handdator

Visa fullständig version : Bilder på deff utan muskler?

Fatzo
2005-12-20, 21:29
Hej,

Är det någon som har "deffat" fast ni inte har några muskler? Har ni bild på det?

Jag tänkte nämligen "deffa" (eller banta) från mitten av januari fram till 1'e Juni för att se om jag 1 enda gång i mitt liv skulle kunna slippa allt mitt fett men jag har ju inte direkt hunnit bygga upp några muskler än... och alla bilder man ser här på folk som deffar har ju så j*a mycket muskler :bow:

Någon?, eller yrar jag som vanligt kanske..
*grr27*

Bite
2005-12-20, 21:49
Du vill alltså se bilder på en pinnsmal kille?

Har du aldrig haft skolgymnastik?

Fatzo
2005-12-20, 21:58

Problemet är att jag tyvärr inte är jämnfet utan bara fet över magen och rätt tanig på överkroppen och smala armar frågan är om armarna kommer bli ännu mindre innan fettet på magen försvinne så jag kommer se helt skum ut... har ju läst att man inte kan bestämma var kroppen ska ta fettet men... aja får slänga in en bild. Tror ni att det går att få denna kropp i trim på 5 månader med hård träning och rätt kost?

oksiv1
2005-12-20, 22:01
Problemet är att jag tyvärr inte är jämnfet utan bara fet över magen och rätt tanig på överkroppen och smala armar frågan är om armarna kommer bli ännu mindre innan fettet på magen försvinne så jag kommer se helt skum ut... har ju läst att man inte kan bestämma var kroppen ska ta fettet men... aja får slänga in en bild. Tror ni att det går att få denna kropp i trim på 5 månader med hård träning och rätt kost?

Vilken kropp?
Klart du kommer kunna uppnå en betydligt bättre fysik på 5 månader om du sköter träning, kost och sömn.
Lycka till.

Fatzo
2005-12-20, 22:01
Fick inte editer så jag drar in en till:

Problemet är att jag tyvärr inte är jämnfet utan bara fet över magen (vilket alltid varit mitt problem då jag inte ser så fet ut innan man tar av sig kläderna, då tror folk att man inte själv vet om att man är fet utan försöker dölja det med kläder och vara så kallad lönnfet) ...aja.. är inte så bred på överkroppen och har smala armar frågan är om armarna kommer bli ännu mindre innan fettet på magen försvinner så jag kommer se helt skum ut... har ju läst att man inte kan bestämma var kroppen ska ta fettet men... aja får slänga in en bild. Tror ni att det går att få denna kropp i trim på 5 månader med hård träning och rätt kost?

HookersUnited
2005-12-20, 22:02
http://www.planet.nl/upload_mm/a/e/b/1933191090_1999998491_IggyPopAnthology_337.jpg
Deffad kropp, han lär inte ha spenderat många timmar i gymmet under sin livstid.

jwzrd
2005-12-20, 22:06
http://www.planet.nl/upload_mm/a/e/b/1933191090_1999998491_IggyPopAnthology_337.jpg
Deffad kropp, han lär inte ha spenderat många timmar i gymmet under sin livstid.

Nu gör du Akäeruväerdäar alldeles till sig i trosorna.

Fatzo
2005-12-20, 22:32
så här ser det ut, dock så syns fläsket inte så bra på denna bild men det går ner rätt mycket på ovansidan av röven också. *kissass*

oksiv1
2005-12-20, 22:45
Deff?
En bättre kropp skulle vara en med mer muskler om du frågar mig.

nirre
2005-12-21, 00:04
bygg istället! :eating:

Jakelol
2005-12-21, 00:48
Förlåt men är det en anorexiavåg som har sköljt över kollo på senaste?

Toker
2005-12-21, 01:52
raka ryggen? :D

Fatzo
2005-12-21, 08:52
raka ryggen? :D

bara väntade på det dock vet ju alla vet ju vem som får alla brudar...silverryggen...så jag väntar bara på att bli lite gråhårig. :booty:

mini
2005-12-21, 10:30
Strunta i deffen innan du har mer under. Du har ju inte mer späck än normalt nu, så bygg istället! Om du nu tycker att det är viktigt med brudarna skulle jag sätta en krona eller två på att du får mer tjejer med mer muskler än om du är spinkig med hår på ryggen.

Nina L
2005-12-21, 10:45
http://www.rawlife.com/store/e-skinny-3_1_03.jpg

Jag håller med de andra: Bygg istället!

Nina L
2005-12-21, 10:48
en till: http://www.dalchowsverden.no/ftposterstor.jpg

Jacksatan
2005-12-21, 11:28
Lyssna inte på tjockisarna här inne. Deffa ner dig istället, det kommer se bättre ut. Sedan kan du när du är smal bygga upp din fysik utan att bli tjock igen. Jag blir så less på alla här inne som förespråkar att man ska vara tjock i 10år för att sedan eventuellt deffa ner sig. Det går utmärkt att bygga muskler på ett inte alltför stort kaloriöverskott.

oksiv1
2005-12-21, 12:32
Lyssna inte på tjockisarna här inne. Deffa ner dig istället, det kommer se bättre ut. Sedan kan du när du är smal bygga upp din fysik utan att bli tjock igen. Jag blir så less på alla här inne som förespråkar att man ska vara tjock i 10år för att sedan eventuellt deffa ner sig. Det går utmärkt att bygga muskler på ett inte alltför stort kaloriöverskott.

