen.

Warrior
2012-07-20, 21:55
http://gymheroes.com/wp-content/uploads/2012/03/female_bodybuilder_scary.jpghttp://fc07.deviantart.net/fs70/f/2010/194/3/4/curvy_female_bodybuilder_II_by_cribinbic.jpg
Många kvinnliga bodybuilders som jag ser på nätet har maskulina drag som de inte nödvändigtvis haft tidigare, men jag gillar ändå den egenskapen att vilja vara sig själv även om de flesta andra inte gillar det. Sådan är jag själv ofta. Jag håller på att bli en klar människa, eller manifestera mig själv. Det hela tar tid, men är en underbar process. Jag är ingen copycat även om jag säkert påverkats av många.

Skall nog se om jag kan träna lite kort ändå, kanske cykla... en timma.

Warrior
2012-07-21, 21:31
Fasta ökar tydligen DHEA nivåerna, men också HGH nivåerna. Att fasta för jämnan är nog inget bra, men att fasta då och då är nog för de flesta oumbärligt.

Promenerade idag ca 1 timma, det är all träning jag gjort idag. Lagade potatis med ägg och lök, stekte ägg med lök och smör samt kokade potatisen och sedan la jag dit en del färskost.

http://www.professionalmuscle.com/forums/attachments/professional-muscle-forum/11956d1176503359-female-bodybuilder-pictures-brittmiller2.jpg Jag kan inte förklara varför jag gillar muskler så mycket, de flesta gillar det inte i samma grad som jag.

Warrior
2012-07-21, 21:52
Jag avslutade min fasta idag framgångsrikt, om Gud vill kommer det fortsätta så. Det är ganska jobbigt, men inte för jobbigt. Ifall det vore för jobbigt kanske Gud hade gillat mig mera, vet inte om jag skall vara ärlig. Tror 15timmar är precis lagom. Sitter nu och röker en cigg med filter, röker i regel inte men började nyligen, röker i regel bara 1 om dagen.

http://www.markus-ruehl.de/uploads/pics/jayvsmarkus2.jpgRuhl röker också, iafall förr gjorde han det. Det är inte särskilt hälsosamt, men jag gör det ändå.

Warrior
2012-07-21, 22:00
http://3.bp.blogspot.com/_PlJTNgrwPpY/S-jaEvAtQEI/AAAAAAAAEEs/6NAemuDickA/s1600/tfsilverbalcony.jpg
Detta var en snygg fotografering, bilder är ofta bättre än filmer då de fångar det finaste.

Fasta sänker könshormonerna, men höjer DHEA och HGH.
Också något som händer vid kalorirestriktion vid diet, som många säkert känner till.

Warrior
2012-07-22, 06:06
http://www.bennadel.com/resources/uploads/pauline_nordin_sexy_female_muscle.jpghttp://2.bp.blogspot.com/-vpBTPJNCFWs/TfIJGIkNwTI/AAAAAAAAVv4/1UDh-IQUIfo/s1600/Pauline%2BNordin%2B%252819%2529.jpg
Hon tävlade förr i Sverige... vann SM.

Själv skall jag nog bara träna lätt idag och promenera, kanske åker iväg till Askim.
Tycker proffsbodybuilders är fula, med sina groteska ben. Peace

Warrior
2012-07-22, 07:22
http://www.ifbb.com/contestresults/mensworld/68zane.jpgMr Universe med denna kropp, år 1968.

http://www.davedraper.com/fusionbb/fbbuploads/med_1244691842-SergioOliva-1968Olympia.jpgOch Mr.Olympia med denna kropp, år 1968.

Klart mycket snyggare, än dagens groteska monsters!

Warrior
2012-07-22, 20:58
Min fasta för idag är snart över har redan lagat en del mat, min son är hos min mor och syster. Så jag är ensam och min tjej kommer över snart hit med sin vännina. Hur som helst har promenerat idag, och det har varit rätt jobbigt mot slutet men men. Träffade idag två killar som jag känt länge, det är märkligt snart är jag 30, det är en intressant siffra. Det sägs att man kan få 30års kris, vet ej om det kommer hända mig men om Gud vill skriver jag här även då.

http://farm1.staticflickr.com/35/71075889_8a3a786de0_z.jpg?zz=1Lou Ferrigno trodde att ifall man blir bäst så får man mer kärlek, ja själv har jag gjort massor med dumma slutsatser. Inte fick Mikael Jacksson särskilt mycket kärlek, eller?

Warrior
2012-07-22, 21:34
http://www.classicbodybuilders.com/bodybuilder/charlesatlas1.jpg
Charles Atlas ansågs vara en förebild, gjorde reklam för muskelprodukter. Det är roligt...

De flesta killar på gym ser bättre ut än Charles... och många mycket bättre.

http://www.hulsestrength.com/wp-content/uploads/2009/12/saxons.jpgNot bad..

Warrior
2012-07-23, 21:43
Kreatin fungerar förmodligen om man inte äter särskilt mycket kött/fisk osv, det använde jag i mina tonår, drack det med massor med socker. Men det kostilsskott som jag verkligen känt fungerar bäst var Dymetrine Extreme på tiden då den innehöll ephedra, som nu inte längre får säljas. Även vanligt koffein har jag känt är bra effektivt. Även eventuellt Vitamin B12 fungerar, men är inte helt säker på det. Däremot D-aspartic acid vet jag fungerar helt klart, men inte mer än 300mg per dag skulle jag rekommendera. Rosenrot fungerar även Ginseng, samt förmodligen även Chisandra. Produkten ChiSan kände jag var bra också, även om den egentligen enbart skall användas bara då och då.

http://www.ifbb.com/contestresults/mrolympia/draper.jpgDave Draper Mr.Universe 1966, jätte fint!

Warrior
2012-07-23, 21:53
Sedan är omega 3 alltid bra, och någonslags spårmineral tillskott samt vitaminer om det behövs. Man skall helst försöka få i sig allt från maten om det går.

http://www.weightrainer.net/training/images/EifermanGeorge_BLA_3.jpgDetta är George Eiferman, år 1949... riktigt trevligt! Innan steroidernas intog förmodligen.

http://www.weightrainer.net/training/images/regpark87.jpgReg Park ca 1950! Innan steroidernas intog förmodligen.

