handdator

Visa fullständig version : Söker efter House of pain produkter?

Bulldoozer
2005-12-21, 18:50
Söker efter webshops som säljer house of pain produkter?

Hittade lite saker på extremepower men sen tog det stopp så om någon kan hjälpa mej är jag tacksam :hbang:

Bite
2005-12-21, 18:55
Jag har för mig att Pro Performance har sånt, osäker på om de hade kosttillskott så jag länkar inte.

z_bumbi
2005-12-21, 21:10
Jag har för mig att Pro Performance har sånt, osäker på om de hade kosttillskott så jag länkar inte.

Är det inte den sidan som har konkat? Sidan ser ut som stryk i alla fall och det dyker upp skapligt många pop-ups så något fel är det som är trasigt.

mr ruhl
2005-12-21, 21:13
Är det inte den sidan som har konkat? Sidan ser ut som stryk i alla fall och det dyker upp skapligt många pop-ups så något fel är det som är trasigt.

har oxå för mig att dom konkat eller lagt ner verksamheten..

Lizard
2005-12-21, 21:27
..och Tobbe berättade om sin kamrat som fått kortet draget två gånger från (fd) hemsidan och ändå inte fått något levererat...

Lizard

z_bumbi
2005-12-21, 21:45
..och Tobbe berättade om sin kamrat som fått kortet draget två gånger från (fd) hemsidan och ändå inte fått något levererat...

Lizard

Att ett företag konkar och man förlorar pengar kan man råka ut för om man betalar i förväg men dubbeldragningar är så illa att det finns inte. Någon moral får man väl ha även om det håller på att gå åt skogen.

z_bumbi
2005-12-21, 21:51
Såg just att det fanns en banner för just properformance på body.se

Finns det någon som har koll på vad som har hänt med företaget?

Lizard
2005-12-21, 21:54
Ja z_bumbi, och det är ett starkt argument för att vara restriktiv mot att köpa sitt proteinpulver även från välrenomerade webshopar i USA. Har en it-admin väl fått ditt kreditnummer så.....
Den tryggheten kan vara värt några tior per kilo.

Lizard

Arnesson
2005-12-21, 21:56
Ja z_bumbi, och det är ett starkt argument för att vara restriktiv mot att köpa sitt proteinpulver även från välrenomerade webshopar i USA. Har en it-admin väl fått ditt kreditnummer så.....

Lizard

Men allt som kan räknas som bedrägeri (eller liknande) står väl banken för?

z_bumbi
2005-12-21, 22:06

Lizard

Lösningen kallas e-card och så var det inte så farligt längre. :)