Vem ha sagt att han ska gå å käka sig fet. Jag tycker han ska tänka på vad han stoppar i sig och börja gå till gymmet.
Det lilla fettet han har på kroppen kommer inte synas mycket med ett par extra kilo muskler.

Pez
2005-12-21, 12:50
Men det går hiskeligt långsamt om man inte tar till otillåtna medel. Inte sant?

Därtill inte sagt att man måste bulka hit eller dit.. lev ett normalt liv ffs.

Fredrik_
2005-12-21, 13:02
Jag har gått ner i vikt från 85+ till 66 kg på mina starka 176 cm, utan att för den sakens skull se det minsta deffad ut, vilket säger en hel del om hur min muskelmassa var från början. För att se riktigt deffad ut skulle jag antagligen ha gått ner till 60 kg vilket troligen skulle ha gett mig en snygg koncentrationslägerlook. Det är inget att sträva efter.

Jag ångrar att jag inte la mig på en vettig energinivå lite tidigare (kanske vid 70 kg-strecket) och började bygga lite mer muskler istället. Det handlar ju en hel del om proportioner också.. har man inga muskler så märks det fett man har väldigt tydligt. Själv tycker jag att jag ser bättre ut nu på 72-73 kg, med ett par-tre kilo mer fett än vad jag hade vid 66 kg men mer muskler också.

Får hålla med om att det inte alls ser ut som du har några större mängder fläsk på bilden.. skulle du lägga på dig lite mer muskelmassa så gör det en jätteskillnad på helhetsintrycket.

Lasse Kongo
2005-12-21, 13:19

håller med, inget problem att hålla en fin form fast man äter "normalt" och lever ett "normalt" liv, ät nyttigt, ät inte på tok för mycket, rör på sig, inte så svårt.

Bygger man sedan hårt så suger det lite mer i kistan, då tankar man bara på med lite mer mat, mindre träning=tanka mindre=formen håller sig fint.

zanzi
2005-12-21, 15:39
Hej,

Är det någon som har "deffat" fast ni inte har några muskler? Har ni bild på det?

Jag tänkte nämligen "deffa" (eller banta) från mitten av januari fram till 1'e Juni för att se om jag 1 enda gång i mitt liv skulle kunna slippa allt mitt fett men jag har ju inte direkt hunnit bygga upp några muskler än... och alla bilder man ser här på folk som deffar har ju så j*a mycket muskler :bow:

Någon?, eller yrar jag som vanligt kanske..
*grr27*
Tja, sök runt på några kändisar (Orlando Bloom, David Backham, Brad Pitt, Adrien Brody, Johnny Depp, Edward Norton, Colin Farrell, Justin Timberlake, Jude Law osv).

larre
2005-12-21, 17:40
:thumbup:

Cerberus
2005-12-22, 18:59
Roligare att deffa ner sig om man har massor av muskler under fläsket! Man får inte tjejer bara för att man har muskler, det verkar snarare va tvärtom :P. Nejdå men tjejer går på andra grejer än bara utseende vet jag. Humor är bra mycket viktigare än en snygg kropp.

Sve
2005-12-22, 19:03
Roligare att deffa ner sig om man har massor av muskler under fläsket! Man får inte tjejer bara för att man har muskler, det verkar snarare va tvärtom :P. Nejdå men tjejer går på andra grejer än bara utseende vet jag. Humor är bra mycket viktigare än en snygg kropp.

och pengar är det allra viktigaste.

snickers
2005-12-22, 22:30
hehe börjar bli lite offtopic tror jag...tycker Cerberus inlägg var bra! För är det tjejer eller din kropp du tänker på?

Max
2005-12-22, 22:46
och pengar är det allra viktigaste.word :laugh:

kharon
2005-12-23, 07:19
Vem ha sagt att han ska gå å käka sig fet. Jag tycker han ska tänka på vad han stoppar i sig och börja gå till gymmet.
Det lilla fettet han har på kroppen kommer inte synas mycket med ett par extra kilo muskler.

Precis! Jacksatans råd är nog inte bra, speciellt inte åt nybörjare. Men vill man rekommendera folk att bli pinnsmala så är man väl så illa tvungen.

Justice
2005-12-26, 03:26

*bs*

Inzza
2005-12-26, 04:42

hehe

mas
2006-01-07, 18:23
Jag har gått ner ungefär 25 kg senaste året. Här har du två bilder, dock taskigt tagna och med kläder på. Men man ser att jag har minskat en hel del.

Vill gärna nu också tacka alla på forumet som hjälpt mig med råd om kost och träning. Min ursprungliga tråd finns här:
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=31409

Nismo
2006-01-07, 18:32
Jag har gått ner ungefär 25 kg senaste året. Här har du två bilder, dock taskigt tagna och med kläder på. Men man ser att jag har minskat en hel del.

Vill gärna nu också tacka alla på forumet som hjälpt mig med råd om kost och träning. Min ursprungliga tråd finns här:
:bow: :thumbup:

tigerofsweden
2006-01-07, 19:12

*yourock*

Lalla
2006-01-07, 19:28
Deff utan muskler var det. *flex*

Kika på min bildtråd. :em:
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=15524

hpb
2006-01-07, 19:34

:bow: Mycket starkt jobbat!

Edit: oops.. glömde bort topic på denna tråd pga glädjen för mannen med bilderna. Förlåt :)