Imorgon tror jag att jag skall köpa en skivstång och lite mer vikter, men får se. Annars så väntar och köper ett gymkort istället.... har inte styrketränat på några dagar då jag saknar gymkort. Annars fastade jag idag fast lite modifierad då jag vaknade väldigt sent och avslutade fastan något tidigare o lite till, men imorgon så hoppas det blir bara som vanligt.

Warrior
2012-07-23, 23:10
******* var först ut med vassleprotein, har provat deras produkt den var helt okey. Provade även gymgrossistens vassleisolat som jag tyckte mycket om, vet inte vad för något kollozzeum säljer men dessa två gillade jag.

Idag har jag MealPro hemma den smakar inget speciellt gott rent av sig själv (tycker jag) har jordgubbsmaken, ifall jag blandar ut den med citronjuice och fryser ned blandningen så smakar det helt ok. Nästan som glass. Annars är den säkert helt ok. Som kostillskott är det nog inte dumt att trycka i sig ca 50g vassleprotein innan träningen.

När det gäller proteinbehov så varierar det nog mycket från person till person, är ingen expert och saknar mycket erfarenhet, men jag tror ca 1.5g/kg är helt normalt och ok.

http://www.steadyhealth.com/108335/Image/protein_shake.jpg

Warrior
2012-07-23, 23:24
Jag ser massor med reklam för BCAA och EAA och Leucine och så vidare. Helt onödigt och inte särskilt hälsosamt. BCAA är rena aminosyror, inga vitaminer och inga minaraler (tror jag) likaså de andra två. Det mesta som säljs är skräp, bättre lägga pengar på bra kvalitetsmat.

Själv använder jag mig utav Ginseng, Vitlöksolja, Gurkmeja, Omega 3, MiviTotal Sport... och ett slags mineralsalt med havssalt, kanske något mer. Har beställt Milk Thistle och DHEA från USA också.

Det tog mig lång tid att bli en ärlig, uppriktigt människa. Jag är ännu inte det fullt ut, men klart mycket bättre än många människor. Förr var jag bland dom sämre, men jag har ansträngt mig och jobbat på mig själv. Gör det ännu, är långt ifrån klar.

http://body.builder.hu/imagebank/starprofile/Kevin_Levrone.jpgLevrone, Kevin

Warrior
2012-07-24, 19:18
Nu har jag ca 65kg att träna med, och en curlstång som jag använder mig utav. Har även ett hantelset som jag inte använder. Lastade min morsas bil idag med alla vikter och åkte iväg till en plats avlägsen från folk nära naturen och tränade. Det fanns vissa killar där som jag pratade med om Islam och annat, de jobbade med olika slags jobb men de sa att de fick ändå ganska ok betalt. Själv berättade jag att jag inte gjorde något, vilket är delvis sant då jag jobbar som ledsagare då och då samt annat.

Testosterone fanns redan på 40-talet och vissa läkare kände förmodligen väl till det hela.
Inte helt omöjligt att vissa experimenterade även då med T.

http://moviestars.generic-joe.com/pictures/342155/stevereeves.jpg

Warrior
2012-07-24, 19:42
Livet är en prövning, anser de flesta religiösa skulle jag tro. Det evigt goda är klart bättre än detta livets flyktiga glädjeämnen. Hur som helst, fastar idag från mat nästan 22timmar då jag vaknade sent igen, och drack bara ett glas vatten med en kapsel rippedfuel. Så idag blir extra tufft, tränade även i solen och min kropp verkar ha blivit mer van vid fasta.

http://images.sodahead.com/polls/001603789/5146352957_very_sexy_bra_answer_1_xlarge.jpeg
http://www.welaf.com/resources/files/1148305183.jpg
Varför får inte kvinnor visa bröstvårtorna, medan men får det?

Warrior
2012-07-24, 21:05
Hade världen varit bättre utan doping, samma tanke är väl om världen hade varit bättre utan smink, och plastikoperationer med flera. Uppbyggande steroider har väl en roll, men de har missbrukats och det är väl anledningen till varför de är olagliga nästan överallt.

http://lafactoriadelfitness.com/imagenesnoticias/larry_scott.02.jpgSå här stor blir man inte utan hjälpmedel t.ex... är det vackert?

Min fasta är snart över, men det är tufft, bara 1 timma kvar fast jag vet att jag kommer må mycket sämre om jag inte följer den som jag lovat Gud så jag uthärdar. Det är inte så farligt heller. Har köpt massor med Kokoschokolad, med ca 25% kokos, resten socker, kakaosmör osv.

Warrior
2012-07-25, 18:13
http://www.soilandhealth.org/02/0201hyglibcat/020137macfasting/macfasting-1-2.jpg
Intressant bild, vet inte hur han fastar riktigt men misstänker att det rör sig om enbart vatten fasta, ingen mat osv.

Annars känner jag att fastan gör gott för mig. Skall försöka styrketräna idag lite till, och snart har jag läkarbesök så det blir nog bättre mår inte särskilt bra även om jag ofta känner mig lycklig.

Warrior
2012-07-26, 22:54
http://www.t-nation.com/img/photos/06-049-training/image003.jpgInte särskilt stor är han inte men han ser ändå helt ok ut. En bra inspiration för alla oss töntar som saknar mycket testosterone och groteskt bra gener!!

Tränade i solen idag, det kom en fin något äldre kvinna som jag gärna hade velat få det trevligt med, men det är bara i min fantasi. Inget hände. Har slutat fasta utan mat och vatten då jag inte mår särskilt bra och har övergett min muslimska tro då jag vill ha svar direkt från min Gud den allsmäktige, den som skapat allt, den formlöse, den som äger allt, den som allt lov och pris tillkommer och det känns bra.

Warrior
2012-07-26, 23:08
http://www.thevoodoomagickshop.com/sitebuildercontent/sitebuilderpictures/sexy9b.jpgDen här killen har inte särskilt mycket muskler,
tycker inte det är bra. Lite mer vore bra.

http://perfectbodyrx.com/wp-content/uploads/2011/01/adrian-peterson-02_.jpg
Den här killen däremot ser bra ut.

Warrior
2012-07-27, 20:15
http://3.bp.blogspot.com/_IW2Ygd77i6Y/TUqbpS6xzOI/AAAAAAAAA3o/mq3xpOjFpAc/s1600/Handsome+Female+bodybuilders+Images35.jpgKoola muskler...
http://s1.hubimg.com/u/2428032_f520.jpgPauline Nordin
http://1.bp.blogspot.com/-fY5D6ZMNkmE/TkomC5GcAmI/AAAAAAAAABk/pBVycZTC7WQ/s640/andressavieiraevavieira.jpgKoola magmuskler
Idag var jag i stan och promenerade, kanske mer än 1.5timma allt som allt. Sedan gjorde jag lätta chin övningar och pushups övningar. Det är allt, då jag känt mig trött. Åt en massa kokoschokolad.

Warrior
2012-07-28, 04:55
http://1.bp.blogspot.com/-FqyWQ_NoesI/T_nfEohe88I/AAAAAAAANGU/_t1wN6GJ4Bw/s1600/female+calves+(9).jpg
http://www.girlswithmuscle.com/images/full/799017105.jpg

Hittade dessa två riktigt fina bilder!

Warrior
2012-07-28, 20:40
http://img202.imagevenue.com/aAfkjfp01fo1i-28335/loc351/86104_Clipboard20_123_351lo.jpg
http://s1d2.turboimagehost.com/sp/d03d35deb94c8fb0b71ff0b2a46ab679/michirjZ.jpg

Själv har jag inte styrketränat eller bodybuildat något idag, inte heller promenerat särskilt mycket.
Kanske tar och gör det... ätit sisådär men gott, och ingen fasta.

Warrior
2012-08-03, 16:39
Har inte tränat mycket de senaste dagarna men har nu ett riktigt gymkort. Simmade lite idag och igår styrketränade jag. Nothing special.

http://stek.org/wp-content/uploads/2011/12/LeePriest1.jpg

Likeapeanut
2012-08-03, 17:37
Sprutar ju bara bilder här!

Warrior
2012-08-05, 15:28
Bodybuildade igår, det var skönt. Idag tror jag inte jag kommer träna något, eventuellt simmar jag något eller tar en lång promenad. Meningen med livet är att vara maximalt lycklig. Fastar ca 20tim varje dag nu de kommande 2 veckor.

http://ifitandhealthy.com/wp-content/images_celeb/dorian-yates-approved.jpg
Dorian har fortfarande bra form.

http://mdtv.musculardevelopment.com/images/stories/video-thumbs/dorian-wife.jpg
Dorians fru.

Warrior
2012-08-12, 13:58
http://www.bodybuildingpro.com/kevinlevrone4.jpg
Han såg rätt bra ut, detta är bodybuilders från 90-talet.

Har inte styrketränat något alls det senaste, eller promenerat. Idag skall jag däremot göra det.

Warrior
2012-08-22, 08:16
I havent been training for like over 10 days, only walking, sometimes long ones. I feel good tough but think I should start training some more. I hate writing in Swedish, cos all girls doesnt like that or what ever.

http://do-while.com/img/life/most-extreme-bodybuilders/most-extreme-bodybuilders14.jpgThis chick looks crazy, I mean I wouldnt hit her.

http://3.bp.blogspot.com/_IW2Ygd77i6Y/TUqbpS6xzOI/AAAAAAAAA3o/mq3xpOjFpAc/s1600/Handsome+Female+bodybuilders+Images35.jpgThis one I would hit, but I dont like her personality so...

Warrior
2012-08-22, 08:22
Its like who cares about male bodybuilders, when there are lots of female bodybuilders much more sexy.
Well, I do care sometimes but mostly I prefer female.

http://fc07.deviantart.net/fs71/i/2010/361/9/4/teen_female_bodybuilder_1_by_edinaus-d35u0en.jpg
This like cool.

http://www.dutchbodybuilding.com/gallery/data/1103/Andrulla_Blanchette_001.jpg
This just crazy..

312
2012-08-22, 08:34
http://www.t-nation.com/img/photos/06-049-training/image003.jpgInte särskilt stor är han inte men han ser ändå helt ok ut. En bra inspiration för alla oss töntar som saknar mycket testosterone och groteskt bra gener!!

Gener?!

http://i564.photobucket.com/albums/ss87/Bids99/tomcruiselaugh.gif

Warrior
2012-08-22, 08:39
Fucking dick, now I will teach you something said the good old
man cos he was afraid of the police?

http://24.media.tumblr.com/tumblr_m8568nNSBA1qf89nyo1_1280.jpg

This chick like first she wanted to look sexy and then unfortunately she took to
much of something and now she looks like really crazy... what an bad development.

I feel fat and unhealthy, now I would like to look more like this...
http://spotmebro.com/spotmebrotest/wp-content/uploads/2012/04/biggest-female-bodybuilder.jpg
But not like a female tough...

Warrior
2012-08-25, 17:47
Det är en vän från mig som kan mycket om Islam som är på besök i Sverige med hans fru,
och jag promenerar gör jag samt idag tänkte jag styrketräna.
Är officiellt sjukskriven så jag har hela dagarna ledigt och hjälper lite föräldrarna samt umgås med min son.

http://www.muscle-fitness-tips.net/image-files/muscle-building.jpg
http://www.criticalbench.com/images/ripped-muscles-2.jpg Vilka muskler!

Warrior
2012-08-26, 17:49
http://musclememory.com/images/recent/RudmanJanko-StanOfSweden.JPG
http://musclememory.com/images/recent/RudmanJanko.jpg

Denna man ser jag ibland, han var tydligen en framgångsrik tävlande förr. Han mår inte så bra längre och är gammal och skröplig.
Var på gymmet och tränade där han själv brukade träna mycket. Han sägs ha gillat mycket bodybuilding.

Warrior
2012-08-26, 21:52
Jag tänkte skriva en bok till min son, vad gör livet värdefullt och vem är vi.
Den kanske tar 5år att skriva, men jag hoppas bli klar med den så att min son får ta del av den.

Alla människor borde skriva en biografi, på åtminstonde 30 sidor som ett minne för deras vänner eller släkt.

Warrior
2012-08-27, 14:54
Bodybuilding är trevligt, men man skall inte vara knäpp. Vi måste ha i minnet att allt är relativt,
och den enes måtta är den andres överflöd. Så med knäpp menar jag överflöd. Fast att befria
sig själv så att man kan värdera själv och inte låta andra värdera åt dig, ja det är väl att existera.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/8/85/The.Way.Of.The.Dragon.1972.Bruce.Lee.flex.front.jp g/220px-The.Way.Of.The.Dragon.1972.Bruce.Lee.flex.front.jp g

http://www.thisisnotporn.net/wordpress/wp-content/uploads/2010/09/Bruce-Lee-2.jpg

Jag är sjuk, så jag vilar och försöker bli frisk,
mest för min sons skull. Tränar nästan varje
dag nu, det är viktigt.

Warrior
2012-08-29, 18:29
Tränar i form av promenader. Känner mig ganska sliten så orkar inte styrketräna.

http://bodybuildingspy.com/wp-content/uploads/2012/06/Jay-and-Phil.jpg
Här ser dom inte super stora ut.
http://i.ytimg.com/vi/dEQ-lC8rNN0/0.jpg
Här ser han också stor ut...

http://npcnewsonline.com/wp-content/uploads/2012/08/JayCutlerBaltimore2012.jpg
Det här ser sjukt stort ut... värsta deffen också!

Warrior
2012-08-29, 23:31
Jag känner inga tjejer här...

Warrior
2012-08-29, 23:51
Ifall någon hade sagt åt mig att mitt liv skulle bli som den är idag
hade jag nog inte trott på personen. För mitt liv har varit så himla
full av mysterier och på sätt och vis underbar, men jag är inte ens
30år gammal. Faktiskt detta med 30 är något speciellt för mig, såg
en bild av mig då jag var 16 ungefär, det var skillnad mot nu. Det är
tur att forumet har en rättstavningsfunktion, för min Svenska är inte
den bästa.

Jag har en stark relation till Gud, då jag upplever att Gud gjort mycket
för mig och är ofta tacksam. Trots det att jag är sjukskriven och på sätt
och vis sjuk är jag ändå väldigt lycklig.

Min absolut bästa bodybuilder om jag måste välja är (åtminstonde på detta foto):

http://jimmysmithtraining.com/wp-content/uploads/2010/10/dorian_yates_blood_and_guts_workout1.jpg

Warrior
2012-08-30, 06:42
http://s3.amazonaws.com/rapgenius/bodybuilder11.jpg
This like cool
http://images.t-nation.com/forum_images/3/3/33d67-bruneau_sharon_10.jpg
is this a BB?
http://www.muscleweights.com/wp-content/uploads/2010/07/bodybuilder-corinna-everson.jpg
Nice muscles

Warrior
2012-08-31, 00:00
Min utveckling emot en mer barmhärtig människa, eller en person som är fylld utav ljus
som mystiker kallar det har tagit hittills ca 3år av daglig ansträning. Jag är inte där jag skulle vilja vara ännu,
men hoppas nå stora framsteg innan jag fyller 30, därför satsar jag egentligen enbart tid på min son
och min utveckling. Hade jag skrivit vad denna utveckling egentligen har nått för grader hade nog inte
många trott mig. Jag är begåvad andligt och avser utveckla mitt potential maximalt.

Warrior
2012-08-31, 06:55
http://www.dutchbodybuilding.com/gallery/data/1071/asdVictor.jpg
http://www.bodybuilding-pics.com/157/images/Victor_Richards_photo59.jpg
http://images.t-nation.com/forum_images/a/4/a4f37_ORIG-victorrichardsfrontdb.jpg
Han var bra stor

Warrior
2012-09-01, 15:34
Idag kanske jag går och tränar... jag undrar om min trötthet beror på att jag inte tränar eller att jag är sliten.

http://celebslists.com/images/arnold-schwarzenegger-08.jpg
Här ser han bra stor ut men alltså blå-ögon tyder kanske på morphing.

http://metabods.com/mb/albums/mm-hsmb1/slides/15bb.jpg
Detta är morfed

http://i37.tinypic.com/2unulb9.jpg
Är detta idealet, kanske

http://fc00.deviantart.net/fs71/f/2011/323/8/7/jay_cutler_muscle_morph_by_unitedbigmuscle-d4bdbwl.png
Size doesnt allways matter

Warrior
2012-09-02, 11:49
http://hitchfit.com/wp-content/uploads/2011/01/ARSENIK1.jpg

Jag skall ut och promenera och ikväll styrketräna. Det är tänkt 3 timmars träning allt som allt,
men mina planer blir ofta inte verkligheten. Jag skulle ju fasta varje dag, och annat men jag
kan skylla på dålig planering snarare än dålig karaktär, även om båda är orsakerna.

Warrior
2012-09-02, 21:00
Ingen bryr sig om denna tråd, det gör inget för jag har gymkort och en underbar son. Ikväll skall jag be hela kvällen, är jag för öppen? Berättar jag för mycket? Isåfall finns ingen anledning för mig att skriva om mina personliga saker utan hålla det för mig själv.

Tränade idag gjorde jag däremot och hoppas upprepa det imorgon igen, åtminstonde 4-5 gånger i veckan. Fasta vet jag inte om jag klarar av just nu, har provat flera gånger och det var hårt mot mig.

http://1.bp.blogspot.com/-zJlyKtDLtl8/TuYEWD9MIfI/AAAAAAAAAJg/V0MHrDiw04s/s1600/fitness.jpg
Om man tränar lite och går på diet så ser man ut så här, något de flesta nog är jätte nöjda med.

http://metrobloggen.se/metrobloggen/media/54491/Rabiomslag(2).jpg
Det här dock lite svårare att uppnå.

http://metrobloggen.se/metrobloggen/media/34292/wendiSatio.jpg
WendiSatio, undrar om dom photoshopat detta foto? tror det!

Warrior
2012-09-02, 21:23
http://images.sodahead.com/profiles/0/0/1/6/8/8/3/5/1/111-32553086701.jpeg
Wow, en super biffig brud.

http://www.womensabworkout.com/wp-content/uploads/2009/10/nicolebassdx3.jpg
Den här tjejen är så himla cooooooooool, även om hennes ansikte har blivit förstört utav något.
Bildens bakgrund väcker känslor hos mig.

http://static.flickr.com/50/112647844_eb261134ba.jpg
WOW, och ansiktet ser ändå kvinnligt ut fast det är en farlig sport
att leka med manliga könshormoner oberoende.

Warrior
2012-09-02, 22:08
http://images.t-nation.com/forum_images/3/f/3ffeb-sergio_olivia_jr..jpg
Sergio Olivias son har en fin fysik, några kilo till och det hade sett jätte fint ut. Tror
han kommer tävla i år igen eller kanske 2013.

http://www.musclesprod.com/wp-content/gallery/sergio-oliva/arnold_classic_08_sergio_oliva.jpg
Hans pappa ser inte längre biffig ut, men säkert ändå rätt hälsosam.

http://www.professionalmuscle.com/forums/attachments/professional-muscle-forum/54977d1341963304-sergio-oliva-jr-recent-pictures-531534_122250367917136_1712791102_n.jpg
Yeah Buddy!

Warrior
2012-09-03, 00:43
http://www.girlswithmuscle.com/images/full/931220116.jpg
Detta var fint, man måste inte ta konstiga grejer för att se sexig ut som tjej!

http://www.girlswithmuscle.com/images/full/974558631.jpg
Not bad!

http://images.t-nation.com/forum_images/6/2/62c24-Sergio_Oliva_57.jpg
Jag menar size is not all there is, det finns en gräns när det blir fult.
Det finns knappast någon bodybuilder idag med denna fina kropp.

Mala
2012-09-03, 01:01
Fucking dick, now I will teach you something said the good old
man cos he was afraid of the police?

http://24.media.tumblr.com/tumblr_m8568nNSBA1qf89nyo1_1280.jpg

This chick like first she wanted to look sexy and then unfortunately she took to
much of something and now she looks like really crazy... what an bad development.
.

Neeeeeej! Hon var ju skitsnygg until... Varför *gah!*

Warrior
2012-09-03, 02:02
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/43/Frank_Zane.jpg/160px-Frank_Zane.jpg
Frank Zane är spinking, men då han vann MR.O var han rätt stor.
De kallade honom för "The Chemist", so you do the math!

http://clay_b8690.tripod.com/ZaneFrank/FZane0009.jpg
Blah blah blah

Warrior
2012-09-03, 16:12
http://3rbpic.com/sports/Body%20building/Shawn%20Ray%20(39).jpg
Blah blah

http://3.bp.blogspot.com/-4xNL2zMqg60/TnVJy3J0-YI/AAAAAAAACbg/ZG8TQaXBuyY/s1600/ShawnRay-FLX-Lund-005.jpg
http://gallery.steelfactor.ru/albums/ray_shawn/ray_shown_14.jpg
Snodde denna från body.se

Shawn Ray var bland dom topp 5 bästa i totalt 12år, det är unikt.

Tränade idag, och det var en kortare styrke pass och en kondis pass.

Warrior
2012-09-05, 21:49
Mr, RAMBO

Vart tog Zone THE MAN Capone vägen?
Han hade öppnat någon protein-butik

http://www.zonecapone.com/bilder/reallife/toughzone.jpg
Here he is, the MAN,

Jag är biffigast av alla på hela planet, NOT.

Idag var jag faktiskt och tränade, men det blev enbart bröst,
och jag orkade inte tränade mycket hårt heller, kände mig hungrig
mest hela passet och inte särskilt pigg. Det är så...

http://2.bp.blogspot.com/_AEDn-6WKYZY/SdBeKnnN3TI/AAAAAAAAAAY/8P6u0WN4kPI/s320/super%2Bsquats.gif

Warrior
2012-09-05, 21:57
Detta är Jay Cutlers tränings-schema ungefär:

Day 1 Thighs
Day 2 Chest, calves
Day 3 Rest
Day 4 Shoulders, arms, abdominals
Day 5 Back, trapezius
Day 6 Rest

http://eezyclick.com/wp-content/uploads/2012/08/jay-cutler-ripped.jpg
http://cdn.fitnessplay.tv/wp-content/uploads/2010/08/FITNESSPLAY_2009_mr_olympia_jay_cutler.jpg

My name is Cutler, Jay Cutler

Warrior
2012-09-07, 19:16
Tränade idag, det var trevligt helt klart.
Hur som helst, vad är skillnanden mellan en mulåsna
och en elefant? Vem bryr sig är svaret.

http://goldenmuscles.com/wp-content/uploads/2010/10/Chris-Cormier-03.jpghttp://www.bodybuilders.com/cormie20.jpg

Warrior
2012-09-09, 21:51
http://2.bp.blogspot.com/-eDYv9bq-tiw/T4nHNmF6_vI/AAAAAAAAA7Y/DIlZh2IeW5w/s1600/Frank+Zane+32.jpg
http://1.bp.blogspot.com/-5W8PfIR9gqg/ThLq6GcPefI/AAAAAAAAGxw/UjKmisZGwPc/s400/fz1983.jpg

Coolt...

Tränade idag, det var trevligt som vanligt.
Hann dock inte tränade så länge, har mål att träna flera timmar
ett par i veckan. Det känns bäst så för mig.

Warrior
2012-09-10, 20:44
http://www.criticalbench.com/images/bodybuilders/DonYoungblood.jpg
http://www.bodybuildingpro.com/pauldemayo/pauldemayo13.jpg
Den här killen poserar även på en produkt med koffein som sälj rikligt i Sverige (antar jag).

Tränade idag, det verkar gå bra för mig åtminstonde för tillfället får se om det håller i sig.
Träffade på en kille som säger att han tränat i princip oavbrutet enda sedan han var 16år och nu var han över 30 åtminstone. Det är väl hyftsat bra, han såg ok ut, inget speciellt men ändå ok.

Warrior
2012-09-15, 12:11
http://us.123rf.com/400wm/400/400/mhprice/mhprice1105/mhprice110500001/9440897-a-large-male-silver-back-western-lowland-gorilla-standing-in-a-powerful-position-surveying-his-terat.jpg
-large-male-silver-back-western-lowland-gorilla-standing-in-a-powerful-position-surveying-his-terat
http://arentuna9c.files.wordpress.com/2011/04/belgian-blue.jpg

Big muscle-freaks!

Träningsjournal, tränar ca 4 gånger i veckan då jag inte tar hand om min son. Annars ägnar jag tid åt annat, gillar mitt liv just nu. Har börjat dricka Milk Thistle, vet ej om det fungerar.

Warrior
2012-09-16, 19:02
http://www.all-photos.net/pictures/d/64504-1/Flex+Wheeler+picture+2.jpg
Allt natural Wheeler,
I think!

http://a3.ec-images.myspacecdn.com/images01/111/29623b77763bb14f3fc8af9cc6142e3b/l.jpg
Again, Natural FREAK!

http://imageshack.us/photo/my-images/135/a0066rd9.jpg/
19inch GUNS, that's like 48cm....

Warrior
2012-09-18, 20:45
http://www.strength-oldschool.com/uploads/1288551393/gallery_310_4_90154.jpg
Arnold var som störst 1974,

Idag promenerade jag det är allt, har varit förkyld.

Warrior
2012-09-18, 20:53
http://muscletime.com/index.php?view=image&format=raw&type=img&id=40471&option=com_joomgallery&Itemid=202
http://www.getbig.com/boards/index.php?action=dlattach;topic=318539.0;attach=35 7516;image
Nasser kommer från Yugoslavien,
en trevlige kille kanske aldrig pratat med honom LIVE
han var stor iafall

Warrior
2012-09-19, 07:57
http://muscle-munch.com/wp-content/uploads/2011/04/Serge_NUBRET_55.jpg
Han var bra, men det är något krypigt äckligt med hans blick i senare ålder.

http://4.bp.blogspot.com/-STHQw4YyXvQ/TbABoUnTtyI/AAAAAAAAGt8/DRwgzEih9Jw/s640/serge+nubret2.jpg
En av dom coolaste fysikerna, deffad.

Warrior
2012-09-20, 20:32
http://www.trulyhuge.com/franco-columbu.gif

The Golden Age of Bodybuilding,
when balance and harmony were the key to everything?

http://www.schwarzenegger.it/mro/columbu/fc12.jpg
Här var tydligen Franco 40år, not bad...

Warrior
2012-09-22, 21:32
Alla älskar min journal,
det är därför så många inte läser den.

http://www.skiplacour.com/2003_TU/Most_Muscular_Comstock.gif

är fortfarande småförkyld/sjuk
så enbart promenader

Warrior
2012-09-24, 17:33
Happiness is more worthful than richness.

Your age is not a measure of your value.

Wise people are few but there are many educated.

Warrior
2012-09-30, 10:06
http://www.bodybuilding.com/fun/images/2012/olympia-weekend-2012-phil-heath-interview-with-the-defending-champ_f.jpg

Phil Heath wins again, I am not really sure cos I haven't checked it really well
but it seem so. Well, I can see why not as long as he keeps his size and stuff
I geuss he will be the best for atleast 5 years more to come.

I havent been able to bodybuild the last weeks cos I have been sick with some
strange flu and feel weekness. I have tried to walk for a hour or so.

Warrior
2012-10-07, 09:45
http://www.phillipheath.com/images/homephotos-left/phil-heath-mr-olympia01.png

Lets face it, all Mr.Olympia winners have been on roids. We know this, everybody knows this, and still we believe Mr. Lee Haney when he claimes that he didnt use anything. Is it really so that Mr Weider thinks that we all will be fooled of our money.

Dont be fooled, its not the supplements which these freaks consume that make them that huge, its the fucking roids. Stupid assholes trying to fool smal teenagers that only have one aim in life and that is to watch as much porn as possible and occasionaly get some pussy, well maybe most arent like that but I was close to that.

Anyways about my traning, I HAVENT TRAINED FOR THE LAST 3weeks, BUT
now its time for me to start training the only thing is that I am in a processes
of moving into a new appartment and that takes some time from me.

Warrior
2012-10-08, 10:22
Jag ser mig inte som en Warrior, jag ogillar krig
men emot ondska kan man väl säga att jag är en
krigare. Master of the Universe, He-MAN.

Ok, http://www.ibfasport.com/2012/mr.universo/26.jpg
http://nutrifaqs.files.wordpress.com/2012/01/1496573.jpeg
ingen träning idag heller,
är detta okey? Ja, eftersom jag fortfarande
är småförkyld och så skall jag fixa med lägenhet.

http://www.incrediblefeatures.net/blog/wp-content/uploads/2012/03/Pint-sized-former-Mr-Universe-turns-100-UK15OAUT-x-large.jpgInte dåligt för att vara över 65?

Warrior
2012-10-08, 10:34
http://blogs.lainformacion.com/strambotic/files/2010/12/00-a384_coleman.jpg
Jag tror ingen har varit lika stor Mr. Ronnie Coleman

Jag respekterar honom för han tränade väldigt hårt
och ändå hade ett polisjobb vid sidan om.

Warrior
2012-10-09, 19:52
Jag har gillat muskler ändå sedan jag varit en liten pojke,
det är en passion som varat i över 20år. Men jag gillar inte
tävlingar, tycker de är opraktiska och ohälsosamma. Jag gillar
inte steroider heller, även om de har en plats inom medicinen.

Jag har inte styrketränat alls de senaste veckorna men idag promenerade
jag med min mamma i skogen. Det hela var verkligen härligt och jag skall
försöka göra det oftare, även styrketräna.

Grejen med naturlig bodybuilding är att de som lyckats bli stora ofta inte blir
betrodda utav andra. Med andra ord tror få på att man inte riktigt kan bli stor
utan något hjälpmedel, själv har jag aldrig haft mycket större armar än 44cm,
medan många proffs bodybuilders har armar över 55cm. Det rör sig alltså om
ca 30% skillnand, istället för att väga 90kg deffad väger de 110kg.

http://www.trulyhuge.com/jeffdaye/afteriii.jpg
http://www.total-body-cleanse.com/images/Khalid-after.jpg

Warrior
2012-10-10, 09:39
Kiyoshi Moody vann tydligen en helt ny bil, då han även vann
Mr. Olympia (Natural). Det är ganska schyst pris, men de som vinner
icke natural Mr. Olympia får ungefär 8gånger så mycket i prispengar.

http://hcam.com.au/wp-content/themes/times/timthumb.php?src=http://hcam.com.au/wp-content/uploads/2012/02/kiyoshi.jpg&w=620&h=310&zc=1&q=100

Om man jämför detta med 1983 Mr.Olympia ---- samir bannout så är det inte så
stor skillnand i massa åtminstonde!!

http://www.foto.pk/images/2401733yb4.jpg

Warrior
2012-10-10, 09:44
http://pics.musculardevelopment.com/photos/thumbs/IMG_2793_KEIYYADSOX_thumbnail.jpg

Kiyoshi är mycket mindre än Jay....

Skall försöka ta en promenad idag i skogen med sonen,
känner mig inte helt frisk ännu. Det har varit så nu i över
1 månad åtminstonde, ovanligt men sant.

Min kost tänker jag inte så värst mycket på, äter ungefär
3-4 gånger om dagen.

Warrior
2012-10-12, 20:00
Att sätta upp mål handlar om att ha prioriteringar i livet,
något man vill skall ske inom ens liv och man riktar sitt fokus,
sin tankar och sin energi emot att uppnå dess saker och
inte istället ägna sin energi och tankar åt sådant man inte
vill ska ske.

Man måste vara på det klara med vad man vill för att kunna
sätta upp mål som håller i längden och detta kräver en stor
mängd självkännedom. Nummer två är väl att man måste sätta
upp mål som är realistiska på det viset att omständigheterna
tillåter en att uppnå dem. Det är orelatiskt att tro att man kan
cykla från Köpenhamn till Oslo på 30min, så det är ett korkat mål.

Idag har jag varit ute med min son, ingen särskilt promenad men
ändå har det varit en del aktivitet, och så har jag bestämt att jag
skall bodybuilda eller styrketräna även om jag känner mig sjuk bara
det att jag sänker intensiteten efter min ork.

http://www.almightydad.com/wp-content/uploads/2009/07/muscles.jpg
http://www.musclesforme.com/images/goals.jpg

Warrior
2012-10-12, 20:28
Det är väl inte så dumt att gå igenom sina mål några gånger
om dagen.... kanske tom lästa dem högt?

http://www.synergy-athletics.com/wp-content/uploads/2011/08/strongman1.jpg
Tror ni verkligen hans framgångar enbart beror på
fusk? Nej så är det inte...

Warrior
2012-10-12, 21:57
http://1.bp.blogspot.com/_Wu2WP8v3zfM/SeBuwT01eCI/AAAAAAAAAIM/4tweuBwKHpU/s320/2.jpg
Den här killen var bra stark,
och jag såg en bild på han då han var något äldre
fortfarande ganska grov men bra fet.

När det gäller mål så är det bra att ha lite framför hållning,
att bestiga Mount Evrest kräver planering och rätt sådan.

Warrior
2012-10-13, 07:50
http://www.gophoto.it/view.php?i=http://blog.bodybuilding.com/wp-content/blogs/6527/uploads//blogkiyra-and-jay.jpg
Ok, här är dom två Mr.Olympia
de ene tjänar bra med pengar,
och den andre inte lika mkt

Warrior
2012-10-15, 15:22
http://www.functionalhandstrength.com/images4/ironmind_handgrippers.gif
Magnus Samuelsson sägs ha slutit nummer 4, som har ett motstånd på över 130kg.
Tydligen skulle det inte finnas fler än 10 personer totalt i världen som har någonsin
lyckats med detta, men jag vet att det fanns män för kanske 150år sedan som med l
ätthet hade klarat av det.

http://4.bp.blogspot.com/-T1hKkdpXCMo/TlWupl4C3XI/AAAAAAAAA_c/4cmK95ETFL4/s1600/ms2.jpg
Det finns tydligen en enkel regel när man bryter arm och det är att alltid ha blicken
fäst vid handen då man bryter, annars så finns en risk att man bryter armen något
som hände Nathan Jones.

http://www.fuertesyrobustos.com/images/stories/MagnusSamuelsson/msamuelsson05.jpg
Roligt på gymmet?

Tränade igår och även idag ett helkroppschema
med ca 10 övningar och 3set på varje... skall göra
samma idag.

Warrior
2012-10-15, 16:25
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/6/66/Hermann_G%C3%B6rner.jpg
Hermann Görner var grymt stark och ganska stor,
han hade mäktiga armar... inga roids för hans del inte.

http://www.rosstraining.com/images/gorner1.jpg
Hans sägs ha lyft över 300kg med enbart en arm i marklyft,
vilket är bra imponerade.

Warrior
2012-10-16, 10:08
http://joedeangelis.com/strongman3.jpg
This is some crazy muscles!!

Jag har inte kunnat träna på gym det senaste
men hoppas kunna göra det snart igen. Promenerade
igår och gjorde några armhävningar, vill helst träna
även ryggen idag. Äter 3 gånger om dagen och en hel
del frukt som mellanmål.

Warrior
2012-10-16, 10:10
http://www.tripbase.com/blog/wp-content/uploads/2011/10/strong-women-2.jpg
Cant touch this..

Warrior
2012-10-18, 20:50
http://3.bp.blogspot.com/-FIBva1MO5jA/UGsmxHXdF5I/AAAAAAAACS4/A8zlGJE2g_g/s1600/haney.jpg
Lee Haney var bra stor, men enligt Sergio Olivia
så vann inte Lee Haney alla sina trofeér utan det
var så att Mr.Weider fixade dit honom så att hans
produkter skulle sälja bättre eller något åt det hållet.

Har sett år då Flex Wheeler var bättre än Ronnie Coleman,
och Flex hade alltid bättre former än någon annan men ändå
vann Ronnie Coleman. Ibland har jag väl även tyckt att Jay Cutler
hade bättre form än Ronnie även om Ronnie vann titeln.

http://www.bodybuilding.com/fun/images/2008/99_british_grand_prix_g.jpg
Det är galet hur stor Ronnie Coleman var...

Ronnie kanske ändå var bäst... men svårt att tro att han alltid var det.

Angående min träning... så var jag inte på gymmet idag, däremot så
skall jag träna hemma något.

Warrior
2012-10-19, 04:40
Precis som man kan på ett halvår förändra sitt yttre, gå från en överviktig person
till en ganska vältränad person så kan man också på relativt kort tid ändra på sitt inre.

Att bli bäst tar tid dock, och det gäller även sällsynt godhet.

http://www.davedraper.com/fusionbb/fbbuploads/med_1244691806-SergioOliva1967MrOlympia.jpg
Är inte detta snyggare än Ronnie Colemans 120kg++???

Warrior
2012-10-19, 10:05
Den goda viljan är inget mänskligt,
för människan är ett djur och som ett
sådant är hon fullständigt självvisk,
även kärleken är självvisk.

Den goda viljan är vad många kallar för
Guds vilja, och den är dels orsakslös, det
vill säga den saknar en orsak till varför den
vill göra gott. Den rymmer också värdet utav
skönhet, renhet, och evighet. Denna goda vilja
ger också värdet utav äkta kärlek, eller osjälvvisk
kärlek.

Människan kan domineras utav den goda viljan,
och vissa kallar denna människa för Guds ställföreträdare.

Warrior
2012-10-31, 21:39
Jag har inte skrivit här på över 5 dagar,
vilket kanske vissa anser är trevligt.

Jag har tydligen ändrats en del de senaste 5åren,
tycker att det varit helt underbart, fått en riktigt
fin son också samt varit gift.

Ifall man är intresserad utav en gränslös sanning rent
empiriskt så är det faktiskt ovillkorlig kärlek, som vissa
kallar för Gud.

Min träning har varit en låg prioritet de senaste veckorna
då jag haft lite annat att göra, men hoppas träna imorgon.
Äter ganska sunt och slänger in lite godis då och då.

Vem läser detta?

Warrior
2012-11-02, 16:35
http://www.musclesportmag.com/wp-content/uploads/dexterjackson.jpg
Man kan säga att Bodybuilders har blivit större de senaste 15åren,
de var bra stora redan på 70-talet men runt 80-talet då man började
snacka om och förbjuda AAS så var de något mindre.

http://www.nowhavefun.com/celebritypictures/d/52233-1/14+Dexter+Jackson+photo.jpg
Alla biffar på en och samma plats..

Warrior
2012-11-03, 22:48
Är det en slump att vissa människor gillar vissa saker
och andra andra saker. Ja, man kan väl säga att enbart
en sak är säker och det är att olika tro leder till olika
konsekvenser, vad vissa kallar för fysik.

Jag känner inte att jag vill träna just nu,
men jag skall försöka underhålla lätt med armhävningar
och benen använder jag redan mkt.

http://www.buildersandlifters.com/communities/6/004/009/735/586/images/4564657875.jpg
http://www.bodybuilding.com/fun/images/2007/mahler109_c.jpg
http://athlete.ru/fotos/profi/reeves/steve_reeves_041.jpg
Enligt en artikel jag läst där Sergio Olivia intervjuas
påstår denne att även Steve Revees brukade konstiga
piller. Aja, fin fysik iafal..

Warrior
2012-11-08, 00:43
Vad är meningen med livet?

Man kan basera svaret på vad man vill,
men ifall någon frågar mig varför det kommer mycket
folk och tittar på Ronnie Colemans föreställningar
och jag svarar att det beror på att det regnat mycket
denna vecka tror jag nog att de flesta hade tänkt att
jag antingen driver med dem eller något ännu värre.

Så basera svaret på frågan som man baserar allting
annat, alltså på sunt förnuft och empiri.

Warrior
2012-11-08, 11:51
http://2.bp.blogspot.com/_mmBw3uzPnJI/S_FZGPnumSI/AAAAAAABQZo/4vtrVCvR5so/s1600/Muscle_Girls_59.jpg
http://2.bp.blogspot.com/_mmBw3uzPnJI/S_FY95ATGZI/AAAAAAABQZQ/gTOKe93zsBU/s400/Muscle_Girls_62.jpghttp://www.girlswithmuscle.com/images/full/961990021.jpg

Jag har börjat göra armhävningar hemma,
och så har jag ett helt viktsett i källaren hos föräldrarna
som jag tänkte bära över hit.

Har inte betalt min medlemsavgift och gymmet har inte
heller dragit något denna månad så jag skall försöka ringa dom
och se vad som står på. Har inte varit på gymmet på flera veckor.

Warrior
2012-11-08, 11:57
http://www.girlswithmuscle.com/images/full/930470756.jpg
http://www.girlswithmuscle.com/images/full/247962702.jpg
Minna Pajulahti

http://www.girlswithmuscle.com/images/full/750917961.jpg
Marissol Dias

Warrior
2012-11-10, 01:36
Gör enbart armhävningar och promenerar korta sträckor. Dom
på gymmet skickade min räkning till Inkasso, vilket jag ser som
lågt. De kunde väl ringt mig innan? Kanske man inte fick påminnelse
brevet, men allt är fixat nu tror jag!

Har lagt upp massa bilder på biffiga sexiga kvinnor i allmänt forum,
kanske kan ses som en slags träning?

http://images.sodahead.com/polls/000578421/polls_Hip_Hop_Porn_4429_346712_answer_2_xlarge.jpe g
http://gnews.com/wp-content/uploads/2010/05/aussie-rules-changed-to-let-customs-search-for-porn-545x355.jpg

Warrior
2012-11-10, 01:53
Det är märkligt för jag minns när jag gick på tung diet
att jag inte kunde se något attraktivt hos en annars attraktiv
person. Så jag kom fram till slutsatsen att den låga produktionen
av könshormoner gjorde det omöjligt för mig att känna attraktion.

Samtidigt har jag läst att exponering för attraktiva personer höjer
ens könshormoner något.

Warrior
2012-11-12, 13:55
http://www.learn-bodybuilding.com/pro_bodybuilders/dorian_yates/dorian_yates30.jpg
Dorian Yates
was really good at his time

If somebody asked me who is your God, I would answer "The one who sets the rules of the Universe"

I have been walking and today I hope to see the gym!